• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Hond, hou op met blaffen of ik gooi je door het raam! (Al doe ik dat toch niet)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf happened here o_O


    26 - 02 - '16

    We gaan Sherlock kijken!! Yushhhh *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh god, nu weet ik het. Ik zie geen reden meer om mijn Golden Membership te verlengen. Tijd om af te kicken I guess :"D


    26 - 02 - '16

    Ik vind het echt fijn dat ik kortere diensten mag gaan draaien. Nu krijg ik fysiek en mentaal tenminste weer wat meer rust. :3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee. Stahp. Don't.


    Deep inside, I've never felt alive

    whAT THE FUCKING FUCK HOEZO IS NIKKI WEG NAWH


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    whAT THE FUCKING FUCK HOEZO IS NIKKI WEG NAWH


    Vraag de mensen boven je (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt dealtjes met iedereen. Volgens mij ben ik Rumpelskiltskin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Windigo schreef:
    (...)

    Vraag de mensen boven je (;


    nee ff serieus hoezo is ze weg wtf


    Heaven is a place that we all have

    Mijn opa is echt één van de meest sterke mensen ooit, hoe hij zo met alles om gaat. In tegenstelling tot oma... had zij maar iets meer van hem weg... helaas.

    Morgen komt een oude vriend langs, ik hoop dat hij niet met zijn flauwe grappen begint, maar het is een jongen dus wat verwacht je dan ook. :') Ookal kan ik het niet echt waarderen als iemand telkens over seks praat terwijl ik meermaals heb gezegd dat ik het niet wil horen. Schijtirritant.

    Malanaphy schreef:
    (...)

    nee ff serieus hoezo is ze weg wtf


    Cuberbullying :')
    Like. No.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    lol iemand bannen die langer heeft bijgedragen aan de site dan 9/10 van jullie
    shame on you


    dankje sarah voor me de woorden uit de mond te nemen.

    Windigo schreef:
    (...)

    Cuberbullying :')
    Like. No.


    WHAT THEE FUFUFUFUFUCK

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 12:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wel lekker rustig zo. Zal ik zeker van genieten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 12:37 ]

    Ik denk niet dat mensen zomaar voor niets worden geband, dus er zal heus wel wat aan de hand zijn geweest. Maar goed, dat is mijn mening.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."