• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    No offense to the crew, maar is dit niet een beetje overdreven? :/ Oh well, erg jammer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    No offense to the crew, maar is dit niet een beetje overdreven? :/ Oh well, erg jammer.


    Huh? Wat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Huh? Wat?

    Iemand die permanent gebannend is, wat ik erg jammer vind.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    For real?! Nikki is permanent geband? Wat is dit voor nazieenheid. Echt hoor, mijn vetrouwen in die crewzakt met de dag, en iedereen mag dit weten ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    For real?! Nikki is permanent geband? Wat is dit voor nazieenheid. Echt hoor, mijn vetrouwen in die crewzakt met de dag, en iedereen mag dit weten ook.

    Er zal wel een goede reden voor geweest zijn, aan het banmeldtopic te zien. Ze is niet voor niets al een paar keer eerder geband geweest. Maar ik weet verder geen exacte redenen, dus zal niets meer zeggen hierover.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:19 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Er zal wel een goede reden voor geweest zijn, aan het banmeldtopic te zien. Ze is niet voor niets al een paar keer eerder geband geweest.


    I know the reason van de eerdere in Oktober en die was onterecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Er zal wel een goede reden voor geweest zijn, aan het banmeldtopic te zien. Ze is niet voor niets al een paar keer eerder geband geweest. Maar ik weet verder geen exacte redenen, dus zal niets meer zeggen hierover.

    Ik heb geen idee wat de reden is, maar ik vind het gewoon jammer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wederom onterecht en een opsomming over jaren heen.
    I'm not done with this yet. You'll hear from me.
    Mods, you disappoint me. Again.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Wederom onterecht en een opsomming over jaren heen.
    I'm not done with this yet. You'll hear from me.
    Mods, you disappoint me. Again.


    om eerlijk te zijn vind ik dit bericht vrij onrespectvol want je hebt zelf maar één kant van het verhaal gehoord en uit privacy voor de user mogen de moderators ook niets zeggen erover
    de moderators doen hun uiterste best voor de site door projecten te organiseren en spambots weg te houden en bugs eruit te filteren en som maar op en misschien klinkt dit wel alsof ik hen kei hard aan het verdedigen ben 'omdat ik deel ben van de crew' maar bèta's hebben op geen enkel vlak iets te zoeken in de taken van de mods/bemiddelaars dus ik sta hier even buiten van als jullie
    ja ik snap dat jullie het jammer vinden maar ik vind dat je dat ook op een respectvollere manier mag uiten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    om eerlijk te zijn vind ik dit bericht vrij onrespectvol want je hebt zelf maar één kant van het verhaal gehoord en uit privacy voor de user mogen de moderators ook niets zeggen erover
    de moderators doen hun uiterste best voor de site door projecten te organiseren en spambots weg te houden en bugs eruit te filteren en som maar op en misschien klinkt dit wel alsof ik hen kei hard aan het verdedigen ben 'omdat ik deel ben van de crew' maar bèta's hebben op geen enkel vlak iets te zoeken in de taken van de mods/bemiddelaars dus ik sta hier even buiten van als jullie
    ja ik snap dat jullie het jammer vinden maar ik vind dat je dat ook op een respectvollere manier mag uiten


    Ik scheld niet, ik vloek niet, ik spreek alleen mijn mening uit. Maar nee, dat mag dus niet en dat is ook één van de redenen dat zij geband is; Haar mening uitspreken. 'Scuse me, maar ik sprak ook niet over de betamensen, maar de mods, as you can see.

    Geef mij gerust een waarschuwing hiervoor tho, dan word mijn vermoeden bevestigd :3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het gewoon jammer dat ze weg is, ik kan niet bepalen of het terecht is of niet natuurlijk, want ik weet er niks van af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jullie hebben gesproken. Dus ik wissel mijn hoesje om^^:Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik scheld niet, ik vloek niet, ik spreek alleen mijn mening uit. Maar nee, dat mag dus niet en dat is ook één van de redenen dat zij geband is; Haar mening uitspreken. 'Scuse me, maar ik sprak ook niet over de betamensen, maar de mods, as you can see.

    Geef mij gerust een waarschuwing hiervoor tho, dan word mijn vermoeden bevestigd :3


    ik vind de vergelijking met de nazi's wel scheldend genoeg om eerlijk te zijn (in datzelfde bericht verwijs je ook naar de gehele crew as you can see)

    For real?! Nikki is permanent geband? Wat is dit voor nazieenheid. Echt hoor, mijn vetrouwen in die crewzakt met de dag, en iedereen mag dit weten ook.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)[/spoiler]


    Tja. Soms vergeet je wel eens dat er nog bèta's bestaan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 10:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.