• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2017 - 15:56 ]


    Caution first, always.

    Fijn dat datgene wat ik al dacht bevestigd wordt maar ik schiet er niets mee op.
    Ik kan het gewoon niet.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    The100 schreef:
    (...)

    En jij bent béta-reader?



    het was nu wel wat fijner geweest als je iets geantwoord had in de trant van 'ooh nice dat je in londen bent have fun!' maar iets opmerken dat al algemeen bekend is nja voegt eigenlijk nul waarde toe maar om dan maar te antwoorden op je vraag: ja (bloos)

    mag ik wel even vragen waar je probleem dan precies zit want ik vind persoonlijk wel dat er wat een snerende ondertoon in je vraag zit en ik wil graag wel weten waarom dat zo is? (krul)
    tenzij ik het natuurlijk compleet fout heb en je verbaasd bent dat beta-readers ook in londen kunnen zijn

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 9:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pantaloon schreef:
    Jongens, die Apple Bandit reclame past echt perfect bij mijn profiel.
    "If you're thirsty (need answers) or just curious (or just hugs), then follow that red fox."

    Who's the red fox? Me! Me! :3


    Even zonder gekheid, Apple Bandit is echt lekker :3


    26 - 02 - '16

    (Ik LEEF NOG)
    (Niet dat ik dacht dat hij me om zeep zou helpen want hij is best een vriendelijke man maar er leek toch wel een 50% kans dat ik vanzelf om zou vallen tbh)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It feels good waking up and feeling loved by your friends.


    Dit is echt heel erg. WHY WOULD YOU CHOOSE THE ENGLISH VERSION IF THERE IS A SPANISH VERSION?!
    *kotst*


    Deep inside, I've never felt alive

    Verdomme, waarom moet ik altijd 'ren je rot' spelen als mijn bus niet op tijd is? :W


    Deep inside, I've never felt alive


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga echt gewoon over een maand die username nemen en dan kan ik de trash zijn die ik ben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het eiwit was voor de helft vloeibaar. Lekker :W nu heb ik een mini ei omdat ik al het water er uit heb gehaald.

    cobblepot schreef:
    Ik ga echt gewoon over een maand twee dagen die username nemen en dan kan ik de trash zijn die ik ben.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 11:13 ]

    Lol.
    Deze droom was echt vreemd. Ik kijk té veel Prison Break :')

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 11:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij komt oppassen, maar omdat je steeds overal heen gaat en dat kind niet alleen met mijn opa mag zijn, moet ìk de hele tijd om hem denken. Als ik om een kind wilde denken was ik zelf wel zwanger geraakt (finger)


    Ik vind het zo vies als ouders de handen van hun kinderen niet wassen als ze naar de wc geweest zijn.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 12:06 ]

    Goud schreef:
    londen is echt zooo cool ik heb al zot veel nice foto's getrokken maar hell wow deze stad is way too big
    ik ben echt doodop en ik heb grotendeels met de metro gereisd



    oh lol en ik heb deze avond een jack the ripper tour gedaan en yuuuk spannend en eng was het wel

    Echt gaaf! Ik ben er pas ook nog geweest (en heb die tour toevallig gedaan haha). Ik hoop dat je er nog veel plezier gaat hebben ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jippie jippie
    Selectiedag voor een nieuwe school: heb twee keer mezelf voor gek gezet, ze verteld dat ik op Quizlet werk en dat ik ooit fanfics schreef. Het zou me niks verbazen als die twee die probeerden me nog eens voor gek te zetten ("hé Lieke, zal ik eens even op je site komen ruzie maken") me nu hier gaan stalken. How great. :W