• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Ik had het kunnen weten. Zijn benen waren langer dan die van mij en algauw vloog ik over de jongen zijn schouder. Mijn lichaam bungelde over zijn schouder, terwijl hij ongeneerd naar de kassa liep en hier dood normaal ging afrekenen. That weirdo.
    Bungelend droeg de jongen me dan ook helemaal naar school, terwijl hij mij de coissants al gegeven had. Niet dat ik op mijn kop croissants kon eten. Jammer weer. Chris zelf zat aangenaam al aan zijn pretzel stick te sabbelen. Het is dat ik een perfecte gaydar had, maar anders had ik beweert dat Chris gay was. Hij zat te veel aan lange stengels.
    ‘We zijn weer op jouw terrein, miss president.’ zei Chris eindelijk toen we op het schoolplein stonden. ‘Maar ik hoef me geen zorgen te maken over iets toch? Dus gedragen.. Nah.’
    Hij sloeg nog met zijn hand op mijn bum, voor hij me neer zetten. Ach zagen de leerlingen dat ik ook niet meteen een oude saaie tang was, puur omdat ik president was. Ik hield ook wel van fun en daarnaast stond ik toch onder sommige nog bekend als de bende hoer. Gelukkig hadden de meeste me een tweede kans gegeven.
    ‘Of wel en heb ik nu een probleem?’ vroeg hij uitdagen waarbij hij zijn wenkbrauw ophaalde. Ik keek de jongen dan ook even streng aan, terwijl een klein krullend haar plukje voor mijn ogen schoot, als een strenge juffrouw, hoewel ik het brilletje op mijn neus miste.
    ‘Oppassen meneer Barone. Anders word dat detention voor jou en nee, daar zullen geen knappe babes zitten.’ Ik duwde plagend tegen zijn schouder, voor de schoolbel ging en we naar gym moesten. Ik had nog geen eens iets geknabbeld. Gelukkig kon ik multitasken.
    ‘Maar voor nu moet je het maar doen met gym.’ Ik greep even naar zijn hand – om te laten zien dat je ook mensen normaal mee kon trekken, in plaats van meteen de hele wereld diens persoons kont te laten zien. ‘Zie je zo hun.’ Zei ik dan ook en glipte de kleedkamers in. Ik nam een hapje van de croissant, voor ik me om begon te kleden. Ik had mijn lange, groene school joggingbroek mee. Puur omdat het ’s ochtends nog wel koud kon zijn. Mijn shirt – die net iets te groot was – knoopte ik iets op. Net op dat moment schoot er een appje binnen van mijn duifje – ofwel de enige romeo momenteel in mijn leven.

    From Owen aka. Hotstuff

    Eyy! Where are you at? I miss you :c xxx

    To Hotstuff: @ gym. Where u should be too, babe.


    Ik stopte mijn mobiel weer weg, gezien ik Owen toch wel op het veld zou vinden. Ik nam mijn ham kaas croissant mee, voor ik met mijn bibs op het gras ging zitten. Ik had Jacinta wel zien staan, maar gezien Jem erbij stond, was ik niet bepaald geneigd om daar heen te gaan. Jem was dan misschien mijn ex, maar hij vond het nog steeds nodig om naar onze relatie te hinten. Ik had hem dan ook nooit verteld waarom ik het uit gemaakt had, hoewel het alleen maar was om hem te beschermen en omdat ik me nooit goed genoeg gevoeld had.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 17:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Vincenzo Santino Alesi

    at the gym locker rooms • with gus, dallas, owen, jem



    ‘Prima,’ had Gus half onverstaanbaar gemompeld terwijl hij zich begon om te kleden. Ik begon de keuze om de sweater aan te doen al gauw te betwijfelen maar dacht dat ik het wel zou overleven, ik had niet het gevoel dat ik me precies vandaag het zweet in zou willen rennen.
    De vragende blik van Gus sprak vervolgens boekdelen, ‘ik zou graag ‘ja’ zeggen, maar waarheen?’
    Ik fronste, ‘er is een feestje bij Will, je moet wel komen. Je bent onmisbaar.’ Ik begon mijn veters te strikken, ‘heb je er nog niks van gehoord?’
          Niet veel later kwam Dallas binnen die ik even goed bekeek, al zijn aandacht was op zijn telefoon gericht voor hij neerplofte en begon te grabbelen in zijn tas.
    Ook ik checkte nog even mijn telefoon en beet in mijn onderlip om geconcentreerd op het smsje van Aliz te antwoorden.
    To: Aliz
    Ik wil niet in jullie drama terechtgekomen dus reageer dit alsjeblieft niet op mij af

    Ik keek weer op toen Dallas vroeg waar Caleb was, ik fronste lichtelijk en keek naar Gus die het nodig vond om daar op te reageren.
    ‘Daar heb je, je antwoord,’ sprak ik en lachte zachtjes terwijl ik mijn kleding opstapelde en in mijn tas propte. ‘Caleb is veel te brak om te komen, we hadden gister een wilde nacht, laten we het daar op houden,’ ik hield mijn handen even kort, in de lucht als teken dat ze zelf de vraagtekens in mochten vullen.
          ‘Is Jacinta wel van plan te komen?’ Vroeg ik hem doelend op zijn ex-vriendinnetje waar hij net nog mee stond te kletsen, na die opmerking gemaakt te hebben hees ik mezelf op en keek ik Dallas even uitdagend aan.
    Al gauw spotte ik niet alleen Owen maar ook Jem die samen een harthartig conversatie aan het houden waren. Toen Jem de deur liet dichtvallen liep ik er heen en greep het shirt behendig van de banken af en keek er even naar.
          ‘Weet je wat, het is inderdaad echt een mooi shirt, zo één zou ik er ook wel willen hebben.’ Ik paasde het shirt naar Gus die waarschijnlijk niet echt bereid was om hem op te vangen. ‘Gus, jij bewaart dat shirt wel even toch?’ Ik knipoogde naar hem en lachte zachtjes voor ik Owen even een zwak glimlachje gaf.
    Vervolgens liep ik richting de deur naar de velden die ik alvast opende maar er toch nog even nonchalant tegen aan bleef hangen omdat ik nul komma nul percent zin had om te gaan hardlopen. Of laat staan iets doen.
    Hoe moeilijk ik het ook vond om toe te geven z'n avond deed me wel wat en de wallen onder mijn ogen spraken voor zich maar soms was thuisblijven nou eenmaal geen keuze en Caleb deed er ook niet zo moeilijk om. Ik vroeg me af hoe het met hem ging maar dat hoefde ik mezelf eigenlijk helemaal niet af te vragen, die was aan het scoren. Het was een soort magneet, hij leek ieder soort wel aan te trekken, soms was ik daar best jaloers op.


    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 20:12 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Desierto • Badboy • @supermarket with girlfriend

    Ze keek me even streng aan waardoor de uitdagende grijns op mijn lippen net iets breder werd. ‘Oppassen meneer Barone. Anders word dat detention voor jou en nee, daar zullen geen knappe babes zitten.’ ik pruil even terwijl ze plagend tegen mijn schouder duwt. 'Dus jij laat me daar gewoon achter?' zeg ik, slightly dramatic. Ik kijk op als ik de bel hoor gaan en zucht even. Ik had geen zin in gym, het is compleet nutteloos. ‘Maar voor nu moet je het maar doen met gym.’ hoor ik haar zeggen voor ze me meetrekt. Aan mijn hand, ik had een vaag vermoeden dat dit was omdat ze me niet zo makkelijk kon optillen als ik haar. Ik lach even bij de gedachte. ‘Zie je zo hun.’ ik kijk haar even na en bijt kort op mijn lip, voor ik met een lichte grijns naar de kleedkamers loop die al aardig vol was. Ik loop snel naar mijn plek in de hoek en begin me om te kleden. Ik kijk kort met afgunst naar de kleding en schud mijn hoofd, verschrikkelijk.
    Ik doe de lange broek aan en kijk even kort naar het shirt, dan naar de spiegel en vervolgens naar buiten. Het is goed weer... Ik kan het altijd proberen... Ik stop het shirt weer terug en kijk met een brede grijns naar mijn spiegelbeeld. Mijn blik gaat over de tattoos die mijn borstkas en armen sieren, voor ik naar buiten loop. Kort gaat mijn blik over het veld, voor ze weer op Ayden vallen. Mijn blik gaat kort over haar heen, voor ik achter haar plaats neem. 'Ik denk dat ik mijn shirt ben vergeten...' fluister ik bij haar oor voor ik een snelle kus in haar nek plaats, waardoor ik haar hopelijk genoeg afleid om een stukje van de croissant te pakken.


    El Diablo.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it.”

    • Senior • Dancer • Eighteen • Outside, Gym class - Jem • Outfit

    Lichtelijk in gedachten verzonken rek ik de spieren in mijn benen door mijn hakken naar mijn billen te trekken, waarbij ik haast moeiteloos mijn evenwicht weet te behouden als ik zo voor een paar tellen blijf staan. Het was een soort automatisme geworden om te doen - het opwarmen van mijn spieren - daar het een vereiste was bij het dansen; tenslotte zat ik niet te wachten op blessures, of wat dan ook. Ditmaal besteedde ik er echter minder aandacht aan dan ik normaliter zou doen, waardoor ik maar wat losjes aan het werk ging. Uiteindelijk weten naderende voetstappen mijn aandacht op te eisen en eens ik opkijk zie ik hoe Jem op zijn gemak mijn kant op komt gelopen.
          ”Goedemorgen,” spreekt hij, waarna hij zich op de rand van het hek hijst. “Dus hoe gaat het met onze bijna wereldbekende danseres?” Een zachte lach verlaat mijn lippen. “Wereldbekend,” herhaal ik dat ene woord en schud lichtjes met mijn hoofd. “Bij lange na nog nog niet, maar het is een mooie droom,” prevel ik tevreden als ik denk aan het idee ooit zover te mogen komen. Helaas mocht ik dan wel getalenteerd zijn, maar wilde ik dat niveau halen dan had ik nog wat meer nodig dan een paar events, trainingen en shows. Die lat lag zo hoog dat ik mezelf die niet op ging leggen. Ik danste voor de plezier, met veel liefde en omdat ik er mezelf in kon zijn. “Met mij gaat het in ieder geval goed,” voeg ik er tevreden aan toe en rek nog eenmaal mijn armen alvorens ik besluit er genoeg van te hebben en me ter plekke op de grond laat zakken.
          “En met jou?”
    Schuins kijk ik naar Jem op, waarna ik me een kwartslag draai zodat ik zowel naar hem kan kijken als eventueel andere leerlingen die het veld opkomen. “Ga jij vanavond ook naar dat feest?” Terwijl de vraag over mijn lippen heen rolt glijden mijn poelen op dat zelfde moment een keer over het veld heen. In de verte zie ik eindelijk de eerste glimp van mijn allerbeste vriendin - die in het gezelschap van Chris verkeerd - en ik onderdruk de neiging naar haar te roepen in de wetenschap dat ze toch niet komt vanwege Jem. Het is daarom dan ook dat ik mijn donkere kijkers van het tweetal afhaal en ze terug op Jem wil richten als ze halverwege blijven hangen op het ontblote getatoeëerde bovenlichaam van Vince; die op zijn beurt nonchalant in de deuropening richting het veld stond.
          Schaamteloos glijden mijn poelen over hem heen en pogen veel details zo goed mogelijk op te nemen, ondanks de afstand die er vooralsnog aanwezig was. Ik hoefde niet te ontkennen dat er een aantrekking was, dat leek zo nu en dan haast tastbaar in de lucht te hangen en was het negeren absoluut niet waard, maar die jongen had een reputatie van hier tot ginder en ik paste er voor een van zijn vele scharrels voor de nacht te worden. Mijn standvastigheid werd bij hem dan ook aardig op de proef gesteld en ik moest me in vele bochten wringen wilde ik niet bezwijken onder zijn aanwezigheid. “Oh boy,” mompelde ik haast verlekkerd doch onhoorbaar binnensmonds en scheurde mijn blik met veel moeite los om naar Jem op te kijken.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 21:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Mijn ogen gleden naar Micah en vervolgens naar zijn benen, die hij uitstrekte. Degene die voor hem zat keek even verstoord om. Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd. Zelf was ik ook behoorlijk lang en ondervond zo nu en dan ook wel eens problemen met de tafels hier op school. Met je knieën de onderkant van de tafel raken terwijl er nog natte kauwgom aanzat? Dat was dus echt ronduit ranzig. Ik wist dus precies waar Micah op dit moment mee aan het strugglen was.
          ‘Groot gelijk, wie hem als eerste raakt krijgt een fles wodka,’ antwoordde Micah grijnzend op mijn voorstel. Ik grijnsde even breed terug.
          ‘Deal, de vorige keer kreeg ik ook al een fles Jack van je,’ zei ik met een knipoog. De deur naar het lokaal ging open en Mr. Gilbert kwam het klaslokaal binnen schuifelen. Hij was echt de meest verstokte, stoffige leraar ooit en dus totaal niet boeiend om naar te luisteren. Hij praatte ontzettend monotoon en zodra hij ging praten over dingen zoals de sinus ging je vanzelf ssszz-insussen.
          ‘Oh wauw, die dingen breken tering snel zeg,’ merkte Micah naast mij op. Verbaasd keek ik opzij en zag zijn rekenmachine op zijn tafel liggen – althans, wat ooit een rekenmachine was geweest.
          ‘Zeker als je 'm onderop legt in je tas, terwijl je-je tas behandelt als een zak aardappelen.’ Ik schoot in de lach maar trok mijn gezicht al snel weer in de plooi toen Mr. Gilbert verstoord over de rand van zijn bril, onze richting op tuurde. Die man was echt zo bijziend als maar zijn kon en had mij mijn hele sophomore jaar een 'hij' genoemd – ondanks mijn lange haren. Tja, dat kreeg je nu eenmaal in het hipster tijdperk. Hij begon dingen op het bord te schrijven en ik blikte even in mijn boek om te kijken wat nu eigenlijk gingen doen. Meetkunde, yikes. Mijn gezicht vertrok. Meetkunde was voor mij echt zo'n gevalletje: ‘Jantje heeft een mand met zeven peren en vijf appels. Hij geeft aan zijn vader en moeder van elke fruitsoort één. Bereken de diameter van Jupiter.’ Ik keek Micah's kant op. ‘Voor wodka?’



    17 • Senior • Punker • Goalgetter @ Soccer team • Math class • Micah


    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Je maakt mij nieuwsgierig naar je mooie plekje, so let's do that,’ was haar antwoord. ‘Het is toch maar gym. Desnoods schrijf ik een briefje dat ik last heb van mijn "maandelijkse problemen", voordeel van een mannelijke leraar.’ Ze knippoogde naar me en ik trok kort een vies gezicht. ‘Helaas kan ik dat niet voor jou doen, ik vrees dat hij daar niet in zal trappen. Anyhow,’ ze haakte haar arm door die van mij. ‘Lead the way, kind sir.’
          ‘Nooit gedacht dat de Aliz Harrington deed aan spijbelen, ik ben nu al een slechte invloed op je,’ zei ik plagend en gaf haar een por in haar zij.

    Ik had Aliz meegenomen naar een soort plantsoen in de buurt van school, aan het water. Ik ging er regelmatig heen wanneer ik weer eens spijbelde en vond het wel de moeite waard om te laten zien aan Aliz. Persoonlijk vond ik het een mooi plekje en het was er bovendien rustig – iets wat tegenwoordig zeldzaam was in een drukke stad als San Francisco.
          ‘Zeg, Lucky Luke, heb jij toevallig een extra helm? Zoals je zonet wel heb gemerkt zijn mijn driving skills niet bepaald skills te noemen.’ Even keek ik Aliz niet begrijpend aan, gezien het een vrij random vraag was om te stellen. Langzaam begon echter het kwartje te vallen want: 1.) Aliz kon duidelijk niet rijden 2.) vandaar dat ze altijd op school verscheen met Caleb 3.) dat was vandaag niet het geval geweest. Ik hield mijn hoofd een tikkeltje scheef.
          ‘Zoek je soms een nieuwe chauffeur madame?’ vroeg ik onschuldig. Ik gooide mijn lege koffiebeker weg.
          ‘Ga je naar het feestje vanavond, trouwens?’ Ik haalde mijn schouders op.
          ‘Denk het wel, desnoods om te partycrashen en gelukkig voor jou heb ik een extra helm en ben ik zelfs bereid om je een lift naar het feest aan te bieden, mits....’ Ik dacht even na over een goede voorwaarde. ‘Mits je een dans voor mij bewaart en ik je thuis mag brengen.’

    Cheryl schrijf jij ze dan even naar de parkeerplaats zodat het voor Mirte en Matty ook weer klopt ^^?



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Coffeeroom > Special spot • Aliz

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 21:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Naast Jacinta en Jem zag ik nog vrij weinig bekende. Ik bleef dan ook rustig knabbelen aan het croissantje, terwijl de zonnestralen al speels over mijn gezicht speelde. Zin in sporten had ik dan niet bepaald. Altijd deed ik wel netjes mee. Net zoals iedere vak, hoewel ik nog steeds mijn oude streken buiten school nog had.
    ‘Ik denk dat ik mijn shirt ben vergeten…’ Ik schrok lichtjes op, terwijl ik zijn lichaam achter me voelde zitten. Zijn lippen drukte zich kort in mijn nek, wat mij hem een vrijbriefje gaf om hem even tegen zijn blote borst te slaan. Die verdiende hij dubbel en dwars. Vooral nu hij een stukje van mijn croissant stal. Het maakte dan ook niet uit welke smaak croissant ik zou nemen. Hij zou altijd wel mee knabbelen, net zoals ik bij andere en ook hem deed.
    ‘Zolang je maar niet komt uithuilen bij mij als je straf krijgt, hun.’ Antwoorde ik dan onverschillig zoals ik wel vaker was. Ik haalde dan ook even mijn schouders op, waar ik het niet kon laten om mijn hoofd toch nog even tegen hem aan te nestelen. Alles was beter dan de harde bast van de bomen nietwaar. Daarnaast had Chris ook wel een goed lichaam – maar ik had het té vaak gezien om erover te kwijlen als sommige meiden op deze school. Daarnaast vind ik het belachelijk als mensen blindelings een jongen gaan stalken puur omdat ze een packje of vier, zes hebben. Het was alleen een benefit.
    ‘Denk je wel dat je volledig gekleed kunt gaan naar een bal, anders ga ik wel met Owen. Ik en Jacinta gaan overleggen met student council of we binnenkort er een kunnen organiseren. Ik moet wel aan mijn Prez beloftes houden he.’ Ik trok mijn mondhoeken even omhoog, voor ik even deed alsof ik aan de jongen rook. Hij rook zoals gewoonlijk, peuken, zoetig en met een vleugje mint hier en daar. ‘Laat maar. Ik ga dan wel met Owen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Aliz Nicola Harrington
    PARKING LOT || WITH LUKE || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    ’Nooit gedacht dat de Aliz Harrington deed aan spijbelen, ik ben nu al een slechte invloed op je.’ Luke porde in haar zij en ze stak haar tong naar hem uit. ‘Er is wel meer dat je niet over mij weet, SURNAME. En op dit moment had ik elk aanbod aangenomen om iets anders te doen dan gym. Mijn hoofd staat er totaal niet naar.’

    To Owen Yap, eigenlijk wel, maar ik kom niet. Zie ik je bij de lunch?

    To Vince Whatever, laat maar.

          Luke’s plekje bleek niet ver van de school te school te zijn. Het was er heerlijk rustig, wat ze precies nodig had na de afgelopen nacht. Voor enige tijd, ze wist niet precies hoelang, sloot ze haar ogen en genoot er van.
          Even later stelde ze Luke haar vraag, hopend dat hij het gelijk snapte. Aan zijn gezicht te zien viel het kwartje echter niet gelijk, maar het begon langzaam te rollen, hoopte ze.
          ‘Zoek je soms een nieuwe chauffeur madame? En denk het wel, desnoods om te partycrashen en gelukkig voor jou heb ik een extra helm en ben ik zelfs bereid om je een lift naar het feest aan te bieden, mits.... Mits je een dans voor mij bewaard en ik je thuis mag brengen.’
          Aliz haalde haar schouders, alsof het haar niks deed. ‘Misschien, je hebt zelf ondernomen dat ik een gevaar ben op de weg. Misschieeeeeeen, als je me niet brengt, rijd ik je volgende keer wel echt aan. Compleet per ongeluk natuurlijk.’ Ze schonk hem een onschuldige glimlach. ‘En, helaaspindakaas, Dallas brengt me al. First come, first serve.’ Plus het zou niet een erg goed idee zijn om met Luke naar het feest te gaan. Waarschijnlijk ook niet om hem haar naar school te laten brengen, maar ze wilde absoluut niet zelf rijden. Ze kreeg al kriebels wanneer ze er aandacht dat ze vanmiddag weer naar huis moest rijden. Plus, Owen woonde aan de andere kant van de stad wat school betreft, dus het zou sowieso niet logisch zijn als hij haar op zou halen. Toch?
          ’Als je mij morgen een lift naar school geeft, dan dans ik met je,’ glimlachte ze. ‘Ehm, als Owen het goed vindt natuurlijk,’ voegde ze er net iets te laat aan toe. Slim, Aliz, heel slim. Fake-vrendinnetje spelen was lastiger dan ze verwacht had, maar ze wilde niet Owen teleurstellen.

    To Owen Hoe vreemd zou het zijn als ik vanavond met Luke dans? Misschien dat hij mij dan morgen naar school wilt brengen. Ik ben verschrikkelijk in rijden, maar als je denkt beter van niet, dan kan je het gewoon zeggen, okay?

          Ondertussen begonnen ze weer richting de school te lopen, waar aangekomen, ze Caleb met Roxy zag, en het was wel duidelijk wat er ging gebeuren op school? Aliz beet onzeker op haar onderlip. Was dat waarom hij haar negeerde? Ze wist dat Caleb en Roxy wel eens… iets deden, maar op school? Betekende dat dat ze iets hadden?
          ’Dus, eh,’ begon ze, terwijl ze haar blik los scheurde van Caleb en Roxy. ‘Wil je nog snel naar de les lopen, of iets anders? Alles is prima voor mij.’




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LIBBY MCKENNA
    Senior Seventeen Schoolband Hippie On the field With Ayden and Chris

          Mijn geheugen bevat enkel gaten. Aan het begin van het schooljaar moet ik voor elke les mijn rooster er weer eens bij pakken om te zien waar ik heen moet, maar waarschijnlijk weet ik over maximaal twee maanden altijd weer uit mijn hoofd welke les ik op elk moment van de week moet volgen.
          "Gym, jij ook toch?" Antwoord Owen op mijn vraag, waarna ik even knik. Blijkbaar heeft hij alles al beter op een rijtje. Normaal gesproken ben ik niet ontzettend vergeetachtig, maar dit is een uitzondering. Ik voel me in elk geval opgelucht dat ik nu niet ergens alleen les heb. Alhoewel ik me in mijn eentje ook best kan vermaken, heb ik even afleiding nodig.
          Samen met Owen loop ik richting de kleedkamers, waarvoor we nog even stoppen bij onze kluisjes. Door een wonder heb ik een kluisje naast die van Owen toegewezen gekregen, waardoor ik hem naast één van mijn beste vrienden ook mijn kluisjesbuddie kan noemen. Niet dat kluisjes vaak de beste plek zijn om een gezellig gesprek te houden, zeker niet als de bel net is gegaan en er een zee van mensen allemaal op dezelfde tijd bij hun kluisjes willen zijn. Snel verruil ik mijn ene tas voor de andere en doe ik mijn kluisje weer op slot. Zuchtend sla ik de gym tas over mijn schouder en sluit ik me weer aan bij Owen.
          "Gym in de ochtend is echt een marteling." Hoor ik hem zeggen en ik lach. Over het algemeen is gym op elk tijdstip van de dag een marteling. "Ach, het ligt er een beetje aan wat we gaan doen." Antwoord ik. Ik heb altijd al erg gemengde gevoelens over gym gehad, gezien ik best zelf mijn conditie kan onderhouden en ik het idee heb dat dat me ook een stuk beter lukt als ik gewoon mijn eigen dingetje doe. Ik ben tevreden als we gewoon een aantal rondjes moeten rennen of een balsport moeten doen. De rest is niet echt aan mij besteed. Daarnaast zijn teamsporten bij gym ook niet echt iets wat mij blij maakt, omdat er altijd wel een aantal veel te fanatieke mensen bijzitten die doen alsof dat ene spelletje het meest belangrijke is in hun leven. Ik vind het wel leuk om te sporten, maar mijn aandacht is vaak nergens te vinden, waardoor ik mijn potentie niet echt waarmaak.
          " Zie je zo." De stem van Owen haalt me uit mijn gedachten en ook ik zeg hem gedag voordat we bij de kleedkamers uit elkaar gaan. Eenmaal daar binnen zie ik niet zo snel iemand met wie ik een praatje wil maken en begin ik me maar meteen om te kleden. Ik heb zowel de lange broek als de trui thuisgelaten, het is veel te zomers om die aan te doen. Daarom hijs ik me enkel in het groen en gele korte broekje en t-shirt en loop ik daarna het veld op.
          Eenmaal in de buitenlucht, zie ik al dat er verschillende groepjes op het veld zijn gevormd, waar een aantal van mijn vrienden tussen zitten. Ik moet toegeven een kleine draai in mijn maag te voelen zodra mijn ogen op Ayden vallen. Even twijfel ik of het wel verstandig is om mezelf op dit moment met haar te confronteren, maar uiteindelijk loop ik toch op haar en Chris af.
          "Morning." Zeg ik als begroeting, als ik mezelf naast hun op het gras laat zakken. "Hoe gaat het met jullie, op deze vroege morgen?"


    She was always looking for more..

