• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.


    "She's whisky in a teacup"


    SARAH ARCHER
    17 | JEFFERSON HIGH | THOUGH CHICK |
    | WATCHING THE TRY OUTS - STONED |

    Met een tevreden glimlach luisterde ik naar mijn gezelschap. Zoals ik al had verwacht was Asher door Grayson erin geluist en was hij door zijn broer opgegeven voor het cheerleaderteam. Tot mijn blijdschap waren beide jongens waarschijnlijk aanwezig op het feest — Asher sowieso aangezien de roodharige trut hem net een plek in het cheerleadingteam had gegeven. Hoewel Elijah nog leek t twijfelen wist ik bijna zeker dat hij wel zou komen. Desnoods zou ik hem mee moeten sleuren.
          "Gray! Ga van die luie kont af loser!" Schreeuwde Asher zijn broer toe waardoor ik moest lachen. Ik kon me niet voorstellen dat Gray het team ging halen als hij er zo bij zat. Ergens vond ik het dan ook wat lastig om hem achter te laten maar de dorst onderdrukte mijn supporters humeur. Gelukkig waren Elijah en Asher allebei akkoord gegaan met mijn voorstel om ergens wat te gaan eten en drinken want ik kon wel een liter op. Dacht ik dan tenminste.
          "Ik wil geen chocopudding," mompelde ik toen ik Asher dromerig voor zich uit hoorde praten, "ik wil een enorm glas cola en een enorme zak chips." Bij dat beeld liep het kwijl al bijna over mijn mond en ik zuchtte verlangend. Voedsel was eigenlijk zoveel beter dan al het andere op de wereld. Ik wist dat ik volkomen gelukkig zou zijn als ik gewoon alleen maar zou kunnen eten. Zonder dik te worden natuurlijk, want dat wilde ik ook weer niet. Bah, keuzes.
          "Zou ik mooi zijn in een cheerleader rokje?" Vroeg de toekomstige cheerleader aan me. Hoewel ik wilde reageren was Elijah me voor. "Ik denk dat je der fenomenaal uit zal zien, maar één tip wel je benen scheren." Opnieuw moest ik lachen, deze keer wat harder dan ervoor. Elijah kon soms zo verrassend uit de hoek komen, iets wat ik erg kon waarderen.
          Ondertussen waren de twee jongens aan het praten over sigaretten, iets waar ik op dat moment écht totaal geen zin in had. In plaats daarvan besloot ik me op een belangrijker iets te concentreren. Namelijk op het feit dat we nog steeds niet bij het cafetaria van de school waren gekomen. Ik versnelde mijn pas — hoewel ik als ik stoned was echt niet snel kon lopen — en keek de twee jongen aanmoedigend aan.
          "Als we opschieten zijn we nog terug voor Gray opgestaan is," sprak ik, wetende dat dat vooral Asher zou motiveren. Ik had nog steeds het vermoeden dat de twee als een siameese tweeling waren geboren want ze konden echt niet zonder elkaar. Dus het werkte meestal om de ander te noemen in een gesprek om ze wat aan te moedigen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 0:32 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I really need someone to choose for me for once • @ The fields with CALLEN & ELEONOR •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Ik kreeg vreemde blikken toegeworpen van zowel de Willow Creek studenten als van mijn oude teamgenoten. Waarschijnlijk begrepen ze er helemaal niks het feit dat de ster uit hun team, tevens de captain nu een lolly zat te likken op het veld in plaats van de tegenpartij in te maken. Echter zorgde hun verbazing – en misschien dat de joint toch zijn uitwerkingen ging hebben – dat ik misschien maar iets moest doen. Helaas waren mijn hersencellen nog te traag om te bedenken wat. Niet dat dat lang kosten want de coach was al bij me gekomen, waar hij zowel een top met harnas als een helm voor me gepakt had. De man trok me omhoog, waarbij hij de kledij stukken in mijn handen terug gekregen had.
    ‘Verman je zelf en kom verdomme van je reet af Montero. Er zal niks beschamelijkers zijn als iedereen hier het team haalt en jij het verpest door een achterlijke joint te roken. Je mag geluk hebben dat ik je niet weg naar de directeur stuur.’ Ietwat loom en lichtelijk betrapt keek ik de man die boven me uittorende aan; die alweer weg liep. Ik zocht gauw oogcontact met het publiek, zoekend naar mijn tweeling broer, die verdwenen leek te zijn samen met Sarah. Mijn wenkbrauwen fronste zich, terwijl mijn ogen nog steeds zoekend naar Asher waren; die verdwenen leek evenals Sarah. Iets wat me toch wel met een klap raakte. Letterlijk en figuurlijk gezien een football rakelings – per ongeluk – tegen mijn gezicht kwam. Maar goed dat ik tegen een stootje gewend was. Toch wist ik op de grond te belanden, waar een paar oude teamleden gauw naar me toe renden en een jongen die ik niet ken aanwezen die het gedaan hadden. Het zag er duidelijk uit als een jongen die met iedereen meeloopt, gezien een woedde blik hem al onzeker wist te maken. Snel begon ik de torso aan te doen, waar mijn altijd trouwe metgezel Micheal me hielp. Als laatste trok ik mijn helm over mijn hoofd, waar ik de veld nog een korte periode scande. Het was duidelijk dat de leerlingen van Jefferson high gescheiden waren met Willow Creek. Iets wat ze alles behalve voordeel gaven want wij waren tenminste op elkaar ingespeeld. Als een ware leider trok ik mijn oude team dan ook bij elkaar, waar ik de gezichten bekeek. Er waren een paar weggevallen en ik wist niet of ze naar deze school waren gekomen of dat er te veel problemen thuis waren. Echter brandde het feit dat Asher weggelopen was enorm in me, gezien ik altijd zijn gezicht in mijn team had gezien bij Jefferson High. We trainden altijd samen en dat was wat ons onverslaanbaar maakte voor andere teams. We waren haast dezelfde persoon, maar diezelfde persoon had me nu in de steek gelaten.
    Voor mijn emoties de overhand nam, gaf ik iedereen zijn taakdeling en moest ik helaas Micheal inruilen voor Asher.
    Na mijn aanwijzingen namen we weer de plaatsen op het veld, waar een hevige strijd losbarsten. Allemaal voor de felbegeerde plaatsen in de American Football team, hoewel ik dit nu momenteel deed om mijn woedde en verraad jegens Asher te maskeren. Misschien was dat dan ook de grootste reden waarom ik – illegaal – de jongens van het tegenpartij meer pijn deed dan hoefde. Of misschien was het wel omdat de grootste deel van de tegenpartij gewoon ingekocht zijn door hun rijke papi om belangrijk over te komen.
    Ik keek toe hoe Micheal de football mijn richting gooide; die ik maar net wist te vangen voor ik deze de toutchdown introk. De football ging weer naar het midden, waar deze keer de tegenpartij het voor hun rekening nam. Echter wist Chester deze te passeren toen deze dreigde onze kant op te komen, waar deze hem door gooide naar een andere teamlid om vervolgens bij Micheal te eindigen. Echter gooide Micheal enorm scheef waardoor de tegenpartij de football weer had. De wedstrijd bleef zo door gaan, waar we uiteindelijk stopte met een 3-1. De trainer had ons weer uit elkaar gehaald, waar hij een papier in zijn handje had met namen. Hij noemde een paar namen op, waaronder ook die van mij, hoewel euforie alles behalve aanwezig was in mijn aderen. Ik trok mijn helm af, waar ik een hand door mijn haar haalde, terwijl oude teamleden me omhelsde voor het feit dat we weer samen waren. Ik zag de blonde barbiepop naast de trainer staan wat me deed vermoeden dat hij captain was. Niet voor lang natuurlijk, daar ging ik wel voor zorgen. Ik wierp de jongen nog een kille blik, voor we met het nieuw gevormde team de kleedkamers bestoven. Ik haalde mijn mobiel tevoorschijn waar verscheidene app berichtjes stonden en ook die van Eleonor.


    From Puppydogeyes(Eleonor): Gaat je try-out goed? Pest Jakie je niet?

    To Puppydogeyes: I’m in, like always. :Pervemoji: Lucky for you I am on school again. You need some real boys to hang with you, instead of Barbie dolls. Xx (;


    Ik trok mijn American Football shirt uit, waar ik een shirt van een random ander persoon griste gezien die van mij nog ergens verloren op het veld lag bij de cheerleaders. De shirt zat iets te strak, maar het wist me toch nog iets te verhullen. Behalve mijn abs dan. Die staken er subtiel door.
    Ik liep weer richting het veld, waar ik nog een blik op de toeschouwers wierp en alleen – zoals verwacht – Callen en Eleonor op een bankje zaten. Het was triest om te weten dat mijn one night stander meer voor me over bleek te hebben dan mijn tweeling. Echter was dat ook iets waar ik van gebruik wilde maken. Als Asher zo zonder mij leek te kunnen, dan had ik ook geen zin om met hem de avond te spenderen. Eleonor leek daarintegen een betere optie.
    Ik duwde me tussen de twee meisjes in, waar ik mijn arm om Eleonor heen legde en een kus op haar wang drukte. ‘Hi babes.’ Zei ik; waar mijn blik even over Callens gezicht gleed. Ergens had ik mijn arm liever om haar geworpen, maar ik wist toch dat ze deze niet zal accepteren. Callen was naast – mijn sisters from another mother – verboden terrein; hoewel ze het me soms behoorlijk moeilijk maakte. Echter was haar brein wat het verpesten continu. We wisten beide dat ze stukken slimmer dan mij was en dat zij way out of my league was. Ze was meer het soort meisje wat Asher verdiende in plaats van ik. Slim, lief, humoristisch en beeldschoon. Daarnaast leken die twee toch al de nodige gevoelens voor elkaar ontwikkelt te hebben, wat me op een of andere manier een nare nasmaak bezorgde.
    ‘Dus… welke van alle barbiedolls ben jij op gevallen.. Ik weet dat het heel populair is voor cheerleaders om op American Football team te vallen, maar ik had gedacht dat je meer smaak dan dit zou hebben, Ellie.’ Ik zond een knipoog naar het meisje, voor ik me weer op beide meisjes richten, maar mijn arm zich nonchalant afdwaalde rond Ellies kont en heupen. ‘..Maar goed dat ik nu in het team zit. Wedden dat ik binnen no time team captain ben..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit



    Hij lachte even en ik grijns lichtjes. ‘’Hoezo zou ze dat moeten doen dan?’’ Vroeg hij plagend, ‘’Hailey Ambrose,’’ voegde hij al snel toe. Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Meisjes worden wel eens nasty...' zeg ik nonchalant. Ik keek even naar de auto en haal lichtjes mijn wenkbrauw op, ik had wat anders van hem verwacht. Oh well... ‘’dit is maar een leen auto hoor trouwens, normaal rij ik er veel stijlvoller bij,’’ zei hij en ik knik, waarna ik instap en even naar hem glimlach.
    Niet veel later stapte hij ook in en ik stop mijn telefoon in mijn tas. ‘’Vertel is wat over jezelf, grapjas,’’ sprak hij en ik kijk hem aan. ‘’Dat pakje staat je echt leuk trouwens, je bent echt ongelofelijk mooi,’’ vervolgde hij al snel en ik lach zachtjes. 'Well thank you...' zeg ik en denk even na. 'Eh... Ik ben zeventien, zit in mijn examenjaar, ben twee jaar geleden captain geworden en ben nu al helemaal klaar met dit schooljaar?' probeer ik maar en lach zachtjes. 'How about you?' ik kijk op als zijn telefoon afgaat en ik kijk toe. ‘’sorry, wat gezeik op het werk. Zullen we de radio aanzetten?'' vroeg hij en ik knik lichtjes. 'Ja, sure' glimlach ik. Ik trek mijn topje recht en speel met de rand van mijn rokje terwijl ik mijn benen wat optrek.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 19:56 ]


    El Diablo.




    Owen Bell



    ‘’Meisjes worden wel eens nasty,’’ sprak ze nonchalant en ik haalde mijn schouders op, ‘’is dat zo?’’ Toen ze naast mij zakte in de auto, knikte ze kort op mijn slechte smoes en stopte ze haar telefoon weg. Ze leek niet vreselijk geïnteresseerd in me en ik vroeg me af of ze echt geen vriendje had, misschien was ze wel gewoon uit op mijn geld– wat ik overigens niet had dus dan was ze zeker aan het verkeerde adres.
          Ze lachte zachtjes na mijn compliment en ik nam mijn kans haar nogmaals volledig in mij op te nemen. ‘’Well, thank you… Ik ben zeventien, zit in mijn examenjaar en ben twee jaar geleden captain geworden en ben nu al helemaal klaar met dit schooljaar?’’ Sprak ze maar het klonk toch alsof ze er zelf over twijfelde. Ik knikte, onder de indruk van het feit dat ze al twee jaar aan het cheerleaden was. Ik boog wat naar voren, ‘’dan ben je vast heel lenig of niet?’’ Grapte ik en grijnsde speels en iet wat ondeugend.
    ‘’How about you?’’ Vroeg ze vervolgens maar mijn telefoontje onderbrak het gesprek en ik boog weer terug, het gesprek uiteindelijk afsluitend en terug komend op haar vraag nadat ik de radio zachtjes aanzette. ‘’Ik ben Owen,’’ ik stopte daar even, besluitend of ik wel eerlijk met haar zou moeten wezen, of had ze al door dat ik van Jefferson kwam?
    ‘’Ik ben achttien, ik word dit weekend negentien en ik hou van…’’ Blowen, neuken en drank.
    ‘’Muziek.’’ Ik glimlachte zwakjes en leunde wat naar achter, klotend met de radio voor ik weer op keek, ‘’ik heb wel het gevoel dat jij van Ariana Grande houdt hé,’’ sprak ik toen ik stopte met het zappen van de radio’s toen ik haar stem door de radio hoorde.
    Mijn hand verschoof ik naar haar knie en iets omhoog naar haar dijbeen, ‘’zullen we anders iets doen waar mijn vriendin jaloers om zou moeten worden?’’



    Everything is illuminated by the light of our past.

    WE ARE GONNA SKIP!

    We skippen naar het overwinningsfeest op 14 oktober. Het team heeft net met een ruime score gewonnen. Het is iets over negenen als de meesten richting de afgehuurde club gaan. Het is vrij frisjes buiten en er is een storm voorspeld, maar daar is tot nu toe niks van te zien. Have fun lovelies! <3


    El Diablo.

