• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Brownieeeeeeee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=180599

    moderators zijn ook mensen en ook zij kunnen gekwetst worden dus let op hoe bepaalde dingen verwoord worden of wat jullie zeggen

    nee dit is geen dicatuur maar heb gewoon respect
    jullie zijn nu heel onrespectvol bezig en nee daar staat geen ban of waarschuwing achter maar weet gewoon dat het enorm laag is door zo uit te lokken

    Sorry hoor, maar dat topic is nonsens, want Nikki heeft haar mening daar gepost en die is nu tegen haar gebruikt ^^
    Nu ben ik klaar, hihihihiihihihhiihihihihihihihiih


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar dat topic is nonsens, want Nikki heeft haar mening daar gepost en die is nu tegen haar gebruikt ^^
    Nu ben ik klaar, hihihihiihihihhiihihihihihihihiih



    geeft dat jou het recht zo onrespectvol te zijn?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    jk niet gaan huilen mensen xp

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:03 ]


    Heaven is a place that we all have

    Firgun schreef:
    c'mon guys. ik ga er verder mijn mond over houden, maar je krijgt echt geen waarschuwing of ban door je mening te verkondigen. het kan misschien zo aanvoelen en je kan het niet eens zijn met de redenen waarom, daar kan ik allemaal goed inkomen, maar ik spreek ook uit ervaring als ik dat zeg.


    Er moet een platform zijn om onvrede over dit soort dingen openlijk te kunnen bespreken. Het is onredelijk om te eisen dat we ons ongenoegen alleen aan de crew voorleggen en niet in het openbaar, als het juist de crew is met wie we problemen ondervinden. Dat is één user tegen de hele crew. Noemen ze ook wel censuur.


    i put the fun in funeral

    Metamorphoses schreef:
    (...)


    geeft dat jou het recht zo onrespectvol te zijn?

    Stiekem wel
    Nee, maar er is niets onrespectvol bedoeld, het is gewoon zo dat het allemaal heel oneerlijk is en dat Q hier nog lang van zal horen c:
    Hihihhihihihihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, leuk. Een Fransman. (wbw)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vraag me oprecht af waarom het oneerlijk is e.d, eerlijk gezegd.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    Ik vraag me oprecht af waarom het oneerlijk is e.d, eerlijk gezegd.

    Heb jij de laatste tijd iets beledigend van Nikki gezien in en rondom het forum?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga me er toch even mee bemoeien. Niet iedereen zal het altijd eens zijn met de beslissingen van de moderators, maar als users moeten wij ons er bij neerleggen. Ik vind het jammer dat Nikki weg is, maar op het moment kunnen we er niks aan veranderen. De mods hebben gedaan wat zij dachten dat goed was en so be it. Als ik sommige reacties hier lees, vind ik dat het respect af en toe ver te zoeken is. Niet dat ik het áltijd eens ben met de beslissingen van de mods (ik vind en permanente ban ook misschien wat té) maar bemiddelaars zijn er om meningsverschillen op te lossen, het LJH topic is er slechts om je hart te luchten en niet om anderen aan te vallen voor wat zij vinden. Laten we ons nou even volwassen gedragen, please.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jumin schreef:
    Ik vraag me oprecht af waarom het oneerlijk is e.d, eerlijk gezegd.


    nou op z'n jip en janneke:
    stel jij wordt geband en je bent het er absoluut niet mee eens, dan mag je dat niet openlijk zeggen, want dat is tegen de huisregels en kan je een nieuwe ban opleveren. het enige wat je kan doen, is een pb sturen naar een bemiddelaar/mod waarom je het er niet mee eens bent. dan zul je een tijdje later een pb terug ontvangen waarin nogmaals uitgelegd staat welke huisregels je hebt overtreden, maar dan in andere woorden. oftewel: het heeft geen zin om tegen mods te zeggen dat je het ergens niet mee eens bent, want het is toch hun keuze geweest en daar gaan ze hun oordeel niet over veranderen.


    i put the fun in funeral

    Kaasfrietjes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Never even mind.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:13 ]

    Miall schreef:
    Ik ga me er toch even mee bemoeien. Niet iedereen zal het altijd eens zijn met de beslissingen van de moderators, maar als users moeten wij ons er bij neerleggen. Ik vind het jammer dat Nikki weg is, maar op het moment kunnen we er niks aan veranderen. De mods hebben gedaan wat zij dachten dat goed was en so be it. Als ik sommige reacties hier lees, vind ik dat het respect af en toe ver te zoeken is. Niet dat ik het áltijd eens ben met de beslissingen van de mods (ik vind en permanente ban ook misschien wat té) maar bemiddelaars zijn er om meningsverschillen op te lossen, het LJH topic is er slechts om je hart te luchten en niet om anderen aan te vallen voor wat zij vinden. Laten we ons nou even volwassen gedragen, please.


    Wat is er precies respectloos aan het niet eens zijn met een beslissing? Stel je voor dat we het allemaal altijd maar eens moesten zijn met wat Den Haag voor ons beslist. Er wordt niet gescholden, er wordt niet geschreeuwd, nee het is niet de plek om dit te bespreken, maar er is per slot van rekening ook geen plek om dit te bespreken, want dat wordt door de crew niet toegelaten.
    Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat we ons als users maar gewoon bij de beslissingen van mods moeten neerleggen, of je het er nou mee eens bent of niet. Dat is makkelijk praten, tot je zelf opeens een permaban naar je hoofd geslingerd krijgt en je al je creaties voorgoed kwijt bent.


    i put the fun in funeral

    ik zit legit pannenkoek aan het eten terwijl ik deze pagina blijf refreshen hAHAHHAHA


    Heaven is a place that we all have