• Op z'n Limburgs betekent vlaai!




    Na een beraad met een aantal (Nederlands) Limburgse Quizletters, willen we graag eens een meeting organiseren in Limburg.

    Datums en stad zijn nog niet bekend maar er zijn polls in de maak:
    poll voor de stad

    poll voor de datum


    Aanwezig:
    HalfBloodPrince (Swalmen)

    McCrory - Naomi (21) Arnhem 


    Misschien:


    Niallerslove - Do (18) - Nijmegen

    Crewbie - Naomi - 18 - Rotterdam

    Corday - Anne - 21 - Venlo of Mestreech

    Perpetual - Anouk - 18 - Nijmegen

    Hanscom • Mirte • Den Bosch / Eindhoven

    Patholoog - Manon (21) - Maastricht

    SPECS - Jolijn - Brunssum

    Tubbietoost - Irma - Ech

    Mignon - Lotte - 20 - Mestreech

    Sempre - Chloë - mestreech

    Verdigris - 20 - Tussen Venlo en Roermond

    Pipes - Lieke - Elst/Nijmegen

    Jaypaw- Dean - Hengelo

    Prongsie — Matty — 20 — Castricum/Groningen

    Debbaut - Jarne - 18 - Antwerpen

    Krullie - Emma - ? - ?

    Ruska - Amber - 22 - Maastricht

    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam

    Crewbie - Naomi - ? - Rotterdam

    Wil je joinen? Geef je username, plaats van vertrek en wat je eventuele voorkeuren zijn.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:08 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Krullie schreef:
    Zijn de winkels open op zondag?


    Jep, als ik het goed heb is het bijna altijd koopzondag in Maastricht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep, als ik het goed heb is het bijna altijd koopzondag in Maastricht.

    Jep, ik ben vandaag toevallig nog in de stad geweest. Alles was gewoon open (:


    Inspiration can hit you any time

    Mij mag je ook van de lijst halen , ik kan die dagen niet.


    Firm believer of all that is magic

    Haal mij ook maar van de lijst


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Mijn exuses dat dit is stil gevallen, ik heb al drie weken geen internet thuis (alle klachten naar tele2 aub, zit nu een keer op school)


    Ik wil voorstellen om dit een maand te verschuiven, zodat iedereen die op de misschien lijst staat en eraf willen om het nogmaals te overdenken.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou een maand verschuiven amazing vinden, want dat weekend zit ik in België met mijn familie. (;
    Ook al sta ik niet op de lijst, maar ik zou wel graag willen komen x'D

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 14:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hm, dan zit ik weer lastig qua hoeveelheid stof, maar ik zal zien. Als ik het ruim van te voren weet, dan is het makkelijker overwegen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, ik weet niet zeker of die maand wel gaat lukken. Ik denk van niet, maar ik zal nog even aankijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb in mei al wat dingen op staan, maar er zijn ook nog weekenddagen dat ik nog niks heb.
    Dus afhankelijk van de datum die het dan wordt;)


    Inspiration can hit you any time

    het weekend van 22 en 23 april komt me niet meer goed uit. Dan kan ik niet komen. Bij een eventuele nieuwe datum zal ik weer in mijn agenda kijken of ik kan ^^

    Sharon, welke datum heb je in gedachte?
    Deze meeting loopt niet echt vlot zo..
    22 april is zo voorbij gegaan terwijl niet duidelijk is welke datum het dan wordt.

    Ik wil een datum voorstellen ^^. Zondag 14 mei wordt er een badeendenrace georganiseert in het stadspark. Je kunt voor vijf euro een lot (= badeendje) kopen en deze worden dan bij het beekje bij het stadspark losgelaten om vervolgens een 'parcours' af te leggen. Je kunt er leuke prijzen mee winnen en bovendien zullen er denk ik ook wel eetkraampjes, muziek en andere dingen te doen zijn. (En de stad is sowieso gewoon open op zondag).


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik wil een datum voorstellen ^^. Zondag 14 mei wordt er een badeendenrace georganiseert in het stadspark. Je kunt voor vijf euro een lot (= badeendje) kopen en deze worden dan bij het beekje bij het stadspark losgelaten om vervolgens een 'parcours' af te leggen. Je kunt er leuke prijzen mee winnen en bovendien zullen er denk ik ook wel eetkraampjes, muziek en andere dingen te doen zijn. (En de stad is sowieso gewoon open op zondag).


    OMG BADEENDJES <3
    Ik wil!! Pick me!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Nou ja ik weet niet of ik nog naar deze meeting kom. Badeendjes klinken wel heel leuk, maar de organisatie gaat me te langzaam ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Het kan altijd nog bij de andere meeting, ik dacht namelijk dat dat een soort overname was haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.