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    Ik loop naar mijn auto. Mijn telefoon in mijn ene hand en een tas van de KFC in mijn andere. Ik kijk op mijn telefoon, nog tijd genoeg. Ik stap in en zet de tas naast me, waarna ik even op mijn telefoon kijk. Ik app met wat mensen en mijn blik gaat even door de lijst, waarna mijn blik even op Isa blijft hangen. Ik glimlach lichtjes. Nou ja.. Ik kon haar ophalen voor dat feest. Dat is al heel wat, toch? Ik zet de radio aan en start de auto, waarna ik richtig Isa's huis rijd. Ik zing zachtjes mee met het nummer en stop niet lang later, te danken aan mijn géweldige rijgedrag, voor haar deur.
    Een sigaret plaats ik tussen mijn lippen Ik zucht even en werp een blik in de spiegel. Ik haal een paar keer kort een hand door mijn haar tot het weer naar mijn gevoel goed zit en knik even. Oké, we kunnen er weer tegenaan. Ik vis de bucket uit de tas met een aardbeienmilkshake, waarna ik naar haar deur loop. Ik druk op de bel en wacht af, waarna ik weer even op mijn telefoon kijk. Er was nog altijd genoeg tijd om het rustig aan te doen. Uiteindelijk stop ik mijn telefoon maar weer in mijn zak en ik kijk om me heen. afwachtend. Er waren tijden dat ik serieus naar binnen was gesneakt via het raam, maar dat leek me nu niet meer slim. En zeker niet makkelijk, met mijn handen vol. Ik lach zachtjes bij deze gedachte en met een lichte grijns op mijn lippen leun ik maar tegen de muur.


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK ||

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Had Isa zin in het feest? Nee, niet bepaald. Jake zou de hele avond wel in beslag genomen zijn door Eleanor, al helemaal na het team's overwinning. Van Sarah wist ze vrij zeker dat zij met Cassidy zou komen, dus daar had ze ook niet veel aan. En Owen zou vast proberen om opnieuw in Hailey's, of iemand anders, broek te komen. Daarbij voelde ze zich nog steeds gekwetst dat hij liever seks had met iemand die hij amper kende, dan dat hij met haar afsprak. Die dingen, plus dat het ook nog zou gaan stormen maakte dat ze er niet zoveel zin in had. Het vervelende was dat ze ook niet terug kon wanneer ze wilde, gezien ze met Tyler mee heen zou rijden. Met die voorspelde storm had ze niet zoveel zin om terug te lopen, wat ook veel te lang zou duren. Zelfs met de fiets zou ze terug willen door de weersvoorspelling. Dat dan ook één van de redenen dat ze er mee in had gestemd toen Tyler voorstelde om samen heen te gaan.
          Ze was net klaar met omkleden, make-up bijwerken en parfum op doen, toen de bel ging. Vluchtig ging ze de trap af, zodat ze zelf de deur kon open. 'Tot later!' riep ze, en enkele seconden later stond ze al buiten, met de deur achter zich dichtgeslagen. Jeremy was thuis dat weekend, en Jeremy en Ty waren niet een goede combinatie. Ondanks dat ze nog maar net buiten was, rilde ze lichtelijk. Haar korte button front rokje was eigenlijk te kort voor het weer, maar bij het feest zelf zou het warm zijn, en ze had geen zin om zich daar rot te zweten.
          'Hiya.' Na haar begroeting gleden haar groene kijkers naar de KFC bucket en beker in zijn handen. Vragend keek ze hem aan, of hij het voor haar had gekocht, wat inderdaad zo bleek te zijn. 'Ooh, Ty, dat had je niet hoeven doen,' sprak ze verbaasd uit, terwijl hij haar het eten en drinken overhandigde. Voorzichtig sipte Isa aan het rietje, terwijl ze in de bucket gluurde. Her favourites. Hij wist nog wat ze waren. Het was een klein gebaar, maar het liet haar wel beter voelen. 'Dankje, Ty,' kwam er zacht over haar lippen.
          Ze namen plaats in de auto en na enkele stille seconden overhandigde Isa Tyler een van de chicken wings. Wilder rijden dan hij normaal al deed was toch niet echt mogelijk. 'Dus, eh, je wilde praten?'