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – in the gym – alone – feeling uncomfortable & sad

    Het was weer tijd voor school. Normaal zou ze daar niet zoveel problemen mee hebben, maar nu leek het alsof iedereen wilde dat ze haar laatste jaar slecht begon. Lucas was een eikel aan het zijn, met Charlotte had ze ruzie, bij Micah hoefde ze daardoor niet aan te kloppen. Caleb zou natuurlijk ook team Lucas zijn en had ze daarnaast nog vrienden? Dallas misschien, maar hij was populair en populaire mensen waren of stom of ook eikels, maar dan wel een andere soort eikel als Lucas. Want Lucas was gewoon achterlijk bezig eigenlijk, doen alsof hij geen idee had wat er in de vakantie was gebeurd.
          Nu stond ze in de gymzaal, alleen. Ze gooide een achtergelaten basketbal tegen de muur aan. In haar andere hand had ze haar telefoon geklemd. Het gesprek met Lucas ging niet helemaal als gepland. Al had ze eigenlijk ook niets anders verwacht, het was immers Lucas. Ze had niet eens doorgehad dat er een ander iemand binnen was gekomen. Ook niet doorgehad dat hij weer weg was gegaan, trouwens.
          Het duurde enkele minuten voordat ze doorhad dat de bel was gegaan, waarna ze zich snel de gymzaal uit haastte. Ze zou haar dag beginnen met gym, wat verrassend genoeg een van haar favoriete vakken was.
    Ze vervolgde haar weg naar de kleedkamers en liep toen die van de vrouwen binnen. Er waren al wat andere meiden aanwezig, waaronder Libby, maar die was al bijna weer klaar en dus weer naar buiten vertrokken. Juniper gooide haar tas neer op de bank en pakte haar gymoutfit eruit. Dit trok ze zonder een woord met de andere meiden te wisselen aan, waarna ze de anderen snel een knik als begroeting gaf en weer de kleedkamer uitliep.
          Eenmaal buiten aangekomen stonden er al meerdere klasgenoten buiten. Mensen als Libby, maar ook mensen als Jacinta en waar Jacinta was, was ook Ayden. Die meid kon het vast voor elkaar krijgen om alle lessen samen met haar te hebben. Juniper rolde met haar ogen en besloot te wachten op mensen die haar aandacht waard waren.

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 9:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Desierto • Badboy • @supermarket with girlfriend

    Tevreden stak ik het stukje croissant in mijn mond en lach zachtjes. ‘Zolang je maar niet komt uithuilen bij mij als je straf krijgt, hun.’ hoor ik haar onverschillig zeggen en ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Altijd toch?' grijns ik. Ik kijk even naar haar als ze haar hoofd tegen me aan nestelt, maar doe verder niks. Kort kijk ik over het veld. ‘Denk je wel dat je volledig gekleed kunt gaan naar een bal, anders ga ik wel met Owen. Ik en Jacinta gaan overleggen met student council of we binnenkort er een kunnen organiseren. Ik moet wel aan mijn Prez beloftes houden he.’ ik kijk weer naar haar met een klein glimlachje. 'I think so..' mompel ik en streel even door haar haar. ‘Laat maar. Ik ga dan wel met Owen.’
    Een quasi geschokt/beledigd geluidje rolt over mijn lippen. 'Ik dacht net dat je me mee vroeg naar het bal.' zeg ik met een pruillipje. 'Ik zal me gedragen, I promise.' zeg ik en hou mijn hoofd ietwat schuin. 'Ik beloof niks over de nacht tho.' zeg ik plagend en speels, een lichte grijns op mijn lippen. Het was geheel onschuldig bedoeld, al zou ik het niet heel erg vinden als... Laat maar. "Morning." hoor ik opeens en ik kijk op naar Libby, die naast ons plaats neemt. "Hoe gaat het met jullie, op deze vroege morgen?" ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Mweh... Het is ochtend en veel te vroeg. Maar als ik niet uit bed zou komen zou deze hier me gaan slaan met een zweep denk ik zo.' zeg ik en gun Ayden een plagende knipoog. Ondertussen laat ik mezelf naar achter vallen en kijk kort naar Libby, voor ik mijn ogen kort sluit. 'En hoe gaat het met jou dan..?' vraag ik met een klein glimlachje.


    El Diablo.

    DALLAS COREY EATHONS

    Senior • The athletic guy • 19 • Changing rooms Gymclass • Gus, Vince & Owen Juniper

    Dallas had niet alleen Gus en Vince opgemerkt, een aantal seconden later verscheen Owen in zijn blikveld, naast wie hij zijn spullen had neergezet.
          ’Hé, man.’ Hij wist Owen een glimlach te schenken en hem lichtjes uit balans te brengen, wanneer hij zijn schoenen om zijn voeten probeerde te binden, door hem een speels duwtje weet te geven. Dallas kon het niet laten om een korte grinnik te laten horen, maar werd al snel onderbroken door het getril in zijn spijkerjas.
          Dit zorgt er voor dat zijn ogen van Owen naar het kleine scherm van zijn smartphone schieten en hij het berichtje van Aliz in zich opneemt met een kort lachje. Dallas kon haar hierbij geen ongelijk geven, gezien hij over het algemeen te laat wist te komen door een of andere reden. Al was het meestal de schuld van zijn laksheid, gezien hij immers de moeite niet deed om op te schieten en eigenlijk alles op zijn dooie gemak wist uit te voeren.
         
    To Aliz Wat jij wilt, madame. Fris mijn geheugen even op, hebben wij gym samen?

          Hoewel Dallas zijn vraag niet specifiek had gericht op een van de jongens in de kleedkamer, was het voor hem vrij duidelijk dat hij Vince aansprak met dit gegeven. Echter was dat niet voor iedereen zo, gezien Gus een antwoord op zijn vraag wist te formuleren.
          ’Weet ik veel,’ Dallas twijfelt op dit moment of hij degene was tegen wie Gus plotseling uitviel, maar wanneer hij zijn hoofd een tikkeltje weet te draaien en over zijn schouder heen kijkt, merkt hij dat geen van de jongens zich aangesproken voelt door Gus en een paar blikken zelfs op Dallas staan gericht. ‘Niet mijn probleem.’ Vervolgt hij dan, wat een vragende blik op Dallas zijn gezicht laat staan. Waar bemoeide deze kerel zich mee? Daarbij had hij het idee dat Gus zich vrijwel altijd, overal en door iedereen gemogen wilde worden? Ach, Dallas zal vast een uitzondering hierop zijn, gezien zijn houding jegens hem, waar hij eigenlijk totaal geen moeite mee heeft.
          ’Moet je – je altijd aangesproken voelen, Kingsley?’ Weet hij bot uit te brengen, terwijl hij hem met een frons aan kijkt. Hoewel Dallas niet het observerende type lijkt door de manier waarop hij zich gedraagt, pakt hij toch zijn momenten om zijn omgeving te scannen en daarmee in zich op te nemen. Zo is het gedrag van Gus ook niet onopgemerkt gebleven en is het Dallas opgevallen dat hij zichzelf overal bij wilt voegen. De echte Gus is moeilijk te pijlen, gezien hij zich anders opstelt wanneer hij in de buurt van de jocks is dan bijvoorbeeld in de buurt van Owen. Iets wat Dallas niet helemaal zint en hij eigenlijk het liefst afstand van deze jongen wilt nemen, vandaar dat de sfeer tussen deze twee nooit optimaal is geweest.
          ’Daar heb je, je antwoord.’ Dallas had ondertussen zijn shirt uit weten te trekken en kneed zijn groen gele gymshirt lichtjes tussen zijn beide handen, terwijl hij naar de jongeman wist te luisteren met een bepaalde afkeur.
          ‘Caleb is veel te brak om te komen, we hadden gister een wilde nacht, laten we het daar op houden.’ Dallas besloot hier verder niet op te reageren en trok in plaats daarvan het shirt over zijn hoofd heen. Hoewel hij zelf ook niet altijd in het bezit was van de meest geweldige discipline, ontbrak dit wel degelijk bij Caleb en werd dit nu ook niet bepaald bevordert door zijn beste vriend Vince.
          Ah – well, Dallas wist wel beter dan zich met het leven van Caleb te bemoeien, maar wanneer het er op aankwam kon hij hard zijn tegen degene die aanvoelt als zijn broer. Hij wist hem wel degelijk aan te geven wanneer hij het te ver vond gaan en daarmee is Caleb een van de weinigen bij wie Dallas écht laat zien dat hij om hem geeft. De enige reden voor Dallas om dit te doen, is omdat hij wel degelijk om Caleb geeft en hem liever bij hem thuis op de bank ziet zitten dan lazeres in een greppel.
          ’Is Jacinta wel van plan te komen?’ Vince zijn poelen branden in zijn rug en zorgt ervoor dat Dallas kort zijn ogen naar beneden richt. Niet omdat hij op enige manier geraakt is, maar omdat hij weet dat Vince een reactie probeert uit te lokken en Dallas niet van plan is hier aan toe te geven. Vandaar dat hij hem enkel een grijns schenkt en een kort lachje weet uit te stoten.
          ‘Geen idee, misschien heeft ze wel een andere pleaser weten te vinden.’ Zegt hij dan iet wat gewaagd en een tikkeltje koel, voordat hij zijn tas dicht ritst en onder de metalen bank schuift. Zijn roze schoenen vielen extra op door het contrast met de kleuren van de rest van zijn kledij, maar het was nog net matchend – niet dat het hem anders wat had uitgemaakt.
          Dallas laat het hierbij en weet de kleedkamer te verlaten om vervolgens een aantal van zijn klasgenoten in het zicht te krijgen, waaronder Libby, Jem, Juniper and Jacinta. Hij rekt zijn nek spieren door zijn hoofd langzaam opzij te bewegen voor hij een sprint weet te trekken waardoor hij achter Juniper beland.
          Dallas pakt haar schouders van achter beet en lift deze een paar keer op om vervolgens weer op haar schouders te laten belanden. ‘Juni, Junip, Juniper,’ begint Dallas waarna hij een kort tikje tegen haar hoofd aan geeft. ‘Ik zie dat je uitermate enthousiast bent over deze gymles.’ Hij draait haar om en legt zijn duim en wijsvinger op haar mondhoeken om deze in een glimlach te trekken.


    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 12:57 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , With Charlie, In Math class

    🐭




    Mijn blik was dreigend toen de jongen voor me zich even verstoord had opgedraaid, dus hij keek al gauw weer voor zich, goed zo want anders was hij mijn visier geweest om extra grote natte propjes in zijn met gel gestijlde haren te schieten. Ik keek weer om naar Charlie die grinnikend haar hoofd schudde waardoor haar blonde lokken vrolijk meewipten. Ik schonk haar een knipoogje en begon propjes te maken. En dan vroegen de mensen zich altijd af waarom de achterste bank nat was hmm…
    ‘Deal, de vorige keer kreeg ik ook al een fles Jack van je,’ zei de blondine waardoor ik even quasi onschuldig naar haar grijnsde. “Achter school I promise, ten miste als je me er aan herrinerd.” Lachte ik al werd de pret verpest toen de leraar binnen kwam , alles aan deze man maakte me slaperig, maar niet bepaald dat ik er goed van ging dromen ew nee. Had je die man al gezien? Pure horror ik zweer het je. Die wrat op zijn voorhoofd die zou zo gaan ontploffen als je niet oplette.
    Gezien ik bezig was met de probjes te maken verveelde ik me al snel waardoor ik de knopjes van mijn rekenmachine begon los te pulkeren en kon het dan ook niet laten om iets te luid te lachen om Charlies opmerkingen ‘Zeker als je 'm onderop legt in je tas, terwijl je-je tas behandelt als een zak aardappelen.’ Beiden lachten we maar kregen een geïriteerde blik toegewopren van Mr. Gillbert al zat hij er toch een eind naast
    “Dit ding is niet eens een zak aardappelen waard, met aardappelen kun je tenmiste nog iets.” Zei ik verveeld , meteen kreeg ik dan ook zin in frieten, al sloeg ik mezelf mentaal om ook maar te durven denken aan vettig eten. ‘Voor wodka?’ Vroeg de blondine naast me waardoor ik haar grijnzend aankeek en knipoogde. “Ready, set go.” Met deze woorden nam ik mijn rietje en mikte een aantal keer op de leraar, war ik hem bij mijn vijfde propje lekker in zijn nek schoot. “Gotcha.” Grijnsde ik naar Charlie , het grappige was dat de leraar ongestoord verder ging.





    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, In the lockerroom,with Gus

    👓



    Ik had mijn spullen naast Dallas geplaatst gezien ik hem het beste van de meesten hier kende en daarbij maakte het me ook niet zozeer uit waar ik stond want erg lang bleef ik toch nooit in de kleedkamers. Na mijn shirt ingewisseld te hebben voor het fel gele kleur van de school, had ik ook de rest van mijn uniform aangetrokken en was ik nu bezig met mijn gympen toe te knopen. Gezien ik de nogal giftige sfeer tussen Gus en Dallas had opgemerkt had ik me stil gehouden waardoor de laatste me nu pas opmerkte en me begroette door een speelse duw op mijn schouder te geven. Erg stabiel stond ik niet dus wiebelde ik ietswat spastisch maar kon er wel mee lachen waarna ik naar Dallas keek. “Hi, .” begroete ik hem met een zacht lachje terug waarna ik dan toch met mijn hernieuwde balans mijn schoenen goed vastbond. Dit was nu ook de gelegenheid om mijn berrichten te bekijken voordat ik naar het veld zou gaan.
    From: Ayden aka mah pillow: @ gym. Where u should be too, babe.


    Ik grijnsde even, al besloot ik niet te antwoorden gezien ik haar toch zo zou zien, dus opende ik nu pas de berichtjes van Aliz waar ik er blijkbaar al twee van had.
    From Aliz: Yap, eigenlijk wel, maar ik kom niet. Zie ik je bij de lunch?

    Hoe vreemd zou het zijn als ik vanavond met Luke dans? Misschien dat hij mij dan morgen naar school wilt brengen. Ik ben verschrikkelijk in rijden, maar als je denkt beter van niet, dan kan je het gewoon zeggen, okay?


