• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    ChickenNugget schreef:
    Guys, deze discussie is al eens eerder geweest. Iedereen heeft zo zijn meningen erover, laten we elkaar daarin respecteren en geen ruzie maken....

    Ik geef Sweetwine wel gelijk tho. Het is dat ik echt net op mijn mobiel kijk, anders had ik er wat op gezegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohmygod bijna een heel seizoen afgekeken in 1 dag tijd :') The 100 is echt veel te leuk (nerd)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Dat lijkt me echt mega gaaf, en was ook het idee inderdaad. Hahahaha mijn ouders zijn toch wel cuties want ze zijn heel erg bang dat ik daar een aussie ontmoet waarop ik verliefd wordt en daar blijf hangen. Echt ze hebben de meest geweldige theorieën om mij hier te laten blijven. Ik ben toch gewoon vervelend en eigenwijs en wil na mij studie dan gaan, ik ben dan volwassenen, heb tenminste iets gedaan en het is toch al gewoon een droom die ik heb ^^
    En wat gaaf tho, waar had je gebackpacked?


    aahww hahahha echt cute tho ik vind dat je het zeker niet moet laten en de kansen moet grijpen
    in Slovenië, echt een prachtig land maar holy shit de taal :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Allerton schreef:
    (...)
    Dat is echt jammer - maar begrijpelijk. Weet wel dat niet iedereen er blij mee gaat zijn als je weg bent. c:

    Ik weet het. Maar het is hier gewoon niet gezellig meer. Dat zal wel alleen door mij komen, omdat ik gewoon mijn hart wil luchten zonder commentaar van iedereen te krijgen, maar soms verwoord ik het een beetje te fel lijkt me, en dan is iedereen weer boos op mij en is het weer ik tegen de rest, en daar ben ik nu gewoon klaar mee. Dit is gewoon niet meer de plek voor me, nu ik in deze situatie zit en over niets anders kan 'zeiken', zoals iedereen het noemt. Dus dan kan ik niet anders dan weggaan, na 9 jaren van mijn leven hier bijna dagelijks geweest te zijn. Ik vind het erg jammer, maar ik hoor hier gewoon niet meer, en dat word me elke dag weer duidelijk gemaakt door alle ruzies en discussies van de laatste tijd. En ik zal ook heel veel mensen blij maken met mijn vertrek (:

    / Wat ik wel heel erg vervelend vind is dat alle commentaar ook via het LJH zelf moet. Doe dat lekker via PB ofzo, al snap ik dat jullie willen dat zo veel mogelijk mensen het lezen en het eens zijn met jullie zodat ik weer in mijn eentje sta tegen meerdere andere users. Zoals altijd.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2016 - 13:06 ]

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    aahww hahahha echt cute tho ik vind dat je het zeker niet moet laten en de kansen moet grijpen
    in Slovenië, echt een prachtig land maar holy shit de taal :'D

    Wooaah jaloers! Noord-europa lijkt me ook echt prachtig. Ik ben echt mega blij dat mijn ouders me meenemen naar het buitenland twee keer per jaar, we doen elke keer island hopping gahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ik weet het. Maar het is hier gewoon niet gezellig meer. Dat zal wel alleen door mij komen, omdat ik gewoon mijn hart wil luchten zonder commentaar van iedereen te krijgen, maar soms verwoord ik het een beetje te fel lijkt me, en dan is iedereen weer boos op mij en is het weer ik tegen de rest, en daar ben ik nu gewoon klaar mee. Dit is gewoon niet meer de plek voor me, nu ik in deze situatie zit en over niets anders kan 'zeiken', zoals iedereen het noemt. Dus dan kan ik niet anders dan weggaan, na 9 jaren van mijn leven hier bijna dagelijks geweest te zijn. Ik vind het erg jammer, maar ik hoor hier gewoon niet meer, en dat word me elke dag weer duidelijk gemaakt door alle ruzies en discussies van de laatste tijd. En ik zal ook heel veel mensen blij maken met mijn vertrek (:

    Ik denk dat jouw uitspraken soms verkeerd worden opgevat... Ik zou het heel erg jammer vinden als je echt weggaat, hopelijk kunnen we ergens anders nog contact houden?😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rockabye schreef:
    (...)
    Ik weet het. Maar het is hier gewoon niet gezellig meer. Dat zal wel alleen door mij komen, omdat ik gewoon mijn hart wil luchten zonder commentaar van iedereen te krijgen, maar soms verwoord ik het een beetje te fel lijkt me, en dan is iedereen weer boos op mij en is het weer ik tegen de rest, en daar ben ik nu gewoon klaar mee. Dit is gewoon niet meer de plek voor me, nu ik in deze situatie zit en over niets anders kan 'zeiken', zoals iedereen het noemt. Dus dan kan ik niet anders dan weggaan, na 9 jaren van mijn leven hier bijna dagelijks geweest te zijn. Ik vind het erg jammer, maar ik hoor hier gewoon niet meer, en dat word me elke dag weer duidelijk gemaakt door alle ruzies en discussies van de laatste tijd. En ik zal ook heel veel mensen blij maken met mijn vertrek (:

    / Wat ik wel heel erg vervelend vind is dat alle commentaar ook via het LJH zelf moet. Doe dat lekker via PB ofzo, al snap ik dat jullie willen dat zo veel mogelijk mensen het lezen en het eens zijn met jullie zodat ik weer in mijn eentje sta tegen meerdere andere users. Zoals altijd.

    Nee hoor, dat ligt niet enkel aan jou. LJH is een plek waar iedereen gewoon zijn zegje zou moeten kunnen doen zonder commentaar maar jammer genoeg gaat dat niet meer zo; soms is dat ook wel een goed ding dat er commentaar op komt, maar ik merk wel heel erg op dat er vaak (en vooral negatief) commentaar op jouw berichten is. Toch blijf ik het jammer vinden dat je weggaat maar je hebt genoeg redenen om niet te blijven dus dat begrijp ik ook wel hoor!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ik denk dat jouw uitspraken soms verkeerd worden opgevat... Ik zou het heel erg jammer vinden als je echt weggaat, hopelijk kunnen we ergens anders nog contact houden?😅

    Dat ook. Als ik iets als dat aan het typen ben, let ik niet eens meer op mijn woorden. Maar ik doe vaak niet eens de moeite om het proberen recht te zetten als anderen commentaar geven, omdat dat geen zin heeft. Ze geloven het toch niet en hebben een veel te sterke eigen mening er over, net als ik. Dus het eens worden lukt toch nooit. Daar ben ik ook veel te eigenwijs voor.
    Sure, we vinden wel een manier. En als dat niet zo is krijg je gewoon mijn nummer en dan kunnen we appen. Mo heeft mijn nummer ook (:

    Rockabye schreef:
    (...)
    Dat ook. Als ik iets als dat aan het typen ben, let ik niet eens meer op mijn woorden. Maar ik doe vaak niet eens de moeite om het proberen recht te zetten als anderen commentaar geven, omdat dat geen zin heeft. Ze geloven het toch niet en hebben een veel te sterke eigen mening er over, net als ik. Dus het eens worden lukt toch nooit. Daar ben ik ook veel te eigenwijs voor.
    Sure, we vinden wel een manier. En als dat niet zo is krijg je gewoon mijn nummer en dan kunnen we appen. Mo heeft mijn nummer ook (:

    Oh god ik ben net zo erg, HAHA
    Ik vind het alleen jammer om te zien dat deze discussies er zijn, en heb er verder zelf gewoon geen mening over. Ik snap jouw opmerkingen gewoon wel vanwege de thuis situatie maar ik snap ook dat mensen denken 'ho, dit gaat te ver'. Soms moeten we elkaar in onze waarde laten.
    Ja leuk! Ik heb Monique al een tijdje niet gesprek tho, misschien kunnen we een groepsapp met zen drieën doen ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I am such a fuck-up.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet naar familie. Ik wil thuis blijven. We hebben net drie dagen Kerstmis achter de rug.


    Mood: zwerver

    Als ik nu een man had zou hij me scheiden

    Wauw, de volgende die zegt dat het geen echt kliekje is, krijgt een (virtuele) klap voor z'n kop. Probeer maar eens wat te zeggen waar ze geen kritiek op zullen hebben. Typisch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I just insulted my dog as a joke and she got so triggered and started howling. why am i laughing so hard?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit echt mijn tijd te verspillen.