• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    Inspiratie


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    Sirius Orion Black • Ben Barnes || Pickett [1.1]
    Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    Peter Pettigrew • Evan Peters || Pickett
    James Potter • Aaron Johnson || Dougal [1.9]
    Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || obscurial [1.2]
    Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Marlow [1.7]
    Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Pickett [1.10]
    Mary Elizabeth MacDonald • Lily Collins || Nomophobe [1.10]
    Marlene McKinnon • Emilia Clarke || Marlow [?]
    Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]

    SLYTHERIN
    Severus Snape • Louis Garrel || Blitzen [1.4]
    Regulus Arcturus Black • Ezra Miller || calice [1.9]
    Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Pickett [1.1]
    Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Nomophobe [1.2]
    Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Pickett [1.6]
    Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Valtersen [1.3]
    Scarlett Rose River • Diana Agron || Skaikru [1.1]
    Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || PeterMaximoff [1.2]
    Adalae Cresenta Romanova • Nina Dobrev || Quake [1.3]

    RAVENCLAW
    Cedric James Carrow • Colton Haynes || Skaikru [1.1]
    Axel James Sutherland • Paul Craddock || Marlow [1.3]
    Jonathan Clermont • ? || obscurial [1.9]
    Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Nomophobe [1.2]
    Faelia Christina Brown • Emily Bador || Valtersen [1.3]
    Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || PeterMaximoff [1.2]

    HUFFLEPUFF
    Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || PeterMaximoff [1.2]
    Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Nomophobe [1.2]
    Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Valtersen [1.3]
    Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || obscurial [1.2]
    Nova Tamzin Archer • Katherine Mcnamara || Dougal [1.9]
    Rozanua Maut Liluye • Ashley Moore || Pickett [1.10]


    Leraren
    Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    Horace Slughorn - Potions
    Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    William Xavier Herberry - Herbology
    Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    Sybill Patricia Trelawney - Divination
    Alix Rose Thomas - Charms
    Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    Remus John Lupin • WillNotLearn
    Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW

    Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    James Potter • ? || Captain
    Kathelaine Avierella Savore • Lizor

    Beaters
    Sirius Orion Black • Lizor
    Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    Scarlett Rose River • Frenchcore
    Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    Unknown
    Chasers
    Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore

    Beaters
    Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    Ashley Joseph Diggory • calice
    Unknown
    Unknown
    Beaters
    Unknown
    Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Sunday, January 4th — Last day of the break

    Het einde van de kerstvakantie is aangebroken, kerstmis is voorbij en het nieuwe jaar is ingeluid. Morgen begint de school weer en om elf uur vertrekt de Hogwarts Express vanaf Kings' Cross om diegene die tijdens de kerst naar huis gegaan zijn weer terug naar school te brengen. Geniet van je laatste dag vakantie en zorg er vooral voor dat je al je huiswerk bijgewerkt hebt, want morgen moet iedereen weer meteen aan de slag! ❄️

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.



    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 23:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nova Tamzin Archer
    16 years old — Year 6 — Mudblood — Hufflepuff — The Hogwarts Express — Lana

    Let me talk!

    'Bonjour. Leuke vakantie ge'ad?' vraagt Lana, maar ik heb amper tijd om te antwoorden want haar telefoon gaat af en ze bloost als ze het appje leest. Oooooooh. Maar ze kan niks zeggen, want Lily struikelt naar binnen.
          'Ik ben er. Levend en wel.'
          Ik geef de mede-roodharige een knuffel en ik grinnik geamuseerd als ze tracht haar koffer weg te zetten. Tot nu toe nog geen succes.
          'Mijn vakantie was niet 'eel interessant, maar mijn gala wel... want... Ik 'eb misschien met Caleb 'ughes gezoend en zo...?' zegt Lana dan en mijn ogen worden meteen zo groot als schoteltjes en mijn mond valt open.
          'Je hebt wat?' vraag ik en meteen zit ik enthousiast op mijn stoel te springen. Ze meent het niet, heeft ze echt met Caleb gezoend?! 'Serieus?' Een grijns staat rond mijn lippen en ik kijk naar haar telefoon, waarna ik de link tussen de berichtjes en haar blozende wangen leg. 'Zit je met hem te appen?' Ik wist het, ik wist het! He he. 'Je moet ons alles vertellen,' voeg ik er meteen aan toe en ik wiebel ondeugend met mijn wenkbrauwen. Ik ben dan single, maar dat betekent niet dat ik niet mee wil dingen in de spannende verhalen die te vertellen zijn. Het lijkt me leuk om eindelijk eens een vriend te hebben, want mijn liefdesleven ligt op het moment helemaal stil, maar ik laat me niet weerhouden om alle verhalen aan te horen. Ik hoorde ook wat roddels over Lily... dat ze een date zou hebben met die Potter. Dus ik heb heel wat verhalen uit deze twee te trekken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    James "Prongs" Potter
    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — The Hogwarts Express — ??

    Until the very end.

    Ik zweer je dat ik Sirius nog nooit zo opgewekt heb meegemaakt als deze vakantie. Hij vond het maar al te leuk om weer bij mijn ouders te zijn, weg van zijn eigen familie. Natuurlijk miste hij Remus, met wie hij eindelijk weer samen is — ik heb gezworen dat ik hem wat doe als hij zich weer als zo'n enorme klootzak gaat gedragen — maar het was prettig om weer even samen te zijn. Niet om klef te klinken, maar in de twee maanden voorafgaand aan het gala was het toch wat minder gezellig tussen ons twee. Over klef gesproken... Mijn ogen glijden over de vele hoofden heen, in de hoop de rode lokken van Evans op te vangen, maar helaas.
          'Kom op, Prongs,' zegt Sirius ongeduldig en hij trekt me mee de trein in. 'Evans zul je nog wel zien. Ben je al klaar voor je date? Ik snap nog steeds niet hoe je het in godsnaam voor elkaar gekregen hebt, maar je hebt het gedaan. Ik ben trots op je.' Grijnzend kijk ik mijn beste vriend aan. Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar uiteindelijk zei ze 'ja' en ik ben er nog steeds wat van ondersteboven. Niet dat ik het erg vind... De date is vanavond. Ik hoor Sirius wel praten maar ik neem het niet op, ik zit met mijn gedachten alleen bij Lily, Evans, en onze date samen. De Forbidden Forest is nog een optie, maar ik weet niet of ze het daadwerkelijk durft. Ik merk amper dat Peter hier ook is komen zitten, maar door Sirius' stem word ik uit mijn gedachten getrokken.
          'Het leven is geweldig, vinden jullie ook niet?'
          Lachend schud ik mijn hoofd en ik geef hem een klap tegen zijn schouder aan. 'Wrijf het er niet in dat jij al met de ware bent, terwijl ik nog bezig ben om die te krijgen,' grinnik ik en ik leun achterover in de bank, waarna ik mijn schoenen uittrap en mijn benen optrek. We moeten nog een flink eind reizen, dus ik maak het me gemakkelijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lily Evans

    16 • Year 6 • Muggleborn • Gryffindor • Prefect • Hogwarts Express • Nova & Lana


    Ik stond op het punt om teleurgesteld te reageren op het moment dat Lana haar vakantie als niet heel interessant afschilderde. Meestal waren de tripjes in de Hogwarts Express goed gevuld met gespreksstof, maar uiteraard kon dat nog komen als Mary, Marlene en Maia ons met hun aanwezigheid zouden vereren. Al was dat misschien niet eens meer nodig — Lana's 'niet 'eel interessante' vakantie bleek namelijk wel degelijk een interessante wending te hebben.
          "Je hebt wat?" vroeg ik op exact hetzelfde moment als Nova, die zo te horen ook behoorlijk geamuseerd was door het nieuws. Ik trok mijn knieën op de bank en legde mijn kin erop rusten, terwijl ik Lana aanstaarde. De blosjes op haar wangen waren niet te miskennen en net zoals Nova werd ook mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. "Dus Caleb en jij..." vroeg ik veelbetekenend. Ik dacht niet dat ik mijn vraag af hoefde te maken en traag verscheen er een grijnsje rond mijn lippen. "We willen details horen, geen twijfel aan."
          Ik probeerde Lana en Caleb samen in te beelden en ik kwam tot de conclusie dat ik ze een schattig koppel — bijna-koppel, wat dan ook — vond. Ik was blij voor haar en ergens benijdde ik haar, want om haar zo te zien glunderen zorgde ervoor dat ik datzelfde gevoel wilde ervaren. Vlinders in je buik ervaren als je iemand zag, of zelfs nog maar aan diegene dacht. Tot nu toe zag het er echter nog niet naar uit alsof ik hoteldebotel op iemand kon worden. Niet op Potter, in ieder geval, want iedereen wist dat hij linksom en rechtsom meisjes versierde enkel en alleen omdat hij het kon. Ik vroeg me af hoe ongemakkelijk deze avond zou worden en probeerde de gedachte weer weg te schuiven. Na vanavond zou ik van hem af zijn.
          Ik blikte naast me, waar Nova zat, en keek haar met mijn meest onschuldige blik aan. "En jij, casanova? Heb jij nog een kus mogen ontvangen onder de mistletoe?"


    She's imperfect but she tries

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • The Great Hall • Pixie

    'Rustig aan. Het komt allemaal wel weer goed. Praat het uit met je meisje,' zegt ze en hoewel niks mij de afgelopen dagen gerustgesteld heeft, kalmeert mij dit toch wel een beetje. Ik glimlach zwakjes en knik dan langzaam. Misschien komt het wel goed en misschien hoef ik mij helemaal niet zoveel zorgen te maken, maar waarom heeft ze dan niks tegen mij gezegd? 'Pixie, inderdaad. Aangenaam. Kom, dan gaan we eten voordat het ontbijt voorbij is,' zegt ze en ze pakt mijn hand vast. Ik laat mij meelijden door haar en ga naast haar zitten. Ik schep op, maar niet echt heel erg veel en neem een klein hapje van mijn toast terwijl ik toekijk hoe Pixie vol genot al het lekkers naar binnen werkt. 'Zit je meisje op de trein of is ze hier?' vraagt ze uiteindelijk na een tijdje.
          'Ze zit op de trein.. hoop ik. Ze is na kerstavond meteen op de trein gestapt richting huis en ik heb sindsdien niet meer met haar gepraat,' zeg ik zachtjes. 'Ze... we hadden een... niet echt een ruzie, maar zij dacht dat ze iets verkeerd gedaan had, maar ik steunde haar alleen zij leek dat niet te willen en... ik snap het gewoon niet zo goed. Ik zou haar door alles steunen. Ik wil haar niet laten gaan, maar zij lijkt te willen dat ik dat doe en dat is het enige waarin ik haar niet wil steunen.' Ik zucht. 'Sorry dat ik je hiermee opzadel. Het is gewoon ingewikkeld.' Ik staar in stilte voor mij uit en speel een beetje met het stuk toast op mijn bord. 'Ik hoorde dat je een date had met Severus? Hij moet vast erg gelukkig zijn geweest met zo iemand zoals jij,' zeg ik uiteindelijk. Ik kijk haar aan en glimlach met enige moeite.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Kathelaine "Lana" Avierella Savore


    16 • Year 6 • Mudblood • Gryffindor • Chaser • Hogwarts Express • Nova en Lily • Outfit

    'Je hebt wat?' stoot Nova uit. Ik kijk naar de twee meiden die mij allebei ongelovig aanstaren. Ik lach en verward. Wat heb ik gedaan? Het is niet alsof ik seks gehad met een leraar. Dit is gewoon een jongen en ik heb gezoend, oké misschien wat meer, maar wat dan nog?
          'Dus Caleb en jij... We willen details horen, geen twijfel aan.' Ik moet opnieuw lachen.
          'Girls, 'et is Caleb maar. Iek bedoel, we 'ebben alleen gezoen... of nou ja... we 'ebben een soort van samen geslapen, maar verder niet en we praten nu een beetje, maar... verder.' Ik grinnik en haal een hand door mijn lange haar heen. 'Gewoon... 'ij is gewoon heel erg leuk.' Mijn wangen worden rood en ik trek mijn knieën op. 'Iek weet niet of 'et echt iets gaat worden. Dat zien we wel.' Ik val dan stil en kijk naar mijn mobiel. Caleb blijft maar berichtjes sturen, wat mij er vrijwel zeker van maakt dat hij mij net zo leuk vind als ik hem.
          'En jij, casanova? Heb jij nog een kus mogen ontvangen onder de mistletoe?' vraagt Lily aan Nova.
          'Iek geloof niet dat jij veel kan zeggen, Lily, jij 'ebt een date met Potter!' lach ik enthousiast. 'Iek dacht dat jij een absolute 'ekel aan 'em 'ad. Vertel ons daar eens meer over.' Ik kijk haar met twinkelende ogen aan en stop mijn mobiel even weg. Op dat moment hoor ik buiten een fluitje en de trein begint te rijden. 'Komen Mary en Marlene ook nog of waren die op 'ogwarts gebleven?' vraag ik vervolgens. 'Iek heb het niet zo goed bijgehouden, sorry... iek ben nogal druk met andere dingen bezig geweest.' Ik laat een korte stilte vallen, 'nee, niet Caleb, mijn ouders en zo.' Ik glimlach zwakjes en laat mijn blik dan langzaam uit het raam gaan. Ik zucht en mijn glimlach vervaagd langzaam. Dit was niet de vakantie geweest waarop ik gehoopt had en ik voel mij er niet bepaald beter na.


    “Il n’y a pas plus sourd que celui qui ne veut pas entendre.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Hogwarts Express • James
    James lijkt nogal met zijn gedachten ergens anders te zitten en ik kan het hem ook niet verwijten. Na vijf en half jaar heeft hij ein-de-lijk een date met Lily Evans, zijn grote liefde. Hij zal vast in zijn broek schijten, de arme jongen. Ik moet lachen bij de gedachten en schud mijn hoofd. Ik kijk uit het raam terwijl de trein langzaam op gang komt en begint te rijden. Nog even en ik ben weer terug bij Remus, mijn grote liefde.
          'Wrijf het er niet in dat jij al met de ware bent, terwijl ik nog bezig ben om die te krijgen,' zegt hij. Ik lach en kijk op naar hem. Ik stomp hem terug.
          'Het komt nog wel Prongsie.' Ik spring op hem af en gooi zijn haar nog verder door de war. Vervolgens geef ik hem een duw en laat ik mij weer op de bank vallen. 'Hey, trouwens. Misschien is het tijd om die stinkbommen te gebruiken die ik van jouw gekregen heb voor kerst.' Ik sta op en steek mijn hoofd uit de coupé. Een geniepige grijns verschijnt op mijn gezicht en ik draai mij om naar Peter en James. 'Een paar coupés verderop zit Lily samen met haar vriendinnen. Zou je het heel erg vinden als ze straks een beetje stinkt tijdens de date?' vraag ik. Ik grijp mijn tas en haal een stapel stinkbommen tevoorschijn. 'We kunnen ook vuurwerk afsteken. Misschien iets in de trant van "ik hou van je, Evans"? Dat zal ze vast appreciëren.' Ik grijns. 'Wat denk je ervan Prongs. Heb je zin om Hogwarts te laten weten dat het onbreekbare duo weer bij elkaar is en klaar is om de school op zijn kop te zetten?'


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ADALAE CRESENTA ROMANOVA
    17 • Year 6 • Slytherin • Great Hall • Celebran

    Ik kijk op mijn telefoon, net nadat Scarlett me een dare had gegeven; alleen in mijn ondergoed en hakken een rondje door de Great Hall rennen. Great. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd terwijl ik mijn appeltaart - mijn kunstwerk - op de tafel voor me neerleg. Laten we maar hopen dat er niet veel mensen in de Great Hall zijn, maar ach, wat maakt het uit. Het ergste gaat het rennen op hakken zijn, ik heb al moeite om in hakken te lopen, laat staan rennen.
          Ik ren naar mijn kamer en pak de eerste paar hakken die ik zie liggen. Misschien niet de eerste, want die zijn twaalf centimeter hoog. Met plateau. Ik pak mijn andere paar hakken - het scheelt niet veel, deze was iets van tien centimeter - en doe die aan. Dus zo voelt het om lang te zijn. Ik zucht en loop weer naar beneden, pak de appeltaart en loop naar de Great Hall toe. Eenmaal daar aangekomen, swipe ik met één beweging met mijn toverstok mezelf in mijn ondergoed. Ik zie er tenminste goed uit, ik had een goede keuze gemaakt vanochtend met mijn ondergoed. Ik tik met mijn hak op de vloer en neem diep adem voordat ik de Great Hall binnenloop.
          ''Hier,'' Ik laat de taart over de tafel glijden waar Celeb zit en schud mijn hoofd. ''Vraag maar niet.'' mompel ik en kijk om me heen. Na een minuutje of twee te hebben getwijfeld, begin ik te rennen. Van binnen lach ik mezelf haast uit, ik zie er waarschijnlijk echt als een idioot uit en heb geluk dat de trein nog niet is aangekomen. Op een gegeven moment blijft mijn hak ergens aan haken en val ik plat op mijn gezicht neer op de grond.
          ''Eet smakelijk..'' mompel ik en doe even geen moeite om mezelf omhoog te hijsen.


