• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikru schreef:
    *foktzichzelfop*


    Welkom bij de club :c


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    (...)
    Denk dat het vooral een hype was toen Twilight nog "in" was. En nu sterft het een beetje uit omdat het op heel veel sites (wattpad bijvoorbeeld) compleet uitgemolken wordt. Maar ja, dat weerhoudt de echte fans (moi haha) er nog niet van om te blijven schrijven en lezen. :Y)

    Same same, ik ga ook elk vampier verhaal bij langs die ik kan vinden hier op Q. En schrijf aan mijn 3e en 4e vampierverhalen (wat vast niet de laatsten zijn) (:
    Er moet echt weer een leuk boek (+film) komen met (niet Twilight) vampiers.

    // Een Tokio Hotel verhaal in de top? Welk jaar is dit ook alweer? 2010?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:29 ]

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Welkom bij de club :c


    Ik vind medicatie zo eng. Ik ben zo bang dat ik verkeerd ga reageren en het duurt nog 3 weken of langer zelfs voor ik de beslissing moet nemen. Ik trek dat niet AARG.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er gaat iets goed fout op de laatste pagina in het 'wat luister je nu' topic. Kan niets meer aanklikken.
    - Ik meld niet vaak een topic, maar om deze redenen wel (:

    En op de meldpagina zit ook een foutje.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:34 ]

    Zapdos schreef:
    Er gaat iets goed fout op de laatste pagina in het 'wat luister je nu' topic. Kan niets meer aanklikken.
    - Ik meld niet vaak een topic, maar om deze redenen wel (:

    Youtube filmpjes slopen pagina's.
    The end of Quizlet 2.6

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik vind medicatie zo eng. Ik ben zo bang dat ik verkeerd ga reageren en het duurt nog 3 weken of langer zelfs voor ik de beslissing moet nemen. Ik trek dat niet AARG.


    Ikr, heb zelf ook zoiets doorgemaakt.

    Ugh. Ik haat deze situatie zo erg. Mijn jobcoach, die over problemen op werk gaat, is op vakantie. Degene die het over moet nemen is mijn stageconsulent, met wie ik absoluut niet op kan schieten. Ik ondervind problemen op het werk en het loopt gewoon helemaal stuk, ik voel me ongelukkig en moe als ik thuiskom. Bij mijn stageconsulent kan ik het gewoon niet kwijt, want ze neemt me niet serieus. Ook al zegt ze dat ze dat wel doet, om me vervolgens bij evaluaties af te branden; bij ieder negatief puntje aan mij - wat de werkgever opmerkt - er een schepje bovenop doen en het erger maken. Bij het laatste gesprek moest ik echt mijn gezicht in plooi houden, want ik had zin om huilend weg te rennen. Zo ongemakkelijk heb ik me gevoeld. En nog had die trut nog het lef om te vragen, waar iedereen bij zat, of ik tevreden was met het gesprek. Ik heb maar 'ja' gezegd. Alleen meende ik er niets van. Maar ja, wat had ik anders moeten zeggen? 'Ik voel me doodongelukkig hier en ik voel me niet serieus genomen door wie dan ook en ik kan nergens mezelf zijn?'

    Ja. Dat helpt. Dan krijg ik weer een stageplek ipv kans op een baan, waardoor ik nog langer aan die achterlijke kut vastzit.


    Verdomme. Waarom is het leven zo fucked up oneerlijk ):


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)
    Youtube filmpjes slopen pagina's.
    The end of Quizlet 2.6

    XD
    Doen filmpjes dat nu standaard? Ze zijn in ieder geval alweer zichtbaar, dat was eerst niet zo, en nu slopen ze de boel weer. :P

    Zapdos schreef:
    (...)
    XD
    Doen filmpjes dat nu standaard? Ze zijn in ieder geval alweer zichtbaar, dat was eerst niet zo, en nu slopen ze de boel weer. :P

    Nu wel, had net ook een pagina gesloopt met een filmpje xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Nu wel, had net ook een pagina gesloopt met een filmpje xd

    Goed om te weten XD
    Ik zal geen filmpjes plaatsen dus. Lel. Poor little Q.

    Zou handig zijn als er een waarschuwing komt ergens op het forum. (':

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:39 ]

    Ke suicide squad was drie keer niks.


    Caution first, always.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Same same, ik ga ook elk vampier verhaal bij langs die ik kan vinden hier op Q. En schrijf aan mijn 3e en 4e vampierverhalen (wat vast niet de laatsten zijn) (:
    Er moet echt weer een leuk boek (+film) komen met (niet Twilight) vampiers.

    // Een Tokio Hotel verhaal in de top? Welk jaar is dit ook alweer? 2010?

    Wat ik nu aan het schrijven ben is eigenlijk mijn tweede vampier verhaal ooit, maar de eerste heb ik nooit afgerond dus die tel ik niet mee. Maar ja, deze is wel afgerond en dan ga ik beginnen aan deel twee. Exciteeedd. ^^
    Ik denk dat het hele onderwerp van vampiers momenteel een beetje op een laag pitje staat in de boeken/film-wereld. Al komt er begin volgend jaar wel weer een nieuw deel van Underworld. :9~

    Rude. Rude, rude, rude.


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    (...)
    Wat ik nu aan het schrijven ben is eigenlijk mijn tweede vampier verhaal ooit, maar de eerste heb ik nooit afgerond dus die tel ik niet mee. Maar ja, deze is wel afgerond en dan ga ik beginnen aan deel twee. Exciteeedd. ^^
    Ik denk dat het hele onderwerp van vampiers momenteel een beetje op een laag pitje staat in de boeken/film-wereld. Al komt er begin volgend jaar wel weer een nieuw deel van Underworld. :9~


    Hehe, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. :3 Ik loop helaas een beetje achter met het lezen van je verhaal. Moet nodig de andere verhalen die ik lees even aan de kant schuiven (:
    Ja, dat is wel heel jammer. Ik hoop dat er binnenkort wel meer komen. Zou ik erg leuk vinden. Al is het wel lastig om te doen gezien heel veel mensen vast zitten aan het idee dat een vampier ondood is, van steen is, niet tegen zonlicht/knoflook/zilver kan en alleen maar gedachten kunnen lezen en bloed drinken. En als ze een mens bijten worden die direct een vampier.


    // o mijn effing effing god. Het tweede deel van The Cage is naar het Nederlands vertaald en nu al als eBook te krijgen. Fuuuuuuuck, ik wil het hebben!! De relatie tussen Cora en Cassian is zo... intens terwijl er niets is tussen hen. De spanning is gewoon zo heftig dat dat het hele boek al geweldig maakt.

    En als ik dit 3 minuten eerder gezien had, had ik het boek kunnen bestellen en het morgen al in huis gehad. Dang it.

    // Waarom is deze powerbank alleen in deze kleur goedkoper? Ik wil de blauw met witte, niet de groen met zwarte.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 23:06 ]

    Zapdos schreef:
    (...)

    Hehe, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. :3 Ik loop helaas een beetje achter met het lezen van je verhaal. Moet nodig de andere verhalen die ik lees even aan de kant schuiven (:
    Ja, dat is wel heel jammer. Ik hoop dat er binnenkort wel meer komen. Zou ik erg leuk vinden. Al is het wel lastig om te doen gezien heel veel mensen vast zitten aan het idee dat een vampier ondood is, van steen is, niet tegen zonlicht/knoflook/zilver kan en alleen maar gedachten kunnen lezen en bloed drinken. En als ze een mens bijten worden die direct een vampier.


    // o mijn effing effing god. Het tweede deel van The Cage is naar het Nederlands vertaald en nu al als eBook te krijgen. Fuuuuuuuck, ik wil het hebben!! De relatie tussen Cora en Cassian is zo... intens terwijl er niets is tussen hen. De spanning is gewoon zo heftig dat dat het hele boek al geweldig maakt.

    En als ik dit 3 minuten eerder gezien had, had ik het boek kunnen bestellen en het morgen al in huis gehad. Dang it.

    // Waarom is deze powerbank alleen in deze kleur goedkoper? Ik wil de blauw met witte, niet de groen met zwarte.


    Well, thanks... ik lees dat boek momenteel en jij spoilt eventjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the fuck?! Ik raak helemaal in paniek omdat ik na het betalen pas zie dat ik 7 euro betaalde. Blijk ik 28 euro korting te krijgen omdat er de laatste keer iets niet goed gegaan is met het versturen van een boek dat ik verkocht had. Aangename verrassing.