• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    hahaha suarez i don't like you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn kat is net tot het briljante inzicht gekomen dat hij ook gewoon met z'n poot aan m'n vest kan trekken om mijn aandacht te krijgen. Zucht..


    26 - 02 - '16

    Reality check: not as important as I thought.


    'World's Greatest Healthcare Plan of 2017’
    Ja, kan iemand Trump een stoot in z'n gezicht geven?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    'World's Greatest Healthcare Plan of 2017’
    Ja, kan iemand Trump een stoot in z'n gezicht geven?


    Wel, ik neem aan dat er in 2017 nog niet zo heel veel Healthcare Plans gemaakt zijn dus dat hij technisch gezien niet liegt??
    Maakt hem niet minder een eikel, though.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 22:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eraser schreef:
    (...)

    Wel, ik neem aan dat er in 2017 nog niet zo heel veel Healthcare Plans gemaakt zijn dus dat hij technisch gezien niet liegt??
    Maakt hem niet minder een eikel, though.


    Zo noem je je plannen voor healthcare toch niet? Dat doe je als je 7 ben en een spreekbeurt over cavia's houdt :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Me: kijkt op Facebook
    Me: sluit Facebook-app af
    Me: opent Facebook-app weer
    Also me: "hey dit komt me bekend voor"


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Paladins schreef:
    "Nationale vrouwendag... ik vind dat het elke dag vrouwen en mannen en dieren dag mag zijn. Je moet altijd goed voor elkaar zijn."
    Aldus mijn vader. Ik had het niet beter kunnen zeggen tbh.

    Indeed.
    + Vergeet valentijnsdag niet :W

    // Als ik het niet vergeet ga ik aan het eind van het jaar het mannendag topic maken. De eerste op Q, terwijl er 3 vrouwendag topics zijn.

    Aloy schreef:
    (...)

    Zo noem je je plannen voor healthcare toch niet? Dat doe je als je 7 ben en een spreekbeurt over cavia's houdt :/


    Oh, ja, wel, daar had ik min of meer over gelezen gezien we dat ondertussen wel al gewoon zijn van hem (Sad! Sick! Je weet wel.), maar ja, inderdaad, hij zou een fantastische zevenjarige zijn die een spreekbeurt over cavia's geeft, maar president is toch iets te hoog gegrepen. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Half 8 opstaan pas, dat is nu echt uitslapen voor mij geworden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha, sukkel

    a a a a a a aaaaaaa just found my new username which I can take in a month because I just changed it.

    waarom ben ik zo? waarom kan ik niet iemand anders, iemand beters zijn?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    PLs plsplspslplpslspslspls laat het vrijdag goed gaan en dat ik gewoon die kaartjes kan scoren en dat we naar Gorillaz kunnen in engeland en daarna nog een paar dagen londen cmoooon


    Caution first, always.

    Ik zou best een soort Prison Break achtige RPG willen maken of zo xd (met onbekende personen)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H2O Delirious? Eerder H2O Hilarious
    Met CaRtOoNz nog meer. Ik ga echt stuk om die 2.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 0:35 ]