• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Oh god ik ben net zo erg, HAHA
    Ik vind het alleen jammer om te zien dat deze discussies er zijn, en heb er verder zelf gewoon geen mening over. Ik snap jouw opmerkingen gewoon wel vanwege de thuis situatie maar ik snap ook dat mensen denken 'ho, dit gaat te ver'. Soms moeten we elkaar in onze waarde laten.
    Ja leuk! Ik heb Monique al een tijdje niet gesprek tho, misschien kunnen we een groepsapp met zen drieën doen ^^

    Ja, dat kan ook. (:
    Misschien kunnen er ook wat meer bij, als Mo dat ook leuk vindt. En anders wil ik dat wel.


    // Dit, dit en dit zou weer eens op Q moeten gebeuren.

    I swear giving the class a writing task that needs to be finished before the next year the day before Christmas isn't going to make them think you're a good teacher, it'll just make them hate you. But you know, I'll make it work. I'll just be a petty bitch and make that damn essay using only text from the arch enemy of the dude we're writing for.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon


    Jij kutwijf.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 14:13 ]

    Ik zou zo graag willen dat ik sociaal was.


    <3

    Toen ik zei dat ik liever een paar dagen koorts had dan een week verhoging, bedoelde ik niet dat ik dat nog eens een maand erna wou meemaken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Toen ik zei dat ik liever een paar dagen koorts had dan een week verhoging, bedoelde ik niet dat ik dat nog eens een maand erna wou meemaken.

    awwh beterschap!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Guess who is going to watch Fifty Shades again?

    Ik weet niet wat ik moet doen (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 14:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ja, dat kan ook. (:
    Misschien kunnen er ook wat meer bij, als Mo dat ook leuk vindt. En anders wil ik dat wel.


    // Dit, dit en dit zou weer eens op Q moeten gebeuren.

    Wow dat zijn zeker goede initiatieven.
    Ik stuur straks je mijn nummer wel privé tho


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom is 150 euro te veel voor een box met 25+ items maar is het acceptabel om een fricking jas van 200 euro te kopen


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik typte net iets in de adresbalk van mijn browser en een van de suggesties (uit mijn eigen internetgeschiedenis (blijkbaar)) was een Google search naar "manieren om de toekomst te voorspellen"

    ?

    Wat was Inge uit het verleden aan het doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik typte net iets in de adresbalk van mijn browser en een van de suggesties (uit mijn eigen internetgeschiedenis (blijkbaar)) was een Google search naar "manieren om de toekomst te voorspellen"

    ?

    Wat was Inge uit het verleden aan het doen?


    aahahahHAHAHAA Inge :'D cute


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    waarom ga ik toch iedere keer weer terug naar die fucking kut dating site iedereen is stom jip leer dat nou


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En toen viel je nieuwe makeup palette op de grond. Rest in pieces ;-;


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"