• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    Eledhel schreef:
    Ik vind "speeltjes" zo dom klinken. Lijkt net alsof jullie in bed met playmobil aan het spelen zijn ofzo. Idk, iemand anders die het maar een raar woord vindt? :'D


    Nou ja... hoe moet je het anders noemen? Accessoires? ;') Als ik zeg "speeltjes" weet je in elk geval meteen wat ik bedoel. :')


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)

    Nou ja... hoe moet je het anders noemen? Accessoires? ;') Als ik zeg "speeltjes" weet je in elk geval meteen wat ik bedoel. :')


    Hahahahaha - wat een leuk alternatief.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oke guurls (and evt boys)

    Ik stoor me hier behoorlijk aan in realityshows enzo en ik wil jullie mening(en) weten.

    Als je meteen seks hebt met een jongen ben je een slet, maar als je je enkel laat vingeren ben je dit niet? Mening gurls. Want ik vind het beide even erg (niet dat ik het erg vind, maar dezelfde beoordeling snap je haha)

    ik besef me net dat het nu lijkt alsof ik ze meteen sletten vind, maar dat bedoel ik dus ook helemaal niet LOL. Maar dat is dus wat de media ons wijsmaakt door mannen dat te laten zeggen op tv x'd

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 22:12 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Seks is seks lijkt me, maar beide vind ik niet sletterig. Behalve als het met meerdere jongens zo gaat en iemand elke week wel een ander heeft.

    Ik heb zelf dat ook wel gedaan op een eerst date en vind mezelf echt geen slet. (:

    ^ ik bedoel ook niet dat ze sletten zijn maar ik vind het lullig dat een wijf op EOTB helemaal bekeurt word omdat ze dus seks had eerste avond en die ander werd gevingerd en dat is minder erg? Beetje vreemd vind ik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Blijkbaar is dat anders, ja. Beetje raar dat dat als anders gezien wordt.

    Iedereen moet doen waar hij/zij zelf zin in heeft. Ik kan er niet wakker van liggen of iemand zich als een slet gedraagt of niet. Bovendien: als ik seks heb met mijn vriend kan ik me ook behoorlijk sletterig gedragen, maar betekent dat dan meteen dat ik ook een slet ben? En vingeren vind ik overigens ook gewoon bij seks horen, ook al is er geen contact met de penis van de man.


    oi, suzy

    ^ above ja ik ben er dus wel met beide van jullie eens hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik haat het gewoon dat zelfs vrouwen naar elkaar slut-shamen van oh wauw jij bent zo'n slet en ben ik like =x= Like boys always got each other backs but with girls its so diffrent sometimes. Depence if u are on their 'good' or 'bad' side.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Oke guurls (and evt boys)

    Ik stoor me hier behoorlijk aan in realityshows enzo en ik wil jullie mening(en) weten.

    Als je meteen seks hebt met een jongen ben je een slet, maar als je je enkel laat vingeren ben je dit niet? Mening gurls. Want ik vind het beide even erg (niet dat ik het erg vind, maar dezelfde beoordeling snap je haha)


    Ow dat heb ik nog nooit gehoord haha (dat ze dan alleen maar vingeren) Maar dat zou ik inderdaad ook even sletterig vinden

    En als mannen zoiets doen zijn ze geen slet maar hebben ze het goed gedaan ugh


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    To be honest vind ik Ex on the Beach (of andere programma's met Geordies erin) niet echt goede nulmetingen voor dit soort stellingen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Perrfect hahaha idd zo annoying. Like they really deserves a good kick in the testi's then. :<

    @Dougal haha i get where u coming from. EOTB is echt wel mijn verslaving, maar het kwam meer ten voren omdat ik zulk soort dingen ook in het 'echt' merk. & toen zag ik het nu weer in EOTB gebeuren en dacht ik FUCCKK all I got to sign in and check peoples opinion. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Lol, inderdaad. Vorige week heb ik weer wat gekeken en ik kan serieus zo genieten van die drama. 'Hij is mijn ex en ik ben niet verliefd op hem want hij is een klootzak maar ik vind het niet oké als hij met een ander(e) meisje/jongen in bed duikt', zo is het altijd. :')
          Maar idk, van wat ik van EOTB heb gezien, vind ik toch wel dat ze vaak mensen als sletten zien wanneer ze per direct met het halve strand naar bed gaan en uit mijn hoofd geldt dit voor jongens en meisjes. Maar dat kan ik zijn.
          Hoe dan ook vind ik het sowieso onzin als mensen meteen tot slet worden verkozen. Ik zou niet elke week met een ander in bed liggen, maar als mensen dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen en daar hebben wij als omstanders niet veel over te bepalen (tenzij het leven van diegene compleet naar de gallemiezen gaat, maar dat is een ander punt).


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik haat EOTB, vooral omdat het een verkeerd beeld schetst van mensen en negatieve stereotypes extra aanscherpt.


    26 - 02 - '16

    ^
    @ dougal ook echt laaaawl. Hoe ze dan ook ruzie maken om niks :'D But believe it or not; tijdens het uitgaan gebeurt dit ook heel veel lol. Dat je alleen al per ongeluk struikelt (of whatever) tegen een jongen of de vriendin turns bitchmode and be like U such a slut. GTFO my boyfriend LAAAAWL :'D Like no lies. Terwijl het enige wat jij wilt is een hapje zuurstof x'D

    Ja ik vind dat de term slet veel te gauw gebruikt word lol. Like we are gurls en we hebben niet voor niks een f'king song about having fun c; Sws pest ik tegenwoordig stiekem ook jongens door ze slet te noemen laawl. Maar somehow vinden ze dat alleen maar leuk x.x Boys; u all messed up. GO HOME.


    @Tulip. U just got to hate it or love it x'D Ik ken ook vele die het haten maar gwn toch mijn guilty pleasure. Dan voel ik me iets beter over mijn IQ om hun te zien :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dougal schreef:
    Lol, inderdaad. Vorige week heb ik weer wat gekeken en ik kan serieus zo genieten van die drama. 'Hij is mijn ex en ik ben niet verliefd op hem want hij is een klootzak maar ik vind het niet oké als hij met een ander(e) meisje/jongen in bed duikt', zo is het altijd. :')
          Maar idk, van wat ik van EOTB heb gezien, vind ik toch wel dat ze vaak mensen als sletten zien wanneer ze per direct met het halve strand naar bed gaan en uit mijn hoofd geldt dit voor jongens en meisjes. Maar dat kan ik zijn.
          Hoe dan ook vind ik het sowieso onzin als mensen meteen tot slet worden verkozen. Ik zou niet elke week met een ander in bed liggen, maar als mensen dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen en daar hebben wij als omstanders niet veel over te bepalen (tenzij het leven van diegene compleet naar de gallemiezen gaat, maar dat is een ander punt).


    Hahahha bij ex on the beach zijn toch alleen maar sletten :") het is wel echt een guilty pleasure (evenals are you the one wat ik eigenlijk leuker vind).

    Natuurlijk is het label slet echt iets dat tegenwoordig heel snel wordt gegeven en waarvan ik persoonlijk vind dat dat ook niet hoeft. Op een aantal uitzonderingen na, helaas.
    Maar iedereen moet vooral doen waar ze zin in hebben.

    Waardoor ik voornamelijk iemand omdoop tot slet, is als ze het ook constant moeten vertellen aan iedereen en laten zien dat ze seks hebben en met iedereen flirten. Alsof het stoer is, zeg maar. En als het moet om een leuke avond uit te hebben.
    Dan ben ik gewoon een beetje teleurgesteld in die persoon :")


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.