    Ietswat verward herlas ik haar berichtjes, was er een feestje vanavond? Ik besloot het zo meteen aan Ayden te vragen wat zij ging doen, want zonder haar zou je me niet vinden op feestjes.
    Ik besloot wat terug te typen, iets bezorgd om het feit dat ze er niet was, maar het zou vast niet zo erg zijn als ze erna wilde gaan dansen met Luke? Ik kon haar ook niet verbieden dus besloot ik het simpel te houden.

    To Aliz: Ja tot bij lunch! En ik heb er geen probleem mee, maar wees toch voorzichtig okay? Xxx Owen.

    Na even aarzelen drukte ik toch op verzenden en merkte dat Dallas al naar het veld vertrokken was. Ik begon mijn broek op de plooien, net toen ik mijn shirt wilde wegsteken hoorde ik een bekende stem hoorde waardoor ik me haast meteen omdraaide en in de ijsblauwe kijkers van Jeminah keek. Owen, niets dom zeggen, niet blozen, niet panikeren sprak ik mezelf in mijn gedachten toe. Ik haf toe dat ik héél misschien een klein beetje een enorme crush had op deze jongen… Hij was dan ook de grootste reden dat ik struggelde met mijn geaardheid.
    'Hey ,’ begroette hij me met een vriendelijk glimlachje en knikte dan even naar het shirt dat ik in mijn handen had. ‘Ik vind je shirt leuk.' Voor even kwam het nogal vage idee in mijn hoofd dat ik dit shirt vanaf nu iedere dag zou aantrekken, maar dat schudde ik algauw weg. “Ik eh.. Eh bedankt.” Zei ik iets stamelend met een glimlachje 'Anyway, ik zie je zo wel.' Met deze woorden ging ook Jem de kleedkamers uit, maar goed dat ik me had weten in te houden maar ik was zeker dat als Jem hier nog een minuut langer stond ik een roze aardbei zou zijn. Bruut werd het shirt uit mijn handen getrokken waardoor ik opschrok en verbaasd naar Vince keek die het kledingstuk voor hem uit hield.
    ‘Weet je wat, het is inderdaad echt een mooi shirt, zo één zou ik er ook wel willen hebben.’ Zei Vince plagend waardoor ik even slikte woorden durfde ik niet tegen Vince te zeggen, wetend dat hij het dubbel en dik terug zou snauwen. Ik had werkelijk geen idee waarom Vincenzo mij niet mocht, hij had al een hekel aan me voordat hij iets met Charlie had en nu die twee –hopelijk voorgoed- uit elkaar zijn is het er niet echt op gebeterd. Misschien kwam het wel omdat ik zijn naam niet goed kon uitspreken.
    De jongen gooide mijn shirt naar Gus waardoor ik wat beschaamd heen en weer schuifelde, hopend dat Gus me het shirt gewoon zou terug geven. Was het dan zo opvallend geweest dat ik Jems complimentje meer dan leuk vond, of was het gewoon toeval? ‘Gus, jij bewaart dat shirt wel even toch?’ Vince glimlachte nog even al zag ik er meer een nep glimlach in en verdween toen waarna ik even zuchtte en naar Gus toe liep, beschaamd en toch lichtelijk angstig voor een eventuele afwijzing.
    “He Gus, mag ik mijn shirt terug? Alsjeblieft? “ vroeg ik de jongen wat ongemakkelijk en beet kort op mijn lip. Ik was hier veel te lang in deze kleedkamer dan dat me lief was. Vlug haalde ik mijn mobiel dan ook boven.

    To Mah Pillow: Wat vertraging, ik vertel het je zo wel, zie je zo! Xxx Owen.



    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 13:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Misschien, je hebt zelf ondervonden dat ik een gevaar ben op de weg. Misschieeeeeeen, als je me niet brengt, rijd ik je volgende keer wel echt aan. Compleet per ongeluk natuurlijk.’ Ze schonk me een onschuldige glimlach. ‘En, helaaspindakaas, Dallas brengt me al. First come, first serve.’ Ik had verwacht dat ze Owen zou noemen als chauffeur, Dallas had ik niet verwacht. Op zich had ik kunnen verwachten dat ze Dallas ook als optie had, Aliz had genoeg aanbidders die haar graag een lift zouden willen geven – zelfs eentje naar Timboektoe.
          ‘Als je mij morgen een lift naar school geeft, dan dans ik met je.’ Ze glimlachte en ik deed alsof ik daar even overna moest denken. ‘Ehm, als Owen het goed vindt natuurlijk.’ Fronsend keek ik haar aan. Realiseerde ze zich serieus nu pas dat Owen er ook nog was. Die twee moesten wel een heel intieme relatie hebben, dat ze hem zo makkelijk over het hoofd zag.
          ‘Hm, als Owen het niet erg vindt dat zijn vriendinnetje–’ ik liet een korte stilte vallen om Aliz aan te kijken ‘–voortaan bij mij achterop de motor zal zitten... dan breng ik je graag naar school. Ik hoop dat je niet bang bent voor roekeloos rijgedrag? Hoewel... aan jouw rijstijl te zien.’ Er verscheen een speelse grijns op mijn gezicht en ik knipoogde naar haar. Intussen stonden we weer op de parkeerplaats van Melrose. Aliz keek naar de ingang van de school, waar Caleb en Roxy stonden. Ik keek heen en weer tussen Aliz en Caleb.
          ‘Dus, eh,’ begon ze, terwijl ze haar blik los scheurde van Caleb en Roxy. ‘Wil je nog snel naar de les lopen, of iets anders? Alles is prima voor mij.’ Ze leek het nogal moeilijk te vinden om Caleb en Roxy samen te zien. Op dit moment deden ze niet veel bijzonders, maar iedereen wist dat die twee als twee konijnen losgingen wanneer ze samen waren.
          ‘We kunnen een sprintje trekken naar de sportvelden, dan hebben we in ieder geval onze warming-up gehad. Of we gaan gewoon ergens zitten, volgens mij heb je niet heel veel motivatie voor gym, of wel soms?’ Ik kijk weer even naar Caleb. ‘Het is zeker geen toeval dat je zo spontaan beroep doet op mij om je chaffeur te worden?’



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Special spot > Parkinglot • Aliz

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Achter school I promise, tenmiste als je me er aan herrinert,’ lachte Micah. Zijn gezicht vertrok echter bij het zien van Mr. Gilbert en zijn wrat. Hoewel je gerust kon zeggen dat het Mr. Wrat was en zijn Gilbert. Die wrat op zijn voorhoofd was groot genoeg om te zeggen dat het een persoon op zich was.
          ‘Reken maar dat ik je daar aan houd, Mouse.’
          ‘Dit ding is niet eens een zak aardappelen waard, met aardappelen kun je tenmiste nog iets,’ merkte Micah op over zijn rekenmachine, na mijn opmerking – die hij overigens veel te grappig had gevonden. Op zich was het fijn om te weten dat tenminste iemand op deze school mijn geweldige humor kon waarderen. De leraar draaide zijn rug naar de klas toe. Ik en Micah wisselde een blik en hij grijnsde naar mij. Uiteraard moest hij er ook een vette knipoog aan toevoegen. ‘Ready, set go.’ Allebei begonnen we propjes te spugen. Als een stelletje kleuters. Wel een heel cool stelletje kleuters. Micah was helaas sneller dan ik en en raakte Mr. Gilbert vol in zijn nek. ‘Gotcha.’ Ik trok een vies gezicht toen ik zag hoe het natte propje papier vanuit Mr. Gilberts nek, langzaam naar beneden over zijn rug gleed. Hij leek niets te merken en ging stug verder met zijn limieten – oh wacht nee, we deden meetkunde. Geen limieten. Ik keek even in mijn rietje, en zag dat er een propje papier in was blijven steken. Ik zette 'm aan mijn mond en blies/spuugde in het rietje om het propje eruit te krijgen.
          ‘Kunnen jullie vertellen w–’ en verder kwam Mr. Gilbert niet. Door mijn actie zat er nu een propje, nat papier aan zijn wrat vast – precies in het midden. Verbouwereerd staarde ik hem aan – en hij mij. Kort keek ik op zij naar Micah. ‘Kut?’ zei ik geruisloos tegen hem en keek weer terug naar onze wiskundedocent. Deze leek alles behalve blij en zijn rood aangelopen hoofd bevestigde dat vermoeden. Zuchtend besloot ik dat ik maar beter alvast mijn tas in kon gaan pakken.



    17 • Senior • Punker • Goalgetter @ Soccer team • Math class • Micah

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 16:04 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – on the field – Dallas – feeling slightly better

    Ze keek een beetje doelloos het veld over. Ze was nogal vriendloos op dit moment, want met de ene had ze ruzie, met de ander een soort van ruzie en de rest van haar kleine clubje vrienden leek niet de moeite te nemen om te komen opdagen deze les.
          Ze had dan ook niet door dat Dallas op haar afgerend was. Hij had haar schouders van achter beetgepakt, waarna hij met zijn platte hand enkele keren op haar schouder tikte. Uiteindelijk liet hij zijn handen op haar schouders rusten.
          ”Juni, Junip, Juniper,” begon de persoon met de mannelijke stem te praten, die ze herkende als Dallas. Hij gaf een kort tikje tegen haar hoofd aan. “Ik zie dat je uitermate enthousiast bent over deze gymles.” No shit, Sherlock. Dallas draaide haar om en legde zijn duim en wijsvinger op haar mondhoeken om deze in een glimlach te trekken. Juniper gaf hem een sarcastische glimlach en haalde toen voorzichtig zijn vingers weg.
          ”Ook goedemorgen Dallas, wat maakt jou zo blij op deze warme, Californische ochtend?” vroeg ze, waarna ze in Dallas zijn buik prikte. “Heb je ook niet héél veel zin in tien rondjes om het veld te moeten rennen?” vervolgde ze, waarna ze zich op de grond liet vallen. “Ik ga liever zonnen,” vervolgde ze. Ze sloot haar ogen even, want ondanks dat het redelijk vroeg in de ochtend was, was de zon al fel genoeg.
          ”Hoe was Dallas’ ochtend?” vroeg ze toen door. Ze opende een oog. De zon brandde op haar gezicht. “Je mag er gerust naast komen liggen hoor,” zei ze toen, waarna ze zachtjes begon te lachen. Ze staarde de jongen vanaf de grond aan. Ze vroeg zich nog altijd af wat deze jongen in haar gezien had en waarom hij met haar bevriend was geworden. Hij was immers een heel atletische jongen en zij verpestte vaak genoeg haar leven met alcohol, drugs, sigaretten en het breken van wetten.

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 18:12 ]


    That is a perfect copy of reality.


    Jamie
    James Archibald MacTavish || 16 || Junior || Weirdo || Talking to the new girl || Engels
    Ik speelde nog wat met mijn potlood, wachtend op antwoord, of de les die over een paar minuten zou beginnen. Toch gebeurde er iets wat mij vertelde dat ze nog niet te veel had gepraat met anderen. Ik schonk haar een glimlach terug toen ze zich omdraaide en we toch wel echt een gesprek begonnen. Ze brengt een van mijn weinige vrienden op, wat mijn glimlach nog iets breder maakte. "Sinds ik de enige roodharige hier was voor jij kwam, dus ik denk het wel." Mijn accent was zwaar, als altijd, waardoor ik dit vak waarschijnlijk niet met een hoog cijfer zou halen. Ik haalde een hand door mijn rode haren. Haar naam was bijzonder en paste perfect bij haar fijne gezichtje. "Aangenaam. Dus, ik zie je bij de lunch?" Ik wist niet hoe lang we nog hadden tot de bel, maar het zou niet lang meer duren. "Dan hebben we wat meer tijd, want ik denk niet dat het wordt gewaardeerd als we door de les heen kletsen." Ik keek even naar het bord, en toen weer met een glimlach naar haar. Precies toen ik dat zei ging de bel en begon de les. "Vandaag gaan we verder met het boek dat we aan het bespreken zijn: 1984. Maar eerst wil ik graag een nieuwe studente aan jullie voorstellen. Ze heet Kamryn en zal bij ons Engels komen volgen. Ik vertrouw erop dat jullie haar welkom zullen heten en haar zullen helpen met de overgang van haar oude school naar hier." zei de docent, waarna alle ogen op het meisje voor me werden gericht. "Sorry.'' mompelde ik zacht, voor de docent ook haar een kopie van het boek gaf. "Je klasgenoten zullen je vast helpen met wat we hiervoor al hebben besproken over George Orwell en het boek. Dan slaan we nu naar pagina 45, regel 6." Daarmee begon de les, en begon ik te schrijven, terwijl de docent verschillende passages begon uit te leggen op een manier waarvan ik nog niet compleet zeker was of het wel de juiste interpretatie was. Toch was het slim om dit wel zo te leren, want anders ging ik het vak echt niet halen. Ik schreef dus druk in mijn schrift en plakte post-its in mijn boek met nummers om bij te houden over welke passage de notitie ging. Ondanks dat de docent erg de pik op mij had, zoals het grootste deel van alle mensen in deze school, wilde ik wel goede cijfers halen, en dat ging jammer genoeg alleen door geen eigen mening te hebben, iets wat voor mij toch best heel erg lastig was. Na een tijdje was hij klaar en liet ons in tweetallen samen verder werken aan het uitpluizen van de tekst. Zonder lang te twijfelen tikte ik op de schouder van het meisje voor me. "Zullen wij samenwerken? Dan kan ik je misschien ook al wat laten zien van wat we eerder hebben besproken." Ik hoopte dat ze in zou gaan op mijn vraag, maar zeker wist je het natuurlijk nooit


    Bowties were never Cooler