• Op z'n Limburgs betekent vlaai!




    Na een beraad met een aantal (Nederlands) Limburgse Quizletters, willen we graag eens een meeting organiseren in Limburg.

    Datums en stad zijn nog niet bekend maar er zijn polls in de maak:
    poll voor de stad

    poll voor de datum


    Aanwezig:
    HalfBloodPrince (Swalmen)

    McCrory - Naomi (21) Arnhem 


    Misschien:


    Niallerslove - Do (18) - Nijmegen

    Crewbie - Naomi - 18 - Rotterdam

    Corday - Anne - 21 - Venlo of Mestreech

    Perpetual - Anouk - 18 - Nijmegen

    Hanscom • Mirte • Den Bosch / Eindhoven

    Patholoog - Manon (21) - Maastricht

    SPECS - Jolijn - Brunssum

    Tubbietoost - Irma - Ech

    Mignon - Lotte - 20 - Mestreech

    Sempre - Chloë - mestreech

    Verdigris - 20 - Tussen Venlo en Roermond

    Pipes - Lieke - Elst/Nijmegen

    Jaypaw- Dean - Hengelo

    Prongsie — Matty — 20 — Castricum/Groningen

    Debbaut - Jarne - 18 - Antwerpen

    Krullie - Emma - ? - ?

    Ruska - Amber - 22 - Maastricht

    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam

    Crewbie - Naomi - ? - Rotterdam

    Wil je joinen? Geef je username, plaats van vertrek en wat je eventuele voorkeuren zijn.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:08 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jaaa Matty doen doen doen


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vanaf deze week zijn er weer treinkaartjes bij de Kruidvat, als de datum in het weekend valt is dat erg handig voor diegene die van ver moeten komen. ^^
    Ik was Pipes overigens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wanneer en waar gaan we het nou doen?:3 11, 18 en 25 Maart kan ik niet ivm open dagen. Dus ik hoop op februari.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Deze moet omhoog


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Volgens de stemmen wordt het Mestreech (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Volgens de stemmen wordt het Mestreech (wbw)


    Kunnen we niet even zo'n pol doen? Dat vind ik wel wat overzichtelijker.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Kunnen we niet even zo'n pol doen? Dat vind ik wel wat overzichtelijker.


    JOLIJN! verdomme xD die staat in het topic


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    JOLIJN! verdomme xD die staat in het topic


    Oeps?(";


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou ja tenzij we dus een groepsretour aanschaffen voor 7 euro per persoon, hoef ik geen treinkaartje te kopen. Retourtje maastricht is 12 euro =p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou ja tenzij we dus een groepsretour aanschaffen voor 7 euro per persoon, hoef ik geen treinkaartje te kopen. Retourtje maastricht is 12 euro =p


    Ik kan gratis naar Maastricht, mwahaha. Als ik tenminste niet te lui ben om te fietsen, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vraagje he, wat zal de datum van de meeting zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik kan gratis naar Maastricht, mwahaha. Als ik tenminste niet te lui ben om te fietsen, lol.


    Lol, fiets even langs mij?='D Hahaha, nee maar ja. Ik kan wel met de auto komen, maar je betaald je scheel aan de parkeergarage daar.(': Als het nou in Sittard was, daar betaal je minder en in Heerlen kon ik gratis parkeren.


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Vraagje he, wat zal de datum van de meeting zijn?


    Nou omdat ik hier en daar wat opgepikt had over dat maart druk is en ook andere meetings zijn, wil ik voorstellen om het in april te doen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    zet mij maar op meschien als het door de week kan ivm reiskosten
    Dean(17) Hengelo ov


    Deep down, I've always wantend to be a Warrior.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Nou omdat ik hier en daar wat opgepikt had over dat maart druk is en ook andere meetings zijn, wil ik voorstellen om het in april te doen?


    4/5 maart en 7/8 April komen mij persoonlijk het beste uit. De 15/16de april vier ik mijn verjaardag en een van die weekenden daarna gaan Naomi en ik een dag weg.:') weet niet hoe de rest zit tough :3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2017 - 12:31 ]


    You were born original, don't die as a copy.