• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Ohgod die deleted scene van CA:CW is echt om te huilen. Foreshadowing much.

    Ik heb niet gauw een echte hekel aan kinderen maar dit kind zou ik graag gewoon verzuipen in de bak met water waar je je handen in moet wassen. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wtf ik zei toch al dat ik dan training heb, het staat zelfs op het beschikbaarheidspapier. Waarom ga je dan bellen rond die tijd? Tja en dan vervolgens lopen te schelden, -omdat ik dan de telefoon niet opneem- is dan ook niet erg professioneel. Een hele fijne avond nog gewenst, tabbé.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ja, ik heb kort haar en ben een meisje. Nee, het interesseert me niet dat je vind dat ik lesbisch ben en dat het tegen je geloof in gaat. Ik ken u niet en u kent mij niet dus u hoeft niet zo tegen me te praten. Geez, why am I still alive?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lezen is zo moeilijk he.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel zin in Praag. Woehoe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben 22 en mag van mijn opa niet meer naar buiten. Lol, ik doe het toch.

    Misschien moet je beseffen dat wanneer je zusje en je vriend opeens kortaf en boos tegen je doen, je constant ruzie met hen allebei maakt terwijl je dat nooit doet, het misschien aan jou ligt en niet aan hen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lololol Xantha is thuis dus laten we allemaal spontaan naar bed gaan hahahaha




    Fuck y'all.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Is het raar dat ik geïrriteerd raak dat die vriend van m'n ma foto's van o.a. mij op instagram zet zonder dat ik er ook maar iets vanaf weet en al helemaal omdat we er al iets van hadden gezegd toen hij dat op Facebook deed? Want honestly, ik vind het echt niet kunnen en dat hij vervolgens gaat lopen klagen dat we de vakantie maar moeten gaan afzeggen, omdat hij nu op z'n tenen getrapt is. Echt gast, doe lekker even normaal, want nu ben ik pas echt neidig. Ik ga ook echt kappen met nog mijn best doen voor hem.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoezo onredelijk. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lalala wat was het een kutdag vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jullie maken me chago


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    fuck u dan met je neppe shit waarvan je beweert dat je die meent. rot maar op met die trut van je, want ik weet zeker dat je een ander hebt. anders had je me allang een bericht gestuurd /mf


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wou dat ik nu naar iemand toe zou kunnen, maar ja, dat is nu eenmaal het nadeel van (bijna) geen vrienden hebben..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."