• Normaal kijk ik het op:http://kissanime.ru/
    Alleen de laatste tijd loopt ie telkens vast, heel vervelend als je net lekker in je warme bedje ligt. Computer staat op bureau en dan moet je je bed uit D:

    Dus waar streamen jullie je anime? Ik download niet --> ivm troep.

    Gogoanime is altijd mijn redder als Kissanime plat ligt, maar daar heb je best veel ongepaste reclame (heb ik geen last van door adblock maar hoorde het van een vriendin XD). De kwaliteit is soms ook iets minder dan op kissanime.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Gogoanime is altijd mijn redder als Kissanime plat ligt, maar daar heb je best veel ongepaste reclame (heb ik geen last van door adblock maar hoorde het van een vriendin XD). De kwaliteit is soms ook iets minder dan op kissanime.



    Hmm dat is het ook, meeste sites hebben mindere kwaliteit dan kissanime D:

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Hmm dat is het ook, meeste sites hebben mindere kwaliteit dan kissanime D:

    Kissanime is dan ook top. Jammer dat hij zo vaak besluit niet fatsoenlijk te werken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kissanime, Gogoanime en andere sites. Meestal zoek ik gewoon op de anime die ik wil zien. Maar ik heb het al heel lang niet gekeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb eigenlijk heel weinig problemen met kissanime, maar anders inderdaad Gogoanime. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En Crunchyroll gebruikte ik ook vaak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kissanime, Crunchyroll of Animefreak/goganime. Als kissanime er uit ligt of het niet heeft, crunchyroll het niet heeft (of ik heb geen premium) dan val ik terug op animefreak of gogoanime. Animefreak upload even snel als gogoanime en heeft zo nu en dan betere kwaliteit.


    Shoganai i ne~

    gogoanime.io omdat ik daar mijn adblock niet voor uit moet schakelen om te kunnen kijken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Kissanime kijk ik via. Bij mij loop die niet vast maar misschien heb je dan te veel open staan zal kunnen.
    Maar ik kijk bijna nooit via mijn mobiel meestal via ipad.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Tragically schreef:
    gogoanime.io omdat ik daar mijn adblock niet voor uit moet schakelen om te kunnen kijken.


    Oeh en de kwaliteit is ook echt super!! Thanks <3

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Oeh en de kwaliteit is ook echt super!! Thanks <3

    Graag gedaan ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.