• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:43 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mosh kuste haar en streelde haar buik en daalde af naar beneden.
    ‘Oh, maar we zijn toch ook nog niet helemaal klaar?’ fluisterde hij, waarna hij zijn vinger bij haar naar binnen liet glijden. Hij glimlachte toen ze haar ogen sloot. Haar lippen weken iets van elkaar en hij bekeek hoe haar gezichtsuitdrukking veranderde toen hij zijn vinger heen en weer bewoog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ellies lichaam bewoog kronkelend van genot onder zijn hand. Een zalig, warm gevoel trok door haar lichaam en Ellie wilde het wel uitgillen toen Mosh haar met zijn lichaam, zijn handen, met alles, haar hoogtepunt liet bereiken.
    'O, Mosh,' hijgde ze. Ze klampte zich aan hem vast en keek diep in zijn ogen. 'Je bent best wel erg geweldig,' fluisterde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mosh gaf een kus op haar neus en knipoogde. 'Dat weet ik toch.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Eigenlijk hoor jij nu ook te zeggen: Ellie, jij bent ook hartstikke geweldig.' Ze lachte. 'Zoent ook best goed met zo'n piercing, trouwens.' Ze raakte het voorzichtig aan met haar vingers.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    James glimlachte en stopte een tube tandpasta in de toilettas. Het was het laatste wat er lag en hij kwam overeind. ‘Ik denk niet dat het zin heeft om je voor een drankje te vragen, hè? Je hebt vast je tanden al gepoetst.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh zei maar niets over de andere piercings die hij tijdens het vrijen met een vrouw was tegengekomen. ‘Het is maar goed dat jij er geen hebt. Je hoort genoeg verhalen over mensen die aan elkaar vast komen te zitten.’
    Hij dacht even aan Starr, die d’r hele bek vol ringen had zitten. Hoe vaak zat zij aan d’r vriendje vast?
    Hij boog zich voorover, zoog even aan haar tepel en kuste haar toen in spiraal omhoog totdat zijn lippen haar oorlel raakten. ‘Er leidt geen twijfel over dat jij geweldig bent.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marije glimlachte. 'Dat klopt,' zei ze zacht. 'Misschien een andere keer.' Ze ritste haar toilettas dicht en kon toen haar nieuwsgierigheid niet bedwingen. 'Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?' vroeg ze. 'Het loopt toch al tegen twee uur, of zo.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    James haalde zijn schouders op. 'Ik hou van de avondlucht. Het is eindelijk een beetje lekker.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marije knikte. 'Het is nu bijna aangenamer dan overdag, ja, dan is het bijna te warm.' Ze keek omhoog. 'Het is ook wel echt een heel heldere nacht.' Dat was best gek om te zeggen, besefte ze toen ze de woorden had uitgesproken. 'Daardoor is het nu ook heel aangenaam. Denk ik.' Ze glimlachte ongemakkelijk. 'Ik heb er eigenlijk niet heel veel verstand van.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lotte begon het een beetje koud te krijgen, maar ze bleef het moment om terug te keren uitstellen.
    ‘Vind je me een slechte vriendin?’ vroeg ze Tommie aarzelend.
    Ze waren de hele avond al openhartig tegen elkaar geweest en ze dacht niet dat hij tegen haar zou liegen.
    ‘Vind jij jezelf een slechte vriendin?’ vroeg hij op zijn beurt. ‘Ik denk dat dat belangrijker is dan wat ik van je vind.’
    Lotte sloeg haar ogen neer en zuchtte. ‘Vandaag wel.’ Ze beet op haar lip toen de tranen in haar ogen sprongen. ‘Ik denk dat ik vanavond bewust voor mezelf heb gekozen. En ja, dat voelt best rot.’
    Tommie sloeg een arm om haar heen en wreef over haar schouder. ‘Dat moet soms ook gewoon, denk ik. Ik zal nooit een kwaad woord over Cyrith zeggen, maar het is volgens mij geen makkelijk type om een relatie mee te hebben. Dan waren jullie nu al jaren samen geweest. Maar ik denk wel dat je met hem moet praten.’ Hij prikte plagerig in haar zij. ‘En jij bent daar best goed in, in praten.’
    Lotte grinnikte, maar werd toen weer serieus. ‘Ik praat inderdaad graag en ik hou ook van diepe gesprekken. Maar niet over – over die dingen.’
    ‘Dat snap ik,’ zei hij zacht, ‘maar hij moet er wel met iemand over praten. Hij doet dat vast het liefst met jou.’
    Lotte voelde de tranen groeien. Ze boog haar hoofd in de hoop dat Tommie het niet zou zien, maar haar neus raakte in een vlot tempo verstopt.
    ‘Ik weet niet of ik dat wil, Tommie. Misschien zal het hem goed doen, maar ik weet niet wat het met mij zal doen. De nachtmerries zijn eindelijk over.’
    Ze haalde een paar keer diep adem en probeerde tranen voor te blijven. Ze liet haar schouder tegen Tommies schouder rusten en staarde naar de grond.
    ‘Het maakt je geen slechte vriendin als je ook aan je eigen welzijn denkt, Lot. Ik denk juist dat dat je een goede vriendin maakt. Hij heeft er niets aan als jij ook instort.’
    ‘Toch voelt het alsof ik hem vanavond in de steek heb gelaten.’
    Het duurde even voordat Tommie antwoordde. Hij kneep in haar schouder. ‘Gelukkig telt het leven nog veel meer dagen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    James grinnikte. 'Hopelijk brengt die dag dan ook mooie dromen.' Hij knipoogde naar het meisje. 'Ik zal je niet langer ophouden. Slaap lekker.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Welterusten. En geniet nog van de avond.' Ze glimlachte en liep toen vlug naar haar tent. Toen ze eenmaal op haar luchtbed lag, sloot ze direct haar ogen, al duurde het nog lang voor ze in slaap zou vallen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, mijn hemel dat lijkt me echt vreselijk. Ik heb wel eens van die horrorverhalen van collega's gehoord. Geen pretje.' Ze glimlachte toen hij haar complimenteerde en leunde op haar elleboog. 'Ik heb zo geen zin om dat eind weer terug te zwemmen straks.' Ze streelde nog steeds afwezig zijn lichaam en hield haar ogen gefixeerd op de zijne. Ze konden hier echter ook niet blijven.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ook niet,' bekende Mosh, 'maar ziek worden op onze eerste vakantiedag is ook geen puik plan.'
    Het was inmiddels hard afgekoeld en hoewel hun lichaam snel gedroogd was door het gebrek aan kleren, had hij het niet meer zo warm nu de warmte van Ellies lichaam van de zijne verdwenen was. Hij stond op en trok haar overeind. 'Kom.'

    Volgens mij ben ik klaar voor deze avond, of wilde jij nog met Helen schrijven, Roos?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee, ik ben ook wel klaar! Ik ben ook in voor de volgende dag


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?