• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    OMg mijn portemonnee is terug dankje meneer aaaahhhh

    Kawasaki schreef:
    OMg mijn portemonnee is terug dankje meneer aaaahhhh

    Ik had eens 50 euro kwijtgeraakt en niet teruggevonden, you lucky bastard 🙈🙈🙈


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben ik de enige die naar Amerika wil verhuizen om extreme couponer te worden? (':


    Ik wil dat iemand doorkrijgt dat het niet goed gaat met me maar niemand lijkt die hints te snappen en ik ben te bang om zelf aan te geven dat er iets aan de hand is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
    Ben ik de enige die naar Amerika wil verhuizen om extreme couponer te worden? (':

    Aangezien ik dat iedere ochtend om kwart over 6 op TLC kijk, ga ik met je mee!! Zo jammer dat we dat hier in NL niet hebben.

    Ik ben diehard aan het leren. In de vakantie. Ik vind mezelf héél zielig


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Oké — als jij het zo ziet, dan kan ik daar vrij weinig aan veranderen. (; Ik heb hier genoeg voorbij zien komen om daaruit mijn gevoel te halen wat ik krijg en dat is geen fijn gevoel en ik ben het beu dat je je zusje zo aan het afkatten bent terwijl je zelf ook niet perfect bent. Niemand is perfect, dus er over lopen zeuren en zaniken heeft ook geen nut. Doe het dan op een plaats waar je er andere mensen niet mee lastig valt. En nu houd ik er over op.

    Ik ben ook zeker niet perfect en dat heb ik ook nergens gezegd. Waar je dat nu ook weer vandaan haalt weet ik niet. Bedankt trouwens om dat nog een keer extra te zeggen. Maar ik mag gewoon wel mijn hart luchten als mijn zusje zich als een verwend kutwijf gedraagt en overal ruzie om maakt. Mensen die het niet willen lezen, negeren het maar gewoon of reageren wel en kunnen een reactie terug verwachten. Ik lees ook zo vaak dingen hier waar ik het totaal niet mee eens ben. Daar reageer ik ook niet op. Maar wie zin heeft in ruzie, reageer vooral op mijn berichten :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 12:38 ]

    Sweetwine schreef:
    Ben ik de enige die naar Amerika wil verhuizen om extreme couponer te worden? (':

    Omg, ik binge-watch dat op het moment en ik weet niet waarom :W


    Caution first, always.

    Sweetwine schreef:
    Ben ik de enige die naar Amerika wil verhuizen om extreme couponer te worden? (':
    We are meant to be.


    She's imperfect but she tries

    Graves schreef:
    (...)
    Omg, ik binge-watch dat op het moment en ik weet niet waarom :W


    ME TOO. TLC Marathon. Hell Yeah.


    Sweetwine schreef:
    (...)

    ME TOO. TLC Marathon. Hell Yeah.

    Omg is er echt een marathon op tv nu? Ik kijk het op Youtube. Alsof ik het aanvoelde :')


    Caution first, always.

    O gawd. Pap, nee. Ik wilde nog douchen. ;.;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat kunnen mijn verhalen me ook schelen. Zodra de Soty uitslag er is ben ik weg.

    $4.439 voor $0. LIKE HOW?!


    Rockabye schreef:
    Wat kunnen mijn verhalen me ook schelen. Zodra de Soty uitslag er is ben ik weg.

    😢😢😢😢


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    Wat kunnen mijn verhalen me ook schelen. Zodra de Soty uitslag er is ben ik weg.

    Dat is echt jammer - maar begrijpelijk. Weet wel dat niet iedereen er blij mee gaat zijn als je weg bent. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —