• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School • VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High • VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'A‘u, au, au, Isa stop, ik heb niks verdomme,’ kwam er nogal angstig over zijn lippen. Ze zuchtte zacht. Kom op, het was niet alsof het zó erg was.
          'Wil je het echt weten?’ Wat ze in elk geval niet wilde weten was hoeveel hij wel niet gedronken had. Nu al. Het zou haar niks verbazen als de toestand van zijn gezicht te maken had met zijn dronkenheid.
          'Ik heb gevochten en gewonnen.' Een frons verscheen op haar gezicht, gedeeltelijk omdat hij er ook nog trots op leek te zijn. Ze mocht dan wel uit de slechte buurt komen, dat betekende niet dat ze van vechten hield, al helemaal niet van fysieke gevechten. Op een zachte toon vertelde ze hem dan ook dat ze met hem mee terug wilde lopen. Ze was bang dat hij in de problemen zou komen als hij met zijn dronken kop over straat zou waggelen. Ze kende hem goed genoeg om te weten dat de kans groot was dat dat zou gebeuren. Hij was nogal een idioot, wat dat betreft. Maar wel haar idioot.
          Owen boog haar kant op, en als hij niet zoveel voor haar betekende, had ze achterover gebogen om de dranklucht. ’Isa die heeft zin om met mij mee naar huis te gaan? Dat is niet meer gebeurt sinds Tyler vreemd was gegaan met Cas– ik weet nou niet of ik me goed moet voelen of een tweede keuze want je hebt me de hele week genegeerd, verdomme Isabella.’
          In luttele seconden was de bezorgde blik in haar ogen veranderd in een gekwetste. Ze herinnerde zich die avond nog al te goed, ondanks dat ze een behoorlijke lading alcohol op had. Zelden had ze zoveel gehuild als toen, waardoor het des te meer kwetste dat Owen het zo in haar gezicht gooide. Hoewel haar goedlopende gesprek met Tyler haar iets opgevrolijkt had, was dat nu compleet verdwenen.
          'Kijk Isabella. Ik hou echt zielsveel van je maar het enigste wat ik vraag van je vanavond is of je me wat geld wilt geven voor wat bier. Je bent me nog een sigaret schuldig.’
          Isa beet hard op haar onderlip en richtte haar groene kijkers op de grond. Ze wist dat ze het gedeeltelijk aan zichzelf te danken had, maar toch deed het pijn dat hij blijkbaar enkel drank-geld van haar wilde. Het voelde alsof ze voor niks goed was, behalve dat. Tranen sprongen in haar ogen en ze drukte het ijs weer voorzichtig tegen Owen's wang, zijn blik ontwijkend. 'Als je geen ijs er tegen aanhoudt, is het morgen helemaal dik,' mompelde ze. Voor enkele tellen was het stil, en uiteindelijk verbrak ze zelf de stilte. 'En ik ga je geen geld geven voor bier, of wat voor soort alcohol dan ook. Zo te ruiken heb je al meer dan genoeg gehad. Ik betaal alleen water of frisdrank voor je.'
          Ze voelde zich ontzettend verslagen, en het liefst zou ze naar huis gaan. Maar geen haar op haar hoofd die er aan dacht om Owen in deze staat achter te laten. Ze zou pas naar huis gaan, wanneer ze wist dat hij ook veilig thuis was.
          'En ik heb niet veel tegen je gepraat omdat ik er vanuit ging dat je wel te druk zou zijn met in iemands onderbroek te komen. Gezien je dat blijkbaar liever doet dan met mij afspreken, dus dat hoefde je niet meerdere keren duidelijk te maken.' Haar handen en onderlip trilden inmiddels lichtjes en nog steeds had ze hem niet weer aangekeken.



    .'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi Oliver Jackson

    Evelyn kijkt me quasi verontwaardigd aan en grijnst dan. "Dat lukt me zelf ook wel" Ze neemt een slok en ik grijns ook. "Dat geloof ik meteen" Antwoord ik. "Je heb wel gelijk, er is veel verschil in mensen, dat zie je overal" Evelyn legt haar wijsvinger tegen haar lippen en de volume van haar stem zakt wat. "En ergens zou het meer dan normaal zijn als de leerlingen van Jefferson zich wat dankbaarder op zouden stellen. Maar ja, zo zijn we niet, gelukkig niet"
    Ik houd me hoofd iets schuin. Neem en grote slok en lik over mijn lippen. "Dat zou nog lastig worden" Haar stem word weer iets harder. Ze lachte even en schenkt het laatste beetje van haar drinken naar binnen. Ook ik drink mijn drankje op. "Het is in ieder geval best verwarrend, af en toe lijkt het alsof de mensen van Willow Creek je willen veranderen, maar nooit zullen ze je accepteren" Evelyn schud lachend haar hoofd. "Niet dat ik dat zou willen" Ze zucht en ik glimlach. "Maar jij bent wel oké" Evelyn grijnst en leunt tegen de bar voor ze de club weer rond kijkt.

    "Bedankt" lach ik. Ik gebaar naar de barman voor 2 bacardi cola's. Als hij het neer zet geef ik hem het geld en schuif er een naar Evelyn toe. "Nee ik wil je niet dronken hebben" zeg ik grijnzend voor ze haar opmerking kan maken. "Niet bewust althans. Maar mocht je dat wel denken, doe vooral rustig met het drankje" lach ik voor ik zelf een slokje van mijn drankje neem. " Ik leun tegen de bar en bekijk Evelyn van top tot teen. Ja het was absoluut een knap meisje. Ze wist zich ook leuk te kleden. En die billen...Ja ik ben een billen man, daar schaam ik me absoluut niet voor. "Jij bent ook oké" ik grijns even.

    Een stukje verder zag ik Isabella met Owen, ze doken een toilet in. Ik haal mijn wenkbrauwen even op. Ik zag mijn neef niet vaak, nu wat vaker op school maar bijna altijd dat ik hem zag, had hij wel een bont en blauw gezicht.. Nu ook weer...En Isa, Je bent duidelijk nu. Ik weet dat ik alleen goed genoeg voor je ben voor de seks, niet dat ik klaag. Jammer genoeg kan dat alleen wanneer jij het wilt... Maar nu je met Owen het toilet in duikt..Je kan het ook gewoon zeggen..

    Ik kijk Evelyn weer even aan en ik grijns weer even. "Dansen?" Ik neem een slokje van mijn drankje en wiebel even speels met mijn wenkbrauwen. Maar vervolgens knipoog ik, ten teken dat het wiebelen een grapje maak. Ik wil niet dat zij denkt dat ik alleen uit ben om haar in bed krijgen, al is het een leuke bijkomstigheid.. maar zij hoeft niet te weten dat ik dat denk.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 10:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    "Bedankt" lachte Levi. Ik keek toe hoe hij iets naar de barman gebaard, niet veel later worden er twee bacardi cola's voor zijn neus gezet waarvan hij er een mijn kant op schuift.
    "Nee ik wil je niet dronken hebben" zegt hij grijnzend. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Niet bewust althans. Maar mocht je dat wel denken, doe vooral rustig met het drankje" lachte Leve, waarna hij een slokje uit zijn glas nam. Hij leunt tegen de bar en ik voel hoe zijn blik over mijn hele lichaam gaat. Ik trok één van mijn wenkbrauwen en keek hem met een halve grijns aan.
    "Jij bent ook oké" grijnst Levi vervolgens. Ik knik en zet een serieus gezicht op, wat me nog enige moeite kost.
    ''Zal ik anders even een rondje draaien, dan kun je het beter zien.'' Ik lachte en pakte mijn glas van de bar. Ik nam een grote slok, dit was beter dan het drankje wat ik hiervoor van hem had gekregen en ik knikte daarom goedkeurend.

    Ik zag hoe iets verderop in de club Levi's aandacht had getrokken. Toen Levi zijn wenkbrauwen ophaalde, keek ik waar hij naar keek. Ik zag Owen, de enige jongen waar ik ooit even een relatie mee had gehad, samen met een meisje, die als ik het goed had Isa heette, het toilet in gaan. Ik beet kort op mijn onderlip, ik had geen idee waarom ze daar heen gingen en of ik het wilde weten, maar het kon me ook vrij weinig schelen. Owen zat weer eens onder de blauwe plekken, maar ook dat was niet mijn probleem. Ik draaide me terug naar Levi

    Levi keek me opnieuw aan, kort verscheen er een grijns op zijn gezicht.
    "Dansen?" Vraagt hij waarna hij een slokje van zijn drankje neemt. Vervolgens zie ik hoe hij met zijn wenkbrauwen wiebelt en knipoogt. Hoogstwaarschijnlijk om aan te geven dat hij maar een grapje maakte. Ik schoot in de lach en kijk om me heen.
    ''De sfeer zit er nog niet zo lekker in om te dansen, vind je niet?'' Zeg ik, zijn grapje negerend.
    ''Maar daar kan altijd verandering in gebracht worden.'' Ik knipoogde en nam nogmaals een grote slok van de bacardi cola.
    ''Of durf je niet?'' Ik grijnsde en pakte zijn hand, waarna ik hem mee trok bij de bar vandaan.
    ''Nou?'' Ik liet hem los en begon mijn lichaam op de maat van de muziek te bewegen.


    chaos makes the muse

    Levi Oliver Jackson


    "Zal ik anders even een rondje draaien, dan kan je het beter zien" Evelyn lacht en ik ook. Evelyn pakt het glas en neemt een slok. Ze knikt ook goedkeurend en ik kan een grijns niet onderdrukken. Ik zie dat Evelyn mijn blik heeft gevolgd naar Owen en Isabel. Ik frons even kort als ze op haar lip bijt. "Ik zie dat je mijn neef kent" zeg ik zacht.

    Evelyn schiet in de lach als ik met mijn wenkbrauwen heb gewiebeld. "De sfeer ziet er nog niet zo lekker in, vind je niet?" Ik haal mijn schouders op met een glimlach. "Maar daar kan altijd verandering in gebracht worden" Evelyn knipoogt. Ze neemt een slok van haar drinken en ik neem een grote slok van de mijne. "Of durf je niet?" Ze grijnst en pakt mijn hand. Evelyn trekt me mee bij de bar vandaan. "Nou?" Ze laat me los en haar lichaam beweegt mee op de maat van de muziek. Ik kijk haar Quasi beledigd aan. "Ik? Niet durven?" Ik pak Evelyn haar hand en laat haar een rondje draaien, vervolgens pak ik haar andere hand om de andere kant een rondje op te draaien. Terwijl ik dat doe beweeg ik op de maat van de muziek. Ik ben geen slechte danser, maar ook geen goede. Maar dat maakt niks uit. Dansen is niet een van mijn hobby's, al vind ik het wel leuk om het samen met een vrouw te doen.

    Naarmate Evelyn en ik even gedanst hebben komen er steeds meer mensen dansen. Ik lach even en trek Evelyn aan haar hand een stukje dichter naar me toe. "Kijk d'r gaan hoor, trendsetter" ik grijns en knipoog. Vervolgens laat ik haar weer een rondje draaien.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 14:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    . 'Bedankt voor de lift.' zei ze toen ze uitstapte en ik knikte maar met een kleine glimlach. Even gaf ze me een lichte knuffel, waardoor ik ook voor een moment mijn armen even om haar heen sloeg. Ik zucht zachtjes en weet nog net een snelle kus op haar krullen te drukken, voor ik haar weer los laat. 'Ik zie je binnen weer, okay?' vroeg ze me. 'Ja.. Natuurlijk...' zei ik en ik glimlachte even, waarna ik toekeek hoe ze met Owen naar binnen ging. Ik steek een sigaret op en leun tegen mijn auto, waarna ik even om me heen kijk. Uiteindelijk blijft mijn blik even hangen op Ken Doll, die ik een koele blik gun voor ik mijn sigaret uittrap en ook maar naar binnen loop.
    Ook hier keek ik even om me heen en herkende meteen veel 'populaire' mensen. Plus nog een aardig aantal uit het 'midden' en wat van Jefferson. Ik haal lichtjes mijn schouders op en neem uiteindelijk maar plaats aan de bar waar ik een biertje bestel. Ik betaal met een van de vele briefjes in mijn zak. Alleen maar zwart geld eigenlijk, maar dat maakt niet uit. Ik neem een kleine slok en richt me dan naar de zaal. Veel mensen stonden op de dansvloer, maar echt een danser was ik niet. Alleen als hele speciale mensen het vroegen. En dan moeten ze nog steeds geluk hebben.


    El Diablo.

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Levi fronst even als hij naar me kijkt nadat hij zin blik van Owen en Isa heeft afgewend.
    "Ik zie dat je mijn neef kent" zeg Levi, zijn stem klinkt zacht. Even kijk ik hem niet begrijpend aan.
    ''Neef? Owen bedoel je?'' Ik lach kort.
    ''Ik wist niet dat jullie familie waren, zou je anders ook niet zeggen.'' Ik schud kort mijn hoofd en laat een korte zucht over mijn lippen gaan.
    ''Owen is mijn ex.'' Ik wuif even met mijn hand als teken dat het niet boeiend is en neem dan een slok van mijn drankje.

