• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - JC_
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is vrijdag 14 oktober en laat in de avond. Het team van Willow Creek heeft een ruime zege behaald wat reden genoeg is voor een overwinningsfeest in de club. Het is frisjes buiten en de storm die is voorspeld is ondertussen ook aangekomen en laat erg duidelijk van zich horen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:49 ]


    El Diablo.







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH OWEN, IN THE CHEERLEADING DRESSROOMS ]



    [




    Owen fronste duidelijk niet blij om mij hier te zien , ‘’dat is het hele ding dus, dat was mijn plan tot ik jou zag,’’ kaatste hij sarcastisch terug en begon me neerbuigend uit te lachen. Zijn blik was strak op mij gericht en het was duidelijk dat ik hier niet snel van onderuit ging komen.       ‘’Grayson en ik zijn prima vrienden maar ik interesseer me weinig in wat hij na school doet, daarbij waar-‘’ kort stopte hij zijn zin en ik voelde het al aan komen, alweer een kleinerende lachbui. ‘’jij probeert gewoon dichterbij het football team te komen zodat jij lekker met het jongensteam kan douchen want wees eerlijk, in het team zul je toch nooit komen.’’ met deze woorden had hij me een duw en verbaasd maar ook licht gekwetst keek ik hem aan. Hj was dronken, dat kon ik waarnemeen door de zure stank van alcohhol die uit mijn mond kwam. Kort snoof ik en keek hem kwaad aan, ten eerste ik zat hier in de meidenkleedkamer dus zijn redenering zat goed fout -tenzij hij zelf naar naakte mannen had willen loeren- en ten tweede was dit enorm discriminerend tegenover de LGTB community. Het was dan ook uit een soort verweer en kolkende gedachtenhang dat ik hem een mep had gegeven. Wat verbaasd over mijn eigen kracht keek ik toe Hoe Owen zich aan de deur moest vanhouden en ik zag zijn ogen vuur spuwen. Oh god dit word nog eens wat. De jongen had naar mijn haar gegrepen waardoor ik hard op mijn kiezen moet bijten gezien ik anders wel had zitten roepen. Die klootzak zat gewoon aan mijn haar! Eens hij me los gelaten had was ik duizelig en kreeg nog naar zijn shirt voordat ik op de grond viel, waardoor hij op me viel.
    "Ga van me af rotzak!" riep ik dan ook terwijl ik onder hem dat te spartelen om hem van me af te krijgen al was dit de perfecte gelegenheid voor Owen om me een goede twee meppen terug te bezorgen voordat de deur open ging en Coach Siebold met opgetrokken wenkbrauwen naar ons keek. " Wat is dit nou ! Geen sex in de kleedkam-" de vrouw keek verbaasd op toen ze door had dat Owen niet op me lag om me te zoenen - die gedachtes alleen al maakten me misselijk- ze trok Owen dan ook met een simpele beweging van me af waardoor ik pijnlijk naar mijn oog greep. Damn dit word een goede blauwe plek, de bloedneus en gescheurde lip kon ik nog wel wegdoezelen, maar dit? ... "Wat is er hier allemaal aan de hand!" streng keek de Coach ons aan waardoor ik even beschaamd wegkeek. "Het is niets Coach, gewoon een misverstand." bij deze woorden zond ik nog een kwade blik naar Owen waarna ik overeind krabbelde en mijn spullen nam. " Het zal niet nog eens gebeuren dat beloof ik." deze woorden drongen tot de dame door waardoor ze me nog even tot halt liet komen. "Dit is mijn enige waarschuwing Montero, ik wil geen agressieveling bij mijn meisjes begrepen. De volgende keer lig je uit het team en krijg je er een schorsing bovenop. "Ik slikte even en knikte braaf. "Beloofd." met die woorden liep ik langs haar heen, door de hang door. Ik wilde naar Gray toe rennen en hem te smeken om gewoon naar huis te gaan, wat een rotdag dit. Echter hield ik mezelf tegen, als hij me zo zou zijn zou hij razend worden en kon hij van school gestuurd worden en dat wilde ik nou ook niet. Ik liep dus maar naar de toiletten waar ik mezelf even opsloot en naar de schade keek. Damn ik zag er vreselijk uit, mijn lip lag open, mijn neus was rood van het bloed en mijn oog begon blauw uit te slaan. Ik nam dus gewoon een doekje en probeerde het bloeden te stoppen en verder rommelde ik door mijn schooltas waar ik een klein tasje vond dat ik van iemand uit de meidenkleedkamer gejat had -sorry not sorry- het was een make up tasje dus rommelde ik genoeg tot ik een bruinsel vond die gelukkig mijn huidskleur matchte. Ik begon mijn oog wat op te doen en stopte af en toe eens van de pijn. Verman jezelf Ash, je doet dit voor Gray. Hij moet uit deze zaak blijven. Eens ik tevreden was met hoe ik eruit zag besloot ik een simpele smoes te bedenken voor mijn lip en liep de toiletten uit waarna ik richitng het veld ging waar Gray met Hailey stond te flirten. Great... hoewel het hem misschien genoeg afleidde van mijn gezicht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Levi Oliver Jackson

    "Proost" zegt Evelyn ook, voor ze ook het goedje naar binnen laat glijden. Evelyn leunt tegen de bar als ik haar vraag wat ze wilt drinken "Zo'n beetje alles waar alcohol in zit" knipoogt Evelyn. Ik kan een ondeugende glimlach niet onderdrukken. "Misschien een Bacardi Cola, of nee wacht, verras me" Evelyn kijkt me met een schuin hoofd aan en ik grijns weer lichtjes. "Goed, goed. Dat kan ik wel."

    Inmiddels staat de barman bij me "Voor mij een Jack Daniëls met cola, heb je Jack?" De man knikt. "Dat dus en" Ik werp een speelse blik op Evelyn en leun dan naar de barman toe en fluister zacht zodat ze me niet kan horen. "Zeg me dat je een kleurrijke cocktail heb met veel alcohol" De man knikt. "Dat dan dus ook" De man knikt nogmaals en loopt weg om onze drankjes te maken. Ik leun even met mijn rug tegen de bar. "Dus, hoe is je eerste week bevallen?" vraag ik. "Zeker een stuk anders dan wat je gewent bent op Jefferson?"

    De barman komt aangelopen met twee longdrink glazen. Eentje met Jack Daniëls, en eentje enórm kleurrijk. Onderin is een laag blauw, dan een laag paars en een laag rood. "Enjoy" zegt de barman grijnzend als hij het bij ons neer zet. Ik geef hem het geld. "Bedankt" zeg ik tegelijkertijd dat ik dat geef. Zit ook fooi bij. Ik weet niet eens of je moet betalen, maar ach, boeiend.

    Ik kijk geïnteresseerd naar Evelyns drankje. "Dat ziet er interessant uit" grijns ik. "Geen flauw idee wat er in zit, maar alcohol, dus ik zeg Enjoy en proost" Ik grinnik en neem een slok van mijn drankje en smak zachtjes en goedkeurend met mijn lippen, ja dit was lekker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    "She's whisky in a teacup"

    SARAH ARCHER
    | 17 | AT THE PARTY | THOUGH CHICK |
    | JEFFERSON HIGH | OUTFIT |


    Het duurde niet lang voor mijn trance werd onderbroken door iemand die me aan mijn schouder omdraaide. De glimlach die eerder rondom mijn lippen had gestaan vervaagde even en ik trok dan ook vragend mijn wenkbrauw op naar degene die me zo had onderbroken. Tot mijn verrassing bleek die persoon Sebastian te zijn, een persoon waarvan ik eigenlijk niet had verwacht dat die me zou aanspreken deze avond.
          "Hi Seb," begroette ik hem terug terwijl mijn ogen langzaam zijn verschijning opnamen. Goedkeurend beet ik zachtjes op mijn lip om hem vervolgens recht aan te kijken. "Kun je een beetje dansen?" Vragend hield ik mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik zelf weer begon mee te deinen met de muziek. Ik was iemand die absoluut niet stil kon blijven staan als de muziek goed was en dat was nu zeker zo. "Want ik hou van mannen die kunnen dansen." Hoewel ik deze opmerking specificeerde tot mannen hield ik ook van vrouwen die goed kunnen dansen. Zoals Cas. Keep it together Sarah.
          De volgende die zich bij ons voegde was Juliana en haar begroette ik een stuk hartelijker dan dat ik bij Seb had gedaan. Ik drukte haar in een knuffel en glimlachte in haar haren. "Ik heb je gemist Julia," zei ik toen ik haar weer los had gelaten. De blik die Juliana op Seb wierp liet me glimlachen. "Relax, hij is chiller dan hij eruit ziet." Ik knipoogde plagend naar de jongen aan gezien door het volume dat ik moest gebruiken om over de muziek heen te komen hij waarschijnlijk de woorden ook wel had opgevangen.
          `Komen de anderen ook? Of weet je dat niet?` Vroeg Juliana en net toen ik mijn mond open deed was iemand me voor. `Jup, tuurlijk, iedereen komt als het goed is," zei iemand en automatisch verscheen er een onwijs brede glimlach op mijn lippen toen ik zag dat het Cas was. "Ik denk alleen wel dat we dit feestje wat interessanter moeten maken als we willen dat mensen ook echt blijven."
          Geïnteresseerd knikte ik waarna ik haar aankeek. "Het klinkt alsof je een idee hebt Cas," sprak ik terwijl ik een slok cola nam. Mijn gezicht betrok even toen ik me realiseerde dat ik de whisky er nog niet in had gedaan. Alsof er niet aan de hand was opende ik mijn tasje om daar de flacon uit te halen en met wat snelle handelingen zorgde ik ervoor dat ik een whisky-cola had zonder dat iemand had gezien dat ik de desbetreffende whisky zelf had meegenomen. Of beter gezegt, zonder dat iemand het zag die ik niet kende.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON
    'Be so good they can't ignore you.'
    Selfish, rich and populair | at the party | Wilow Creek | 17 years | talking to Sarah, Cas and Juliana
    clothes shoes


    "Hi, Seb," begroette Sarah me terug, terwijl ze me opnam. Haar loshangende haar glansde en de kleur paste perfect bij de outfit die ze droeg. Of nouja, eigenlijk paste haar outfit perfect bij de rest van haar lichaam.
    "Kun je een beetje dansen?" vervolgde ze. "Ik ben die ster, weet je wel, die ster die alles kan, inclusief dansen," lachte ik. "Want ik hou van mannen die kunnen dansen," vervolgde ze daarna. "Je zoekt ze dan wel uit hè," zei ik grijnzend, terwijl ik om haar heen danste met mijn glas in mijn hand (waarvan ik trouwens geen idee had wat erin zat, ik had gewoon een glas van de bar afgepakt en geld op de bar gelegd, maar het smaakte prima).
    Wonderbaarlijk voelde ik me nog best op mijn gemak bij Sarah. Het was alsof de alcohol in mijn lichaam ervoor zorgde dat Sarah een stuk minder irritant was. Nu was ze gewoon normaal. Of nouja, wat is gewoon te noemen? Knap is ze nog steeds.
    Vlak daarna voegde Juliana, een relatief onbekend meisje voor mij, zich bij ons. Ik ben goed met namen, en had geloof ik maar één vak met haar samen, maar heb wel haar naam onthouden. Alleen al de manier hoe ze me aankeek straalde uit dat ze het niet zo plezant vond dat ik me ook in dit gebouw bevond.
    "Ik heb je gemist, Julia," begroette Sarah haar met een knuffel. Julia? Nouja, zal wel. Dan had ik de naam vast verkeerd. "Relax, hij is chiller dan hij eruit ziet," vervolgde Sarah met een knipoog richting mij.
    "MAAK JE GEWOON NIET DRUK OM MIJ, IK BEN OOK MAAR EEN MENS," riep ik luid, terwijl ik vrolijk met mijn glas zwaaide waar de helft overheen spatte.
    "Komen de anderen ook? Of weet je dat niet?" vroeg Julia, of Juliana, meer aan Sarah dan aan mij. Wie zijn "de anderen"?
    "Jup, tuurlijk, iedereen komt als het goed is," zei Cas, die er plotseling ook was. "Ik denk alleen wel dat we dit feestje wat interessanter moeten maken als we willen dat mensen ook echt blijven."
    "Het klinkt alsof je een idee hebt, Cas," zei Sarah, terwijl ze een slok drinken nam.
    Ik keek weer even naar mijn onbekende drinken en had het gevoel dat het een mix was van cola en goldstrike. Geen wonder dat ik me zo snel zorgeloos voelde. Achja, wat doet het ertoe.
    "Ik ben wel benieuwd naar die ideetjes van jou, Cas," zei ik grijnzend. "Wat het ook is, Sebastian staat voor alle ideeën open."
    "Het is hier nog redelijk saai, dus wat spanning mag wel heel rap komen," vervolgde ik. Het laatste beetje inhoud van het glas goot ik achterover, waarna ik het glas ergens achter me op de grond gooide.
    "Dus, blijven we hier binnen, of niet?"


    take risks

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Ik zie hoe Levi lichtjes grijnst.
    "Goed, goed. Dat kan ik wel." Reageert hij dan op mijn voorstel. Ik kijk afwachtend van hem naar de man achter de bar en weer terug.
    "Voor mij een Jack Daniëls met cola, heb je Jack?" Als de man knikt om te bevestigen dat ze dat hebben gaat Levi verder.
    "Dat dus en" Ik trok één van mijn wenkbrauwen op als Levi een speelse blik mijn kant op werpt en vervolgens heel geheimzinnig op de bar leunt en iets richting de barman fluistert. Ik span me in om er iets van op te vangen, maar daarvoor praat hij te zacht.
    Als de man naar achteren loopt leunt Levi met zijn rug tegen de bar.
    ''Je maakt me wel nieuwsgierig zo, hoor.'' Grijns ik.
    "Dus, hoe is je eerste week bevallen?" vraagt Levi dan.
    "Zeker een stuk anders dan wat je gewend bent op Jefferson?" Ik knik hevig als antwoord op zijn vraag.
    ''Het is echt verschrikkelijk anders, maar dat was te verwachten. Één ding weet ik zeker, ik ben blij als ik niet meer de hele dag met zoveel verwaande mensen geconfronteerd wordt.'' Toen ik besefte wat ik had gezegd, fronste ik even. Hopelijk kwam het niet beledigend op Levi over, ik had het tenslotte over zijn school en de mensen waar hij mee om ging. Ik hoopte dat hij het niet persoonlijk op zou vatten, want ik doelde totaal niet op hem.

    De barman kwam aangelopen met twee longdrink glazen en zette deze bij ons op de bar. Ik keek met een schuin hoofd naar het glas dat bij mij werd neergezet, het bestond uit felgekleurde lagen.
    "Enjoy" zei de barman grijnzend. Ik zie hoe Levi hem geld overhandigd en hem bedankt.
    ''Ik betaal je straks wel terug, help me wel even onthouden.'' Ik lachte en keek even om me heen, het was ondertussen al een stukje drukker geworden dan toen ik net binnen kwam.
    "Dat ziet er interessant uit" grijnst Levi.
    "Geen flauw idee wat er in zit, maar alcohol, dus ik zeg Enjoy en proost" Zegt hij, waarna hij zijn eigen glas aan zijn mond zet en een slok neemt van zijn drankje. Ik keek hem even verbaasd aan en haal dan mijn schouders op, er zat alcohol in en dat was het belangrijkste voor mij op dit moment. Ik pakte het glas en nam een slok van het goedje. Ik kneep even met mijn ogen toen ik proefde hoe sterk het was en grijnsde vervolgens naar Levi.
    ''Jezus, wil je me in één keer dronken hebben of zo?'' Ik lachte en schudde kort mijn hoofd.
    ''Dit is echt sterk.'' Ik nam nog een klein slokje en zette het toen weer even terug op de bar.
    ''Ik denk dat ik daar wel even mee doe.'' Ik knipoogde even naar Levi en haalde mijn linkerhand door mijn haar.
    ''Maar vertel eens, want vinden jullie er nou van dat er opeens allemaal tuig op jullie nette schooltje zit?'' Ik keek hem afwachtend aan, terwijl ik een nogmaals een klein slokje uit mijn glas nam.


    chaos makes the muse




    Owen Bell


    ‘’Ga van me af rotzak!’’ Riep hij terwijl ik half met hem lag te worstelen op de grond, toen de deur openging keek ik niet eens op tot ik half werd opgetild en begon te protesteren. Zei ze nou geen seks?
          ‘’Wat is er hier allemaal aan de hand?’’ Verbaasd en verward keek ik op, mijn lip was iets opgezwollen en het voelde alsof ik een grote bult op mijn hoofd had maar als ik er met mijn vingers over heen ging leek het allemaal wel mee te vallen.
          ‘’Het is niets coach, gewoon een misverstand,’’ bij die woorden wierp ik Asher een vuile blik en krabbelde net als hem overeind maar belandde op het bankje want staan kon ik niet. Mijn hoofd nam ik tussen mijn handen en liet ze even door mijn haar gaan waardoor ik het gesprek van Asher en de coach niet meer volgde tot het punt dat hij wegliep, liet ze hem er mee gaan? Dat ging mooi niet gebeuren.
          De coach bleef mij even staren voor ze me omhoog trok en ik mijn arm terugtrok, ‘’raak me niet aan,’’ probeerde ik soort van te mompelen maar erg goed kwam het er niet uit. Verdomme Asher, je kon elk moment kiezen maar precies voor het feest lijkt het je een goed plan mij een mep te verkopen?
    ‘’Kom maar even mee, wat is je naam?’’ Vroeg ze en ik schudde mijn hoofd als teken dat ik het toch niet ging zeggen.

    Het leek wel jaren te duren voor ik uit dat kamertje kwam, de leraren van Willow Creek hadden geen idee wie ik was maar na een dik halfuur was ik er wel zeker van dat ze dat nu wisten. Ik had het komende halfuur geen enkele keer mijn mond gehouden en ze hadden vermeld dat mijn ouders gebeld werden, prima, dan zou ik de komende dagen niet meer thuis te zien zijn.
          Toen ik aankwam bij het feest wat gelukkig met de voet te bereiken was vanaf het veld zag ik al dat het redelijk druk was en hoopte maar dat ik snel iemand tegen zou komen.
    Al was ik om eerlijk te zijn volledig uit de feestsfeer geslagen wat ook de reden was dat ik een drankje wilde bestellen. Even twijfelde ik of ik niet gewoon aan het water moest gaan maar wuifde dat idee weg, ik was geen watje; ik stond nog eens op twee benen. Soort van.
          Het feit dat ik geen geld in mijn zakken had maakte dat ik naar Levi toe beende die ik eerder bij de bar had zag staan maar eenmaal daar aan gekomen zag ik Sarah maar ik had nog steeds niet genoeg op om haar onder ogen te komen.
    In plaats van naar het kliekje bij de bar te gaan vonden mijn ogen Jake, de jongen was al eens aan mij voorgesteld door niemand minder dan Isa, wat voor mij genoeg reden gaf wat geld bij deze jongeman te bietsen. Hij stond in de ingang en ik had geen idee waarom– ik tikte zijn arm kort aan en knikte als begroeting. ‘’Jake, toch?’’ Ik pakte mijn peuken uit mijn zak en hield hem er een voor, sloom trok ik er een uit en stopte hem in mijn mond. ‘’In ruil voor een biertje krijg jij deze,’’ ik knikte naar het pakje en haalde er nog een sigaret uit.
    Met een hand trok ik mijn capuchon omhoog aangezien ik het al weer voelde miezeren, die storm bleek dus echt geen grapje te zijn.





    Everything is illuminated by the light of our past.

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I really need someone to choose for me for once • @ The fields with my Mexican Cheer Babe •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Zachtjes streelde mijn duim over haar tengere hand die in die van mij lag. Het meisje was best slank van postuur en het is dat ik haar al een aantal trucjes had zien doen langs de zijlijn, maar anders zou ik bang zijn dat ze doormidden zou breken. Daarnaast had het meisje een lichte blos op haar wangen gekregen, wat voor enkele secondes zichtbaar was, terwijl ze op haar lip beet. Score.
    ‘Ik denk… Dat ze daar zeker geen nee tegen zal zeggen.’ Haar bruine kijkers zochten weer de mijne; waar een lichte twinkeling sprankelde. Een twinkeling die ik op een of andere vage manier herkende van Asher. Het bezorgde me toch een – licht – enthousiaste tinteling van binnen.
    ‘En ik denk ook.. Dat je die dans kan krijgen, zeker als je zo’n gentleman blijft.. Wie zegt daar nou nee tegen?’ knipoogde de brunette, wat een smirk op mijn gezicht toverde. Ze had volgens mij geen flauw idee dat ze zojuist haar ziel aan de duivel verkocht had, want ik zal en moet de dans krijgen. Liever nu dan later. Ik viste dan ook direct mijn telefoon tevoorschijn, waar ik een nummer aanzetten. Dat andere van dit tafereel konden meegenieten interesseerde me echt niks meer. Ik was wel gewend om aangestaard te worden als identical twin en twee lesbische ouders. Ik legde mijn mobiel op de grond, met de speakers omhoog, voor ik mijn vrije arm ook rond haar heen legde en haar in een ritme trok. Ik zorgde dat er genoeg ruimte tussen ons en de mobiel was zodat we er niet op konden staan, terwijl ik haar weer iets dichterbij trok. Mijn blik was op haar mooie kijkers gericht, waarbij een kleine grijns nog steeds op mijn blik prijkte. ‘Misschien moeten we onderweg dan maar even langs mijn huis rijden, zodat ik er pas echt als een gentleman uit ziet. Tenzij je vind dat de magic mike look mij beter siert..’ ik wiebelde speels met mijn wenkbrauw, voor ik mijn lippen kort even een kus liet vormen in haar haar. Het was nogal impulsief en ondoordacht, maar misschien kon het nog afgaan als een ongelukje in haar brein.
    Gelukkig zag ik Asher net bij ons aankomen, wat me het meisje even los liet laten. Ik greep dan ook snel naar mijn mobiel, waar de muziek weer uitviel en mijn ogen weer over een depressieve Asher gingen. Ze bleven kort stil vallen op zijn gescheurde lip, waar mijn ogen zich toch even bij samentrokken. ‘Wat is er gebeurt, Asher.’ viel ik direct met de deur in huis. Als ik iets wilde weten was ik absoluut niet de sympathieke zelven en zeker niet als mijn twin triest en gewond leek te zijn. Het klonk misschien cliché, maar ik had liever dat ze aan mij zaten dan aan hem. Waarschijnlijk omdat ik wist dat ik ze vroeg of laat toch zou terug pakken en dan veel harder dan ze mij ooit zouden raken. Als ik eenmaal woedend was dan zou een hoop bang van mij worden, vooral omdat als ik eenmaal begon, niet meer kon stoppen. Iets wat Asher maar al te goed wist. Ik voelde mijn spieren dan ook alleen al door deze gedachtes aanspannen. Ik nam dan ook de laatste pas richting mijn broertje toe, waar ik met mijn hand zijn kin omhoog deed en naar zijn lip staarde. Er leek iets plakkerigs op zijn gezicht te zitten, wat haast leek op foundation. Ik had genoeg meisjes gezoend om te weten hoe foundation er uit ziet. ‘Verdomme, Asher. Wie heeft dit gedaan en waag het niet tegen mij te gaan liegen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Dress + Shoes



    Ik zag hem grijnzen en snel zijn telefoon tevoorschijn halen, waar hij een nummer aanzette. Mijn glimlach werd iets breder en ik schudde mijn hoofd lichtjes. Hij was me er eentje.. Hij legde zijn mobiel op de grond en de muziek klonk duidelijk over het veld heen. Wat anderen ervan zouden zeggen zou me momenteel weinig uitmaken, het was maar wat lol. Hij trok me in het ritme van de muziek met zijn vrije uur en met nog altijd de speelse glimlach op mijn lippen dans ik met hem. ‘Misschien moeten we onderweg dan maar even langs mijn huis rijden, zodat ik er pas echt als een gentleman uit ziet. Tenzij je vind dat de magic mike look mij beter siert..’ ik grinnik zachtjes en voor ik het wist voelde ik zijn lippen zacht en kort op de mijne, waarna een verrast geluidje mijn mond zachtjes verliet. Voor ik ook maar iets kon doen had hij zich al teruggetrokken en eventjes was ik stil.
    Ik wou net wat zeggen als ik Asher opeens zie en ik zet een kleine stap terug. De muziek stopte maar mijn blik was gericht op de gescheurde lip. Wat was er nou weer gebeurd? ‘Wat is er gebeurt, Asher.’ hoor ik Gray dan ook bijna meteen zeggen en hij loopt al snel naar zijn tweelingbroer terwijl ik even stilletjes blijf staan. ‘Verdomme, Asher. Wie heeft dit gedaan en waag het niet tegen mij te gaan liegen.’ ik bijt op mijn lip en kijk naar Gray. Hij zag er, zoals ik kon verwachten, zeker niet blij uit. Even twijfelde ik dan ook over mijn volgende woorden. 'Ik had nog een paar jongens gezien bij de kleedkamers... Een paar spelers en Owen enzo.. Maar ik weet niet wanneer zij weg zijn gegaan..' zeg ik zachtjes en ik kijk naar beneden, mijn vingers spelen met de stof van zijn jas. Ik ril kort als ik een windvlaag langs mijn benen voel gaan en trek zijn jas nog wat dichter.


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || IN THE CAR WITH TYLER || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Ty haalde lichtjes zijn schouders op. 'Ik heb niet veel met hem gesproken, alleen gezien dat hij zowat een kwijlbakje nodig had... Ik ken haar al helemaal niet.. Dus geen idee eigenlijk... Ken jij haar niet goed? Misschien kun je het beter aan haar vragen.'
          Isa haalde slechts haar schouders op. Misschien... Misschien wilde ze het niet eens weten.
          'There we are... Je hebt hi- Laat mij maar...' Voor ze het wist, was Tyler al naar haar toegebogen en streek hij met zijn duim langs haar lippen, waarop haar wangen rood werden. Van alle momenten waarop ze niet fatsoenlijk kon werken... 'There... Helemaal klaar voor het feest beautiful...'
          Ze glimlachte lichtelijk naar hem toen hij haar deur open deed. 'Bedankt voor de lift.' Ze aarzelde even en gaf hem een lichte knuffel, die ze al snel onderbrak doordat ze over zijn schouder niet alleen Jake, maar ook Owen bij de ingang zag staan, en zijn gezicht zag er niet al te pretty uit. Bezorgdheid joeg gelijk door haar lichaam. 'Ik zie je binnen weer, okay?' vroeg ze aan Ty, waarna ze zich naar Owen haastte. Zonder pardon trok ze de sigaret tussen zijn lippen vandaan en gooide ze die op de grond, terwijl ze lichtelijk rilde van de koud, doordat het ook was gaan regen. 'Wat heb je gedaan?' vroeg ze zacht, na een korte blik op Jake geworpen te hebben. Haar hand zocht de zijne, en ze verstrengelde haar vingers met die van hem. 'Kom.' Isa begon Owen mee naar binnen te trekken en wierp een laatste blik op Jake. Nu ze met Ty gesproken had, misschien moest ze dat ook met Jake doen. 'Kunnen we later even praten?' Ze wachtte af tot hij bevestigd had, en liep toen echt naar binnen, met Owen op sleeptouw.
          'Blijf,' beval ze hem, waarna ze zich naar de bar haastte en daar om een schone theedoek en een stel ijsblokjes vroeg. Met die dingen in haar handen liep ze terug naar Owen. Het was veel te druk in de zal zelf, dus ze nam hem mee naar de jongens wc (gezien de meisjes wc's altijd pokkedruk waren). Enkele jongens wierpen haar een geamuseerde blik toe, maar ze negeerde het. 'Zit.' Isa wachtte tot hij plaats had genomen op het wasblok geenideeofhetzoheet, en hield voorzichtig de in theedoek gewikkelde ijsblokjes tegen zijn gezicht. 'Oh, Owen,' kwam er zacht over haar lippen. Het voorval van eerder in de week was ze haast alweer vergeten door haar zorgen om hem. 'Wat is er gebeurd?'
          Nu ze zo dichtbij hem stond, tussen zijn gespreide knieën, was de drankwalm duidelijk te ruiken. 'Als je vanavond naar huis gaat, kom mij halen, okay? Ik wil niet dat je zo alleen terug gaat.'

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 23:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi Oliver Jackson


    "Het is echt verschrikkelijk anders, maar dat was te verwachten. Één ding weet ik zeker, ik ben blij als ik niet meer de hele dag met zoveel verwaande mensen geconfronteerd wordt." Antwoord Evelyn op de vraag hoe het haar bevalt en of het heel anders is. Evelyn fronst en ik schiet in de lach. "Je heb wel gelijk" lach ik. "De meeste stijgt het geld wel naar hun hoofd. Denken dat ze beter zijn dan de rest" Ik kijk Evelyn even kort aan. "Ik ben ook niet altijd de leukste jongen, geef ik toe, Maar mijn moeder slaat me in elkaar als ik mensen anders behandel omdat ze minder geld hebben" Ik grinnik weer even.

    "Ik betaal je straks wel terug, help me alleen even onthouden" Evelyn lacht even en kijkt om zich heen. Ik wuif met mijn hand. "Doe niet zo gek"
    Evelyn neemt een slokje van haar drinken en knijpt met haar ogen en kijkt me grijnzend aan. ''Jezus, wil je me in één keer dronken hebben of zo?'' Ik lach even en steek mijn handen op met de palmen naar voren als teken van overgave. "Ik heb echt geen idee wat er in zit. Ik vroeg om zijn kleurrijkste cocktail met Alcohol. ''Dit is echt sterk.'' Ik glimlach onschuldig. "Sorry" Ik bijt even op mijn lip. ''Ik denk dat ik daar wel even mee doe.'' Evelyn knipoogt en haalt haar linkerhand door haar haar. Ik knipoog terug.

    ''Maar vertel eens, want vinden jullie er nou van dat er opeens allemaal tuig op jullie nette schooltje zit?'' Evelyn kijkt me aan als we nog een slokje neemt en haar drankje terug op de bar zet. Ik neem ook nog een slokje. "Je merkt dat het anders is" antwoord ik en denk even na hoe ik dit moet verwoorden. "Aan de kleine dingetjes. Meer relletjes in de klas, brutale monden. Kijk wij waren ook nooit echt de liefste tegen de leraren. Welke leerling nou wel? Maar je merkt dat de leerlingen van Jefferson nog een stapje verder gaan" voeg ik er aan toe. "Meer relletjes in de gang. Soms heb ik het idee dat de leerlingen van Jefferson éxpres ruzie zoeken met de leerlingen die al op Willow Creek zaten." Ik tuit mijn lippen even, voor ik op de onderste bijt en weer een slokje neem en zucht. "Dat is het negatieve. Gelukkig zijn er ook genoeg nieuwe leerlingen die normaal en aardig doen. Ik denk dat dat hetzelfde voor jou geld, of niet?" Ik glimlach even naar Evelyn. "Zo niet moet je dat zeggen hoor, dan pak ik ze wel even aan" Ik knipoog.



    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH OWEN, IN THE CHEERLEADING DRESSROOMS ]



    [




    Helaas leek hun aandacht meteen getrokken te zijn naar mijn gebarsten lip waardoor ik er even op beet en wegkeek. 'Wat is er gebeurt, Asher.’ zei woorden waren koel en mijn blik hield ik gericht op mijn schoenen die een steentje wegtrapten. "Het is niets Gray echt." mompelde ik al werd ik na luttele seconden gedwongen om mijn broer aan te kijken waardoor ik even slikte. Hij had het door, ik kon hier niet doorheen liegen. ‘Verdomme, Asher. Wie heeft dit gedaan en waag het niet tegen mij te gaan liegen.’ Mijn blik priemde zich in die van hem en kort perste ik mijn lippen op elkaar al was dit niet echt een slim idee, gezien een pijnscheut door mijn kaak ging. 'Ik had nog een paar jongens gezien bij de kleedkamers... Een paar spelers en Owen enzo.. Maar ik weet niet wanneer zij weg zijn gegaan..' Haileys woorden zorgden ervoor dat ik Grays hand vastnam waardoor ik hem niet meer moest aankijken al hield ik deze nog stevig vast. Hailey was een geweldig meisje, maar haar woorden waren alles behalve goed nu.
    "Ik heb wat geruzied met Owen, maar echt Gray het lijkt erger dan het is." zei ik zachtjes en keek even naar de donkere wolken waardoor ik ook even rilde net zoals Hailey deed. "k...Kunnen we niet gewoon naar huis gaan? " ik deed mijn best maar nog steeds was angst in mijn stem te horen. Dat was nu helaas eenmaal zo, want als eerste wist ik dat Grayson het hier niet zomaar bij zou gaan laten, hij kon hierdoor van school gestuurd worden of erger. Ten tweede zou Owen me nu nog meer haten en ten derde het ging zo onweren en als Gray weg zou zijn, dan was dit mijn dood. Echt.
    "Gray alsjeblieft." prevelde ik nog. "Of even feesten, ik wil gewoon plezier hebben met jou en Hailey okay? JE mag niet in de problemen geraken." bij mijn laatste woorden haf ik dan ook een kneepje in zijn hand, als teken dat ik dit 1000% meende.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evelyn Autumn Walker

    "Once upon a time I was sweet and innocent. Then shit happened."
    Nadat ik mijn overduidelijke mening over zijn school heb gegeven, hoor ik hoe Levi in de lach schiet. Even kijk ik hem raar aan, ergens had ik die reactie niet echt verwacht.
    "Je heb wel gelijk." Zegt hij dan lachend.
    "De meeste stijgt het geld wel naar hun hoofd. Denken dat ze beter zijn dan de rest." Ik zie hoe hij me kort aan kijkt en ik knik. Wat hij zei was precies wat is bedoelde.
    "Ik ben ook niet altijd de leukste jongen, geef ik toe, maar mijn moeder slaat me in elkaar als ik mensen anders behandel omdat ze minder geld hebben." Vervolgt hij dan met een grinnik in zijn stem. Ik kijk hem even vol medeleven aan en grijns dan.

    Levi wuifde kort met zijn hand toen ik stelde dat ik hem later zou terug betalen
    "Doe niet zo gek" Reageert hij dan.
    Evelyn neemt een slokje van haar drinken en knijpt met haar ogen en kijkt me grijnzend aan. ''Jezus, wil je me in één keer dronken hebben of zo?''

    Levi lacht en steekt zijn handen in de lucht als teken dat hij zich overgeeft.
    "Ik heb echt geen idee wat er in zit. Ik vroeg om zijn kleurrijkste cocktail met Alcohol.'' Een onschuldige glimlach verschijnt op zijn gezicht.
    "Sorry" Zegt hij dan.

    "Je merkt dat het anders is." Antwoordt Levi op mij vraag over de leerlingen van Jefferson op Willow Creek. Ik zie hoe hij even nadenkt, hoogstwaarschijnlijk is hij op zoek naar de juiste woorden om zijn mening te formuleren.
    "Aan de kleine dingetjes. Meer relletjes in de klas, brutale monden. Kijk wij waren ook nooit echt de liefste tegen de leraren. Welke leerling nou wel? Maar je merkt dat de leerlingen van Jefferson nog een stapje verder gaan" Begint hij.
    "Meer relletjes in de gang. Soms heb ik het idee dat de leerlingen van Jefferson éxpres ruzie zoeken met de leerlingen die al op Willow Creek zaten." Ik knikte half begrijpend, ik begreep zijn punt, maar liet maar achterwege dat ik soms vond dat de leerlingen van Willow Creek het uitlokten. Ik zag hoe Levi op zijn onderlip beet en hoorde een zucht uit zijn mond ontsnappen.
    "Dat is het negatieve. Gelukkig zijn er ook genoeg nieuwe leerlingen die normaal en aardig doen. Ik denk dat dat hetzelfde voor jou geld, of niet?" Hij glimlachte even en ik kon het niet laten om terug te lachen.
    "Zo niet moet je dat zeggen hoor, dan pak ik ze wel even aan" Levi knipoogde. Ik keek hem even quasi verontwaardigd aan en grijnsde toen.
    "Oh, dat lukt me zelf ook wel.'' Ik pakte mijn glas op en zette het aan mijn lippen. Een grote slok van het goedje brandde in mijn keel en terwijl ik het door slikte, keek ik Levi aan.
    ''Je hebt wel gelijk, er is veel verschil in mensen. Dat zie je denk overal.'' Ik legde mijn wijsvinger tegen mijn lippen en begon zachter te praten.
    ''En ergens zou het meer dan normaal zijn als de leerlingen van Jefferson zich wat dankbaarder op zouden stellen. Maar ja, zo zijn we niet, gelukkig niet. Dat zou nog lastig worden.'' Bij de laatste zin klonk mijn stem weer wat harder. Ik lachte en werkte het laatste beetje drank naar binnen, misschien was het beter als ik wat rustiger aan deed, maar daar had ik totaal geen behoefte aan.
    "Het is in ieder geval best verwarrend, af en toe lijkt het alsof de mensen van Willow Creek je willen veranderen, maar nooit zullen ze je accepteren.'' Ik schudde lachend mijn hoofd.
    ''Niet dat ik dat zou willen.'' Ik zuchtte even, dat was inderdaad wel het laatste dat ik zou willen.
    ''Maar jij bent wel oké.'' Ik grijnsde naar Levi en leunde tegen de bar. Ik liet mijn blik over de mensen in de club glijden.


    chaos makes the muse

    Grayson 'Gray' Edin Montero
    Populair flirty popsicle • I am in controle • @ Asher on the party seeking for Owen •

    'Is it hot in here or is it just me, being incredible?'



    Smoother than a Smooth Criminal



    Het voelde alsof er vlammen in mijn ogen waren ontstaan, terwijl woedde in iedere millimeter van mijn lichaam kolkte. Vooral toen Hailey – gelukkig – behulpzaam was en wist te vermelden dat Owen en een paar teamleden bij de kleedkamers was gekomen. Niet dat ik me op het tweede richtten. Ik was blind en als het ware doof voor het laatste woorden, voornamelijk omdat ik een dader wist en deze gestraft zal moeten worden. Jaren lang waren ik en Asher getreiterd en van verschillende scholen geswitcht, maar die tijd was voorbij. Ik was niet meer klein. Ik kon zowel mijzelf als mijn familie prima verdedigen.
    Zachtjes voelde ik Asher mijn hand grijpen, voor hij deze sterker beetnam. Ik wist wat hij ging zeggen. Ik wist dan ook dat ik het niet wilde horen omdat het slechts leugens waren.
    ‘Ik heb wat geruzied met Owen, maar echt Gray het lijkt erger dan het is.’ Zei hij zachtjes, terwijl hij algauw me op een ander onderwerp probeerde te brengen. ‘K…Kunnen we niet gewoon naar huis gaan?’ abrupt schudden ik mijn hoofd, hoewel ik onze handen niet liet scheiden. ‘Een beetje ruzie zeg je; man je hebt fucking foundation opgedaan..’ mijn stem steeg een octaaf bij het laatste gedeelte, terwijl mijn wenkbrauwen steeds meer in een boze frons vervormd werden. Ik kon dit niet van mijn kant laten komen. Ik kon niet niks doen en mee met de leugens van mijn broer meespelen. Ik trok dan ook direct mijn hand los toen hij hier een kneepje in gaf. Rustig worden kon ik niet. Echt niet. ‘Gray alsjeblieft. Of even feesten, ik wil gewoon plezier hebben met jou en Hailey okay? Je mag niet in de problemen geraken.’ Ik schudden mijn hoofd, waar ik gefrustreerd mijn handen balde. Mijn nagels boorden zich in mijn handpalmen, waardoor ik voor even een korte rust in kon lassen en mijn handen langs Ash zijn gezicht zetten.
    ‘Je hoeft niet bang te zijn Ash. De enige die in problemen komt is Owen. Hij moet gewoon met zijn fucking poten van je afblijven en dat moet duidelijk gemaakt worden. Niemand solt met ons.’ Ik wierp met moeite een troostende glimlach, voor ik het echt niet meer op kon brengen om rustig stil te blijven staan. Ik wist dat Hailey waarschijnlijk alles behalve een hoge hoed nog van mij ophad, maar dat was dan pech. Ik ging mezelf echt niet anders voordoen op dit moment om haar in bed te krijgen. Niemand kwam op een hogere rang dan Asher bij mij. ‘Het lijkt me beter als je ver bij míj uit de buurt blijft nu; wil je niet problemen krijgen.’ Ik trok dan ook Asher mee, waar ik het meisje in mijn jas gehuld achter liet. Niet dat dat laatste daadwerkelijk op mijn brein lag. Ik was veel te woedend om daar aan te denken noch kou te vatten. Ik trok Asher de bestuurderskant in, waar ik de bestuurderskant nam. Waarschijnlijk niet heel slim omdat mijn hoofd een gigantische vulkaan was, maar ik wist dat Asher me niet heen ging rijden waar ik naartoe wilde. Ik trok dan ook – na vele pogingen om met mijn trillende handen de sleutel erin te krijgen – de auto van zijn plaats, waar we algauw naar de feest reden. Ik wist dat Owen daar zou zijn. Algauw kwamen we op het evenement aan, waar ik Asher de auto uit trok om op zoek naar Owen te gaan…


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Elijah Joseph Merkey
    18 | Jefferson High | On his way to the party

    Elijah was niet bij de wedstrijd aanwezig geweest, hij had helaas weer moeten werken en had het daarom moeten missen. Hoewel Elijah niet kon zeggen dat het hem nou zoveel kon schelen, als hij er heen was gegaan dan was hij er puur heen gegaan voor de mensen niet voor de wedstrijd. Elijah had gewoon een grote hekel aan kijken naar wedstrijden en het spelen van wedstrijden van wat voor sport dan ook was ook niet zijn favoriete ding. Het was niet als of Elijah helemaal niet sportief was, maar teamsporten waren gewoon niet helemaal zijn ding. Nadat Elijah had gewerkt was de jongeman nog even langs zijn huis gegaan om zich om te kleden, maar daar bleef hij langer vastzitten dan dat hij van te voren had verwacht. Uitgerekend vanavond besloten zijn ouders geïnteresseerd te zijn in Elijah en ze begonnen van alles aan de jongeman te vragen. Dingen waarop Elijah zo kort mogelijk reageerde, daar kwam hij de eerste drie vragen mee door, maar daarna werd er steeds meer door gevraagd. Tot dat Elijah gewoon op was gestaan en had gezegd dat hij nu echt moest gaan. Daarna was hij zijn auto gestapt, een pick-up truck die Elijah voor een redelijke goede prijs op de kop had kunnen tikken. Het ding was nog in een prima staat, goed genoeg om in heen en weer van school naar huis te rijden in iedergeval. Elijah wist vrij zeker dat het ding het niet zou houden als Elijah hele stukken achter elkaar aan moest rijden in de auto, maar voor nu functioneerde de truck goed genoeg.
    Toen Elijah aan kwam bij het feestje liep hij meteen naar binnen toe, opzoek naar een paar bekenden. Elijah zijn ogen waren rustig langs de bar gegaan, niemand, en toen afgegleden naar de dansvloer. Op de dansvloer zou wel iemand te vinden moeten zijn? Uiteindelijk vonden Elijah zijn ogen een viertal mensen waar hij van drie van de vier wist wie ze waren. Sarah, Cass en Juliana de laatste persoon die er bij stond was een jongen,Sebastiaan die Elijah niet kende, maar als nog liep Elijah er naar toe. Hij wurmde zich half dansend door de groep mensen heen om uiteindelijk bij ze aan te komen, Cass was de eerste die Elijah bereikte dus legde Elijah een hand op haar schouders zodat ze zich om kon draaien. 'Hoi, dames.' Begon Elijah waarna hij keek naar de jongen die bij ze stond. 'Dus wie is jullie mannelijk gezelschap?' Vroeg Elijah hij keek opnieuw naar de jongen. 'Dus heb je ze al om je vinger kunnen winden?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.




    Owen Bell



    Voor ik kon antwoorden had iemand de sigaret uit mijn mondhoeken getrokken en op de grond gegooid, wie had het lef?
          ‘’Wat heb je gedaan?’’ Vroeg het meisje dat naast me was verschenen en pas na enkele seconde realiseerde ik me dat het Isa was. Verdomme, nu kwam ze ineens noodgedwongen naar me toe?
    ‘’Kom,’’ voegde ze er aan toe en haar vingers verstrengelde in die van mij en door het fijne gevoel voelde ik me veel te zwak om tegen te werken.
    Als een soort sleeptouw werd ik mee gesleurd en werd bevolen om stil te blijven staan al lukte dat niet echt waardoor ik tegen de bar aan hing. Toen ze terugkwam glimlachte ik zwakjes maar erg veel tijd om bij te kletsen aan de bar en haar een drankje voor me te laten bietsen had ik niet, ze liep richting de wc’s en stapte niet het goede hokje in.
          ‘’Zit.’’ Ik leek wel een hond met al die commando’s maar wat genegeerd probeerde ik mezelf alsnog op de wasbak te hijsen wat erg faalde want ik kon mijn evenwicht geen eens bewaren waardoor ik gewoon tegen de muur aan het leunen was en mijn hoofd grijnzend schudde maar voordat ik wat kon zeggen drukte ze een vreselijk koude theedoek tegen mijn gezicht. ‘’Au, au, au, Isa stop, ik heb niks verdomme,’’ sprak ik wat paniekerig en drukte de theedoek van mijn gezicht. ‘’Oh, Owen,’’ rolde er over haar lippen en mijn ogen haakte ik in die van haar. ‘’Wat is er gebeurd?’’
          ‘’Wil je het echt weten?’’ Vroeg ik en hees mezelf nogmaals op de wasbak maar donderde er half in alleen het feit dat Isa nu tussen mijn benen stond gaf me in elk geval een goed gevoel.
    ‘’Ik heb gevochten en gewonnen,’’ sprak ik trots en knikte toen alsof ik mijn eigen verhaal moest begrijpen.
    ‘’Als je vanavond naar huis gaat, kom mij halen, okay? Ik wil niet dat je zo alleen terug gaat.’’ Ik fronste en boog wat naar voren, ‘’Isa die heeft zin om met mij mee naar huis te gaan? Dat is niet meer gebeurt sinds Tyler vreemd was gegaan met Cas– ik weet nou niet of ik me goed moet voelen of een tweede keuze want je hebt me de hele week genegeerd, verdomme Isabella.’’ Bij de laatste woorden schoot mijn stem naar een wat lagere en wat hardere toon. Dit sloeg helemaal nergens op, wat wou ze nou van me? Ik had hier helemaal geen zin in, Cas was tenminste lekker duidelijk over wat ze wou; seks.
          ‘’Kijk Isabella,’’ voorzichtig probeerde ik ondertussen van de wasbak af te klauteren in tot zo verre dat lukte. ‘’Ik hou echt zielsveel van je maar het enigste wat ik vraag van je vanavond is of je me wat geld wilt geven voor wat bier.’’ Mijn ogen bekeken haar vluchtig en knikte naar wat jongens die ik van gezicht kende toen ze de wc in kwamen lopen en aandachtig naar het meisje voor mij keken toch zei ik niks en keek naar Isa. ‘’Je bent me nog een sigaret schuldig.’’



    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 21:38 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.