    'It's called dignity. Have some. It's free.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Primrose 'Pixie' Matilda York
    Ravenclaw || Christmas was fun, I'm not ready for a new year || Dorian
    Terwijl ik at luisterde ik naar het verhaal van Dorian. Hij had een probleem en het feit dat hij het niet had kunnen uitpraten met zijn meisje had zeker ook niet geholpen met de stress. Je moest ook altijd alles uitspreken voor je gedag zei, dat had mijn moeder me altijd geleerd, en dit bevestigde dat alleen nog maar. Ik schonk hem een kleine glimlach. "Je had het vooraf moeten uit moeten praten, maar het is geen probleem. Het kan er beter uit zijn dan dat je het opkropt." Ik nam een slokje drinken en zuchtte even. "Praat erover met haar. Misschien was je te pushy, of heeft ze last van bindingsangst. Jullie moeten gewoon helder krijgen waar jullie zijn en willen zijn." Nu stopte ik weer een stuk eten in mijn mond en las wat verder in de krant die ik te pakken had gekregen. Niet veel later kwam een vraag waar ik op had kunnen wachten. Severus was geen geliefd persoon op school, maar zeker geen slechte date geweest, een van de betere zelfs. "Het was heel erg gezellig en had een happy end, dus ik mag niet klagen." Ik nam nog een hap en las rustig verder in de krant. "Toch was ik liever thuis geweest, maar dat kan niet altijd." Ik nam nog een slok van mijn thee. Ik moest eigenlijk nog wat dingen doen, maar ik had er weinig zin in. Het zou beteken dat de vakantie voorbij was, en om eerlijk te zijn wilde ik de vakantie nog geen gedag zeggen. Ik miste mijn familie, maar het was toch zeker een gezellige tijd geweest met vrienden op school. Het idee om weer naar de les te gaan was zeker niet erg, want het was fascinerend, maar kerst was goed geweest dit jaar, ondanks alles. Op dat moment ging mijn mobiel af, waardoor mijn konijntje, die op mijn schoot was komen zitten en daar blaadjes groen at, me wat verbaasd aankeek. Het was een berichtje dat mijn moeder de dag thuis kwam dat ik het ook kwam, dus dat we dan uit eten zouden gaan in London. Dit was echt een heel goed kerstkadotje, want ik miste haar, en de rest, echt heel erg. Een domme grijns verscheen dan ook op mijn gezicht terwijl ik door bleef eten.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Nova Tamzin Archer
    16 years old — Year 6 — Mudblood — Hufflepuff — The Hogwarts Express — Lana

    Let me talk!

    'Girls, 'et is Caleb maar. Iek bedoel, we 'ebben alleen gezoen... of nou ja... we 'ebben een soort van samen geslapen, maar verder niet en we praten nu een beetje, maar... verder. Gewoon... 'ij is gewoon heel erg leuk. Iek weet niet of 'et echt iets gaat worden. Dat zien we wel.'
          Ik kijk veelbetekenend naar Lily, die ook met een brede grijns naar de Française tegenover ons staart. Ze heeft met Caleb gezoend en de hele vakantie hebben we er niks van gehoord! Damn, ze kan wel goed liegen over WhatsApp, dat moet ik haar nageven.
          'Geslapen, ja, ja,' grijns ik breed naar het meisje tegenover me en ik strijk mijn haren achter mijn oren. Waarom is het zo lang en vervelend?
          'En jij, casanova? Heb jij nog een kus mogen ontvangen onder de mistletoe?' vraagt Lily me uiteindelijk en ik pruil kort, waarna ik mijn hoofd schud.
          'Tenzij je de nattige kusjes van mijn kleine neefjes en nichtjes meetelt, ben ik alweer een jaar single,' beantwoord ik haar vraag. Mijn maag rommelt meteen weer als ik terugdenk aan het overheerlijke kerstdiner dat we naar binnen hebben gewerkt met de hele familie.
          Lily haakt onmiddellijk in op Lana's opmerking over mijn liefdesleven, want zij confronteert haar met het feit dat ze een date met Potter heeft. We grijnzen allebei uitdagend naar Lana en ik sla mijn armen over elkaar heen. 'Kom op, spill,' lach ik even als ik zie dat ze het duidelijk niet over die zogenaamde afspraak wil hebben.
          De trein begint al snel te rijden en ik kijk weer naar de Française, die vraagt of Mary en Marlene nog komen. Ik haal mijn schouders op. 'Om eerlijk te zijn, heb ik deze vakantie helemaal niet aan school gedacht. Mijn toverstok heeft braaf de hele vakantie op mijn nachtkastje gelegen en alles moest weer met de hand gebeuren. Ik pruil toch kort. Het is juist fijn om magie te gebruiken, maar we zijn nog geen 17 en mijn ouders zijn daarbij ook nog Muggles, dus die hebben helemaal geen flauw idee wat deze magie nou eigenlijk inhoudt. Het is raar om te bedenken dat ik eigenlijk een heel andere jeugd beleef dan zij, omdat ik leer mijn magie te beheersen en gebruiken, terwijl zij al hun hele leven alles met de hand doen. Misschien word ik wel heel lui zodra ik 17 word...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    James "Prongs" Potter
    16 years old — Year 6 — Pureblood — Gryffindor — The Hogwarts Express — ??

