• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Yay, eindelijk bericht gehad dat ik mijn tweede jaar ook gehaald heb en ik dus helemaal op schema loop om volgend jaar mijn bachelor te gaan halen. Het cijfer was niet bepaald hoog, maar wel hoog genoeg, dus ik ben tevreden.


    Happy Birthday my Potter!

    Trikru schreef:
    (...)

    Jaa dit is zo slim (:
    Ik heb het geleerd met smurf. Hij/zij smurft, ik smurf, wij smurfen :3


    Haha, dat vind ik nog een veel mooiere invulling. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het reeeeeeegent.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat vind ik nog een veel mooiere invulling. :Y)

    Smurfs rule!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf, er klopt iemand op het raam. Iedereen is thuis. Niemand is wakker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wtf, er klopt iemand op het raam. Iedereen is thuis. Niemand is wakker.


    O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verdomme, denk ik iets origineels aan mijn verhaal te schrijven, kom ik er net achter dat het ook in Twilight zo was. Ik schrap de afgelopen 5 hoofdstukken wel weer.

    Mijn nieuwe agenda is zo klein dat ik mezelf een nieuw priegelig agendahandschrift moet aanleren om hem te gebruiken maar hij is zO SCHATTIG


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh mijn god, ik heb volgens mij nog nooit dit oehoe-oehoerend hard liedje met zijn originele tekst gehoord, wauw. Dus zo hoort het eigenlijk te klinken, als het niet met een geïmproviseerde tekst door een groepje 45+ voetballers wordt gezongen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankzij alle continue paniek en angst dat er nog zoiets gebeurd ben ik gewoon zo blij met een simpel berichtje van vrienden waaruit ik op kan halen dat ze oké zijn

    Whoh wat zoiets simpels als "ik hou zondag vrij" dan opeens met je kan doen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    :W :W :W :W :W :W :W

    Sha waarom speelt dat scenario zich af in je hoofd en laat je het toe dat je er om zit te janken en je er rot over voelt ze is niet dood en vier op vijf overlevingskans is nog altijd 80% dat het goed komt DOE EVEN NORMAAL EN STOP MET PIEKEREN


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    i would like to leave


    Heaven is a place that we all have

    De berekeningen in mijn verhaal kloppen niet en ik word er gestoord van. Ik zit het al een uur na te berekenen en elke keer kom ik op hetzelfde uit. Ik weet zeker dat het niet klopt...

    Ik geef het op, snap er niets van. (clown)