• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom steunt niemand me met het feit dat ik het beste medicatie kan gaan gebruiken, maar ik hem echt dood space erover.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marowak schreef:
    @ Trikru: Is het slecht dat ik op de grammaticafout let?


    Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je het schrijft als "u, hond", is het namelijk niet jouw hond. Jij bent de hond, dus is het geen bezittelijk voornaamwoord maar verwijst het gewoon naar jou.

    Maar de zin klopt sowieso niet helemaal. Maar je wordt uitgescholden voor hond in deze context, het gaat niet om "jouw hond" :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oké ik ga het gewoon niet doen... dan maar overprikkeld. Ik lees nu net dat je zelfs dood kan gaan er aan. Nee. Gewoon nee en ik huil nu en fuck alles. Meh. Help. Ik kan dit niet shitkutfuck. Paniekshitughmijnhemelfaaack :/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 0:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Trikru & Castellaization: Ik ben slecht in het opvatten van 'grapjes,' behalve als ik ze zelf maak. Maar dat is natuurlijk heel iets anders :'D. Ik vatte het inderdaad op als "uw hond". De zin is een beetje raar geformuleerd.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 0:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikru schreef:
    Oké ik ga het gewoon niet doen... dan maar overprikkeld. Ik lees nu net dat je zelfs dood kan gaan er aan. Nee. Gewoon nee en ik huil nu en fuck alles. Meh. Help. Ik kan dit niet shitkutfuck. Paniekshitughmijnhemelfaaack :/


    Dat zijn echt het uiterste van bijwerkingen met medicijnen. In principe kan je overal aan doodgaan, met alle medicijnen. Het ligt er maar net aan hoe je ze gebruikt. Ik heb stage gelopen op een school voor speciaal onderwijs en als je die kinderen hun medicijnen gaf waren ze zoveel rustiger en gelukkiger. Gun jezelf die rust! Bijwerkingen komen maar bij een klein percentage mensen voor en krijg je ze niet, hebben die medicijnen zoveel voordelen. Als je er toch last van krijgt, kan je altijd nog stoppen, maar heb je wel je best gedaan het voor jezelf te verbeteren.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Kutttttttt :/
    Zo ga ik echt niet kunnen slapen. Ik ga morgen een mail naar mijn psycholoog sturen en zeggen dat ik gek word. Fack. Waarom nou. Ik ben echt zo mislukt. Ik word hier zelfs schijtbang van. Loser.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Castellaization schreef:
    (...)

    Dat zijn echt het uiterste van bijwerkingen met medicijnen. In principe kan je overal aan doodgaan, met alle medicijnen. Het ligt er maar net aan hoe je ze gebruikt. Ik heb stage gelopen op een school voor speciaal onderwijs en als je die kinderen hun medicijnen gaf waren ze zoveel rustiger en gelukkiger. Gun jezelf die rust! Bijwerkingen komen maar bij een klein percentage mensen voor en krijg je ze niet, hebben die medicijnen zoveel voordelen. Als je er toch last van krijgt, kan je altijd nog stoppen, maar heb je wel je best gedaan het voor jezelf te verbeteren.


    Ja, maar ik lees dat het binnen een half uur kan gebeuren en wat als ik precies die persoon ben. Ik wil echt niet dood aan dat. Fackinghell :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En die angst is ook heel begrijpelijk. Maar zeg nou zelf, hoe groot is de kans dat je er dood aan gaat dat eerste half uur nou werkelijk als je kijkt naar de voordelen die je krijgt als het wél goed gaat? (Waarvoor de kans ook nog eens een stuk hoger is?)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ja, maar ik kan het niet... :/
    Ik ga Lex morgen mailen en zie wel wat hij zegt. Freckingfreck. Ik heb zowat een paniekaanval. Pussy.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd leuk om afgezeken te worden yaayy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    fuck yall niggas im out.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn humor gaat echt veel te ver. Ik schaam me diep voor mezelf.

    Oke nee nevermind afgezien van de zeer frequente doodsangsten is Amsterdam best gaaf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jeff Goldblum is zo belangrijk. Ik ga even huilen.


    Caution first, always.

    Oke, ik ga even kalm proberen te blijven en zal opnoemen in een lijstje wat je nu moet gaan doen:
    1. Ga mijn leven uit
    2. Zoek een andere jongen om mee het bed in te duiken
    3. Beloof die jongen van alles dat je toch nooit zal gaan doen met hem
    4. Laat mij gerust en vertrek nu maar gewoon naar Australië zodat ik je niet meer hoef te horen of te zien.


    Take me to wonderland