    Until the very end.

    'Het komt nog wel, Prongsie,' zegt Sirius. Als een malle hond — pun intended — springt hij op me af en hij stuurt mijn haar nog wat meer in de war. Gewoon, omdat hij dat leuk vindt, denk ik. Hij heeft me deze twee weken al genoeg op de lip gezeten, maar toch had ik de vakantie op geen enkele andere manier door willen brengen. Ik ben blij dat we het eindelijk goed hebben gemaakt, maar ik heb hem beloofd dat ik hem serieus wat aandoe als hij Remus nog één haar krenkt of hem kwetst, dan zorg ik ervoor dat hij met zijn staart tussen zijn benen wegrent.
          'He, trouwens. Misschien is het tijd om die stinkbommen te gebruiken die ik van jouw gekregen heb voor kerst. Een paar coupés verderop zit Lily samen met haar vriendinnen. Zou je het heel erg vinden als ze straks een beetje stinkt tijdens de date? We kunnen ook vuurwerk afsteken. Misschien iets in de trant van "ik hou van je, Evans"? Dat zal ze vast appreciëren. Wat denk je ervan Prongs. Heb je zin om Hogwarts te laten weten dat het onbreekbare duo weer bij elkaar is en klaar is om de school op zijn kop te zetten?' ratelt Padfoot achter elkaar door en ik schud lachend mijn hoofd.
          'Hoe verleidelijk het ook klinkt, ik wil Evans niet afschrikken door nu ineens een stinkbom in haar coupé te gooien. Niet nu ze eindelijk heeft ingestemd om met me uit te gaan. Ik denk terug aan de vele berichten die we naar elkaar gestuurd hebben en een warm gevoel borrelt weer op in mijn buik. Ze stuurde me een kusemoji, ook al vertelde ze daarna dat ze natuurlijk op het verkeerde knopje drukte.
          'Ze noemde me al een pestkop, ik wil niet dat ze de date ineens afblaast.' Wauw, hoor mezelf praten. Ik die geen kattenkwaad uit wil halen met Padfoot? 'Maar...' begin ik dan en ik wiebel plagend met mijn wenkbrauwen als ik naar mijn beste vriend tegenover me kijk, 'we kunnen net zo goed een beetje vuurwerk afsteken zodra we in de Great Hall aankomen. Gewoon, om een statement te maken. Dit jaar worden we 17 en dat moet toch gevierd worden?'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scarlett Rose River
    17 ~ Pure Blood ~ Slytherin ~ Chaser ~ her Room~ Jona

    { Outfit}


    De vakantie is weer veelste snel voorbij gegaan, het liefste ging hij voor altijd door. Geen school, geen irritante mensen. Dat zou een ware droom zijn. Hoewel je misschien zou verwachten dat ik bozer en chagerijniger dan ooit zou zijn, is niks minder waar. Ik ben op school gebleven, zoals elk jaar. Waar zou ik uberhaupt heen kunnen, naar mijn tante misschien, al is de kans klein dat ze me daar nog wilt hebben. Daarom had ik besloten om op school te blijven. En hoewel zowel Blake als Sirius naar huis gingen was ik alles behalve alleen geweest. Nee, de afgelopen twee weken heb ik vooral doorgebracht met Jonathan. In die weken is hij belangrijker voor me geworden. Ik zou liegen als ik zei dat ik helemaal geen gevoelens voor de Ravenclaw had. Jona is zo lief voor me, zo anders dan, je weet wel wie. Caleb heb ik de hele vakantie niet gesproken. Mede omdat ik zowat 24/7 met Jonathan was, maar ook omdat ik niet vergeten ben wat Ada me voor de vakantie had verteld. Caleb en Lana zijn aan het daten. En hoewel ik hem gelukkig wil zien, hoopte ik in het begin dat het snel voorbij zou zijn.

    Maar helaas is de dag vandaag gekomen, de andere leerlingen komen weer naar school en de lessen beginnen alweer bijna. Ik maak me klaar om af te spreken met Jonathan. Uit mijn kast pak ik een broek en mn leren jasje en ik kleed me om. Verder doe ik wat make up op en loop richting the Great Hall. Tot mijn telefoon gaat trillen, misschien is het Blake of Sirius wel, die heb ik zeker weten wel gemist. Helaas is het geen van beide, het is Caleb.

    << how was your break? - C
    >> hey, uhm It was okay I guess. Yours? ~ S
    << it was fine, stayed at school yk - C
    >> a bit boring around here don't you think haha. ~ S
    << yeah pretty much haha - C
    >> haven't seen you around btw. ~ S
    << no that's right, I've spent most of my days outside the castle - C
    >> same here, the woods look beautiful this time of year. Like my own fairlytale hah ~ S
    << didnt know you were into fairytales - C
    >> I'm not, not really. But it looked so beautiful. Besides fairlytales include a prince and a princess ~ S
    << sometimes fairytales don't need a real prince nor a real princess to exist - C
    >> all the fairlytales I got told when i was little had princesses and a prince. Apart from Rupelstilskin ~ S
    << but i meant real princesses and princes, with dresses and crowns. You don't need those to make a fairytale I guess - C
    >> true that. I'd be a rebel princess haha. But neh don't think thats something for me ~ S
    << indeed, and a very pretty one too - C
    >> ahw thanks haha, wait, are you flirting with me? (; ~ S
    << maybe a bit - C
    >> oeh 😏 jk , aren't you busy with Lana? ~ S
    << Lana is on the train - C
    >> I know but weren't the two of you dating? ~ S
    << not officially - C
    >> but you are dating (; than why do you flirt with me, mr Hughes ~ S
    >> we're not s thing and not dating haha. Maybe I just like flirting with you x - C


    Arme Lana, niet dat ik echt veel medelijden heb want diep van binnen mag ik haar toch niet, but some things never change.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 14:50 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Celebran "Celeb" Serpen von Leirko


    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Beater • Great Hall • Adalae

    Tijdens mijn maaltijd besluit ik dat ik zometeen ga trainen. Het is weer bijna tijd voor de trainingen en ik heb weinig training gehad in de afgelopen twee weken. Daarnaast wil ik even naar buiten kunnen en even kunnen bewegen. Mijn verblijf bij mijn ouders is niet geweldig geweest. Zoals gewoonlijk heb ik weer flinke ruzie gehad met mijn vader en met moeite heb ik de gigantische blauwe plek op mijn oog verborgen met een aantal spreuken. Echter is dit nooit mijn kracht geweest, waardoor het er niet veel beter uit ziet. Als ik ga vliegen, dan hoef ik voorlopig niemand onder ogen te komen en kan ik mijn verwondingen verbergen. Gelukkig kiest mijn vader voornamelijk voor spreuken die geen lichamelijke schade achter laten. Dan kan ik dat tenminste goed verbergen.
          Adalae laat weten dat ze een taart heeft gemaakt en wil dat ik haar kant op kom, maar ik laat haar weten dat ik van plan ben om naar het Quidditch veld te gaan. Ze moet dus maar hierheen komen en uiteindelijk weet ik haar over te halen zodat ze mijn kant op komt.
          'Hier,' zegt een stem plotseling. Ik kijk op en frons als ik Adalae zie staan in alleen maar haar ondergoed. 'Vraag maar niet,' mompelt ze en vervolgens begint ze te rennen. Ik kijk haar na met mijn mond half open en staar naar haar als ze voor mij op de grond terecht komt en mij smakelijk eten wenst. Ik sta op van de bank en pak haar hand vast om haar omhoog te helpen. Ik trek mijn gewaad uit zodat ik alleen maar in mijn blouse zit en leg die over haar schouders heen.
          'Ben je gestoord of zo?' vraag ik. 'Wat was dat nou weer?'


    "I had fun in hell, can I come home now?"

    [ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 14:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai


    18 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • The Great Hall • Pixie

    'Je had het vooraf moeten uit moeten praten, maar het is geen probleem. Het kan er beter uit zijn dan dat je het opkropt. Praat erover met haar. Misschien was je te pushy, of heeft ze last van bindingsangst. Jullie moeten gewoon helder krijgen waar jullie zijn en willen zijn.' Ik kijk naar mijn mobiel en glimlach zwakjes als ik zie dat ik een bericht gekregen heb van Fae. Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen.
          'Dankjewel voor je advies,' zeg ik. 'Ik heb zojuist een berichtje gekregen van Fae en ze wil praten. Dus hopelijk kunnen we het dan uitpraten.' Ik haal een hand door mijn rommelige haar en leun op mijn armen terwijl ik naar haar kijk.
          'Het was heel erg gezellig en had een happy end, dus ik mag niet klagen. Toch was ik liever thuis geweest, maar dat kan niet altijd.' Ik knik en glimlach zwakjes.
          'Waarom ben je dan niet naar huis gegaan?' vraag ik haar. 'Je kon toch met de Hogwarts Express mee op kerstochtend na het feest. Dan was je nog op tijd geweest.' Ik neem nog een hapje van mijn toast en laat mijn ogen nogmaals naar het berichtje glijden dat op mijn scherm staat. Ik hoop dat Fae niet met mij wil praten om te laten weten dat ze het uit maakt omdat het nu echt klaar is, maar ik zie het wel goed in. Ik wil haar niet laten gaan. Ik speel een beetje met mijn eten en kijk dan weer naar Pixie. 'Ga jij vandaag iedereen opwachten?'


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Sirius "Padfoot" Orion Black


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Hogwarts Express • James

    'Hoe verleidelijk het ook klinkt, ik wil Evans niet afschrikken door nu ineens een stinkbom in haar coupé te gooien. Niet nu ze eindelijk heeft ingestemd om met me uit te gaan,' zegt hij. Mijn gezicht betrekt. Dit ga je toch niet menen. Nu James ineens aandacht van Evans krijgt wil hij geen kattenkwaad meer uithalen? Dat ga ik niet laten gebeuren. Ik ben toch ook niet ineens een softie nu ik weer met Remus heb. 'Ze noemde me al een pestkop, ik wil niet dat ze de date ineens afblaast.' Ik rol mijn ogen en wil mijn mond open trekken om een rude opmerking te maken, maar James onderbreekt mij. 'Maar...' begin ik dan en ik wiebel plagend met mijn wenkbrauwen als ik naar mijn beste vriend tegenover me kijk, 'we kunnen net zo goed een beetje vuurwerk afsteken zodra we in de Great Hall aankomen. Gewoon, om een statement te maken. Dit jaar worden we zeventien en dat moet toch gevierd worden?' De grijns verschijnt weer op mijn gezicht en ik knik enthousiast.
          'Ja, klinkt goed. Daar kan ik wel even op wachten. Ik heb laatst nog een hele voorraad aan nieuw vuurwerk gekochten en ik wil niet veel zeggen Prongs, maar ik ben al zeventien. Jij, Wormtail en Moony zijn de enige die nog niet volwassen zijn. Ik mag al doen wat ik wil. Ik ben vrij en ik ga hierna mijn eigen appartement krijgen, want ik heb geld van mijn oom gekregen. Je weet wel oom Alphard. Hij is net zoals ik uit de wil van mijn ouders geschreven, maar hij vind mij wel tof, dus nu krijg ik zijn geld.' Ik leg mijn armen achter mijn hoofd en gooi mijn voeten op de bank tegenover mij. Ik zak onderuit en sluit mijn ogen.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CHLOE MALIETTE PORTER

    Met een puf en hijg liet ik twee van mijn tassen op de grond vallen. Ik keek om me heen, maar kon niemand die ik kende herkennen. Ik stond in de trein, ook wel Hogwarts Express, op weg terug naar Hogwarts. Ik was deze vakantie naar huis gegaan om terug te gaan naar mijn familie en vrienden, een plek waar ik toch even wat steviger stond. Ik had ze allemaal best wel gemist, al had ik die gevoelens op Hogwarts zoveel mogelijk had willen vermijden. Vooral mijn hondje moet even opzoeken hoe die ook alweer heette had ik erg graag willen zien. Dat schatje had ik het liefst meegenomen naar school, maar jammer genoeg werden daar alleen dieren toegelaten die geen enkel normaal persoon als huisdier zou hebben.
    Maar goed, ik was dus alleen in de trein. Ik was al een keer heen en weer gelopen om te kijken of ik iemand kon vinden die ik kende, maar ik had niemand kunnen ontdekken, wat best raar was aangezien er best wat personen waren die ik wel zou moeten kennen, maar het was ook wel heel erg druk.
    Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak om te informeren over waar iedereen was. Ik was namelijk wel een beetje klaar met de obstakeltour door de trein. Lily liet me weten dat ze zich in de achterkant van de trein bevonden. Normaal ging ik niet echt met haar om, maar ze leek me wel aardig en bovendien bleek ze met Lana en Nova te zijn, die ik beiden wel als vriendinnen beschouwde. Na opnieuw te zuchten, pakte ik opnieuw mijn tassen op om naar de meiden toe te lopen en zo mijn obstakeltour door de trein te voortzetten.
    Deze keer zag ik ze gelukkig wel zitten. Ik worstelde me met mijn tassen door de mensen om zo bij ze aan te komen.
    'Hey' groette ik ze puffend, terwijl ik mijn tassen naast de bank op de grond liet vallen. 'Niet normaal man, die drukte.' Ik plofte neer op de bank. 'Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie er een beetje zin in?'



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman