• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Is Donald Trump president geworden en ben je het daar niet mee eens? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 19:16 ]

    Eeeeeeh ik kan al niet goed tegen etende mensen wanneer ze smakken en weet ik veel wat - maar mijn vader eet echt op de meest luide manier een appel en kan er echt niet tegen. :'D

    Lessen in een automaat is heerlijk! Ik voelde zo weinig stress en angst. Dat blije gevoel wat ik nu heb is het beste wat er is! ;D


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    (...)

    Krijg je altijd een uitleg? Zo ja, dat verrekenen ze namelijk. Gewoon je product pakken en meteen weglopen. Doen wij ook sinds wij er achter kwamen dat het geld kost.

    Dat heeft altijd al geld gekost. Het is alleen pas sinds twee jaar dat ze het op de rekening moeten zetten en apart in plaats van in de prijs doen. De apotheek is verplicht namelijk om die uitleg te geven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    Dat heeft altijd al geld gekost. Het is alleen pas sinds twee jaar dat ze het op de rekening moeten zetten en apart in plaats van in de prijs doen. De apotheek is verplicht namelijk om die uitleg te geven.

    Wij slaan dat altijd af, omdat we toch al weten hoe het werkt, en als wij dan toch moeten betalen, zeggen we dat we nooit uitleg hebben gehad, omdat dit ook zo is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht even, verkrachten, gijzelen, schieten vanuit een auto en nog wat dingen, worden niet meer als gewelddadig gezien in Amerika? You whut?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kut. Hier was ik al bang voor...


    Deep inside, I've never felt alive

    Dancing around in my bodysuit feeling like Arianna Grande, only less pretty and fake.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Windigo schreef:
    Wacht even, verkrachten, gijzelen, schieten vanuit een auto en nog wat dingen, worden niet meer als gewelddadig gezien in Amerika? You whut?


    Huh? Ik heb weinig vertrouwen in de VS op dit moment, maar nog niet zó weinig. Waar heb je dat gehoord? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Huh? Ik heb weinig vertrouwen in de VS op dit moment, maar nog niet zó weinig. Waar heb je dat gehoord? :'D


    Ja of ik heb het verkeerd opgevangen hoor, kan ook xd

    The authors of Proposition 57 claim it only applies to "non‐violent" crimes, but their poorly drafted measure deems the following crimes "non‐violent" and makes the perpetrators eligible for EARLY PAROLE and RELEASE into local communities:
    • Rape by intoxication • Rape of an unconscious person • Human Trafficking involving sex act with minors • Drive‐by shooting • Assault with a deadly weapon • Hostage taking • Attempting to explode a bomb at a hospital or school • Domestic violence involving trauma • Supplying a firearm to a gang member • Hate crime causing physical injury • Failing to register as a sex offender • Arson • Discharging a firearm on school grounds • Lewd acts against a child 14 or 15 • False imprisonment of an elder through violence.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 15:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ja of ik heb het verkeerd opgevangen hoor, kan ook xd

    The authors of Proposition 57 claim it only applies to "non‐violent" crimes, but their poorly drafted measure deems the following crimes "non‐violent" and makes the perpetrators eligible for EARLY PAROLE and RELEASE into local communities:
    • Rape by intoxication • Rape of an unconscious person • Human Trafficking involving sex act with minors • Drive‐by shooting • Assault with a deadly weapon • Hostage taking • Attempting to explode a bomb at a hospital or school • Domestic violence involving trauma • Supplying a firearm to a gang member • Hate crime causing physical injury • Failing to register as a sex offender • Arson • Discharging a firearm on school grounds • Lewd acts against a child 14 or 15 • False imprisonment of an elder through violence.


    Ik heb het even gegoogled en proposition 57 schijnt een wet te zijn die in Californië met een referendum is aangenomen tijdens de verkiezingen. Het betekent niet dat mensen opeens niet meer veroordeeld zullen worden voor deze lijst met dingen, maar dat ze sneller vrij kunnen komen bij goed gedrag, waar ik me mogelijk nog wel in kan vinden, want de straffen in de VS zijn vaak buitensporig lang en de gevangenissen lopen echt over. Al moet ik toegeven dat het wel heel erg merkwaardig staat om "drive-by shooting" onder "non-violent" te groeperen. Daar hadden ze een andere titel voor moeten verzinnen, maar ze hebben deze beschrijving waarschijnlijk gekozen om het beter te laten klinken op het stembiljet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het even gegoogled en proposition 57 schijnt een wet te zijn die in Californië met een referendum is aangenomen tijdens de verkiezingen. Het betekent niet dat mensen opeens niet meer veroordeeld zullen worden voor deze lijst met dingen, maar dat ze sneller vrij kunnen komen bij goed gedrag, waar ik me mogelijk nog wel in kan vinden, want de straffen in de VS zijn vaak buitensporig lang en de gevangenissen lopen echt over. Al moet ik toegeven dat het wel heel erg merkwaardig staat om "drive-by shooting" onder "non-violent" te groeperen. Daar hadden ze een andere titel voor moeten verzinnen, maar ze hebben deze beschrijving waarschijnlijk gekozen om het beter te laten klinken op het stembiljet. :'D


    Aaah, thanks! Ik snapte het al niet zo goed ^^
    Ik schrok echt heel erg namelijk xd

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 16:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Aaah, thanks! Ik snapte het al niet zo goed ^^
    Ik schrok echt heel erg namelijk xd


    Haha, gelukkig valt het dit keer nog wel mee. Het zou inderdaad niet goed zijn geweest als dat opeens allemaal legaal was geworden, maar ik denk dat zelfs Trumpstemmers daar nog niet achter zouden staan. (Hopelijk.) (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig valt het dit keer nog wel mee. Het zou inderdaad niet goed zijn geweest als dat opeens allemaal legaal was geworden, maar ik denk dat zelfs Trumpstemmers daar nog niet achter zouden staan. (Hopelijk.) (krul)

    Vooral dat wat tussen haakjes staat ja


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gozer, dat was niet grappig. Voor een paar seconden dacht ik dat er daadwerkelijk een mislukte aanslag is geweest op Utrecht CS.
    Scheelt dat je er één of ander idioot plaatje bij zette, waardoor ik al gauw vermoedde dat het een grap was. Maar alsnog, niet grappig.


    Stenenlikker

    ah das ook tof om te weten


    ben blijkbaar ontslagen op mijn ander werk omdat ze iemand anders (even oud, geen ervaring) aannemen omdat ze «haar ouders kennen»
    hoe onbeleefd is dat???? dat doe je toch niet :W eerst is eerst right? dan vind ik alleszins dat ze het recht in mijn gezicht mogen zeggen ipv «we laten nog iets weten» en dan upfucken
    ik weet niet eens of het nu aan mij lag of niet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys