• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik faal echt in alles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omfg, that's Orlando Bloom. Totally watching this movie tomorrow.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I really wanna kill myself and maybe i should just do it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thanks for "loving" me. Suppose nothing was real after all. Tbh all I want is to go to my crush and cry, even if it's just platonic. All I want is death atm, and you didn't make it any better.


    This ain't no place for no better man.

    Paladin schreef:
    I really wanna kill myself and maybe i should just do it.


    No I won't let you


    This ain't no place for no better man.

    Wil iedereen even ophouden? Ik kan jullie niet allemaal redden ok

    Paladins schreef:
    (...)

    No I won't let you

    The world would be such a better place without me in it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Frey_ schreef:
    Wil iedereen even ophouden? Ik kan jullie niet allemaal redden ok



    Snap ik.
    Ik dacht dat ik om bijna 12 uur s' nachts wel van de stres af zou zijn, maar dit bezorgt echt grote stres. Ik wil niet degene zijn die er voorheeft gezorgd dat jullie jezelf doden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 23:50 ]

    Lilly_Potter schreef:
    (...)


    Snap ik.
    Ik dacht dat ik om bijna 12 uur s' nachts wel van de stres af zou zijn, maar dit bezorgt echt grote stres. Ik wil niet degene zijn die er voorheeft gezorgd dat jullie jezelf doden.


    No offence, maar die reactie is vrij lullig :')
    Ik had het overigens niet over mensen die in een moeilijke periode zitten, ik speel een computerspelletje terwijl ik wacht en mijn medesoldaten blijven lopen alle kanten op waardoor ze neergeknald worden ^^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2017 - 23:57 ]

    Paladin schreef:
    (...)
    The world would be such a better place without me in it.


    But what about my world? I'd miss you...


    This ain't no place for no better man.

    Frey_ schreef:
    (...)

    No offence, maar die reactie is vrij lullig :') Ik had het daar overigens niet over, ik speel een computerspelletje terwijl ik wacht en mijn medesoldaten blijven lopen alle kanten op waardoor ze neergeknald worden ^^


    Haha ^^
    Maar het is best frustrerend als een berichtjes krijgt dat een van je beste Q vriendinnen opeens zo negatief over haarzelf is. En die reactie is ect verreweg van positief.

    Paladins schreef:
    (...)

    But what about my world? I'd miss you...

    you're one of the few... <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Haha ^^
    Maar het is best frustrerend als een berichtjes krijgt dat een van je beste Q vriendinnen opeens zo negatief over haarzelf is. En die reactie is ect verreweg van positief.


    Dat snap ik heel goed, maar zeggen dat je liever hun bloed niet op je handen wil hebben kan best bot overkomen naar de mensen die serieus een zware tijd hebben. Dat geeft ze namelijk het gevoel dat ze je lastig vallen als ze je vertellen dat het slecht gaat en dan gaan ze zich afsluiten voor de buitenwereld.
    Don't get me wrong, ik snap wel hoe je het bedoelde, maar het kan anders overkomen op mensen die al aan zichzelf twijfelen. Die gaan denken 'zie je wel...' :/

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 0:13 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat snap ik heel goed, maar zeggen dat je liever hun bloed niet op je handen wil hebben kan best bot overkomen naar de mensen die serieus een zware tijd hebben. Dat geeft ze namelijk het gevoel dat ze je lastig vallen als ze je vertellen dat het slecht gaat en dan gaan ze zich afsluiten voor de buitenwereld.
    Don't get me wrong, ik snap wel hoe je het bedoelde, maar het kan anders overkomen op mensen die al aan zichzelf twijfelen. Die gaan denken 'zie je wel...' :/


    Ja begrijp ik alleen het is wel zo. Ik zeg alleen de waarheid. Het is alleen zo bedoelt van: jullie betekenen wat voor mij en ik wil jullie niet laten sterven. Ik wil jullie helpen en er iets aan doen. Een goed en nuttig gevoel creëren.
    Ik wil alleen niet de oorzaak zijn va hun problemen. Ik wil niet de gene zijn die hun problemen veroorzaakt.

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Ja begrijp ik alleen het is wel zo. Ik zeg alleen de waarheid. Het is alleen zo bedoelt van: jullie betekenen wat voor mij en ik wil jullie niet laten sterven. Ik wil jullie helpen en er iets aan doen. Een goed en nuttig gevoel creëren.
    Ik wil alleen niet de oorzaak zijn va hun problemen. Ik wil niet de gene zijn die hun problemen veroorzaakt.



    Ik snap je: het is lief bedoeld! Maar soms kan je beter oppassen met de waarheid als je via socials praat, je hebt geen idee hoe mensen het op kunnen vangen. (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 0:25 ]