• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Is Adsel gewoon zo heel super leuk? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Zijn mopshonden gewoon zo perfect en rozijnachtig? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 16:38 ]


    Heaven is a place that we all have

    Yes after fucking passing out, ofc i'ma not joining u t'nite. GTFO and find other victems.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NCIS LA, een slappe aftreksel van echt goede crimeseries. Ik vind de serie echt 0,0 niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leave me alone already. Thats the only thing I know for sure you are good at.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haat aan de hoeveelheid werk voor de audities *zucht* dit had mij echt niet slechter uit kunnen komen. Volgens mij haat musical mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Omg mijn post is trending op 9gag hahaha

    Yes, we were born to make history <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    When people only say you are pretty becuz u call them that first & they don't know how to recieve a compliment xd.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 21:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hermit schreef:
    (...)

    Oh man dan is er denk ik iets mis gegaan met het weer in elkaar zetten. Wat kut! Denk je nog dat ie gerepareed kan worden? D:

    ja ikr ;-;
    ik denk het wel, maar gaat me rond de 100 euro kosten
    alleen ik zit nu te denken.
    misschien is het tijd voor een ps4 pro 🤔

    Meh, zie hem wel online op app, maar ik wil gewoon niet praten nu :/
    Morgen pas weer. Wat doe ik mezelf toch aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen lag ik onderaan de trap. Au.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt zin om op deze muziek los te gaan, maar mn ouders en broertje zitten ook in de woonkamer...


    Stenenlikker

    Victims of the loneliness find themselves in the darkest places...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik lig al te janken na tien minuten All You Need Is Love. Sneu. (':


    Hey Chicago what do you say? The Cubs are gonna win today <3

    //

    Voor alle Shrekfans en Meme-mensen ^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 22:11 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ik ga me opgeven voor grenzeloos verliefd denk ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.