• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Hahahaha, geweldig, mijn moeder heeft net het nootschieten op radio 4 gewonnen :Y)


    Stenenlikker

    Jumin schreef:
    Ik denk niet dat mensen zomaar voor niets worden geband, dus er zal heus wel wat aan de hand zijn geweest. Maar goed, dat is mijn mening.


    ik hou mn mening liever voor mn eigen want ik heb eerder een ban geriskeerd om diezelfde reden xd


    Heaven is a place that we all have

    choke on dick


    i put the fun in funeral

    INTERNET, WHY YOU SPOIL ME?!?!?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Malanaphy schreef:
    (...)

    ik hou mn mening liever voor mn eigen want ik heb eerder een ban geriskeerd om diezelfde reden xd


    Ik begrijp het & ik weet dat ikzelf ook een risico neem door mijn mening te verkondigen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat is een mening?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    c'mon guys. ik ga er verder mijn mond over houden, maar je krijgt echt geen waarschuwing of ban door je mening te verkondigen. het kan misschien zo aanvoelen en je kan het niet eens zijn met de redenen waarom, daar kan ik allemaal goed inkomen, maar ik spreek ook uit ervaring als ik dat zeg.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Windigo schreef:
    Wat is een mening?


    dats een soort zin dat mensen gebruiken om te verkondigen wat ze voelen


    Heaven is a place that we all have

    Malanaphy schreef:
    (...)

    dats een soort zin dat mensen gebruiken om te verkondigen wat ze voelen

    Mag dat wel? ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Mag dat wel? ;p


    weet alleen jesus en de windgoden


    Heaven is a place that we all have

    Firgun schreef:
    c'mon guys. ik ga er verder mijn mond over houden, maar je krijgt echt geen waarschuwing of ban door je mening te verkondigen. het kan misschien zo aanvoelen en je kan het niet eens zijn met de redenen waarom, daar kan ik allemaal goed inkomen, maar ik spreek ook uit ervaring als ik dat zeg.


    Je hebt gelijk. Alleen is er gezegd dat sommige dingen beter niet hier gezegd kunnen worden, wat begrijpelijk is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jumin schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. Alleen is er gezegd dat sommige dingen beter niet hier gezegd kunnen worden, wat begrijpelijk is.


    Dat weet ik, dat heb ik ook gelezen, dus vandaar ook een beetje m'n reactie. Door hier te blijven posten, raken we ook geen stap verder.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien krijgen we Nikki wel terug daardoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Firgun schreef:
    (...)

    Dat weet ik, dat heb ik ook gelezen, dus vandaar ook een beetje m'n reactie. Door hier te blijven posten, raken we ook geen stap verder.


    Nee, dat is waar. Ik was dan ook van plan het er na mijn reactie gewoon bij te laten. Ik ben hier niet om mensen van mening te laten veranderen o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=180599

    moderators zijn ook mensen en ook zij kunnen gekwetst worden dus let op hoe bepaalde dingen verwoord worden of wat jullie zeggen

    nee dit is geen dicatuur maar heb gewoon respect
    jullie zijn nu heel onrespectvol bezig en nee daar staat geen ban of waarschuwing achter maar weet gewoon dat het enorm laag is door zo uit te lokken


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys