• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Om 13.15 uur wakker geworden en nu pas "ontbijten"
    Maar wat sliep mijn eigen bed toch weer lekker!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom stuurde je me een sms met "Tess is om [tijd] geboren" terwijl meteen bij de geboorte al bekend was dat het geen meisje was, maar een jongetje?

    Ik weet niet zo goed wat ik in het appje naar mijn ex moet sturen over de miskraam. Anyone care to help?

    Zapdos schreef:
    Waarom stuurde je me een sms met "Tess is om [tijd] geboren" terwijl meteen bij de geboorte al bekend was dat het geen meisje was, maar een jongetje?

    Ik weet niet zo goed wat ik in het appje naar mijn ex moet sturen over de miskraam. Anyone care to help?


    Ik wil wel helpen. Ik zal je even een pb sturen (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een zeikweer. :'D

    Dus, niemand een idee voor die dozen? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Wat een zeikweer. :'D

    Dus, niemand een idee voor die dozen? :')

    De supermarkt misschien?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vader weet niet meer hoe hij met mij samen moet leven, ik ben te onmogelijk. *sigh*

    [ bericht aangepast op 22 aug 2016 - 14:58 ]

    Ben ik de enige die Mewtwo echt geen mooie pokémon vind? ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Normaal klik ik whatsapp niet zo snel weg, maar als ik mijn ex app, sluit ik het zo snel mogelijk af.

    Nooo, pindakaas wordt duurder D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer te ontsnappen maar High School Musical wil me niet laten gaan. Ik zie het opeens overal, holy hell, let me live. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg, daar trapte ik bijna in. Ik zie wel wat je aan het doen bent. Ik mag niet toegeven aan je.

    Heerlijk zo'n introdag op school waarbij iedereen zichzelf vrij ongemakkelijk opsteld en waarbij je onbedoeld in gesprek raakt met oude bekenden die je eigenlijk liever niet meer had willen zien.
    Waarom kunnen we de eerste maand van school niet gewoon skippen en doen alsof we elkaar allemaal al vet goed kennen zonder al die ongemakken. Maar hey morgen is er weer een dag.
    En is het slecht dat ik serieus moeite heb met blonde mensen uit elkaar houden? Al die meisjes hebben lang blond haar en hebben het los over de schouders hangen en omg ik hoop dat ik maar snel de namen uit mijn kop ken.

    Stop met aandacht zoeken en negeer die gast gewoon.


    Your make-up is terrible

    Hij is toch wel een liefje. Maar alleen lief zijn gaat een relatie niet redden. Toch fijn hem weer even te spreken via whatsapp.

    Ik ga gewoon de hele dag series kijken en doen alsof ik me niet eenzaam voel.


    Your make-up is terrible