• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Vind je Joshua Sasse (Galavant) ook zo sexy? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 22:57 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    (...)

    (whispers) that's me

    Dit was de eerste keer dat ik een clipje zag nog voordat iemand een vertaald transcript had kunnen posten op Tumblr, maar het maakte eigenlijk heel erg weinig uit want??? Even??? Smiling??? En hij en Linn speelden samen een of ander suf spel en zagen eruit alsof ze allebei heel veel plezier hadden??? Dat is het enige ding dat telt tbh



    I knooooow. En die 'halla' aan het begin en dan vallen ze op bed en aaaaargh, suh cute. (Ik kan semi Noors cuz I've been taking lessons, dus begreep ik vaag wat er gezegd werd) 'I joined kosegruppa to meet you' like ???? RIP MY HEART OUT WHY DONT U. Ik ben zo blij da Even zich weer beter voelt en baby Isak 'i like seeing you smile' LIEK SAME
    Ik heb een app geïnstalleerd waardoor ik automatische meldingen krijg wanneer er een update is zodat ik de site niet steeds moet refreshen, dus kijk ik altijd eerst naar de clips, dan wacht ik op de vertaling, dan lees ik die, dan kijk ik nog eens naar het clipje nu is begrijp wat er gezegd wordt en dan kijk ik nog eens naar de gesubde versie ook, hehe. Cuz that's totally normal.
    Ik vind het jammer dat Even - misschien - niet op het kerstfeestje gaat zijn vrijdag, but oh well, zolang hij oké is, is alles goed voor mij c:


    kindness is never a burden.

    God, ze blijft ook maar de eerdere reacties kopiëren en aanpassen en doet alsof het die van haar is.

    // Zaterdag mijn haaaar verven ^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:31 ]

    Gvd typisch iets voor mij om te vergeten dat mijn pianoles een halfuur vervroegd is deze week tho


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ^ Ik lees jouw username telkens als Rockabilly in plaats van Rockabye xd


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gezocht: energie. Graag zo snel mogelijk, want ik zit zonder.


    26 - 02 - '16

    I'm starting with the man in the mirror. I'm asking him to change his ways. No message could have been any clearer. If you want to make the world a better place, take a look at yourself and make a... change.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yonghwa schreef:
    ^ Ik lees jouw username telkens als *beep* in plaats van Rockabye xd

    Whaha, dat is ook een leuke. Is die toevallig al bezet? Elke keer als ik mijn usernaam lees, heb ik dat nummer in mijn hoofd :W

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:39 ]

    Rockabye schreef:
    (...)
    Whaha, dat is ook een leuke. Is die toevallig al bezet? Elke keer als ik mijn usernaam lees, heb ik dat nummer in mijn hoofd :W

    Hehe, ik vind het ook wel een leuke username. Het is nog niet bezet. Misschien dat iemand 'm op zn lijstje heeft staan, maar dat betwijfel ik. Welk nummer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, ik vind het ook wel een leuke username. Het is nog niet bezet. Misschien dat iemand 'm op zn lijstje heeft staan, maar dat betwijfel ik. Welk nummer?

    Zet em snel op je eigen lijstje en pas je bericht aan ^^
    Rockabye van Sean Paul en..... iets met criminals ofzo.

    Clean bandits, lel. Criminals xD

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:43 ]


    Dit is zooooooooooo cute

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tarjei schreef:
    (...)


    I knooooow. En die 'halla' aan het begin en dan vallen ze op bed en aaaaargh, suh cute. (Ik kan semi Noors cuz I've been taking lessons, dus begreep ik vaag wat er gezegd werd) 'I joined kosegruppa to meet you' like ???? RIP MY HEART OUT WHY DONT U. Ik ben zo blij da Even zich weer beter voelt en baby Isak 'i like seeing you smile' LIEK SAME
    Ik heb een app geïnstalleerd waardoor ik automatische meldingen krijg wanneer er een update is zodat ik de site niet steeds moet refreshen, dus kijk ik altijd eerst naar de clips, dan wacht ik op de vertaling, dan lees ik die, dan kijk ik nog eens naar het clipje nu is begrijp wat er gezegd wordt en dan kijk ik nog eens naar de gesubde versie ook, hehe. Cuz that's totally normal.
    Ik vind het jammer dat Even - misschien - niet op het kerstfeestje gaat zijn vrijdag, but oh well, zolang hij oké is, is alles goed voor mij c:


    JA, die halla's met die brede grijnzen, gosh. Ik ben #dead. (bloos) Stiekem verwacht ik eigenlijk een beetje dat Even wel zal verschijnen op het kerstfeest, want dit is de laatste aflevering en dat feest zou een logisch einde van een seizoen zijn omdat je dan iedereen nog een keer bij elkaar kunt zetten en, nou ja, laten feesten, maar inderdaad, zolang hij maar oké is. Kleine stapjes zijn ook goed, en ik durf eigenlijk helemaal nergens meer om te vragen, want het voelt oprecht alsof we al tien keer betere dingen hebben gekregen dan ik had durven hopen. Ze zijn happy en healthy en samen en dat op zich is al een vrij perfect einde, tbh.

    Ik vraag me trouwens ook echt af hoeveel honderden nieuwe mensen nu Noors nemen op Duolingo, want ik ben daar in ieder geval eentje van, haha, en het klinkt alsof jij mogelijk ook in die groep zit. Skam is in ieder geval een geweldige promotie voor de Noorse taal onder jongeren. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    :c

    Mijn zusje wordt echt te veel verwend. Kind wil niet slapen? Oma neemt het wel over en gaat buiten wandelen. Huilt het? Geef maar aan oma. Eten is klaar en kind moet gevoed worden? Oma doet het wel, schep jij maar op, ik stop het wel in de magnetron.

    Kom op zeg, maak het haar nog makkelijker.

    Shania gaat koken; hoe loopt dit af?

    + Er staat letterlijk 3 liter water te koken en oml die pan zit helemaal vol o.o

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 17:56 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AAAAAAAHHHH ZNATION HEEFT MIJN TWEET GE RETWEEEEEEtttTTttttttt omgggggdnhdjdb