• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    O my god. Lezen is zo lastig voor sommige mensen.
    Luisteren ook, trouwens.

    / Tussen youtube trending staan echt te grootste onzin dingen van Nederlandse youtubers. Ik lach me kapot om alleen al de zielige titels die in alleen hoofdletters staan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:19 ]

    Ik snap het al lang, ik ben gewoon alleen. Er is geen kat die mij ooit zal begrijpen, dus fuck off.


    16 - 09 - '17

    Ik hoop dat je toestemming hebt om dat zomaar online te zetten.


    Caution first, always.

    I don't know what to do. Binnenkort is het dochtertje van mijn zus jarig en ik zie hun heel weinig omdat hun niet bepaald om de hoek wonen, maar ik moet die dag dus werken en niemand wilt in mijn plaats. Heb ook niet vooraf vrij kunnen vragen, omdat ik er ook pas net werk. Nu mag ik wel daar naar toe als ik vervanging regel, maar niemand kan blijkbaar? Ik heb mijn zus en nichtjes super lang niet meer gezien. Ik heb ook nooit geluk.

    Ik kan hier echt verdrietig om worden, want ik kan me de laatste keer niet meer eens herinneren wanneer ik ze voor het laatst heb gezien.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    You what..?

    Ik kan merken dat ik teveel achter mijn laptop zit. Mijn muis-hand begint al weer pijn te doen. :')

    Het is echt te warm en alles gaat fout, geweldig dit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Andere Q'ers nu in de trein naar Groningen vanaf Amsterdam Centraal? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze negeerde me niet. Gelukkig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk heb ik heel veel zin om nu te gaan spelen, maar ik wilde ook nog een stuk tekst gaan controleren...


    Stenenlikker

    Laleah schreef:
    (...)

    Dat ben je niet hoor, knapperd! (flower)


    Oh no, je bent zo lief, dank je wel. Nee, jij bent pas echt knap!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mmmmmm ijs!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 21:12 ]

    Ik wil huilen, hard huilen


    26 - 02 - '16

    Wat the actual fuck?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."