• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Frey_ schreef:
    (...)


    Ik snap je, maar soms kan je beter oppassen met de waarheid als je via socials praat, je hebt geen idee hoe mensen het op kunnen vangen. (:


    Ja maar dat is met alles zo is het niet? Alles zou je anders kunnen opvatten dan je bedoelt. Het is maar hoe je het bekijkt.

    Frey_ schreef:
    (...)


    Ik snap je: het is lief bedoeld! Maar soms kan je beter oppassen met de waarheid als je via socials praat, je hebt geen idee hoe mensen het op kunnen vangen. (:


    tegelijkertijd zijn er ook mensen die letterlijk zeggen dat ze zichzelf van kant gaan/willen maken en dat is best heftig als je dat als omstander leest. misschien is het niet gemeend, maar zoals je zegt: via het internet kun je dat niet weten dus ik kan me voorstellen dat mensen zich ontzettend zorgen gaan maken. (en het kan heel triggerend zijn)
    oh well iedereen is natuurlijk vrij te zeggen wat ze willen en ik begrijp oprecht dat het fijn is je hart ergens te kunnen luchten, maar zeggen dat je er een eind aan wil/gaat maken vind ik eerlijk gezegd wel een beetje te heftig voor een online forum. ik heb me er ook echt wel schuldig aan gemaakt, maar probeer er nu op te letten dat ik in ieder geval niet al te direct dat soort dingen uit, behalve bij een therapeut/iemand die ik vertrouw en die weet hoe hij/zij ermee om kan gaan.
    (dit is trouwens echt niet bedoeld als aanval. zoals ik al zei, ik begrijp heel goed dat zo'n uitlaatklep heel belangrijk is. het is enkel dat ik me afvraag of Q daar de beste plek voor is)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 6:28 ]

    Searching for answers upon a higher level
    Finding
    Nothing
    But questions and devils

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 0:58 ]


    This ain't no place for no better man.

    Steek haar valentijn waar de zon niet schijnt. Jezus Christ. Klootzak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I am the most shitty girlfriend ever


    Mhm?

    HAHA speciaal bier geweldig this is why I like my friends. Als ik op de wc zit, voelt het als een ruimteschip. I'M KIRK.


    Alles is een wervelwind om eerst te zijn. Vol volle moed ga je het examenjaar in. En dan krijg je de struggles die je 4/5 jaar geleden had op de havo. Alleen mijn moeder is veranderd in de stem die de hele dag door mijn hoofd spookt

    "Je haalt het toch niet. Je bent het niet waard. Studeren? Je gaat toch uitkering trekken."

    Flikker gewoon op! Val toch gewoon dood! Ik ga het halen + het HBO!

    En dan worden mijn gevoelens ook overhoop gehaald door een jongen...
    Ugh, laat me met alles toch met rust! Ik heb een eigen leven die ik wil leiden zoals IK dat wil!

    :| :O :@ :S :W (finger)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ff niet janken om oasis nu


    Caution first, always.

    HAHAHAHAHA!

    Ik kan nog niet eens meer fatoenlik bier trinken Hahahahajaha

    Ga complett stuk her!hahajaha (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    "ik ga niks drinken deze maand"
    *14 shots en een lul in mn muil verder*
    maar ik heb het geprobeerd

    jezus dit wordt kut morgen


    i put the fun in funeral

    Wow, zoveel mensen veranderen de laatste tijd hun usernaam naar iets wat op mijn lijstje staat. Sucks for me.

    Om 9 uur rijles en ik heb eigenlijk niet zoveel zin. Ik voel me heel klote en wil gewoon slapen.
    Ik voel me gewoon niet welkom en straks dan gaat mijn schoonmoeder alleen maar naar doen als ik er ben, ben ik bang voor. Ik wil gewoon niet eens meer naar zijn huis hierdoor :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck dit. . .
    Als zij nee zegt, heb ik alles voor niets gedaan: vriendin afgezegd om mee op vakantie te gaan, veel geld uitgegeven voor een concert (wat ik nog wel terug moet betalen), mezelf druk lopen maken voor dat gesprek met die vriendin, alles.

    Ik kan mijn leven zo erg haten op dit soort momenten. Waarom zou mijn schoonmoeder mij niet in haar huis willen. Ik ben ook maar een mens en niet een van de slechtste. C'mon... Ik zit alleen maar op mijn vriend zijn kamer en als hij werkt, slaap ik waarschijnlijk tot hij terug is. En het enige wat ik daar naast doe is naar het toilet gaan en eten, als dat er überhaupt is, want volgens mijn vriend zal dat er ook niet zijn.
    + we hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus hoe kan ze mij nu al niet leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 8:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is het beter om klein te beginnen...


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.