• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay wat? Gaat de hoofdpersoon nu letterlijk dood terwijl er nog 2 episodes komen? Well, dat had ik niet aan zien komen..

    Ah, nevermind. Hij leeft nog. Good job, anime.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 15:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh, oké, ik had ook eigenlijk geen antwoordt verwacht op de vraag of je binnenkort nog wilde afspreken om te praten.

    // Als ik zeg dat ik nog een vuilniszak voor in de grijze container heb, komt 'ie waarschijnlijk van mijn kamer gezien ik niet van mijn kamer kom.

    // En waarom blijf je niet tot de bevalling bij je vriendje slapen? Je reist elke dag naar hem en hij naar jou, zou veel geld voor jullie beide schelen als je bij hem bleef slapen.

    Beste superhelden film van 2016 (geen spoilers, alleen een afbeelding):

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 16:07 ]

    Assassin schreef:
    Ik ga gewoon de hele dag series kijken en doen alsof ik me niet eenzaam voel.


    *sends u hugs and chocolate*

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 16:06 ]


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Ik zou eigenlijk moeten huilen bij die nieuwe versie van Save want dat is like mijn janknummer. Where. Are. You. Stupid. Tears.
    Dan niet, dan maar suikerhoudende producten zoeken om mijn vreetbuien te stillen.

    Woah, dat dat nog goed ging :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ongemakkelijk een berichtje moeten sturen naar een collega van je vader bij Defensie. Thanks dad. :')

    -

    Morgen niet meer uitslapen, firstworldproblems. Gelukkig rest van de week nog wel.

    Moeilijk hé, origineel zijn en zelf dingen bedenken (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, je kan naar de hoeren in the witcher. I like that.

    Ik moest vandaag naar school toe komen om mijn boeken en rooster op te halen, blijkt het dus ineens dat ik mijn boeken pas woensdagochtend krijg. Lekker georganiseerd dit :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wiarda schreef:
    Conclusie: na wat ongepast Facebook gestalk ben ik erachter gekomen dat hij in essentie de acht jaar oudere versie is van de knul waar ik net overheen ben wel fuckverdomme ik heb een type (en ik moet hier grondig met mijn moeder over praten).


    Jip ik ben één weekendje weg en wat gebeurd er allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oke dan...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoe ouder mensen worden, hoe kinderachtiger ze zich kunnen gedragen. Vooral stellen die al 40 jaar getrouwd zijn.

    Drie en een half uur in de trein zitten. Op naar Eindhoven!

    Oke wie verveelt zich en wil wel whatsappen? (a)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik verveel me echt rot. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké update mijn moeder is er 10000% van overtuigd dat dit never ever iets gaat worden, maar heeft er daarom ook geen problemen mee? 'ja joh kind ga lekker uit met een vijfentwintigjarige' wat sinds wanneer is dat oké


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.