• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat je volgend weekend komt, want we hebben duidelijk een "haat aan jongens" en LSD nacht nodig. Ugh.

    Ja ugh echt hoor. I can't wait tho c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lieve schat, je weet echt niet wat je wil. Je zit constant over je moeder en stiefvader en zusje te klagen, maar je gaat niet bij je pa wonen omdat je zusje je dan gaat missen. Je moet t zelf weten hoor, maar ik zou ergens gaan wonen waar ik wel een van de hoogste prioriteiten zou zijn. Want zoals ik het zie , sta je pas op prioriteit 497


    This ain't no place for no better man.

    Oke Kell. Je gaat je eetgewoonten weer oppakken, maar op een gezonde manier. Je bent in freaking 3 weken tijd bijna 10 kilo afgevallen doordat je zo, zo bar slecht eet. Dit is niet de manier en dat weet je zelf ook. Natuurlijk, dat platte buikje is mooi, maar niet in combinatie met die brede heupen van je.
    Dus, ga gewoon eten, ook als je zenuwachtig bent of je niet goed voelt. Al is het maar een appel of iets dergelijks. Eet gewoon. Laat je emoties niet je maag belemmeren. EET.
    Zodra je weet gewoon eet, mag je afvallen. Afgesproken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh I really need my mom right now but I don't want to bother her..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel goooood.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pickett schreef:
    (...)
    Ja ugh echt hoor. I can't wait tho c;


    Jaaa ik ook! Sowieso ben ik blij als ik vandaag en dinsdag heb overleefd hahaha.


    Happy Birthday my Potter!

    @ Anna en Lisa: guys are bitches and you don't need them. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    @ Anna en Lisa: guys are bitches and you don't need them. ^^


    to be discussed


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    to be discussed


    Met uitzondering van de mannen op Quizlet, dat zijn schatjes

    aisthesis schreef:
    (...)

    to be discussed


    let me rephrase that: some/those guys

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 12:19 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Met uitzondering van de mannen op Quizlet, dat zijn schatjes


    inderdaad lieke
    ik ben een schat
    piratenschat

    Dougal schreef:
    (...)

    let me rephrase that: some/those guys



    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    to be discussed


    Cute mopshondjes, andere hondmensen, hertmensen en wolfmensen uitgezonderd c;


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Cute mopshondjes, andere hondmensen, hertmensen en wolfmensen uitgezonderd c;


    ik ben blij dat Q meedoet in mijn mopshondenleven

    stiekem zou ik een topic moeten maken met alleen maar mopshondengifs en fotos
    geen tekst
    gewoon gifs en fotos


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat je volgend weekend komt, want we hebben duidelijk een "haat aan jongens" en LSD nacht nodig. Ugh.


    LSD nacht klinkt erg verontrustend


    i put the fun in funeral

    aisthesis schreef:
    (...)

    ik ben blij dat Q meedoet in mijn mopshondenleven

    stiekem zou ik een topic moeten maken met alleen maar mopshondengifs en fotos
    geen tekst
    gewoon gifs en fotos


    doen, doen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.