• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Ik wil niet meer. Ik kan niet meer. En ik moet nog koken want je kunt niet twee avonden a nap for dinner hebben. Maar ik moet ook nog dingen uitzoeken. But it just doesn't work out. Mijn hoofd en kaken doen zo'n veel pijn and I feel like puking. Nog maar tien dagen voordat het weer een dagje weekend is.


    She's imperfect but she tries

    Today was a long but good day, I think.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mignon schreef:
    Ik wil niet meer. Ik kan niet meer. En ik moet nog koken want je kunt niet twee avonden a nap for dinner hebben. Maar ik moet ook nog dingen uitzoeken. But it just doesn't work out. Mijn hoofd en kaken doen zo'n veel pijn and I feel like puking. Nog maar tien dagen voordat het weer een dagje weekend is.


    Ik haat de nacht


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    ¿


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    ¿

    ?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BOI YOU SAY WHAT

    Golden Earring is goed, maar niet de enige band die wereldwijd doorgebroken is. WEL VERDIKKIE, WITHIN TEMPTATION HEEFT EEN EIGEN PLATENMAATSCHAPPIJ en tourt wereldwijd.
    Foei, stoute Mark Rutte.


    Deep inside, I've never felt alive

    doggo schreef:
    (...)
    ?

    ¿?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soulmates never die.


    I'm done. I'm so bloody done with everything and everyone. Hate me all you want but this got to be over. I'm out.


    She's imperfect but she tries

    Vrijdagochtend wordt zo spannend oh dear :W


    Caution first, always.

    Ik begin steeds meer en meer aan mezelf te twijfelen en ik word er niet goed van.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    ¿?

    ¿?¿?¿


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Schotland plannen zijn awesome aan het worden. Nu nog een manier om het te bekostigen, ugh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me te kut om in slaap te vallen #angst, stress en boosheid tegelijk

    Wat moet ik doen met deze emoties?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.