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 16:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    De deur vloog open en ik kijk op. Mijn blik gaat langzaam over haar heen en de grijns op mijn lippen veranderd al snel in glimlach. Wow.. 'Hiya.' hoor ik haar zeggen en ik kijk weer op naar haar gezicht. 'Well hello... Je ziet er weer eens prachtig uit vanavond..' glimlach ik met een van mijn bekende, speelse knipogen. Ik overhandigde haar de bucket met de beker en mijn glimlach wordt breder bij haar verbaasde blik. 'Ooh, Ty, dat had je niet hoeven doen,' sprak ze en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Geen zorgen love... Ik wist niet of je al gegeten had. En ik kan je favorieten niet zomaar vergeten toch?' antwoord ik en ik plaats mijn hand lichtjes op haar rug, waarna ik haar naar de auto begeleid.
    'Dankje, Ty,' hoor ik haar zacht zeggen en ik kijk naar haar, een zachte lach op mijn lippen. 'Geen probleem love..' antwoord ik zachtjes. Normaal zou ik een kus op haar hoofd plaatsen, gevolgd met een snelle knuffel. Maar ik weet niet of ik daar nu nog mee zou wegkomen. Daarom streel ik maar kort over haar krullen, terwijl ik de deur voor haar open. Ik wacht af tot ze zit en stap dan ook in, waarna ik de radio een heel stuk zachter zet. Ik nam een van de chicken wings aan en nam een kleine hap, waarna ik weg reed. Nu wat langzamer dan eerst. Ik wist dat ze geen grote fan was van mijn normale rijgedrag en daarnaast... Geen haast toch? 'Dus, eh, je wilde praten?' hoor ik haar zeggen en ik kijk naar haar, waarna ik lichtjes knik. Nu ik er zo over nadenk. Dit was de eerste kans die ik had. Geen barbie pop in de buurt. Geen mensen van 'mijn kant'.. 'Eh ja...' zeg ik en ik laat mijn blik gaan. 'Maar even tussendoor.. Als je straks eerder weg wilt ofzo... Als je je niet goed voelt... Ik weet het niet. Dan zal ik je meteen thuisbrengen, oké?' zeg ik met een klein glimlachje, voor ik me weer op de weg richt. 'En yes... Praten..' zeg ik waarna een klein lachje over mijn lippen rolt. Als ik ergens een ster in was, dan was het wel praten. Totaal geen sarcasme, ahum. Ik wist dan ook niet waar ik moest beginnen en kon alleen maar hopen dat ze dit zou begrijpen.
    'Ik... Het spijt me Isa.. Ookal weet ik dat ik dat al heel vaak heb gezegd..' begin ik en ik zucht zachtjes. Geweldige start. 'Het was nooit mijn bedoeling geweest om je zo pijn te doen. Met haar en alles.' fluister ik en het lijkt bijna of ik haar blik ontwijk. Ja, die dingetjes met Cass waren wanneer wij een break hadden. Waardoor het ergens in mijn mind goed leek. Waarom ik er vervolgens mee door ging.. Ik weet het niet. Misschien omdat ik ook zo close ben met Cass? Ik wist het echt niet. Ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Ik mis je Isa.. Alles.. De good old times..' zeg ik zachtjes en mijn tanden boren zich diep in mijn onderlip. Praten, nope. Niks voor mij.


    El Diablo.




    Owen Bell


    Het team had gewonnen maar ik had er weinig van meegekregen omdat het me weinig boeide en ten tweede had ik al teveel pils achter mijn mik zitten. Ik gaf het niet graag toe maar ik was al snel een boerenlul na wat biertjes.
    Daarnaast was deze week zeker niet een van mijn succesvolste, Isa was overduidelijk kwaad op me en nadat ik haar donderdag had op gewacht bij mijn auto was het niet veel beter geworden. Toch snapte ik niet waarom en hoe stom het ook was kon ik het ook niet loslaten.
    Als het om Hailey ging had het toch weinig zin want er was niks gebeurd en dat lag zeker niet aan mij, bij de gedachte alleen al voelde ik me genegeerd dat ik zo hard werd afgewezen.
          Voor ik opstond van mijn stoel en het laatste beetje bier naar achter goot keek ik op mijn telefoon.

    To: Sandcastle Queen
    Zeg even waar je bent als je er bent okayyy? X Ik heb echt niks meer van je gehoord dus bel me even terug oké??

    Ik wreef door mijn ogen en verstuurde het berichtje, ik stak een sigaret tussen mijn lippen en blikte naar de boze, grijze wolken die boven ons hingen. Er was voorspeld dat het ging regenen maar ik hield me er totaal niet mee bezig.
          Mezelf vasthoudend aan de tribune vervolgde ik mijn weg van de trap af tot ik op het veld stond en een miezerbuitje aan voelde komen, hoe gaaf zou het zijn als ik een blikseminslag zou overleven?
    Het veld liep langzaam leeg en ik liep met de kudde mee ondanks ik het erg moeilijk vond om mij normaal te gedragen tussen deze patsers.
    Bij de kleedkamers van de cheerleaders hield ik mijn pas in, hopend dat ik Hailey tegen het lijf zou lopen.
    ‘’De cheerleaders aan het bespieden, Bell?’’ Ik keek op bij het horen van de lage, mannelijke stem. Het was de coach van Jefferson, nog voor ik kon antwoorden kreeg ik een lachbui toen ik Grayson zag– of was dat Asher? Ik hield mezelf vast aan de muur en hield mijn handen voor mijn ogen, ‘’god, ik wil jou niet in dat pakje zien, zeg me dat je niet Grayson bent anders ga ik nooit meer in mijn leven met jou om.’’ Mijn ogen gingen naar de coach, ‘’hier kwam ik in ieder geval niet voor.’’



