• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Me: Slaapz, heb m'n nachtrust hard nodig.
    Also me: BUT THE INTERNET OFFERS ENDLESS AND ENDLESS HOURS OF ENTERTAINMENT! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Too bad for you, sweetheart.

    Hoe vaak zal ik de Skyrim intro nu wel niet gezien hebben?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    londen is echt zooo cool ik heb al zot veel nice foto's getrokken maar hell wow deze stad is way too big
    ik ben echt doodop en ik heb grotendeels met de metro gereisd



    oh lol en ik heb deze avond een jack the ripper tour gedaan en yuuuk spannend en eng was het wel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    londen is echt zooo cool ik heb al zot veel nice foto's getrokken maar hell wow deze stad is way too big
    ik ben echt doodop en ik heb grotendeels met de metro gereisd



    oh lol en ik heb deze avond een jack the ripper tour gedaan en yuuuk spannend en eng was het wel


    En jij bent béta-reader?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis het om te kletsen in een gezellige groepsapp.

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?

    Betekend dat zij zich dan contant aan de spellingsregels moet houden, cmon het is maar ljh. Qing beheerst de Nederlandse taal wel uitstekend hoor.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?


    ja dus gewoon om even wat te delen met de rest, moet je je houden aan spellingsregels? talk about stoken lol. ze is overigens ook een geweldige bèta


    Heaven is a place that we all have

    Ik zit hier gewoon te huilen van de pijn, maar ik moet alsnog naar school want ik 'stel me aan'. Donder toch op joh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?


    Wat een compleet random opmerking, wow, haha. :'D

    Als dit om het gebrek aan hoofdletters en/of interpunctie gaat, ben ik oprecht verbaasd dat dit nu opeens komt, want ik kan het aantal berichten dat er vergelijkbaar uitziet van zowel Qing als andere bèta's (waaronder ik, heel regelmatig!) en users inmiddels niet meer bijhouden. Het antwoord is ja, ze is een bèta-reader, maar toch niet voor haar eigen forumposts, gosh. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is de laatste dag voor ons weekend en we hebben vandaag alleen hoorcollege. Ik ben heel benieuwd naar hoe leeg de zaal gaat zijn :')


    Stenenlikker

    Wie besloot dat mensen in Friesland ook Fries als vak horen te hebben?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Geen van m'n vrienden is op school. Dus ik ben moe, alleen en de airconditioning staat aan en ik bevries.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?


    Jij bent echt het zoutigste frietje uit de frituur, niet? Dit is maar een forumpost hoor, chill aan. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?


    En ik studeer Nederlands en maak ook wel eens foutjes of gebruik eeeeven geen interpunctie.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.