    Levi keek me quasi beledigd aan.
    "Ik? Niet durven?" Ik voelde hoe hij mijn hand vast had gepakt en me een rondje om mijn eigen as liet draaien, aansluitend pakte hij mijn andere hand vast en liet me vervolgens een rondje de andere lant op draaien. Tegelijkertijd zie ik hoe hij beweegt op de maat van de muziek.
    Ik zie hoe er na een tijdje nog wat mensen zijn begonnen met dansen. Levi lachte en ik voelde hoe hij me aan mijn hand dichter naar zich toe trok.
    "Kijk d'r gaan hoor, trendsetter" Hij grijnst, wat wordt gevolgd door een knipoog. Opnieuw laat hij me een rondje draaien. Als ik weer stil op mijn plek sta, rol ik lachend met mijn ogen. Ik bracht mijn gezicht vlak bij dat van Levi en grijnsde.
    ''Misschien volgden ze jouw voorbeeld wel.'' Ik deed een stap naar achter en haalde mijn hand door mijn haar. Met een paar stappen stond ik weer bij de bar, waar ik mijn hand om mijn glas sloot en het laatste beetje drank wat er nog in zat achterover goot.
    ''Het volgende rondje is van mij.'' Zei ik tegen Levi terwijl ik het glas met een klap terug op de bar zette.


    chaos makes the muse







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [





    Zo koppig als mijn broer kon zijn, schudde hij zijn hoofd waardoor een zucht mijn lippen verliet. "Een ruzie zeg je; man je hebt fucking foundation opgedaan..’ zijn stem schoot omhoog en hoewel ik normaliter zou inkrimpen van angst deed ik dit niet. "Omdat ik fucking weet dat je zou gaan flippen." kaatste ik dan ook terug al stierf mijn stem weer weg. Ik kon hem toch niet van gedachten laten veranderen, zo is hij altijd al geweest. Zijn handen had hij even tot vuisten gebald waardoor ik ook even slikte, dit ging zo verkeerd lopen. Gelukkig ontspande hij zich wat en liet zijn hand even op mijn wang rustten waardoor ik ook even rustiger werd. ‘Je hoeft niet bang te zijn Ash. De enige die in problemen komt is Owen. Hij moet gewoon met zijn fucking poten van je afblijven en dat moet duidelijk gemaakt worden. Niemand solt met ons.’ een zwakke glimlach sierde zijn lippen waardoor ik maar even zacht kon knikken al had ik wel meteen de neiging om naar zijn hand te grijpen eens deze contact met me verloor.
    ‘Het lijkt me beter als je ver bij míj uit de buurt blijft nu; wil je niet problemen krijgen.’ De woorden van Asher deden me realiseren dat Hailey er ook nog bij stond en met een verontschuldigende blik keek ik haar aan. Ik merkte op dat ze Grays jasje aanhad maar erg lang kon ik haar niet in me opnemen of ik werd al door Grayson meegesleurd richting de parkeerplaats waar onze auto stond. Wat bruut werd ik de auto ingeduwd en voordat ik kon protesteren dat Gray beter niet ging rijden waren we al vertrokken. Hoewel ik op mijn twin kon vertrouwen deed ik toch vlug mijn gordel om want we gingen veels te snel om het 'veilig' te gaan noemen. Voor de zoveelste keer voelde ik me een lappenpop, want we kwamen net aan en het enige wat ik kon doen was mijn gordel openen of ik werd alweer meegesleurd. Bruut stopte ik dan ook en trok aan Graysons arm. "Gray stop het ." mijn stem was kalm " Luister, ik wil Owen ook een schop voor zijn reet geven oké? Dat wil ik verdomme al jaren, maar niet hier." een zucht verliet mijn lippen. "Hij is al die aandacht niet waard en daarbij is hij nog eens stomdronken hij voelt er niets van." ik had moeite om deze woorden over mijn lippen te laten rollen , want dit was echt mijn innerlijke haat tegen Owen die vocht met mijn bezorgdheid om mijn broer. "Echt, als we dit echt moeten doen, doe het dan weg van de mensen." kort beet ik op mijn bescheurde lip waarna ik hem weer los liet. Het was zijn keuze al zou ik hem echt stoppen mocht hij nu het feest binnen stormen en Owen verrot slaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    Owen Bell


    De waterwerken begonnen weer te stromen, het zal wel weer niet. De rollen leken altijd omgedraaid bij ons, zij was uiteindelijk altijd het slachtoffer. Misschien was het geen handige opermking om te plaatsen maar het was gewoon de keiharde waarheid.
    Voor haar tranen echt begonnen te stromen drukte het ijs weer tegen mijn wang aan waardoor ik met ingehouden adem op mijn wang beet.
          ‘’Als je geen ijs er tegen aanhoudt, is het morgen helemaal dik.’’ Ik rol onbewust met mijn ogen maar ergens, diep waar ik het niet wilde toegeven, vond ik het fijn dat ze zich zo om mij bekommerde.
    ‘’En ik ga je geen geld geven voor bier, of wat voor soort alcohol dan ook. Zo te ruiken heb je meer dan genoeg gehad. Ik betaal alleen water of frisdank voor je,’’ verbrak ze uiteindelijk de stilte die was ontstaan.
    Ik slaakte een diepe zucht en voelde me net een klein kind door het feit dat ik niet gewoon nog wat mocht halen, dat bepaalde ik uiteindelijk zelf wel– al had ik het geld niet.
    Net toen ik wat wou zeggen opende ze haar mond en beet ik op mijn lip, haar blik vermijdend want wanneer ze begon te huilen leek ik het ook nooit droog te houden, dat effect had ze gewoon op me.
          ‘’En ik heb niet veel tegen je gepraat omdat ik er vanuit ging dat je wel te druk zou zijn met in iemands onderbroek te komen. Gezien je dat blijkbaar liever doet dan met mij afspreken, dus dat hoefde je niet meerdere keren duidelijk te maken.’’ Ik fronste, verontwaardigd en nogal beledigd dat ze daar vanuit ging.
    ‘’Jij bent ongelofelijk,’’ bracht ik uit en begon me te ergeren aan het feit dat ze me niet aankeek waarna ik haar kin optilde en haar dwong om mij aan te keken. Ik stapte wat naar voren en schudde mijn hoofd, ‘’als je me zo probeert te manipuleren Isabelle, rot dan lekker op,’’ sprak ik maar erg veel waarheid zat er niet in mijn woorden, het klonk zelfs zwak en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.
          ‘’Ik kan dit echt niet geloven, ik word afgewezen zodat Jake lekker in jou broek kan komen en dan word je boos op mij als ik iemand vind? Ik heb ook behoeftes en sinds iedereen die ik leuk vind mij afwijst kom ik niet erg ver.’’ Ik leunde met mijn hand naast haar hoofd en sloot mijn ogen voor een seconde, ‘’ik moet echt even wat frisse lucht,’’ mompelde ik meer in mezelf dan tegen haar en stapte terug, mijn blik gericht op haar lippen maar ik was een gek als ik het nog een keer zou proberen; het was goed zo. Althans, dat probeerde ik mezelf wijs te maken.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Ik stormde de auto uit, maar voor ik de feestgeruis kon omarmen, hield Asher me voor de zoveelste keer tegen. Als er iets was wat mensen nu niet moesten gaan doen was het me wel tegen houden. Asher had dan ook geluk dat hij mijn tweeling broer was. Een privilege die niemand anders ooit zou krijgen. ‘Gray stop het.’ begon Asher dan ook, wat hem voor een enkele seconde op miss Universe liet lijken met haar wens dat wereld vrede ooit nog zou komen. Niet dat, dat ooit ging gebeuren zolang er nog achterbakse ratten als Owen op de aardbol liepen.
    ‘Luister, ik wil Owen ook een schop voor zijn reet geven oké? Dat wil ik verdomme al jaren, maar niet hier…’ mijn wenkbrauwen fronste zich – als het nog kon – in een nog diepere frons, hoewel het voor slechts enkele secondes over het onderwerp denken gingen. De rest van Ashers woordenstroom gleed dan ook langs me heen, terwijl ze nog bleven fixeren op de woorden dat Asher al jaren Owen de botten wilde breken. Zat Owen al jaren achter Asher aan en als dat zo was, waarom had Asher me nooit in vertrouwen genomen? Of had ik gewoon bepaalde tekens van Asher over Owen mis begrepen? Ietwat twijfelend was ik even van mijn stuk gebracht, hoewel dat niet lang duurde toen ik Asher op zijn gescheurde lip zag bijten. Dat zo’n junk nog mijn broertje zoveel pijn gedaan had en dan nog eens jaren en niet een enkele keer. Ik schudden dan ook abrupt mijn hoofd, waar mijn ogen die van Asher ontweken. Ik ging niet verslappen door zijn Mother Theresa woorden. ‘Ik ga niet terug, Ash. Ik ga niet machteloos staan. Niet meer zoals vroeger. Ik laat míjzelf niet meer in een hoekje drijven en vernederd worden..’ Mijn bruine ogen zochten even die van Asher, waarbij ze deze keer meer doelbewustheid toonde dan woedde; hoewel dat laatste behoorlijk heerste. ‘..Met of zonder jou.’ Beëindigde ik dan ook mijn zin, waar ik Asher achter liet en de massa als het waren invloog. Zoekend gleden mijn ogen over allerlei jongens, waar ik ook een enkeling heb omgedraaid. Echter leek de jongens nergens te vinden. Mijn blik bleef zoekend over de mensenmassa gaan, voor ze de toiletten vonden en mijn oogleden zich iets aanspande. Natuurlijk zat die junk lekker te snuiven op de wc. Ik kende hem als geen ander en dat kwam vooral omdat ook ik mezelf daar eens schuldig aan had gemaakt.
    Regelrecht liep ik op de heren toiletten af; waar ik de deur open gooide. Ik zag Isa tegenover Owen staan, maar ook zij zal mij niet tegen kunnen houden om Owen niet zijn gezicht te verbouwen. Ik trok ze dan ook onmiddellijk van elkaar weg, waar ik Owen algauw onderuit schopte en op hem klom. Ik nam geen seconde de tijd om de eventuele angst van zijn gezicht af te lezen en begon dan ook direct vol mijn vuist in zijn gezicht te boren. ‘Jij vieze gore straatrat.’ Siste ik dan ook woedend, terwijl ik genadeloos met mijn vuist door bleef beuken op zijn gezicht, waarbij hij stevig in mijn greep vast geklemd zat. ‘Nooit geleerd na al die jaren dat je mijn vriend was om niet met mijn broertje te sollen, vuile klootzak. Ik zal je wel laten zien wat er gebeurt als je regels overtreed, mijn trouwe vriend’

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 22:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    Het ene moment stond ik nog met de tweeling op het veld, het andere moment was ik weer alleen. Ik zucht zachtjes. Het was weer goed bezig, in deze week had ik al een aantal vechtpartijen en ruzies gezien, maar niks waar ik ook echt 'betrokken' bij was. Hier was dat ook niet echt het geval, meer dat ik hen kende. Met de andere ruzies die ik had gezien deze week was dat niet het geval. Ik schud mijn hoofd lichtjes en voel dan de eerste kleine regendruppel op mijn neus vallen. Ik frons lichtjes en besluit dan maar snel naar de bushalte te lopen, die er gelukkig al snel aan kwam. Ik nam plaats vlakbij de deur, naast het raam. Ik kijk naar buiten en zie de regen langzaamaan erger worden. Nou ja... Dat zat er ook aan te komen..
    Ik verstop me een beetje in de jas, die zeker te groot voor me was en sla hem nog wat dichter om me heen. Ach, het was tenminste warm.. Het duurt niet heel lang voor ik weer uit moet stappen en ik loop snel de straat door. Tot het einde waar de club zit. Ik knik Jake even toe met een glimlachje en loop dan naar binnen. De warmte komt me meteen tegemoet en ik doe de jas dan ook uit waarna ik hem bij de garderobe hang. Langzaamaan loop ik naar de bar en begroet ondertussen wat mensen, voor ik daar een cocktail bestel. Het duurt dan ook niet heel lang voor ik een felroze-oranje drankje naar me toegeschoven krijg. Wederom kijk ik om me heen en zucht zachtjes, voor ik opeens Gray weer zie. Ik frons lichtjes en sta langzaam op van de stoel, waarna ik zachtjes zijn richting uitloop.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 22:46 ]


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'Jij bent ongelofelijk.' Een verwarde blik verscheen in Isa's ogen, niet goed wetende wat hij bedoelde. Hij legde zijn hand op haar kin en draaide haar hoofd, waardoor ze hem wel aan moest kijken. Al kon ze nog altijd kinderachtig haar ogen sluiten, of op het plafond of grond richten, maar dat deed ze niet. 'Als je me zo probeert te manipuleren Isabella, rot dan lekker op. Ik kan dit echt niet geloven, ik word afgewezen zodat Jake lekker in jouw broek kan komen en dan word je boos op mij als ik iemand vind? Ik heb ook behoeftes en sinds iedereen die ik leuk vind mij afwijst kom ik niet erg ver.'
          Het volgende wat hij zei, hoorde ze al niet eens meer. Ze keek hem aan met een gepijnigde uitdrukking, alsof hij haar net had verteld dat hij haar hond had overreden. Haar groene ogen vulden zich nu echt met tranen. Ja, natuurlijk had ze vaker ruzie gehad met Owen, maar hij had nooit zulke dingen tegen haar gezegd, waardoor ze extra hard aankwamen. Het was al een rotweek geweest, en nu was haar beste vriend haar ook nog eens zat. Bij een ander persoon had ze er wel een fel antwoord op terug gehad, maar bij hem kon ze dit niet opbrengen. Ze wist gewoon echt niet wat ze moest zeggen. Ze kon het niet eens over haar lippen krijgen om tegen zijn opmerking over Jake in te gaan, en dat ze boos zou zijn. Ze was niet boos. Ze was gekwetst.
          'Okay,' fluisterde ze zachtjes, na een veel te lange stilte, en met een gebroken stem. Met een beetje geluk kon ze uit de club verdwijnen voordat iemand haar zag huilen. Voor ze echter ook maar de kans kreeg bij Owen vandaan te stappen, werd de deur van de wc's met een luide klap opengegooid, en werd ze ruw bij Owen vandaan getrokken. Toen ze eenmaal besefte wat er gebeurd was, zag ze dat Grayson aan het in beuken was op Owen's gezicht. Erg lastig was het niet meer te raden, met wie hij gevochten was. Asher. Ze had Gray nog niet eerder zo woedend gezien, en eerlijk gezegd werd ze er bang van. Ze wilde en kon echter niet als een hulpeloos poppetje blijven staan en begaf zich naar waren. Woorden zouden waarschijnlijk niks doen, dus ze sloeg gelijk haar armen rondom Gray's bovenlichaam, in een poging hem van Owen af te trekken. 'Alsjeblieft Gray, stop,' protesteerde ze. 'Er zijn andere manieren om dit op te lossen. Ik smeek het je,' vervolgde ze, terwijl er inmiddels tranen over haar wangen liepen. Ze strekte haar arm uit en probeerde grip te krijgen op de hand waarmee Gray Owen sloeg.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 23:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi Oliver Jackson

    Ik had niet gereageerd op dat Owen de ex van Evelyn was. Maar het irriteerde me wel een beetje. Ik weet niet waarom maar het gebeurde gewoon. In de tussentijd danste ik gewoon met Evelyn. Gewoon dansen dus. Nadat ik Evelyn weer een rondje had laten draaien rolt ze lachend met haar ogen. Ze brengt haar gezicht vlak bij de mijne en ik knipper even met mijn ogen. "Misschien volgden ze jouw voorbeeld wel" Ze deed een stap naar achter en haalt haar hand door haar haar voor ze wegloopt. Ik zucht even en loop dan achter haar aan. Aan de bar is ze net haar drankje aan het opdrinken, weer volg ik haar voorbeeld. "Volgende rondje is van mij" zegt ze als ze haar glas met een klap neerzet.

    "Het is niet heel erg gentlemen van me als ik jou laat betalen" antwoord ik voor ik het laatste slokje van mijn drinken neem. "Maar als je er op staat, prima. Dan doe ik de shots" Ik heb het nog niet gezegd of het staat al voor mijn neus. Ik drink vaker. En ik drink dan ook wel veel. Maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om te drinken zoals ik dat nu heb. Ik giet het shotje naar binnen en trek een gezicht omdat het zuur is. "oef" zeg ik dan ook zachtjes. Ik kijk Evelyn weer even aan.

    "Niemand weet echt dat we Familie zijn" zeg ik zacht, doelend op Owen. "Het is ook niet echt alsof we goed contact hebben. Hij heeft het nooit echt kunnen verkroppen dat een deel van zijn familie wél geld heeft. Maar hij begrijpt niet dat mijn ouders er ook hard voor hebben moeten werken" Ik zwijg even terwijl ik me lippen tuit en aan de binnenkant van mijn wang kauw. "Ik hoop niet dat je het mij afrekent, dat hij familie van me is" zeg ik. "Omdat het je ex is en zo" Ik bestel nog een shot en giet die weer achterover.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 10:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eleanor Louise Alison Devereaux | 17 | Willow Creek | 'You're deed to me already.'


    Ik stap haastig in mijn auto en race de straat uit. Klote Harleen ook altijd. '"Je moet altijd goed opletten in het verkeer."' doe ik haar bemoeizuchtige stem na. Ik heb mijn korte witte jurkje aan en mijn witte hakken. Mijn haar valt golvend over mijn rug.
    'Jake!' gil ik enthousiast als ik mijn auto uitstap. Ik doe mijn auto op slot en loop naar Jake toe, waarna ik hem een zoen op zijn wang geef.
    'Je was ge-wel-dig! Als je wilt kan ik altijd nog vanavond wat extra cheerleader moves maken,' knipoog ik. 'Zullen we naar binnengaan? Daar is het vast warmer dan hier?' giechel ik.
    Ik heb behoefte aan Jake en een gesprek met Levi. Levi heb ik de hele week niet gezien, of in ieder geval niet tegen gesproken. Ik kijk naar de types die binnenkomen, veel Jefferson komt nu binnen. Ik heb behoefte aan een colaatje met whisky. Na zo'n zware minuut met Harleen heb ik dat heel hard nodig. Harder dan vorig feestje. Waar is het misgegaan?
    'Bij de bar gaan we meteen een drankje halen, rum voor jou?' gniffel ik. Ik weet bijna wel honderd procent zeker dat Jake nee gaat zeggen, de andere twee procent denkt dat hij wel ja zegt.

    [OOC: dit is een flutpost, maar ik heb niks ter beschikking afgezien van mijn phone]


    all because i liked a girl

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    "Het is niet heel erg gentlemen van me als ik jou laat betalen." Reageert Levi op mijn voorstel om het volgende rondje te betalen, waarna ook hij het laatste slokje van zijn drinken neemt.
    "Maar als je er op staat, prima. Dan doe ik de shots." Voordat Levi überhaupt uitgesproken is, staan ze alweer voor zijn neus. Ik frons even als ik zie hoe hij het gelijk naar binnen werkt. Hij trekt een gezicht.
    "Oef." Hoor ik hem zachtjes zeggen, waarna hij me weer aankijkt.
    ''Ga je lekker?'' Ik keek hem aan en voelde mijn mondhoeken langzaam omhoog krullen.

    "Niemand weet echt dat we familie zijn." Zegt Levi opeens, doelend op Owen.
    "Het is ook niet echt alsof we goed contact hebben. Hij heeft het nooit echt kunnen verkroppen dat een deel van zijn familie wél geld heeft. Maar hij begrijpt niet dat mijn ouders er ook hard voor hebben moeten werken." Ik knik even in de tijd dat Levi zwijgt.
    "Ik hoop niet dat je het mij afrekent, dat hij familie van me is." Zeg Levi dan tegen me. "Omdat het je ex is en zo." Hij bestelt nog een shot en giet ook deze weer achterover. Ik kijk hem even raar aan en haal dan mijn schouders op.
    ''Waarom zou ik jou daar op afrekenen?'' Ik hield mijn hoofd wat schuin en leunde met mijn rug tegen de bar.
    ''Ik zou namelijk niet weten waarom.'' Ik glimlachte even naar Levi, waarna ik wat gebaarde naar de barman. Vrijwel meteen werden er twee nieuwe shotjes voor ons neer gezet. Ik rommelde wat in mijn jaszak en schoof toen wat geld over de bar. Vervolgens pakte ik het glaasje op en goot het in één keer binnen. Ik kneep mijn ogen even samen en schudde kort mijn hoofd. Het drankje brandde in mijn keel, maar dat kon me helemaal niets schelen. Ik keek Levi even zwijgend aan en glimlachte.
    ''Misschien moeten we nu maar even stoppen.'' Ik grijnsde.
    ''Voordat ik rare dingen ga doen.''


    chaos makes the muse







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [




    Koppig schudde Grayson zijn hoofd waardoor ik wist dat mijn woorden geen impact meer hadden op hem. ‘Ik ga niet terug, Ash. Ik ga niet machteloos staan. Niet meer zoals vroeger. Ik laat míjzelf niet meer in een hoekje drijven en vernederd worden..’ Onze kijkers haakten zich in elkaar vast en een zachte zucht verliet mijn lippen ‘..Met of zonder jou.’ Bij deze woorden liep de jongen weg en bleef ik alleen over buiten in de kou. Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn krullen en hoewel ik nu echt hunkerde naar een sigaret besloot ik gewoon mijn broer achterna te gaan, want hij ging dit niet alleen aanpakken. Regende kletterde hevig naar beneden en kort huiverde ik waardoor ik met een snelle pas liep ik richting het feest waar ik per ongeluk tegen iemands schouder aanbotste. Mijn blik gleed dan ook kort naar de persoon waar ik toch even mijn hart een sprongetje voelde maken. Jake, hij was de captain van het team hoewel Gray ook erg goed was. Deze jongen was gewoon zo ...zo... Ik merkte dat ik iets te lang staarde en mompelde dan ook een vlugge sorry waarna mijn blik gleed naar Eleanor die -helaas- zijn vriendinnetje bleek te zijn. Ik draaide me dan ook snel om en zocht naar mijn broer in deze mensen massa al leek ik hem niet gemakkelijk te vinden -net zoals Owen-. Het was pas toen ik echt zeker ervan was dat niemand in de club zelf was dat ik me bedacht dat ze misschien ook in de toiletten konden zitten en ja hoor.
    Ik trof er niet enkel mijn broer aan, maar ook nog eens Owen die in elkaar geramd werd en Isa die enkele pogingen deed om Gray te stoppen, al zag ik wel dat deze pogingen niets uitmaakte. In eerst instantie deed ik niets want Owen verdiende dit wel, maar eens ik doorhad dat Gray er maar mee door bleef gaan liet ik toch wel mijn stem horen. "Gray, zo is het wel genoeg!" ik haalde Gray met wat moeite van Owen af al kon ik het niet laten om die klootzak toch nog een trap te verkopen. " Rotzak." mompelde ik dan ook waarna ik Gray recht hielp en even verontschuldigend naar Isa keek. Isa wie ooit nog mijn beste vriendin geweest was.... "Gray laten we hier weg gaan." mompelde ik.





    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH