• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    The soul needs autumn.

    SashaGrey schreef:
    Iemand nog leuke seksblunders gehad?


    Hahaha, well, geldt het ook als zijn vader keihard binnen komt lopen terwijl wij zonder deken bezig zijn?? Ik wilde echt door de grond zakken omg. Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.

    Olsson schreef:

    Gebruiken jullie speeltjes? En welke?


    Wij gebruiken (nog) geen speeltjes maar doen wel soms een beetje bondage.

    Ik wil niet dat mijn vriend mij speeltjes geeft voor Kerst of mijn verjaardag want idk dat vind ik stom.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 10:40 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Olsson schreef:
    Ik ben gisteren verrast met een vibrator en handboeien :') Voor ons beide de eerste keer met speeltjes. Erg spannend x'D

    Gebruiken jullie speeltjes? En welke?


    Een keer geprobeerd met een vibrator/dildo... geen succes, zo snel hij op het knopje vibreren drukte moest ik zo hard lachen dat hij moest lachen omdat ik moest lachen omdat het zo raar aanvoeld hahaha ik moet nog lachen als ik eraan terug denk :3
    Uiteindelijk hadden we zo de slappe lach dat er echt van seks niks meer kwam.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 11:34 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    We hebben met best wat speeltjes geëxpirimenteerd maar één van de leukste was zo'n vibrerend eitje. Je draagt hem in het openbaar en geef je vriend de afstandsbediening. Kan heel leuk zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SIytherin schreef:
    We hebben met best wat speeltjes geëxpirimenteerd maar één van de leukste was zo'n vibrerend eitje. Je draagt hem in het openbaar en geef je vriend de afstandsbediening. Kan heel leuk zijn.


    Vooral de tering herrie die ze maken


    i put the fun in funeral

    ^Ik heb best een stille. Kan hem alleen niet 'vasthouden'. Lol, ik denk dat ik wat oefeningen moet gaan doen.

    Overkill schreef:
    (...)

    Vooral de tering herrie die ze maken


    Je hebt verschillende soorten. Die van mij maakte totaal geen geluid (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Die ik had kon je duidelijk horen
    En het draadje brak af
    Ennn hij zat niet in het gebruikelijke gaatje

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 17:25 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Die ik had kon je duidelijk horen
    En het draadje brak af
    Ennn hij zat niet in het gebruikelijke gaatje


    Classic Saar (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SashaGrey schreef:
    ^Ik heb best een stille. Kan hem alleen niet 'vasthouden'. Lol, ik denk dat ik wat oefeningen moet gaan doen.


    Je hebt van die balletjes die zowel voor plezier kunnen of om je bekkenbodemspieren te trainen. En die heb je dus in verschillende gewichten en zo kun je dus van beginner naar gevorderd gaan (vet komisch eigenlijk). Misschien dat je daarmee kunt oefenen?

    Ja zodra ik iets hoor ga ik het opzoeken, bijvoorbeeld 'orgielaken'

    Overkill schreef:
    Die ik had kon je duidelijk horen
    En het draadje brak af
    Ennn hij zat niet in het gebruikelijke gaatje


    Omg dat is zo genant (de eerste twee dingen haha)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 18:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)
    Je hebt van die balletjes die zowel voor plezier kunnen of om je bekkenbodemspieren te trainen. En die heb je dus in verschillende gewichten en zo kun je dus van beginner naar gevorderd gaan (vet komisch eigenlijk). Misschien dat je daarmee kunt oefenen?

    Hmm, misschien moet ik eens kijken wat je daarvoor nodig hebt. Ik las ooit dat het voor mannen dan ook nog fijner wordt omdat de spieren getraind zijn en je ze zelf kan bewegen/aanspannen ofzo.

    Ik vind "speeltjes" zo dom klinken. Lijkt net alsof jullie in bed met playmobil aan het spelen zijn ofzo. Idk, iemand anders die het maar een raar woord vindt? :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Hmm, misschien moet ik eens kijken wat je daarvoor nodig hebt. Ik las ooit dat het voor mannen dan ook nog fijner wordt omdat de spieren getraind zijn en je ze zelf kan bewegen/aanspannen ofzo.


    Ja! En je herstelt sneller na je bevalling
    Ze heten geisha balls (ze leken mij ook wel leuk en sexy maar ik vind het nog een stap op zo)

    Eledhel schreef:
    Ik vind "speeltjes" zo dom klinken. Lijkt net alsof jullie in bed met playmobil aan het spelen zijn ofzo. Idk, iemand anders die het maar een raar woord vindt? :'D


    Hahaha, je hebt een punt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 19:02 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Classic Saar (cat)


    i'm an elegant swan


    i put the fun in funeral

    Dit is allemaal zo erg hilarisch en leerrijk om te lezen. Zat net in de wachtzaal bij de dokter met een slappe lach van sommige dingen haha


    Al

    PietPiraat_PDP schreef:
    Dit is allemaal zo erg hilarisch en leerrijk om te lezen. Zat net in de wachtzaal bij de dokter met een slappe lach van sommige dingen haha


    Ik snap niet wat hier allemaal zo hilarisch aan zou moeten zijn tbh.


    26 - 02 - '16