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    Het was een zeer goede wedstrijd en het enthousiasme bij de cheerleaders steeg dan ook steeds meer. Met een brede grijns had ik dan ook van de wedstrijd genoten en gecheerd voor de jongens. Maar ik wist maar al te goed dat er een feest was na de wedstrijd en ik was dan ook als een van de eersten richting de kleedkamers gegaan om me om te kleden, terwijl de andere meiden nog even naar de spelers gingen. Vooral de meiden waarvan hun vriendje in het team zat, maar oh well. Ik deed nog wat parfum op en trok mijn jurkje recht, terwijl ik grijnzend naar mijn spiegelbeeld keek. Mijn haar trok ik uit de hoge staart en haalde er een paar keer een kam doorheen, zodat het uiteindelijk met lichte slagen over mijn rug viel.
    Ik knik goedkeurend en met een lichte grijns op mijn lippen loop ik naar mijn kluisje. Ik stop mijn sporttas erin en pak een kleinere tas die ik speciaal had meegenomen voor het feest vanavond, ik wist dat ik gelijk doorging vanaf school. Ik hang het kleine, zwarte tasje dan ook om mijn schouder en met mijn Iphone in mijn handen loop ik naar buiten. Gelijk valt het me op dat het wat frisjes is, het leren jasje dat over mijn arm hing ging goed van pas komen vanavond. Ook wist ik dat ik even een ride moest regelen, al zou dat niet moeilijk zijn, zeker als het daadwerkelijk zou gaan stormen.
    Eenmaal weer bij het veld valt mijn blik op een jongen die er de hele avond al uitsprong. Pas zijn eerste wedstrijd, maar goed is hij zeker. Ik haal lichtjes mijn schouders op en loop naar Grayson toe. 'Volgens mij moet onze huidige captain gaan uitkijken met zijn nieuwe concurrent..' zeg ik smoothly. Ik stop voor hem en glimlach naar hem. 'Dat was een geslaagde wedstrijd Montero... Zeker, thanks to you...' vervolg ik.


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK ||

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    'Eh ja... Maar even tussendoor.. Als je straks eerder weg wilt ofzo... Als je je niet goed voelt... Ik weet het niet. Dan zal ik je meteen thuisbrengen, oké?' Isa glimlachte dankbaar naar hem, al vervloekte ze zichzelf, dat haar emoties altijd zo makkelijk van haar gezicht af te lezen waren. Het was niet erg praktisch en het was maar goed voor haar dat ze geen ambities had om pokerspeelster te worden. Dan zou ze binnen no time haar geld kwijt zijn. Niet dat ze veel geld had, maar goed.
          'En yes... Praten... Ik... Het spijt me Isa... Ook al weet ik dat ik dat al heel vaak heb gezegd... Het was nooit mijn bedoeling geweest om je zo pijn te doen. Met haar en alles. Ik mis je Isa.. Alles.. De good old times..'
          Net als Tyler, beet ze op haar onderlip. Hij had al vaak zijn zijn excuses aangeboden, dat klopte, maar hij had nog nooit op zo'n manier gedaan. Ze was het ook zeker niet gewend om hem zo te zien, dat hij haast onzeker overkwam. 'Ik weet dat het je spijt, Ty, maar... Maar ik weet niet wat je nu verwacht. Wat je van mij verwacht, wat je van ons samen verwacht. Als ik er niet achter was gekomen, dan waren we misschien nog wel samen, maar ik denk ook dat je het nooit uit jezelf mij verteld zou hebben. En als we nog iets hadden, en ik wist van niks, dan zou je nog steeds bezig zijn met haar. Zoals je nu ook nog doet. Ik kan er gewoon niet op vertrouwen dat je het niet weer zou doen, met haar of met iemand anders. En iemand kunnen vertrouwen is essentieel voor een relatie, wat voor relatie dan ook.' Isa zuchtte zachtjes en wreef vermoeid over haar slapen. 'Stel dat het omgekeerd was. Stel dat ik aan het rotzooien was geweest met Owen, tijdens onze breaks, en nu nog steeds, wat zou je daar van vinden?'
          Alsof je het over de duivel had...

    To: Sandcaste King
    Is prima, tot zo.

          Sinds maandag had ze hem niet veel meer gesproken, zelfs niet ge-sms't. Ze had hem niet eens persoonlijk hun trofee gegeven, maar had die simpelweg bij zijn voordeur neergezet, terwijl ze het normaal gesproken altijd in persoon gaf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik wierp snel een korte blik in de spiegel die aan de muur in mijn slaapkamer hing. Voor het feest had ik mijn ogen nog net wat donkerder opgemaakt dan dat ik normaal al deed. Ik had de wedstrijd zelf niet gezien, maar in het feest dat ter ere van die overwinning werd gehouden had ik wel degelijk zin.
    Ondanks dat ik nog steeds het meerendeel van de leerlingen op Willow Creek niet mocht, werd ik steeds beter in het negeren van deze personen. Ik griste mijn zwarte leren jas van de stoel die naast mijn bed stond en trok hem over mijn shirtje heen. Snel stapte ik in mijn zwarte laarzen met flinke blokhak, waarna ik met een sprintje naar beneden liep.
    Ik pakte mijn scootersleutels en mijn helm van de kast en opende de voordeur. Het was fris buiten, koud kon je het niet noemen, maar het windje dat er stond bezorgde me toch een koude rilling. Ik zette de helm op mijn hoofd en ging op mijn scooter zitten om weg te rijden.

    Toen even later de club waar het feest werd gehouden in zicht kwam, maakte ik een draai met mijn scooter en parkeerde hem op de stoep. Met een soepele beweging haalde ik de helm van mijn hoofd. Ik trok mijn jas wat strakker om me heen, in de hoop het wat warmer te krijgen.
    Met een paar stappen stond ik binnenin de club, ik legde mijn helm ergens neer waar hij redelijk verscholen lag.
    Ik keek even de club rond op zoek naar mensen die me bekend voor kwamen. Mijn blik viel op Levi, ik kende hem niet heel goed, maar na onze ontmoeting dankzij Cas had ik hem zeker niet onaardig gevonden. En daarbij leek het me beter met wie dan ook te zijn dan hier awkward in mijn eentje te blijven staan.
    Op een rustig tempo liep ik Levi's kant op en ging naast hem staan.
    'Dus, hoe zijn de feestjes van Willow Creek? Een beetje interessant?' Ik kijk hem grijnzend aan.
    'Ik heb wel zin in een feestje.'


    chaos makes the muse

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    Het was eventjes stil in de auto, waardoor ik alleen maar zenuwachtiger werd. Het was een gevoel dat ik al erg lang niet meer heb gehad, waardoor het me nog 'slechter' liet voelen. 'Ik weet dat het je spijt, Ty, maar... Maar ik weet niet wat je nu verwacht. Wat je van mij verwacht, wat je van ons samen verwacht. Als ik er niet achter was gekomen, dan waren we misschien nog wel samen, maar ik denk ook dat je het nooit uit jezelf mij verteld zou hebben. En als we nog iets hadden, en ik wist van niks, dan zou je nog steeds bezig zijn met haar. Zoals je nu ook nog doet. Ik kan er gewoon niet op vertrouwen dat je het niet weer zou doen, met haar of met iemand anders. En iemand kunnen vertrouwen is essentieel voor een relatie, wat voor relatie dan ook.' hoor ik zeggen en ik kijk kort naar haar.
    Uiteindelijk besluit ik de auto te parkeren aan de zijkant van de weg, het leek me beter voor een serieus gesprek als dit. 'Stel dat het omgekeerd was. Stel dat ik aan het rotzooien was geweest met Owen, tijdens onze breaks, en nu nog steeds, wat zou je daar van vinden?' Daar had ze een punt. Ik was al de jaloezie zelve en waarschijnlijk zou dat ook niet al te best gaan. Zeker niet voor Owen, sinds dat dan de eerste persoon zou zijn die het zou merken. 'Ja... Oké... Het is echt allang niet meer gebeurt maar ik begrijp het' fluister ik en ik draai mijn lichaam naar haar toe zodat ik haar goed aan kan kijken. Ik zucht zachtjes en beweeg mijn hand naar haar arm, waar ik zachtjes mijn vingertoppen over haar huid laat strelen. Langzaam tot aan haar vingers toe. Ik blijf even stil. 'Het was ook het domste wat ik kon doen... Terug in die tijd leek het gewoon te kunnen, maar..' ik zucht even en bijt hard op mijn lip, waarna ik weer naar onze handen kijk. Ik frons lichtjes als ik de mijne lichtjes zie trillen en wist gelijk weer hoe laat het was. Het was iets wat me alleen maar gebeurde als ik echt veel te zenuwachtig werd. Het lip bijten, blikken ontwijken, nu dit.. Geweldig, je komt weer lekker sterk over man... 'God Isa... Ik zou er alles voor over hebben om dit goed te maken. Ik ben een fucking mess, al sinds jij weg bent. Ik wil gewoon dat het goed zit, als in het begin. Geen zorgen niks... Vertel me wat ik moet doen en ik zal het doen...' ik laat een klein lachje over mijn lippen rollen, het klinkt bijna hopeloos. 'Ik zal alles voor je doen... Ik... Ik hoop dat je dat weet. En anders weet je het nu...' fluister ik en ik kijk weg van haar. Ik zou er nu zeker als een mess uitzien, zo voelde het ook. Alsof ik momenteel het zwakste jongetje op deze wereld was. Het voelde bijna als toen ik als vijf-jarige tegenover mijn vader stond, toen kon ik ook niks doen. Al voelde dit wel een heel stuk veiliger..


    El Diablo.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I really need someone to choose for me for once • @ The fields with my Mexican Cheer Babe •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Mijn borst tintelde nog na van de adrenaline, terwijl ik op Asher stond te wachten. Ik had geopperd om mee de meisjes cheerleader kleedkamers in te gaan, maar gezien ik niet in de cheerteam zat, werd ik genadeloos weer terug gestuurd naar de jongens kleedkamer. De coach van de meiden had me dus alles behalve te vriend gemaakt. Wie scheidde en tweeling zo lang van elkaar. Ik had wel verscheidenen keren naar Ash gekeken, gezien ik hem enorm miste op het veld. Ik was niet zo goed als ik normaal was, maar dat kon ook niet gezien een persoon weg gevallen was. Precies de jongen die identiek aan mij was. We waren té erg op elkaar ingespeeld. Misschien had ik toch niet die prank op hem moeten uitvoeren, want hij leek té gelukkig in de cheerteam. Op een of andere manier.
    Ik haalde een haar door mijn bruine lokken en net toen ik voor de zoveelste keer voor de meisjes kleedkamer wilde macheren voor Asher, kwam het bekende licht getinte meisje naar me toe gelopen. Zachtjes speelde de wind met haar lange bruine lokken, die perfect rond haar gezichtje viel. Ze had een klein tasje rond haar schouder hangen, terwijl haar andere hand gevuld was met haar Iphone.
    ‘Volgens mij moet onze huidige captain gaan uitkijken met zijn nieuwe concurrent..’ Ik lachte zachtjes om haar opmerking, terwijl mijn bruine kijkers zich kort in die van haar haakte. Ik was wel gewend aan complimentjes als ik op het veld speelde en op een of andere manier deed het me wel goed. Waarschijnlijk omdat ik in de lessen een eerste klas kluns was. Iets wat mensen altijd bij me in moest wrijven. Daarnaast was een compliment van een mooie dame altijd aangenaam.
    ‘Dat was een geslaagde wedstijd Montero… Zeker, thanks to you…’ vervolgde ze haar complimentjes, wat me haast af deed vragen wie nou met wie speelde. Ze leek namelijk behoorlijk met me te flirten, wat een klein grijnsje op rond mijn lippen veroorzaakte.
    ‘Ik zou nooit zo goed zijn geweest als ik niet zo’n mooie dame me aan had zien moedigen you know..’ Ik glimlachte even naar het meisje, voor ik naar de lucht keek. Het zag er niet al te best uit en het was ook wel frisjes. Toch deed ik als een ware gentleman mijn jas uit, en sloeg deze voorzichtig rond haar schouders. Haar lokken streken zachtjes langs mijn blote huid, terwijl ik kort haar schouder erbij aanraakte. Er kon veel over mij gezegd worden; maar een ware gentleman zal ik altijd blijven. Ik had de nodige informatie verzameld van allebei mijn moeders om te weten dat je meisjes met respect en zorg moest behandelen, hoewel dat eerste soms bij me ontbrak. Niet dat het specifiek aan mij lag. Meisjes zagen me ook alleen maar als een fuckboy dan relatie materiaal. Ik weet nog goed dat ik het met Sarah geprobeerd had; hoewel zij tot de dag van vandaag nog steeds niet wist.
    ‘Niet koud vatten hé, Lucky charm.’ Ik wreef kort over haar arm om haar wat warmte te gunnen, voor ik haar los liet. Ikzelf was nu enkel gehuld in een shirt; waar zoals gewoonlijk goed mijn spieren te zien in was. Ik deed het nooit eigenlijk om te imponeren, maar meer omdat het gewoon fijn zat. Daarnaast als ze mijn spieren niet zagen, dan zagen ze het wel bij Asher. We hadden precies dezelfde lijf; hoewel men beweerde dat ik wel iets gespierder was.
    ‘Dus… waaraan verdien ik deze eer om je loyaliteit naar je eigen captain te verliezen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    ‘Ik zou nooit zo goed zijn geweest als ik niet zo’n mooie dame me aan had zien moedigen you know..’ hij glimlachte even waarna er ook een glimlachje op mijn lippen plaats nam. Ik wil net wat zeggen als hij zijn jas uit doet en ik kan het niet laten mijn blik even te laten vallen op zijn spieren. Maar lang duurt het niet voor ik weer naar zijn gezicht kijk. Mijn glimlach wordt wat breder als hij zijn jas om mijn schouders slaat en ik voel zijn vingers kort over mijn schouders. ‘Niet koud vatten hé, Lucky charm.’ zegt hij en hij wrijft kort over mijn arm, voor hij me los liet. 'Ik denk niet dat jij dat toelaat, gentleman...' glimlach ik en ik trek zijn jas nog wat dichter.
    ‘Dus… waaraan verdien ik deze eer om je loyaliteit naar je eigen captain te verliezen..’ hoor ik hem vragen en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Niemand heeft ooit zoveel indruk gemaakt in een eerste wedstrijd... En sinds het de eerste wedstrijd is, wordt het vaak alleen maar beter..' sprak ik rustig en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'En ik vind de titel wel bij je passen..' ik glimlach liefjes. Ik kijk even naar zijn jas en laat mijn vingers er zachtjes over glijden, voor ik weer opkijk in zijn ogen. 'En.. Al plannen om dit feestje interessant te maken?' vraag ik hem en stop mijn telefoon weg in mijn tas.


    El Diablo.