• Op z'n Limburgs betekent vlaai!




    Na een beraad met een aantal (Nederlands) Limburgse Quizletters, willen we graag eens een meeting organiseren in Limburg.

    Datums en stad zijn nog niet bekend maar er zijn polls in de maak:
    poll voor de stad

    poll voor de datum


    Aanwezig:
    HalfBloodPrince (Swalmen)

    McCrory - Naomi (21) Arnhem 


    Misschien:


    Niallerslove - Do (18) - Nijmegen

    Crewbie - Naomi - 18 - Rotterdam

    Corday - Anne - 21 - Venlo of Mestreech

    Perpetual - Anouk - 18 - Nijmegen

    Hanscom • Mirte • Den Bosch / Eindhoven

    Patholoog - Manon (21) - Maastricht

    SPECS - Jolijn - Brunssum

    Tubbietoost - Irma - Ech

    Mignon - Lotte - 20 - Mestreech

    Sempre - Chloë - mestreech

    Verdigris - 20 - Tussen Venlo en Roermond

    Pipes - Lieke - Elst/Nijmegen

    Jaypaw- Dean - Hengelo

    Prongsie — Matty — 20 — Castricum/Groningen

    Debbaut - Jarne - 18 - Antwerpen

    Krullie - Emma - ? - ?

    Ruska - Amber - 22 - Maastricht

    Tuena - Iris - 18 - Rotterdam

    Crewbie - Naomi - ? - Rotterdam

    Wil je joinen? Geef je username, plaats van vertrek en wat je eventuele voorkeuren zijn.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:08 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nijmegen wordt dus geschrapt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zet me maar op misschien, afhankelijk van de datum, of ik dan in Limburg ben (vanuit Twente ga ik niet komen)
    Verdigris - 20
    Plaats van vertrek: Ergens tussen Venlo en Roermond
    Voorkeur: Maakt me niet zoveel uit, is allemaal ongeveer even ver. Al zou ik voor Nijmegen of Venlo/Roermond kiezen gezien die nog best bereikbaar zijn vanuit de rest van Nederland (voor alle niet Limburgers die ons ook eens willen ontmoeten c:)

    Wel even een belangrijke vraag: Gaat er vlaai zijn? (Een Limburg meeting zonder vlaai kan toch niet?)

    Verdigris schreef:
    Zet me maar op misschien, afhankelijk van de datum, of ik dan in Limburg ben (vanuit Twente ga ik niet komen)
    Verdigris - 20
    Plaats van vertrek: Ergens tussen Venlo en Roermond
    Voorkeur: Maakt me niet zoveel uit, is allemaal ongeveer even ver. Al zou ik voor Nijmegen of Venlo/Roermond kiezen gezien die nog best bereikbaar zijn vanuit de rest van Nederland (voor alle niet Limburgers die ons ook eens willen ontmoeten c:)

    Wel even een belangrijke vraag: Gaat er vlaai zijn? (Een Limburg meeting zonder vlaai kan toch niet?)


    Hier ben ik het mee eens ^^


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Sempre schreef:
    (...)

    Shit ik had je reactie niet gezien. *hides*

    JK. You know I love you <'3[/spoiiler]


    Oui olmost broke my heart :'C

    Verdigris omg I died becuz u comment about vlaaien lol :'D Pizza is een vlaai toch? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Als het in Maastricht is weet ik bijna zeker dat ik erbij ben. Voor de overige steden moet ik even nadenken, maar moet wel kunnen. (Vind Roermond, Heerlen, Weert en Venlo alleen geen leuke steden :x)
Sempre - 21 - Maastricht
Oh en ik heb slaapplekken mocht het nodig zijn. (Voor degene die nog uit willen ^^)

[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:28 ]


When time and life shook hands and said goodbye.

Leora schreef:
(...)

Oui olmost broke my heart :'C

Verdigris omg I died becuz u comment about vlaaien lol :'D Pizza is een vlaai toch? :Y)

No words, just Hollanders..... (:p)

[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:28 ]

Sempre schreef:
Als het in Maastricht is weet ik bijna zeker dat ik erbij ben. Voor de overige steden moet ik even nadenken, maar moet wel kunnen. (Vind Roermond, Heerlen, Weert en Venlo alleen geen leuke steden :x)
Sempre - 21 - Maastricht
Oh en ik heb slaapplekken mocht het nodig zijn. (Voor degene die nog uit willen ^^)


Chloeeee :'D TROLOLOL. U SO SNEAKY

GVD IK 9292 OV NET MAASTRICHT en het is voor mij (als gelderlander - zuid) al 3 uur reizen =x= LIMBURG U NASTY. Zelfs RI Groningen reizen is nog sneller x'D

[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:31 ]


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
(...)

Oui olmost broke my heart :'C

Verdigris omg I died becuz u comment about vlaaien lol :'D Pizza is een vlaai toch? :Y)


SCHANDALIG!


"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Leora schreef:
(...)

Chloeeee :'D TROLOLOL. U SO SNEAKY

GVD IK 9292 OV NET MAASTRICHT en het is voor mij (als gelderlander - zuid) al 3 uur reizen =x= LIMBURG U NASTY. Zelfs RI Groningen reizen is nog sneller x'D


Nou dat is altijd wat wij limburgers hebben


"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

HalfBloodPrince schreef:
(...)

Nou dat is altijd wat wij limburgers hebben


Moek ff kijken of ik dat wel over voor je heb Sharr... dus bij deze. Komende tijd maar ens lief tegen moi doen x'D


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
(...)

Chloeeee :'D TROLOLOL. U SO SNEAKY

GVD IK 9292 OV NET MAASTRICHT en het is voor mij (als gelderlander - zuid) al 3 uur reizen =x= LIMBURG U NASTY. Zelfs RI Groningen reizen is nog sneller x'D


Maar we zijn het waard (wbw)


When time and life shook hands and said goodbye.

Leora schreef:
(...)

Chloeeee :'D TROLOLOL. U SO SNEAKY

GVD IK 9292 OV NET MAASTRICHT en het is voor mij (als gelderlander - zuid) al 3 uur reizen =x= LIMBURG U NASTY. Zelfs RI Groningen reizen is nog sneller x'D

Alles is ver vanuit Limburg, maar je moet wat voor meets over hebben. Ik heb een keer naar een meeting in Groningen geweest, toen zat ik letterlijk meer tijd in de treinen en auto's dan op de meeting XD

[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:34 ]

Leora schreef:
(...)

Chloeeee :'D TROLOLOL. U SO SNEAKY

GVD IK 9292 OV NET MAASTRICHT en het is voor mij (als gelderlander - zuid) al 3 uur reizen =x= LIMBURG U NASTY. Zelfs RI Groningen reizen is nog sneller x'D


3 uur?? Ik vond 2 uur al veel :c


'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

Leora schreef:
(...)

Moek ff kijken of ik dat wel over voor je heb Sharr... dus bij deze. Komende tijd maar ens lief tegen moi doen x'D


Oh wacht... jij zat te zeuren aan mijn kop met amsterdam dat ik moest komen en nu? Meh te ver... nope I dont like this xD


"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

@Chloe D:D:D:D: u tryna to kill me? Ik raak altijd nerveus van treinen somehow hahahaha ;'D Ik vind het al erg als ik vanaf arnhem de trein moet pakken naar nimma (15min)

@Verdigis waar kom je vandaan dan? C:

@Niallerslove Jaa maar ik kom uit een dorp dus mss is het vanuit nimma 2,5uur ozo c;

@ Sharon HHAHAAHHAA :"D

[ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 17:38 ]


When I taste Tequila, Baby, I still see ya