• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    Onderweg werd ik nog even tegengehouden door wat andere cheerleaders. Ik was dus blijkbaar het aanspreekpunt voor alles, zeker op het gebied van girl stuff. Nu dus ook weer met relaties en alles wat erbij hoort. Waarom? Geen idee. Mijn kennis kwam van films want in de realiteit was ik nog een onschuldige. Iets wat bijvoorbeeld mijn familie niet erg lijkt te vinden, mijn vader is allang blij dat ik nog geen jongen aan hem heb voorgesteld. 'Bewaar dat maar voor je man'. Oké hij bedoelde het niet letterlijk, maar volgens mij zou hij het wel zo willen. Oh well..
    Ik geef de meiden nog even een snelle knuffel en loop dan verder, mijn drankje drink ik snel op en zet mijn glas op een tafeltje bij wat andere lege glazen. Ik keek naar de deur die naar de wc's zou leiden die nog net op een kier stond. Ik zucht en versnel mijn pas wat, ik hoorde een lichte rumoer en ergens maakte het me nieuwsgierig. Als ze ernaar vroegen kon ik nog altijd wat verzinnen. Ik ben bijna bij de deur als die opeens open vliegt en met een harde klap tegen mijn gezicht komt. Oké auch... Ik breng mijn hand naar mijn gezicht en hou hem even tegen mijn hoofd. Welke idioot....


    El Diablo.

    Levi Oliver Jackson

    "Ga je lekker?" Vraagt Evelyn met een glimlach nadat ik het zure shotje had genomen en ik glimlach terug. Ondertussen knikt Evelyn als ik vertel over wat Owen niet kan verkroppen.
    Evelyn haalt haar schouders op nadat ze me even raar heeft aangekeken. "Waarom zou ik jou daarop afrekenen?" Ze houd haar hoofd schuin en leunt met haar rug tegen de bar. ''Ik zou namelijk niet weten waarom.'' Evelyn Glimlacht en gebaart wat naar de barman. Ik glimlach dankbaar terug. Vrijwel meteen werden er twee nieuwe shotjes voor ons neer gezet. Evelyn rommelt wat in haar jaszak en geeft de man het geld. Ze pakt het kleine glaasje en giet het vloeistof naar binnen. Evelyn knijpt haar ogen samen en schud haar hoofd even. Ik lach even voor ik het goedje ook naar binnen giet. Ik frons even en schud dan ook mijn hoofd vanwege het sterke goedje.
    Evelyn kijkt me even glimlachend, zwijgend aan. "Misschien moeten we nu maar even stoppen.'' Ze grijnst ''Voordat ik rare dingen ga doen.''

    Ik houd mijn hoofd even vragend schuin. Ik kijk om me heen. Steeds meer mensen gaan het jongens toilet in en blijven er in. Ik frons even kort mijn wenkbrauwen. Wat is daar toch aan de hand? En waarom zag Owen er zo bont en blauw blauw uit? Met wie had hij nu weer gevochten? Oh me moeder zou me vermoorden als ik dit wist.

    Ik kijk weer even naar Evelyn, steun met mijn elleboog op de bar en mijn hoofd op mijn hand. "Zeg eens" zeg ik mysterieus "Wat voor rare dingen ga je dan doen?" vraag ik speels en ik grijns even.



    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik zie hoe Levi zijn hoofd vragend schuin houdt en vervolgens om zich heen kijkt. Ik volg zijn blik en zie steeds meer mensen in het toilet verdwijnen.
    ''Het zal daar wel gezellig zijn.'' Mompelde ik sarcastisch. Het kon me werkelijk geen bal schelen wat er daar binnen gebeurde, maar Owen kennende had hij zich waarschijnlijk weer in de nesten gewerkt.

    Ik zie hoe Levi naar me kijkt. Zijn elleboog steunt tegen de bar en zijn hoofd rust op zijn hand.
    "Zeg eens" Hoor ik Levi zeggen, in zijn stem is een mysterieuze toon te horen.
    "Wat voor rare dingen ga je dan doen?" Vraagt hij met een speelse klank in zijn stem, waarna hij even naar me grijnst. Ik laat een korte zucht uit mijn mond ontsnappen en op mijn beurt verschijnt er een grijns op mijn gezicht.
    ''Tja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.'' Ik merkte zelf al het uitdagende toontje op dat in mijn stem lag. Ik trok mijn wenkbrauwen op en zweeg even.
    ''Dan ga ik mensen zoenen die dat misschien niet zo op prijs stellen, of beland ik op plekken die niet in mijn planning stonden.'' Ik grijns even naar Levi en haal dan nonchalant mijn schouders op.
    ''Ach.'' Mompel ik waarna ik me weer terugdraai naar de bar en de barman wenk. Ik steek twee vingers omhoog en wijs dan naar Levi en mij.
    ''Nog eentje dan.'' Zeg ik richting Levi en vis opnieuw wat geld uit mijn jaszak. Veel meer zal het inderdaad niet worden vanavond, want ik had nog bar weinig geld over.


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson
    "Het zal daar wel gezellig zijn" mompelt Evelyn Sarcastisch en ik knik even kort.
    Evelyn zucht kort op mijn vraag, maar dat doet me alleen maar meer grijnzen. "Tsjah, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet" Evelyn heeft ook een uitdagend toontje in haar stem. Ik houd speels even mijn hoofd schuin als Evelyn haar wenkbrauwen even ophaalt.

    "Dan ga ik mensen zoenen die dat misschien niet zo op prijs stellen of beland ik op plekken die niet in mijn planning stonden" Evelyn grijnst en haalt haar schouders op. Ik grijns ook even speels. "Ach" Evelyn draait zich om maar de bar en gebaart naar de barman. Ik zie dat ze geld uit haar jaszak haalt. Ik pak haar hand en duw het terug naar haar toe. "i've got it" zeg ik zacht. "Maak je niet druk" Ik glimlach even kort. "Maak je niet druk en laat je ego niet in de weg zitten. Ik heb het, laat me. Ik houd er van om te trakteren dus puh" Dat laatste zeg ik met iets wat trots en steek vervolgens mijn tong uit en geef de barman snel het geld voor Evelyn het kan doen. Maar genoeg voor twee shots en twee bacardi cola's die ook voor ons komen te staan.

    "proost" Ik giet het goedje achterover en kijk Evelyn weer even aan en grijns vervolgens weer. 'Dus die rare dingen he" Ik steun weer met mijn hoofd op mijn hand. "Dat gebeurt als je teveel drank op heb" voeg ik er aan toe. "Gebeurt dat vaak?"

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 16:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]




    Owen Bell


    Toen ze begon te huilen liet ik haar kin los en ademde even diep in en uit, ik voelde me extreem schuldig maar besloot er weinig van te laten merken. ‘’Okay,’’ rolde er zachtjes over haar lippen en ik staarde weg, geef nou niet toe Owen, kom op.
    ‘’Isa, so–‘’ Net voor ik mijn excuses kon aanbieden voelde ik een klap tegen mijn gezicht en ging ik al heel snel tegen de vlakte.
          ’’Jij vieze gore…’’ De woorden vaagde al gauw weg want mijn oren begonnen te suizen daarbij kon ik er nog niet echt uit halen wie de ballen had om mij te slaan.
    Toen ik terug op aarde kwam zat ik nog steeds vastgeklemd in niemand minder dan Grayson zijn armen, ik wist nu al dat ik geen kans had om überhaupt terug te vechten.
          ‘’Nooit geleerd na al die jaren dat je mijn vriend was om niet met mijn broertje te sollen, vuile klootzak. Ik zal je wel laten zien wat er gebeurt als je regels overtreed, mijn ‘trouwe vriend’.’’
    De paniek sloeg toe in Isa haar stem en ik realiseerde me dat ik er waarschijnlijk niet goed van af zou komen, mijn gezicht voelde opgezwollen en de pijn was op dit moment op zijn hoogtepunt. Ik probeerde nog zijn col te grijpen maar had er weinig aan want was veel te zwak om op dit moment een jongen van een nog breder postuur van me af te krijgen. Grayson was niet voor niks in dat footballteam gekomen.
          ‘’Gray, zo is het wel genoeg!’’ Gray werd met moeite van mij af getrokken en ik draaide me automatisch op mijn buik om mijn gezicht te kunnen verbergen, kreunend van de pijn en schold ondertussen flink door. De trap die ik na kreeg was de druppel en ik sloot mijn ogen pijnlijk, waar had ik dit in godsnaam aan verdiend?
    De grond leek nog meer te bewegen dan daarnet en ik probeerde mezelf omhoog te hijsen en haakte mijn blik in die van Isa. ‘’Ik…’’ Ik probeerde mijn zin er uit te krijgen maar ik klonk vreselijk stom en was amper te verstaan, ‘’ik ga naar huis.’’



    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 20:05 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik voel hoe Levi mijn hand pakt en deze terug duwt, ik kijk hem aan terwijl ik één van mijn wenkbrauwen op trek.
    "I've got it." Zegt Levi zachtjes.
    "Maak je niet druk." Hij glimlacht kort naar me.
    "Maak je niet druk en laat je ego niet in de weg zitten. Ik heb het, laat me. Ik houd er van om te trakteren dus puh." Beveelde Levi me zo'n beetje, waarna hij zijn tong naar me uitstak. Ik keek hem even aan en perstr mijn lippen op elkaar om te voorkomen dat ik er tegenin zou gaan. Ergens voelde het alsof hij me betrapte, misschien was het inderdaad mijn ego die niet kon verkroppen dat iemand anders van alles voor me betaalde, wilde ik laten zien dat ik het zelf ook kon. Ook al was dat niet altijd het geval. Levi geeft de barman het geld, er worden twee shotjes en twee Bacardi Cola's voor ons neer gezet. Ik pers een glimlach rond mijn lippen en doe een poging dankbaar te kijken.

    "Proost." Levi goot het goedje achterover en ik volgde zijn voorbeeld. Opnieuw voelde ik de drank branden, maar bij elke shotje of drankje voelde het fijner, beter dan de keer ervoor. Ik zie hoe Levi me grijnzend aan kijkt en ik kijk vragend terug.
    ''Dus die rare dingen he." Hij steunt weer met zijn hoofd op zijn hand.
    "Dat gebeurt als je teveel drank op hebt." Voegt hij er dan aan toe.
    "Gebeurt dat vaak?" Vraagt hij vervolgens. Ik voel mijn wangen warm worden en ben er bijna zeker van dat ze rood zijn. Van harte hoop ik dan ook dat het donker genoeg is dat het Levi niet opvalt. Ik kon niet met zekerheid zeggen of het kwam door de drank of de vraag die hij stelde. Nonchalant haalde ik mijn schouders op.
    ''Vaker dan me lief is.'' Probeer ik luchtig te antwoorden. Het is me de laatste tijd behoorlijk vaal gebeurt dat ik wakker werd naast iemand en dat ik me niks van de avond ervoor kon herinneren, maar dat hield ik voor me. Er bestond geen kans dat ik dat aan Levi zou vertellen. Ik grijnsde even en knipoogde naar Levi.
    ''Maar daar ben je jong voor, niet waar?'' Ik pakte mijn glas Bacardi Cola op en zette een stap richting Levi. Met een uitdagende lach rond mijn lippen hief ik mijn glas.
    ''Cheers.''


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson

    Evelyn perst haar lippen samen. Ik wachtte op de protesten maar die kwamen niet. Vervolgens verschijnt er een klein glimlachje. Ik glimlachte dus gewoon terug. Als ik grijns voor ik me vraag stel kijkt Evelyn me vragend aan. Het is donker in de ruimte, maar zie toch haar wangen iets gloeien. Weer grijns ik. "Vaker dan me lief is" Antwoord ze luchtig. Ik knik even speels.

    Vervolgens grijnst Evelyn en knipoog. "Maar daar ben je te jong voor niet waar?" Ze pakt haar glas op, zet een stap in mijn richting met een uitdagende lach rond haar prachtige lippen. "Cheers" Ik schater het uit om Evelyn haar opmerking. "Te jong?" lach ik. "Hoe oud denk je dat ik ben?" Ik lach nog terwijl ik ook een stapje in haar richting zet. "Volgens mij ben ik ouder dan jou" Ik laat me stem iets zakken en ik grijns breed. "Niet dat dat uit maakt" voeg ik er aan toe en neem een slokje van mijn bacardi. "Ik doe niks wat jij niet wilt" Ik kijk haar aan. "En doe alles wat jij wél wilt" Ik wiebel even speels met mijn wenkbrauwen en knipoog weer eventjes. "Behalve betalen. Daar heb jij geen zeggenschap over. Dat doe ik gewoon" Ik grijns weer even.

    Ik heb het wel naar mijn zin tot nu toe. Ik mag Evelyn wel.. Ze is leuk, ze is knap. En ze begrijpt het tenminste als ik een grap maak, die neemt het niet gelijk zo serieus. Plus ze laat me Isa een beetje vergeten. En mijn jaloerzie tegen de andere mannen die ze mee neemt, maar mij alleen bellen als ze te kort komt. Nee, ik denk niet dat ik hier nog veel langer mee doorga.
    Nee, Evelyn is veel leuker tot nu toe. Ik weet nog niet wat dit word. Als het 'gewoon' een vriendschap word is dat prima. Word het meer alleen maar beter. Ik neem weer een slokje van mijn bacardi voor ik Evelyn weer even aan kijk. Ik leun met mijn rug tegen de bar en houd mijn hoofd vragend schuin terwijl nog steeds die speelse grijns op mijn gezicht ligt. Wat wil jij Miss Evelyn? vraag ik me eigen nieuwsgierig af. Wat voor een meisje ben jij?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 21:04 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik hoor hoe Levi hard begint te lachen en ik kijk hem vragend aan, geen flauw idee hebben waarom hij in lachen uitbarst.
    "Te jong?" Lacht hij. Ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Hoe oud denk je dat ik ben?" Nog steeds kijk ik hem vragend aan, maar voordat ik kan reageren stapt hij dichter naar me toe.
    "Volgens mij ben ik ouder dan jij." Zijn stem zakt iets en met een brede grijns rond zijn lippen kijkt hij me aan.
    "Niet dat dat uit maakt.'' Gaat hij verder en ineens valt het kwartje en begin ik te lachen.
    ''Oh fuck,' Ik grijnsde naar Levi.
    ''De drank begint denk ik naar mijn hoofd te stijgen, ik bedoelde dat je je dat soort dingen doet als je jong bent.'' Ik schud lachend mijn hoofd. Levi neemt een slokje van zijn Bacardi.
    "Ik doe niks wat jij niet wilt" Hij kijkt me aan.
    "En doe alles wat jij 'wel wilt.'' Hij wiebelt even speels met zijn wenkbrauwen en knipoogt weer naar me. Ik knik uitdagend, ik kon er niks aan doen, maar ergens leek het alsof dat precies was wat ik wilde horen.
    "Behalve betalen. Daar heb jij geen zeggenschap over. Dat doe ik gewoon.'' Opnieuw grijnst Levi. Ik voel mijn mondhoeken omhoog krullen.

    Ik zie hoe Levi opnieuw een slokje van zijn drankje neemt. Hij kijkt me aan, terwijl hij met zijn rug tegen de bar leunt. Zijn hoofd houdt hij schuin. Ik zie hem denken, maar ik kan niet mijn vinger opleggen waar hij aan denkt. Ik glimlach even naar hem en draai dan een rondje om mijn eigen as, waarom ik het doe weet ik niet, ik geef de alcohol de schuld. Ik begin te lachen en haal mijn hand door mijn haren. Ik pak mijn glas op en zet het aan mijn lippen, waarna ik opnieuw begin te lachen.
    ''Sorry.'' Mompel ik.
    ''Let's blame the alcohol.'' Ik kijk Levi opnieuw aan en glimlach.
    ''Ik mag jou wel.'' Grijns ik vervolgens.


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson

    Ineens begint Evelyn te lachen. Ik denk dat ze eindelijk door heeft wat ze zei. "Oh fuck" Evelyn grijnst. "De drank begint denk ik naar mijn hoofd te stijgen, Ik bedoelde dat je dat soort dingen doet als je jong bent" Evelyn schud lachend haar hoofd. "Dat denk ik ook" lach ik.
    Evelyn knikt uitdagend op mijn opmerking dat ik niks doe wat ze niet doet en wel doe dat ze wel wilt. Vervolgens glimlacht ze op mijn opmerking dat ze geen zeggenschap heeft op mijn betalen.

    Vervolgens draait Evelyn een rondje. Ze lacht weer en haalt haar hand door haar haren.Ze neemt een slok van haar drinken en begint weer te lachen. "Sorry" mompelt ze. "Let's blame the alcohol" Ze kijkt me aan en glimlacht. "Ik mag jou wel" Ze grijnst vervolgens en ik grijns terug. "Ik jou ook" antwoord ik. "Maar ik denk dat je wel genoeg heb gehad voor nu" grinnik ik en ik kijk naar haar glas. "Ik denk dat ik je hierna een glas fris geef" Ik glimlach even geamuseerd. Ik ben niet iemand die misbruikt maakt van meisjes als ze dronken zijn. Ik ga ze ook nooit dronken voeren als ik merk dat ze aangeschoten zijn. Veel doen het wel maar zo ben ik nou eenmaal niet. Als ik seks heb met iemand omdat ze het zelf willen, en niet omdat ze zo onder invloed zijn dat ze geen nee kunnen zeggen. Tevens wil ik graag dat ze het zich de volgende dag nog kunnen herinneren.

    "Maar van mij mag je deze wel opdrinken hoor. Zonde om het weg te gooien" ik grinnik nogmaals en knipoog even. "Dus ik suggereer dat we rustig aan doen. Ik doe wel rustig aan met je mee. Dus hierna ga ik ook aan de fris. Je weet wel, solidariteit" Ik grijns even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Mijn verstand stond letterlijk op nul, terwijl ik zelf niet eens meer in de gaten leek te hebben hoe ver ik in mijn furie door ging. Geen enkel spoortje van medelijden was op mijn gezicht afgebeeld, terwijl ik maar door bleef gaan. Zelfs toen iemand mij poogde te stoppen door mijn armen tegen te houden. Zoute tranen doordrenkte mijn rug, hoewel ze mijn doorgeregende top toch niet natter konden maken dan het al was.
    Pas toen ik – met moeite – van de jongen afgetrokken werd, leek ik weer bewust te worden van tijd en leek ik deels wakker te worden uit de eentonige roes waar ik in bevonden had. Een roes waarin enkel de persoon onder me zo ver mogelijk als het kon te verminken, de enige doel daarin was.
    Ik zag nog net hoe mijn evenbeeld het hoopje ellende een trap verkocht, terwijl deze op zijn buik was gaan liggen. De jongen die ik ooit verdedigd had als deze problemen had, lag nu zelf verminkt op de grond. Ik wist dan ook niet waar ik het aan verdiend had dat hij mij zo verraden kon hebben om aan mijn broertje te zitten. Niemand kwam aan Asher en ik had verwacht dat Owen dat na al die tijd wel geweten had. ‘Gray laten we hier weg gaan.’ Hoorde ik Asher mompelen, terwijl de onderkruipsel tegen de blondine zei dat hij naar huis wilde.
    Ik trok me weer los uit Ashers greep en boog me over het hoopje ellende op de vloer. Mijn hand trok de jongen aan zijn kraag een stukje van de vloer, terwijl ik mijn lippen dicht naar zijn oren bracht zodat hij mijn stem goed kon horen. ‘Als je ooit nog eens in mijn buurt of dat van mijn broertje komt; dan breek ik je poten een voor één.’ Zonder de jongen te waarschuwen liet ik hem los en duwde ik de wc deur open om naar buiten te gaan. Echter klapte de deur open, maar in plaats van enkel lucht te raken, raakte de deur zich vol tegen Hailey aan. Mijn ogen werden iets groter, terwijl ik naar de brunette keek die nu op de grond lag. Gauw bukte ik naar het meisje op de grond, waar mijn kijkers even die van haar zochten. ‘Gaat het?’ murmelde ik nogal dom, waarbij ik direct mijn hoofd schudden en het meisje in mijn armen nam. Ik tilde haar op, maar in plaats van haar mee de jongens wc in te nemen waar Isa en Owen bevonden, trok ik haar samen met Asher de meiden wc in. Gelukkig leek niemand er in te zitten, waardoor ik Isa – zachtjes – op een van de wasbak kon zetten.
    Ik viste wat papiertjes uit de bak, maar zodra ik deze nat maakte verfrommelde het papier in een akelig rimpelig prutje; wat redelijk kleefde door het bloed van Owen wat nog op mijn handen lagen. Een paar korte secondes staarde ik naar het papiertje wat langzaam een rode kleur ging bedragen, voor ik mijn handen snel schoonwaste onder de kraan en mijn natte top uittrok. Ik waste deze even onder de kraan, voor ik hem uitkneep en weer voor Hailey ging staan.
    Teder wreef ik losse plukjes haar wat zich op de rode kant van haar gezicht bevonden, achter haar oor. Iets wat nog redelijk moeilijk ging, gezien mijn spieren nog steeds stak gespannen stonden van daarstraks; wat mijn handen nog enorm na deden trillen. Toch wist ik mijn natte, koele shirt tegen de zijkant van haar gezicht te brengen; waar ik af en toe zachtjes depte.
    ‘Het spijt me zo; Hailz.. ik wist niet dat iemand achter de deur stond…’ murmelde ik zachtjes, voor ik met mijn vrije hand twee vingers in de lucht stak en mijn ogen kort met die van Hailey hechtte. ‘Hoeveel vingers steek ik op?’ ik trok mijn mondhoeken iets omhoog bij deze vraag, zodat ze hopelijk niks van de spanning meekreeg die ik – en waarschijnlijk – ook Asher bedroegen. Ze hoefde van niks te weten. Ik vermoedde dan ook niet dat Asher erover ging beginnen gezien dit normaal was op Jefferson. Ik heb wel van meerdere mensen de smoel dicht moeten slaan als ze aan ons kwamen of in de groep waar we ons bevonden. Als ik dit nooit gedaan had dan waren we nog steeds de laagste rang geweest. Hailey zou dit nooit begrijpen omdat ze van Woods kwam. Wij Jeffersons wisten niets anders. Het was eten of opgegeten worden. Wíj hadden geen keus.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    Eventjes bleef ik zitten en hield mijn hand tegen mijn hoofd. Ik opende echter mijn ogen toen ik een bekende stem hoorde en ik keek recht in Gray's ogen. ‘Gaat het?’ Ik wil net antwoorden als hij me al optilt en naar de meiden wc brengt, waar hij me op een van de wasbakken zet. Ik keek even naar hem en probeerde het bonzende gevoel in mijn hoofd te negeren. Ik keek naar zijn gezicht toen hij wat haar achter mijn haar plaatste en ik glimlach zwakjes. ‘Het spijt me zo; Hailz.. ik wist niet dat iemand achter de deur stond…’ murmelde hij terwijl hij zachtjes tegen mijn gezicht depte met het natte shirt. 'Het is oké...' zeg ik zachtjes.
    ‘Hoeveel vingers steek ik op?’ ik glimlach lichtjes en schud mijn hoofd. 'Drie?' lach ik zachtjes. Ik breng langzaam mijn licht trillende hand omhoog en hou het shirt zelf vast tegen mijn hoofd. 'Thank you tho...' zeg ik zachtjes en ik kijk weer op in zijn ogen. 'Misschien moest ik een beetje aan de rechterkant lopen..' lach ik zachtjes. Goede cijfers halen was een eitje, maar in het dagelijks leven doe ik lang niet altijd de slimste dingen. Misschien ben ik ook wel een beetje een kluns, niet dat ik dat ooit zou toegeven. 'Gaat het met jullie?' vraag ik zachtjes aan de twee jongens voor me, die er nogal gespannen uitzagen.


    El Diablo.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Levi grijnst terug.
    "Ik jou ook" Antwoordt hij dan.
    "Maar ik denk dat je wel genoeg heb gehad voor nu" Zegt hij grinnikend en ik volg zijn blik naar mijn glas. Even frons ik.
    "Ik denk dat ik je hierna een glas fris geef"' Hij glimlacht even en lijkt het allemaal erg grappig te vinden. Ik ademde een paar keer diep in en uit, ik wist maar al te goed wat er gebeurde als ik dat niet deed.
    "Maar van mij mag je deze wel opdrinken hoor. Zonde om het weg te gooien" Ik hoor nogmaals hoe hij grinnikt en trek dan mijn wenkbrauwen op.
    "Goh." Hoor ik sarcastisch uit mijn eigen mond komen, dat was te verwachten. Ook al wist ik dat Levi het sowieso goed bedoelde, ik kon er niet tegen als mensen me gingen vertellen wat ik wel en niet moest doen. Ik zie hoe naar me knipoogt en weet er een kleine glimlach uit te persen.
    "Dus ik suggereer dat we rustig aan doen. Ik doe wel rustig aan met je mee. Dus hierna ga ik ook aan de fris. Je weet wel, solidariteit" Zegt hij met een grijns rond zijn lippen. Even knijp ik mijn ogen tot spleetjes en kijk hem dan strak aan.
    "Jij hoeft mij helemaal niets te suggereren, ik kan prima op mezelf letten.'' Het kwam er bitser uit dan mijn bedoeling was, vervolgens mompel ik dan ook iets dat op een excuses moet lijken. Tuurlijk wist ik dat hij gelijk had, maar toch irriteerde ik me er altijd aan.
    ''Maar goed, als ik fris drink, drink ik 7-up.'' Mompel ik dan.


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson

    [
    Als eerste hoorde ik haar sarcastische 'goh' ik reageerde er niet op. Vervolgens kijkt ze me met samengeknepen ogen strak aan. "Jij hoeft mij helemaal niks te suggereren, ik kan prima op mezelf letten" Ik voel de irritatie door mijn lichaam gaan. "Well excuse me miss" zeg ik, met lichte irritatie in mijn stem. "Het woord zegt het al, suggestie, als je alcohol wilt, moet je alcohol nemen. Ik houd je niet tegen" voeg ik er aan toe. Maar ditmaal zat er geen irritatie in mijn stem. Die verdomde meisjes van Jefferson altijd. Zeg je iets, wat goed bedoelt is en duidelijk de waarheid, denken ze gelijk dat je ze betuttelt. God hebben de mannen daar geen opvoeding of zo. Is toch common sense dit?

    Evelyn mompelde iets wat op een excuus leek. Ik knikte er maar even op. "maar goed, Als ik fris drink, drink ik 7-up" Ik frons even. Ik had haar helemaal niet als een 7-up persoon gezien. "7-up... Oké" Antwoord ik, Ik had geen zin in ruzie, ik kwam hier om het naar mijn zin te hebben, dus was mijn stem gewoon weer even vriendelijk als altijd. "Nogmaals, je moet gewoon nemen wat je wilt" zeg ik weer. Ik neem een slok van mijn Bacardi cola. Hij was nog niet eens half leeg, dus hier deed ik nog wel even mee.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 20:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Veel succes had ze niet, met het proberen van Gray van Owen af te trekken. Ze ging hier zo in op, dat ze pas door had dat Asher ook de jongens wc was binnen gelopen toen hij wat zei. Dat was maar goed ook, anders was ze flink uitgevallen tegen hem dat hij niet probeerde te helpen. Ja, ze was er vrij zeker van dat Asher en Owen op de vuist waren geweest, en ze wist niet wat er allemaal gebeurd was, maar aan de gezichten van beide jongens te zien, hadden ze allebei klappen aan elkaar uitgedeeld. Dus dat Gray het schijnbaar nodig vond om Owen ook nog in elkaar te slaan, terwijl maar één kant va het verhaal gehoord te hebben, frustreerde haar.
          Uiteindelijk wist Asher het voor elkaar te krijgen zijn tweelingbroer van Owen af te trekken, maar hij gaf Owen nog wel een trap na, wat haar lichtelijk in elkaar deed krimpen. Ze negeerde de blik die hij haar vervolgens zond. Toen ze nog op Jefferson zat, trok ze veel met hem op, alleen hij was een van de mensen die het schijnbaar niet kon waarderen dat ze naar Willow Creek ging. Isa had geprobeerd contact met hem te houden, maar daar was hij nooit echt op ingegaan, tot haar teleurstelling.
          'Ik… ik ga naar huis.' Ze knikte lichtelijk, ze kon snappen dat hij wilde gaan, maar ze zou hem niet laten gaan voordat ze hem verzorgd had. Al moest ze hem vastbinden.
          De tweeling was de deur nog niet uit, of ze boog zich over haar beste vriend. Voorzichtig pakte ze zijn schouders vast, zodat ze hem zittend tegen de muur kon zetten. 'Het kan mij momenteel geen hol schelen wat je wilt, je blijft hier zitten.' Ze gooide vervolgens een van de wc-deurtjes open, pakte een rol wc-papier en nam die mee. Een stuk ervan scheurde ze af, en drukte ze in zijn handen, en zijn hand vervolgens tegen zijn neus. Isa vermoedde dat hij wat duizelig was en zachtjes duwde ze zijn hoofd tussen zijn knieën. 'Ik ben zo terug. Blijf zitten. Zo niet, dan bind ik je vast en je kent me goed genoeg om te weten dat ik het ook echt doe ook.'
          Met die woorden vertrok ze richting de bar. Het was daar nogal druk en enkel naast Jake en zijn vriendin was er nog een plek vrij, om er tussen te wurmen. Ze zond een lichtelijke glimlach zijn kant op, waarna ze zich op het barmeisje richtte. 'Zou ik nog wat ijsblokjes en een theedoek mogen? Oh, en een EHBO-kit?' Het meisje keek haar twijfelachtig aan. 'Kan ik ergens bij helpen?' Isa schudde haar hoofd. 'Ik heb EHBO en hij zou niet iemand anders hem laten helpen.' Daarnaast had ze vaak genoeg haar broer opgelapt na een gevecht. Ze leek nog steeds te aarzelen, maar overhandigde het uiteindelijk wel. Samen met een wodka shotje. 'Je ziet er uit alsof je het wel kan gebruiken.' Isa glimlachte naar haar en gooide het goedje achterover. Hierna wilde ze al bijna weglopen, maar op de laatste seconde draaide ze zich naar Jake. 'Ehm, als Owen vraagt drank voor hem te kopen, zou je het dat niet willen doen? Je mag er prima bij zeggen dat ik het gevraagd heb, dan wordt hij maar boos op mij in plaats van op jou. Als je wilt tenminste.' Vervolgens liep Isa naar Ty, die ook aan de bar om hem hetzelfde te vragen. 'Hi, Ty. Owen gaat me vast vermoorden hiervoor, maar koop geen drank voor hem vanavond, alsjeblieft. Hij heeft al meer dan genoeg op.' Ze glimlachte nog lichtelijk naar hem, om daarna weer naar Owen te gaan. Hoewel, niet voordat ze een bord uit de schoonmaakkast had gesneakd dat de wc's werden schoongemaakt. Ze zette het bordje neer bij de jongens wc en liep vervolgens naar binnen. Tot haar grote opluchting zat Owen nog. Ze knielde naast hem neer en trok het met bloed doordrenkte wc-papier uit zijn handen. De bloedneus leek opgehouden.
          'Let's get you cleaned up,' murmelde ze. Vanaf de zijkant kon ze er niet zo goed bij, dus besloot ze op zijn bovenbenen te zitten, met haar benen aan zijn weerszijden. Met zachte, zorgzame bewegingen begon ze zijn gezicht schoon te maken, zodat ze hem geen onnodig pijn deed.

          Het duurde enige tijd voor ze zijn gezicht had verzorgd, maar ze was nog niet klaar. Ze trok zijn shirt omhoog en keek naar zijn ribben. Er was nu al een lichte blauwe plek te zien, door Asher's trap. 'Je moet echt voorzichtiger zijn,' sprak ze onbewust haar gedachten mompelend uit. 'Ik wil dat je nog veel langer meegaat...' Aan zijn ribben kon ze echter niet veel doen, en ze liet zijn shirt weer zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    "Well excuse me miss" Zei Levi, ik hoorde aan zijn stem dat wat ik gezegd had, hem irriteerde.
    "Het woord zegt het al, suggestie, als je alcohol wilt, moet je alcohol nemen. Ik houd je niet tegen" Voegt hij er vervolgens aan toe, maar de irritatie die ik net in zijn stem had gehoord.

    Als ik Levi heb verteld dat ik 7-up drink, zie ik hoe hij even fronst.
    "7-up... Oké" Reageerde hij vervolgens. Alle vijandigheid is uit zijn stem verdwenen, die klinkt weer net zo vriendelijk als dat hik eerder deze avond had gedaan. Even keek ik hem verbaasd aan, om vervolgens een zucht uit mijn mond te laten ontsnappen.
    "Nogmaals, je moet gewoon nemen wat je wilt." Ging Levi verder, waarna ik zag dat hij een slok van zijn Bacardi Cola nam. Ik haalde mijn schouders op en beet even op mijn onderlip.
    ''Sorry voor mijn reactie.'' Ik wendde mijn blik van Levi af en keek de ruimte rond.
    ''Ik ben nogal koppig op dat gebied.'' Gelijk kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan, ik had mijn excuses aangeboden en gezegd dat het aan mij lag. Dat was niet mijn normale gang van zaken. Ik sloot mijn vingers om mijn glas en zette het aan mijn lippen om een klein slokje van het drankje te nemen.


    chaos makes the muse