• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh ik faal echt zo ontzettend. Volgens mij lach je mij nu serieus gewoon uit. Nou, lach maar. Doe maar. Ik vind mijn weg wel. Ik heb jullie goedkeuring niet nodig.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    JA, die halla's met die brede grijnzen, gosh. Ik ben #dead. (bloos) Stiekem verwacht ik eigenlijk een beetje dat Even wel zal verschijnen op het kerstfeest, want dit is de laatste aflevering en dat feest zou een logisch einde van een seizoen zijn omdat je dan iedereen nog een keer bij elkaar kunt zetten en, nou ja, laten feesten, maar inderdaad, zolang hij maar oké is. Kleine stapjes zijn ook goed, en ik durf eigenlijk helemaal nergens meer om te vragen, want het voelt oprecht alsof we al tien keer betere dingen hebben gekregen dan ik had durven hopen. Ze zijn happy en healthy en samen en dat op zich is al een vrij perfect einde, tbh.

    Ik vraag me trouwens ook echt af hoeveel honderden nieuwe mensen nu Noors nemen op Duolingo, want ik ben daar in ieder geval eentje van, haha, en het klinkt alsof jij mogelijk ook in die groep zit. Skam is in ieder geval een geweldige promotie voor de Noorse taal onder jongeren. (nerd)


    Dát, of Isak ditched het feestje en gaat met Even mee, want Isak kent zijn prioriteiten, pffsh. Het feest zou wel een mooi einde zijn, zoals het feest op het einde van seizoen 2. Dit is idd een geweldig einde. Het was de vele heartbreaks wel waard eigenlijk, haha. (Ik hoop stiekem dat seizoen 4 over Even zal gaan, maar wss zal het eerder Jonas, Magnus, Sana of Vilde zijn)

    Heel veel mensen, haha. En ja, Duolingo. It's easy and free, so why not.


    kindness is never a burden.

    Allerton schreef:
    (...)
    Ich esse*
    Jij bent enkelvoud c:

    Helemaal mooi :p
    Ist den rest gut? (idk okay xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    (...)
    Helemaal mooi :p
    Ist den rest gut? (idk okay xd)

    de rest was goed zover ik weet

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 20:29 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn oma: 'Wij moeten een keer met de familie uit eten gaan!'


    Seasons will change, but I shall remain

    Allerton schreef:
    (...)
    de rest was goed zover ik weet

    Duits is zo moeilijk D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kahlen schreef:
    Tonight I'm going on an adventure.


    Ik kijk ook vanavond. Al ga ik het waarschijnlijk niet redden tot het einde haha. Duurt te lang met al die reclames.

    Arkadia schreef:
    (...)
    Duits is zo moeilijk D:

    Klopt klopt, maar als je er eenmaal de hang van krijgt lukt het!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jaaaaa Thranduil en al zijn perfectie

    Kahlen schreef:
    (...)

    Yes — ze komen vandaag, morgen en overmorgen allemaal op televisie. De extended versies. :Y)
    So I don't care I need a wintersleep. I need Bilbo even more.


    jaaa die films duren echt zooooo lang!

    //oh god french i hate u dit zijn de meest onnuttige woorden en dingen hoezo moet ik weten waarvoor ratp staat ik woon niet eens in parijs en de parijzenaars zelf weten het zelfs niet allemaal xp

    echt waar klote un et une
    waar is de logica dat mexique mannelijk is waarom moet ik zelfs alle landen + hoofdsteden in het frans kennen ik weet ze niet eens in het nederlands lol

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 20:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    You got that thing that I been looking for
    Been running around for so long
    Now I caught you, I won't let you go
    You got that thing that I been looking for
    And you got a heart full of gold
    And that's really turning me on

    You are
    Everything that I dreamed of
    You are
    Making my life much greener

    Just say you feel the way that I feel

    You got something that I ain't seen before
    You've opened a million doors
    All I can say is I adore you
    You got something that I ain't seen before
    Hold me cause baby, I'm yours
    Oh, I can't wait until we get home

    I don't know what you done but I can't get enough
    Cause you give me that rush, I don't want it to stop

    I'm feeling sexual, so we should be sexual

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    jaaa die films duren echt zooooo lang!

    //oh god french i hate u dit zijn de meest onnuttige woorden en dingen hoezo moet ik weten waarvoor ratp staat ik woon niet eens in parijs en de parijzenaars zelf weten het zelfs niet allemaal xp


    ik had vandaag frans, ik was twee lesuren op voorhand klaar

    vas t'faire enculer studie


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil echt depressieve berichten plaatsen hier maar ik wil geen comments erop dus ik houd alles maar voor mezelf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy shit, is kanker in mijn stad een epidemie of zo :\
    Kanker
    Aantal overledenen 921
    Afwijking 9% meer dan gemiddeld


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I hate you more with every heartbeat.