• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Ik moet niet zoveel spellen kopen. Zelfs niet als ze onder de 25 euro zijn. Gelukkig maar dat mijn pc nu weer vol zit. Ik moet echt de Steam challenge doen en spellen uitspelen voor ik nieuwe koop.

    I feel like making a very rude joke, maar tbh vind ik het te leuk hier om een ban te riskeren haha. On a more positive note, wieeeh ik hou van kortingen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *dying whale sound*

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou iedereen graag willen vragen om mij of een andere bemiddelaar een bericht te sturen als je iets wil zeggen over de ban van Nikki of over de Crew. Dan kunnen we het gesprek met jullie aangaan, dat zal niet lukken hier in het Lucht je Hart topic.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Ik zou iedereen graag willen vragen om mij of een andere bemiddelaar een bericht te sturen als je iets wil zeggen over de ban van Nikki of over de Crew. Dan kunnen we het gesprek met jullie aangaan, dat zal niet lukken hier in het Lucht je Hart topic.

    Oké, kom eraan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anatomy schreef:
    Ik zou iedereen graag willen vragen om mij of een andere bemiddelaar een bericht te sturen als je iets wil zeggen over de ban van Nikki of over de Crew. Dan kunnen we het gesprek met jullie aangaan, dat zal niet lukken hier in het Lucht je Hart topic.

    Ik zette hier ook geen berichtje om een gesprek met iemand aan te gaan, ik luchtte letterlijk mijn hart over wat ik dacht van wat er gebeurt is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Anatomy schreef:
    Ik zou iedereen graag willen vragen om mij of een andere bemiddelaar een bericht te sturen als je iets wil zeggen over de ban van Nikki of over de Crew. Dan kunnen we het gesprek met jullie aangaan, dat zal niet lukken hier in het Lucht je Hart topic.


    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat er dan nu wel bemiddelaars aan de pas komen maar van wat ik weet had Nikki dat aangevraagd maar werd daar niks mee gedaan ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat er dan nu wel bemiddelaars aan de pas komen maar van wat ik weet had Nikki dat aangevraagd maar werd daar niks mee gedaan ;x


    Yup. Nu, achteraf pas tho.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 11:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lol iemand bannen die langer heeft bijgedragen aan de site dan 9/10 van jullie
    shame on you


    i put the fun in funeral

    Merp merp merp muh muh muh ugh ugh ugh bluuuhhhhhh.


    Happy Birthday my Potter!

    *niet reageren*

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 11:17 ]

    ik droomde over afs deze nacht
    het was zo leuuuk ik wil weer op weekend want mentaliteit en zo


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    No concentration.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    O stel je aan, zo erg is het helemaal niet.

    Inge sta op sta op sta op sta op sta op


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan