• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief) | Omschrijving komt nog
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | Lockers | With Owen


    Natuurlijk had Jem zijn team gewonnen tijdens gym, het klonk misschien arrogant om te zeggen dat het vanzelfsprekend was, maar hongkal was Jem zijn ding. Jem was niet een uitblinker in veel dingen, maar honkbal was toch wel iets wat hij echt goed kon. Ondanks dat zijn team had gewonnen had het echter niet zoveel gescheeld of ze hadden verloren. Hoewel Jem pitcher was van het schoolteam kreeg hij vandaag niet de kans om op zijn best te pitchen. De leraar vertelde Jem al vrij snel dat hij niet zijn normale gemene ballen mocht gooien, want dat zou meteen alle spanning er uit halen. Bovendien vonden alle leerlingen het leuk om tegen de bal aan te slaan, als ze dit na drie keer niet lukten was dit te demotiverend ofzo. Jem zag het niet echt in, dat noemde je niet demotiverend dat noemde je het spel, maar ja hij kon niet veel anders dan luisteren naar de leraar dus de rest van de les raakte iedereen ongeveer elke bal die Jem aangooide. Dit betekende voor Jem dat hij elke keer dat hij aan slag was alleen maar beter zijn best moest doen om het punten aantal van zijn team omhoog te krijgen, maar dit was iets wat Jem best goed leek te doen.
    Na de les bleef Jem nog even achter om te praten met zijn docent en deze ook te helpen met het opruimen van alle atributen. Normaal gesproken was Jem niet de perfecte student die vrijwillig extra werk deed, maar een beetje slijmen bracht men meestal ver en Jem had een hoog punt nodig voor gym. Dat zou de rest van zijn cijfers nog enigszins kunnen compenseren.
    Tegen de tijd dat Jem de kleedkamer inliep was deze dan ook alweer vrijwel leeg, op één jongen na die nog altijd op een bankje zat. Het was Owen. 'Hey.' zei Jem terwijl hij naar zijn locker toe liep om zijn spullen daar uit te halen. In de tussentijd liet hij zijn ogen nogmaals langs Owen glijden, maar al snel ving Owen zijn tas Jem zijn blik. Owen zijn tas stond naast de jongeman en uit de tas drupte water. 'Volgens mij is je tas oververhit.' zei Jem, waarna hij naar de tas knikte. 'Hij zweet.' Over zweet gesproken, Jem had tijdens de gymles ook wel gezweten, vandaar dat hij een handdoek uit zijn locker haalde en daarmee het kleine laagje zweet van zijn voorhoofd depte.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Desierto • Badboy • @supermarket with girlfriend

    Gym bleef een nutteloos vak. Makkelijk als je een beetje conditie had, maar nutteloos. Ik was dan ook de helft van de les blijven liggen, tot ik écht iets moest gaan doen. Dus met andere woorden ik me begon te vervelen. Leraar was er niet blij mee, maar een goed cijfer heb ik toch niet nodig. De cijfers die ik nu heb helpen me nooit aan een diploma, al weet tot nu toe niemand dit. Dat is iets wat ik ook graag zo wil halen, voor wat ik later wil gaan doen heb ik toch zeker geen diploma nodig. Dus, geen zorgen. Toch?
    Ik ben een van de laatsten die in de kleedkamer verschijnt na de les en langzaam loop ik naar mijn hoek, waar ik me uitkleed tot mijn boxers. Ik rek me even uit en spuit wat deo op, voor ik mezelf weer in mijn kleding hijs. Gelukkig was het pauze, want een sigaret (of twee) kan ik wel gebruiken. Het was een verslaving, niet dat je dat ooit mijn mond zou horen. Nee ik zou kunnen stoppen wanneer ik wil. Tenminste, dat is wat ik zei toen ik vijf jaar geleden begon. Oeps? Ik slinger de zwarte rugzak weer nonchalant over een schouder en loop richting het plein, waar ik alvast een van de stokjes opsteek en een diepe hijs neem. Ayden zou zo ook wel komen, dit was onze vaste plek after all. Als het weer mee zat tenminste. Mijn blik gaat over de rest van het plein terwijl de rook langzaam over mijn lippen dwarrelt. Weer raak ik langzaam verzonken in mijn gedachtes. Wat deed ik nog hier... Ik was hier eigenlijk alleen nog voor mijn vrienden, school zou nooit meer iets worden. Teveel concentratieproblemen en meer om goede resultaten te halen, de leraren zien me hierdoor ook liever gaan. Soms vraag ik me echt af of ik niet gewoon beter kon stoppen, ik doe niks hier.


    El Diablo.



    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , With Charlie, Vince & Kamryn, In the hallway

    🐭



    We hadden het erg gezellig gehad op de tribunes, ondanks het vage geluid die ons momentje voor even gestoord had, maar dat maakten we weer goed door de andere op het veld uit te roepen. Stiekem wenste ik dat ik wat had om naar ze te gooien ofzo maar dan had de coach ons al helemaal van de tribunes weggejaagd en dat wilden we nou ook weer niet. ‘Je bent soms ook een sadist hè?’ Grapte de blondine naast me waardoor ik even naar haaf grijnsde vooraleer ik mijn drankje opdronk. Het sporten leek sneller afgelopen te zijn dan wiskunde waardoor ik ietswat verbaasd was toen de bel rinkelede. klagen deed ik niet, want eerlijk ik had echt honger. - Ondanks dat Charlie echt om op te vreten was, kon ik daar toch moeilijk mijn honger mee stillen, right-
    Sloom sjokten we de tribunes af en ik had dan ook random mijn arm om haar schouder heen geslagen, iets wat deels ook kwam door de wodka die ik net naar binnen had geslurpt al viel dat goed mee. Ik kon best goed tegen drank maar had nu gewoon behoefte aan de blonde schone dicht bij mijn zijde. "Wat zouden ze in de cafetaria hebben vandaag?" vroeg ik Charlie terwijl we de hal inliepen. Echter na even viel mijn blik meteen op Vince en een roodharige chick die ik niet kende, ik wist dat Charlie het altijd moeilijk had als Vince er was dus was het mijn beurt om mijn normale bitch uit te hangen. "Ey Vince, heb je een rosse hoer gevonden voor vanavond? Ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan redheads tho." zei ik kleinerend en lachte even waarna ik mijn kluisje opende om mijn boeken in te dumpen. Hopend dat dit Charlie al wat beter liet voelen, if you ain't happy with a bitch around, then be a bitch yourself and show them how it's done.




    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, At the lockers with Jem aka his Crush

    👓




    Ik had het best naar mijn zin gehad met Ayden, Chris en Libby. Het was mooi weer, sport viel goed mee en hoewel ik graag liep, moest ik zeggen dat ik toch uitgeput was van al die toeren lopen. Zweten deed ik niet echt dus daar was ik altijd wel blij om. Ik besloot Ayden en Chris maar alleen te laten gezien ik geen cockbloker wilde zijn voor mijn Beste vriendin en dat ik vanavond op het feestje haar wel een uurtje voor mezelf zou gaan claimen, dus dat kwam vast wel goed.
    Gezien ik één van de weinige was die nog zo lang op het veld was, waren de kleedjamers haast zo goed als leeg toen ik daar toekwam. Zuchtend plofte ik me neer op het lege bankje en trok mijn schoenen uit, nog niet lettend op het feit dat mijn tas drijfnat was. 'Hey.' ik keek licht geschrokken op toen Jem binnen kwam lopen en voelde mijn wangen kort rood worden. "Hey." zei ik met een glimlachje. "Goed gespeeld vandaag, je bent erg goed in eh baseball." zei ik vriendelijk tegen Jem, ik wist dat hij ook in het team zat en vandaag het waarschijnlijk rustiger aan deed, maar toch de jongen was een talent in die sport.
    Ik had eindelijk mijn schoenen uit, en wilde net rechtstaan om mij om te kleden als Jeminah's woorden me hierbij stopten. 'Volgens mij is je tas oververhit.' Verward keek ik de jongen aan en zag hoe hij naar mijn tas knikte. 'Hij zweet.' Mijn blik schoot meteen naar mijn tas waaronder stilaan zich een plasje had gevorm. "Shit!" zei ik paniererig, ritste deze open en... trof een mini zwembad aan. Met een diepe zucht nam ik het drijfnatte shirt uit mijn tas en kon maar aan 1 persoon denken... Vince.
    Kwaad beet ik op mijn lip en wrong met een heleboel tegenzin het shirt uit, hing deze aan een haakje en vervolgde dit voor mijn nieuwe broek, waar tot mijn grote ontzag nog geldbriefjes inzaten die nu ook kleddernat waren. " Fuck... Ik had nooit Vince alleen mogen laten met mijn spullen." mompelde ik ontdaan , zelfs mijn sokken hadden zich niet kunnen verschuilen voor het water en dus enkel mijn schoenen waren heel gebleven. Wat moest ik nu... "Je hebt zo geheel toevallig geen haardroger bij zeker?" vroeg ik Jem met een zacht lachje om mezelf eigenlijk wat op te beuren. Het was ook te goed om waar te kunnen zijn, een gezellige dag, Jem die soort van tegen me praatte ... ik kiepte de rest van het water dat nog te vinden was in mijn tas in de douche en keek vertrwijfeld naar mijn mobiel. Zou ik Ayden hiermee lastig gaan vallen? Twijfelend beet ik op mijn lip maar besloot haar toch iets te laten weten.

    To Ayden aka mah pillow: Je hebt zo toevallig geen van mijn kleren reserve liggen in je kluisje? Mijn tas was een zwembad geworden voor mijn kleren... xxx Owen








    JACOB 'JAKE' DAMIAN RYDER

    Jock, Muziekliefhebber, De kantine, Met Sofia




    Sofia schrok even op al glimlachte ze meteen vriendelijk terug naar me waarna ze haar pizza verorberde. ‘Goed,’ mompelde ze dan ook met overvolle mond en ik zag dat ze even moeite had. ‘Wacht even,’ mompelde ze er nog bij waarna ze even met haar handen wapperde terwijl ze door kauwde wat me even deed lachen, het was best een komisch zicht om de dame zo bezig te zien. Echter bij mijn volgende vraag haalde ze soepel haar schouders op waarbij ik niet echt veel meer kon ophalen dat ze zelf enkele lessen had geskipt, iets wat wel zou verklaren waarom ze hier alleen zat. ‘niet veel. Ik weet niet of je het al wist maar mijn nicht heeft haar eerste schooldag al vandaag.’ vervolgde ze waardoor ik haar even verrast aankeek. "Je nicht? wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Een mini Sofia of erger." zei ik met een plagende grijns al wist de dame heus wel dat ik het als een grapje bedoelde. ‘Voor de rest heb je niks gemist, heb ik nog wat gemist? En wat hoorde ik nou, is er een feestje en heb je mij nog niet uitgenodigd?’ Lachte de dame quasi beledigt waardoor ik onschuldig mijn handen in de lucht hield. "Whoah hold on Soof, " zei ik met een zacht lachje als ik mijn handen weer liet zakken. ‘We gaan wel samen toch?’ haar woorden deden mijn glimlach onbewust breder worden, waardoor ik haar gezicht ook even kort bestudeerde voordat ik antwoorde. "Natuurlijk gaan we samen, met wie zou ik anders een party gaan crashen hmm?" lachte ik waarna ik mijn boterhammen lunch boven haalde, het was pasta met mozzarella, al leek Sofia daar een ander idee voor te hebben en schoof haar bord met de pizza punt naar me toe waardoor ik een wenkbrauw naar haar ophaalde. 'wees niet z'n healthfreak en neem maar een hapje van mij. Ik weet tenminste wat goed is. Daarbij, van pizza word je groot en sterk en dat heb jij als jock wel nodig lijkt me.' zei ze met een speelse knipoog en leek me afwachtend aan. " Hmm je gaat me niet laten gaan voordat ik die pizza punt opheb hé? " vroeg ik haar met een lachje.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 22:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ayden
    Student Prez • Ex- Gang Member • Dance club • @ Gym • My cuddly boyfriend

    'I made lots of mistakes in the past, but if you judge me on what I did in the past,
    then you don't belong in my future.'




    'Try to break me
    And I'll break you ten times harder.'



    Soms was er echt geen leven in Chris te krijgen. De jongen had dan ook de hele tijd in de gras gelegen. Ergens had ik dat ook wel graag willen doen, maar nu ik president was, kon ik dit soort dingen niet meer doen. Vroeger deed ik dit soort dingen vaak, wat Chris deed. Puur om na te kunnen blijven en niet over straat te hoeven.
    Ik had dan ook meegedaan aan voetbal. Niet dat ik daar zo super goed in was, maar honkbal zat al vol. Daarnaast scheelde het een hoop dat de jongens meestal wilde uitsloven op het veld, waardoor ik praktisch stil kon blijven staan.
    Ik trok de shirt van Chris weer over mijn hoofd, voor ik weer naar buiten stormde. In mijn tas zat mijn gymspullen gepropt, die ik nog wel een keer aan kon doen voor de volgende les. Zo vies was ik niet geworden en zweten deed ik niet zo gauw. Daarnaast was de pauze reeds aangekomen en ik had mijn voedsel bron nodig. Normaliter kon ik altijd bij Jake aanschuiven. Nu nog steeds, maar dat zou een zonde zijn van de boodschappen die ik met Chris vanmorgen had gedaan. Ik had naast een ham kaas croissantje niks op. Daarnaast was die ook al half opgesnoept door de dader die nu zat te roken op het pleintje. Ik keek even naar zijn bedenkelijke gezicht, terwijl hij zat te roken. Ik wist haast al zeker waar hij over dacht. Ik kende hem dan ook langer dan vandaag. Ik liep dan ook met een snelle pas naar de jongen toe, voor ik op de grond neer plofte.
    ‘Je hebt je diploma nodig om met mij mee te gaan naar Connecticut, remember. Als ik aangenomen word op Yale tenminste. Anders moet je maar naar andere plekken meereizen. Misschien gewoon hier op een University.’ Begon ik dan ook meteen. Ik stal zijn zwarte tas, waar ik wat begon in te rommelen tot ik de M&Ms’ eruit viste. Zoet was ook goed en het was gezond. In de chocolade laag zat namelijk pinda’s in verborgen.
    ‘Imagine, lunchpauzes samen houden, in het weekend stappen. Ver van hier zijn.’ ik nestelde mijn hoofd tegen zijn schouder. ‘…En daarom moet jij je diploma samen met mij halen en naar de Verenigde staten gaan. Dus doe je best wil je.’ spoorde ik hem aan, voor mijn mobiel af ging. Owen.

    From Hotstuff: Je hebt zo toevallig geen van mijn kleren reserve liggen in je kluisje? Mijn tas was een zwembad geworden voor mijn kleren… xxx Owen.


    Licht verbaasd trok ik een wenkbrauw op, voor ik mijn schouders ophaalde. Ik begreep niet precies wat er met zijn tas was gebeurt. Ik gokte iets met nattigheid, hoewel het absoluut niet regende. Achja; ik had vast nog wel wat voor hem liggen en anders konden we wel wat jatten bij de gevonden voorwerpen. Deed ik zo vaak. Mijn favoriete winkel hier in deze stad.

    To hotstuff: Sure en anders leen je mijn shirt maar. Chris maat, moet je passen (; zie je zo xoxo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aliz Nicola Harrington
    SCHOOL HALLWAY || WITH CALEB || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    ’Het is dat ik je langer ken dan vandaag, anders had ik je een enorme creep genoemd.’ Aliz stak haar tong uit naar Luke.
          ’Misschien ken je mij wel niet zo goed als je denkt en wie weet ben ik wel echt een creep.’ Hierna begon ze aarzelend over het rijden, wat Luke gelukkig geen probleem leek te vinden, anders was het awkward geweest.
          ‘Zit er niet zo over in Aliz, ik doe het graag en laat de benzine enzo maar zitten, het is niet alsof het een mijl op zeven is van jouw huis naar school.’
          ’Je weet maar nooit, ik wil je niet dwingen tot iets... Maar ik waardeer het echt heel erg, meer dan je denkt waarschijnlijk, dus als ik ooit nog iets voor jou kan doen, let me know.’ Ze schoof een stukje zijn kant op en gaf hem een knuffel, voorzichtig, zodat het niet zou eindigen in dat ze beide uit de boom donderden.

          Toen ze weer op school aankwamen, was de pauze alweer begonnen, wat betekende dat ze meer les gemist had dan ze had gedacht. Oops. Op dat moment zelf maakte het haar niet veel uit, misschien dat dat later nog kwam. Ze kon in elk geval niet zeggen dat ze het erg erg vond om al die tijd met Luke te praten. Het was erg fijn om even rusten te hebben. Haar rustige bui verdween echter al snel toen ze bijna Caleb ondersteboven liep in de gangen. Zijn haar zat nogal verward, en het was niet lastig te raden wat er gebeurd was, en met wie.
          ’Er zit gras in je haar,’ murmelde ze, waarna ze als haast automatisch haar hand uitstak om het sprietje uit zijn haar te halen. Ze wilde hierna weglopen, maar besefte dat ze hem nog altijd iets moest vertellen, en ze draaide weer naar hem toe.
          ’Kunnen we eh, praten?’ Aliz keek kort om zich heen. Ze waren vlakbij de kantine, dus waar ze waren was behoorlijk druk. ‘Onder twee ogen?’ Ze was blij dat hij er mee instemde, want het vertellen via SMS zou niet heel handig zijn.
          In een lege gang begon Aliz aarzelend te praten. ‘Dus eh, je hoeft mij niet meer naar school te brengen, dus als je wilt, dan kan je nu Roxy ’s ochtends ophalen.’ Ze bestuurde zijn gezicht, verwachtende dat hij er blij mee zal zijn. ‘En,’ vervolgde ze, standvastiger ditmaal, ‘ik heb je opgegeven voor de SATs. Het is over anderhalf maand. Je gaat er niet onderuit komen, wat ik ga je er heen rijden en als je ’s ochtends de deur niet open doet, dan breek ik wel gewoon in zodat ik je aan je oor naar buiten kan slepen.’ Ze opende haar rugzak en haalde daar een dik boek uit, waarin veel SAT oefenvraagstukken instonden. ‘Hier.’ Ze duwde het boek in zijn handen. ‘Als je hulp nodig hebt, dan laat je het maar weten, maar ik weet dat je meer dan slim genoeg bent om een goede score te kunnen halen.’ Helaas gebruikte hij zijn hersens niet altijd even goed. ‘Ik ga het doen op dezelfde datum, dus we kunnen samen leren, als je dat wilt.’ Ze had het vorig jaar ook al gedaan, erg voorbarig vroeg, maar haar vader wilde het. Hij was alleen niet tevreden geweest met haar resultaat, dus moest ze het opnieuw doen van hem. Nog iets waar haar ouders ruzie overhadden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristiano Ignazio Barone
    19 • Senior • Desierto • Badboy • @supermarket with girlfriend

    ‘Je hebt je diploma nodig om met mij mee te gaan naar Connecticut, remember. Als ik aangenomen word op Yale tenminste. Anders moet je maar naar andere plekken meereizen. Misschien gewoon hier op een University.’ hoor ik opeens naast me en ik schrik op uit mijn gedachtes. Ik kijk op naar Ayden en glimlach even zwakjes, wetend dat ze zo toch verder zou gaan. Ik keek eve toe hoe ze een gele zak M&M's eruit viste en ook ik kon het niet laten er een paar te pakken. ‘Imagine, lunchpauzes samen houden, in het weekend stappen. Ver van hier zijn.’ de glimlach op mijn lippen word iets breder en langzaam sla ik een arm om haar schouders, waarna ik nog een hijs neem van de sigaret tussen mijn vingers.
    ‘…En daarom moet jij je diploma samen met mij halen en naar de Verenigde staten gaan. Dus doe je best wil je.’ ik lach zachtjes en kijk naar haar. 'Zeg je dat nou alleen om je taak als president goed te doen?' plaag ik haar speels. 'Ik weet het niet... Ik ga dit nooit meer halen. Kan ik je niet gewoon volgen en werken waar we dan ook terecht mogen komen? Dan kom ik wel even stalken in je lunchpauzes.' zeg ik met een kleine grijns. 'Maak ik gelijk de leraren minder stressed.' zeg ik nonchalant en neem een laatste hijs, voor ik de sigaret weg gooi. Ik trek haar wat meer naar me toe en kan het niet laten nog wat M&M's te stelen. Met een speelse grijns stop ik ze in mijn mond en kijk over het plein. 'Besides.. Ik ben een hele goede support, heb ik meer tijd voor zonder school.' grijns ik.


    El Diablo.


    Vincenzo Santino Alesi

    lockers • kamryn/michael/charlie



    Het meisje kruiste haar armen en leunde wat meer op haar rechterbeen, ze leek niet van mijn woorden terug te deinzen wat mij ergens verbaasde.
    ‘Die praatjes mogen misschien werken bij het gemiddelde meisje hier op school, maar voor de duidelijkheid-‘ Sprak ze giftig en ik fronste haast automatisch terwijl ik een stap achteruit zette voor ze me waarschijnlijk de ogen zou uitkrabben.
          ‘Jij liep tegen mij aan en als je niet heel snel die grijns van je gezicht af haalt, zorg ik ervoor dat je geschorst wordt wegens intimidatie of-‘ Ik keek haar afwachtend aan en had zeker nu moeite met mijn grijns te verbergen. Geschorst worden vanwege intimidatie? Alsjeblieft. Al moest ik toegeven dat ze een paar ijzeren ballen had.
    Haar blik dwaalde over mijn gehele gelaat heen voordat ze haar blik liet hangen bij mijn broek waardoor ik voorzichtig met haar meekeek naar mijn broek. ‘Of wegens slechte kledingkeuze,’ voegde ze zonder een graatje medelijden aan toe.
          Haar kluisje gooide ze vervolgens dicht en nogmaals trok ik mijn wenkbrauwen op, ‘en als je het niet erg vindt, ik heb een afspraak.’
    Bij deze woorden besloot ik het niet te laten en blokkeerde de weg met mijn arm die ik tegen de kluisjes plaatste.
    ‘Wie denk je wel niet dat je bent?’ Vroeg ik haar en hield mijn blik strak gericht in haar ogen, ik beet vervolgens hard op mijn onderlip en schudde mijn hoofd. ‘Luister meissie, ik heb veel dingen naar mijn hoofd gekregen maar van jou ga ik het echt niet pikken.’ Ik keek haar fronsend en beledigd aan, ‘weet je wel met wie je praat?’ Vroeg ik haar vervolgens op een wat rustigere toon en haalde even diep adem.
    ‘Iedereen wilt met mij praten en jij hebt een afspraak?’ Ik liet de puzzelstukjes onaangenaam in mijn hoofd vallen en stapte nu wat vooruit, ‘ik snap het al-‘ voegde ik toe en lachte zachtjes. ‘Je hebt een vriendje, of niet soms? Zeg het maar, welke knul is het?’ Ik draaide me om zodat ik naast haar stond en wees een paar sullerige jongens aan en draaide mijn gezicht weer naar haar toe. ‘Wie is de gelukkige of laat ik het anders zeggen, de ongelukkige. . .’
    Ik trok een wenkbrauw op en schonk haar een knipoog.
          Beledigd keek ik op toen ik de stem van iemand wel heel bekend hoorde; ‘ey Vince, heb je een rosse hoer gevonden voor vanavond? Ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan redheads tho.’
    Ik beet hard op mijn lip en draaide me naar hem toe zodat ik hem strak aan kon kijken, ‘ik heb geen rosse hoer eikel,’ siste ik hem toe en verstijfde wat toen ik Charlie achter hem vandaan zag komen. Precies wat ik dacht, ik kneep mijn handen tot twee vuisten en ademde een keer diep uit. ‘Rot nou maar op voordat ik al die tanden uit je bek sla. . .’ Mijn stem stierf wat af aangezien ik nu echt geen zin had in ruzie, ik deed gewoon waar ik het beste in was en de enigste wie dat moest verstieren waren op dit moment niemand anders dan Michael en Charlie.
    Vervolgens boog ik voorover naar het meisje, ‘wat is je naam eigenlijk?’ Vroeg ik en forceerde een zwak glimlachje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue

    Sometimes, to stay sane you have to go a little crazy

    18 Jaar | Baseball | Lockers | With Owen


    "Goed gespeeld vandaag, je bent erg goed in eh baseball." klonk Owen zijn stem door de ruimte heen, Jem draaide zich weer half naar de jongeman toe en glimlachte. 'Dank je wel.' zei Jem, waarna hij kort zijn schouders ophaalde. 'Hoewel ik denk dat we het beter hadden kunnen doen, maar blijkbaar is het niet eerlijk als ik mijn best doe.' sprak Jem lachend, want ja ergens begreep hij het ook wel weer. Hijzelf vond voetbal ook niet meer leuk wanneer de echt goede voetballers de hele tijd aan de bal waren en de hele tijd naar elkaar overspeelden. In zo'n geval zouden hun ook minder hun best moeten doen dan ze normaal zouden doen en zouden ze dus de bal ook eens aan iemand moeten geven die niet zo geweldig was als hen.
    Nadat Jem Owen er op had gewezen dat zijn tas lekte leek de jongeman meteen op te schrikken, iets wat Jem niet had verwacht. Ergens op één of andere manier had Jem gedacht dat de jongeman het al wist, maar dat leek niet het geval te zijn "Shit" riep Owen eerst uit, waarna hij zijn spullen uit zijn tas begon te halen. "Fuck... Ik had nooit Vince alleen mogen laten met mijn spullen." mompelde Owen daarna, iets waar Jem niet op in wou gaan. Jem was niet de persoon om zonder bewijs mensen aan te wijzen. Hoewel Jem niet precies wist hoe ver Owen in zijn onderzoek naar aanwijzingen was, misschien kon hij het wel opbrengen uit de geur van zijn tas. Jem wist het niet, maar hij had voelde niet de behoefte om te praten over de dader, hij sprak liever over oplossingen.
    "Je hebt zo geheel toevallig geen haardroger bij zeker?" vroeg de jongeman toen waarbij hij al een zacht lachje liet horen wat voor Jem een goed teken is. 'Helaas niet, maar we kunnen in de meisjes kleedkamer kijken ik heb gehoord dat ze ze die daar wel hebben, maar ik kan fout zitten.' sprak Jem, waarna hij zijn eigen shirt ook maar over zijn hoofd heen trok. Eindelijk verlost van dat vreselijk lelijke t-shirt. 'Anders heb ik denk ik ook nog wel een vest in mijn kluisje die je kan lenen.' voegde Jem er nog aan toe, na zijn woorden liet hij zijn blik kort van zich zelf naar Owen gaan. 'Alhoewel, je bent wel wat breder.' In de tussentijd trok Jem zijn gewone t-shirt weer over zijn hoofd, het koste hem een paar seconden om te leren dat zijn vorige woorden er misschien wel wat verkeerd uit waren gekomen. 'Op de goede manier, de gespierde breed weet je wel.' Jem zelf was niet echt gespierd, het was zijn bouw gewoon niet. Hier had Jem voornamelijk de eerste paar jaar van high school nog wel moeite mee gehad, maar inmiddels kon hij er wel mee leven. Het was iets wat Jem toch niet snel kon veranderen, misschien als hij heel vaak naar de sportschool ging. Hoewel Jem dacht dat de kans groot was dat hij dan eerder veel gewicht verloor dan dat hij echt gespierd werd.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 18:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Alix @ Lockers

    Caleb kan niet anders dan continu zijn haren glas strijken, het gemis van zijn petjes is groter dan hij van te voren had kunnen denken. Gelukkig heeft hij een kleine voorraad in zijn kluisje liggen, waar hij dan ook naar op weg is. Nadat Caleb en Roxana hun fijne plekje hadden verlaten, is Caleb zijn eigen weg gegaan om zijn flesje vodka uit zijn auto te halen — wat nu vrijwel volledig in zijn keel is verdwenen. De uitwerking van de joint van vanmorgen is vrijwel volledig verdwenen en hij zou Vincenzo op moeten zoeken op zijn verhaal te doen en nieuwe wiet te delen.
          Voordat Caleb zijn plannen uit kan voeren, loopt hij vol tegen een persoon op — die niemand minder is dan Aliz, de persoon waar hij vandaag beloofd had niet over te praten. Caleb kan niet anders dan zijn kaken op elkaar klemmen en naar haar staren, hij was niet van plan om zijn belofte aan Vincenzo te verbreken.
          ‘Er zit gras in je haar. Kunnen we eh, praten? Onder twee ogen?’
          Caleb loopt zwijgend achter Aliz aan, ook al is hij niet van plan om uitgebreid met haar te gaan praten. Waar zou ze überhaupt over willen praten? Waarom is ze niet bij haar o—zo—geliefde vriendje Owen?
          ‘Dus eh, je hoeft mij niet meer naar school te brengen. Dus als je wil, kan je nu Roxy’s ophalen ’s ochtends. En ik heb je opgegeven voor de SAT’s. Het is over anderhalve maand, je gaat er niet onderuit komen want ik ga je erheen rijden en als je ’s ochtends de deur niet open doet dan breek ik wel gewoon in zodat ik je aan je oor naar buiten kan slepen. Hier. Als je hulp nodig hebt, dan laat je het maar weten — maar ik weet dat je meer dan slim genoeg bent om een goede score te kunnen halen. Ik ga het doen op dezelfde datum, dus we kunnen samen leren als je dat wil.’
          Caleb zucht, haalt opnieuw een hand door zijn haren en kan niet anders dan Aliz’ kijkers beantwoorden daar rechtstreeks in te boren. Voor even laat hij zijn masker vallen, waardoor ze de pijn en het verdriet daaronder kan zien. Slechts enkele seconden daarna is zijn gezichtsuitdrukking opnieuw emotieloos en leeg.
          ‘Ik haal niemand op ’s morgens, behalve Vince. En dan kan jij heerlijk met je lieve vriendje mee rijden, niet waar?’ Caleb maakt een snuivend geluid en doet moeite om zijn woede onder controle te houden. ‘Alsnog bedankt voor die SAT’s inschrijving. Daar zullen mijn ouders tevreden om zijn.’ Caleb zelf niet — hoe moet hij in Godsnaam over anderhalve maand SAT’s maken? ‘Moet je nu trouwens ook niet naar je vriendje? Hij zal je vast missen.’



    Jamie
    James Archibald MacTavish || 16 || Junior || Weirdo || The new girl keeps getting more awesome, but Vince has to watch it. || Hallway with Kamryn, Vince and his posse
    Mijn glimlach werd net iets breder toen ze zei dat anders-zijn goed is. Ik dacht er hetzelfde over, maar daarin was ik een van de weinigen. Ik vroeg haar dan ook of ze al veel mensen had leren kennen. Ik wist niet zo goed of haar vriendelijkheid naar mij kwam omdat anderen naar tegen haar waren geweest, of omdat ze me echt een kans gaf omdat nog niemand haar had vertelt hoe er hier naar mij werd gekeken. Ze vertelde me, dat het tweede waar was, of in elk geval indirect. Jem was een van mijn weinige vrienden en een erg aardige jongen. Ik knikte bij haar vraag, toen de bel ging, maar ik wist niet of ze het had gezien, omdat ze al was weggelopen. Ik pakte snel mijn spullen en liep de gang op en naar mijn kluisje, om mijn lunch te pakken en de boeken voor vanmiddag in mijn tas te stoppen. Ik klapte mijn kluisje dicht, met mijn lunch in een hand en mijn tas om mijn schouders, om richting de kantine te lopen. Onderweg zag ik een stel rode haren, wat Kamryn moest zijn, maar ook een jongen over haar heen torenen, die ik net iets te goed herkende. Ik versnelde mijn pas, maar hoorde al snel haar felle woorden tegen hem, wat mijn bewondering in dit meisje vergrootte. Niemand ging normaal in tegen Vince, behalve ik, en zeker geen meisje. Zij had een moed en vuur in haar, iets wat echt geweldig was. Hij bleef haar alleen pushen, en toen zij weg wilde lopen, was het duidelijk dat hij haar niet wilde laten gaan. Intussen kon ik hem verstaan en voegde zijn hoeren-vriendin en haar klootzak-vriendje zich bij hem. Ik liet mijn tas en lunch tegen de kluisjes staan en zette de laatste passen naar de groep toe, waarna ik mijzelf tussen Kamryn en Vince met zijn clique wrong. "Fuck off, Vince. Ze zei nee, een woord wat je duidelijk niet snapt, en waardoor je binnekort voor verkrachting in de cel zal zitten. Daarbij is ze een minderjarige, en jij niet, dus alles waar je ook maar aan denkt om te proberen met haar, is nog illigaler dan verkrachting. Ze is je niets verschuldigd, en niet ieder meisje is zoals die hoer daar achter je die met iedere random jongen het bed in duikt. Sommige mensen hebben moralen, maar blijkbaar is dat een vreemd concept voor je." Ik duwde met al mijn kracht tegen zijn borst, zodat er net iets meer ruimte ontstond, en ik wat beter tussen Kamryn en Vince kon komen te staan. "Laat haar met rust, Sante. Je hebt genoeg hoertjes om mee te spelen. Niet iedereen is van jou, wil van je zijn, of wil ook maar met je te maken hebben, zelfs al denk je van wel, iets wat je vroeger wel snapte: Respect en Consent." Ik wist dat het absoluut niet cool was om mijn vroegere bijnaam voor hem te gebruiken, of uberhaupt het verleden erbij te halen, maar hij ging echt veel te ver en ik wilde voorkomen dat hij ooit ook maar een vinger op haar zou leggen, of daar ook maar aan zou denken.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Roxy nam de sigaret die ik haar aanbood met dankbaarheid en gretigheid aan.
          ‘Ja, hij was vrijgevig vanmorgen,' antwoordde ze met een brede grijns. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd.
          ‘Caleb en vrijgevig, dat is nieuw,’ zei ik met een zacht, spottend lachje en ging op mijn zij liggen. ‘Hij was je dan vast ontzettend dankbaar, of niet soms?’ Ik knipoogde naar haar. Ik nam een hijs van mijn sigaret en blies langzaam de rook in een soort kringeltjes uit.
          ‘En wat heb jij op deze maandagmorgen uitgespookt?’ vroeg Roxy me toen. Ik keek haar aan en moest één oog toeknijpen, gezien ik tegen de zon in moest kijken. ‘Braaf naar de les gegaan? Je vermaakt met wiskunde?’ Opnieuw lachte ik spottend en ik schudde onmiddelijk mijn hoofd.
          ‘Ik dacht dat je me inmiddels wel wat beter kende, Pierce,’ zei ik lachend en ging nu gewoon languit in het gras liggen. Zo was school nog niet eens zo heel erg – hoewel dit niet echt school genoemd mocht worden. ‘Ik verschijn amper nog in een les, laat staan dat ik nog de moeite doe om naar een vak als wiskunde te gaan.’ Ik haalde mijn schouders op. ‘Nee ik heb mijn ochtend gespendeerd met Aliz, gezien ze geen zin had in gym. Ze heeft me trouwens benoemd tot haar nieuwe chauffeur, tof hè? Geen idee waarom, maar goed. Ik neem aan dat jij het te druk had met meneer Montana om in de les te verschijnen?’ Ik gebaarde naar het petje op haar hoofd.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Parkinglot > Park • Aliz

    Charlotte 'Charlie' Kate Green
    “Cutting class for the thrill of it – getting drunk on the past we were livin' in.”



    Wat zouden ze in de cafetaria hebben vandaag?’ vroeg Micah terwijl we naarbinnen liepen.
          ‘Geen idee, maar hoogstwaarschijnlijke gemuteerde broodjes die jou opeten als je niet uitkijkt.’ Ik grinnikte. We liepen door een gang die, voor het feit dat het pauze was, nog vrij leeg was. Nu moest ik zeggen dat het mooi weer was buiten, dus waarschijnlijk zat iedereen gewoon buiten. Althans, bíjna iedereen. Een meisje met rode haren en een jongen die onder de tattoeages zat, trokken mijn aandacht. Ik keek even op zij naar Micah, hij leek ze ook al gezien te hebben. Ik wilde wat zeggen, voorstellen dat we ook wel buiten konden gaan zitten – maar Micah leek het een goed idee te vinden Vince' aandacht te trekken. Fijn, zo'n beste vriend.
          ‘Ey Vince, heb je een rosse hoer gevonden voor vanavond? Ik snap niet echt wat mensen zo leuk vinden aan redheads tho.’ Vervolgens stopte hij nonchalant zijn boeken in zijn kluisje. Ik had geprobeerd leeg en uitdrukkingsloos naar Vince te kijken, maar kon het toch niet laten het uit te proesten na Micah's woorden. Met pretogen keek ik mijn beste vriend aan en het duurde even voordat ik niet meer moest lachen. Vince leek het niet zo grappig te vinden. Hij had altijd al een slecht gevoel voor humor gehad.
          ‘Ik heb geen rosse hoer eikel,’ siste hij Micah toe. Hij leek echter te schrikken toen hij mij zag staan – humorloos en ook nog blind dus. ‘Rot nou maar op voordat ik al die tanden uit je bek sla...’ Ik rolde mijn ogen en keek toe hoe hij iets in het oor van het roodharige meisje fluisterde.
          ‘Heb je dan ook helemaal geen manieren bij gebracht gekregen? Het is onbeleefd om in gezelschap te fluisteren.’ Ik forceerde een allervriendelijkste glimlach op mijn gezicht en stapte naar voren om het meisje haar hand te schudden. ‘Volgens mij heb ik je nog nooit eerder gezien op Melrose, ik ben Charlie, leuk je te ontmoeten.’ Ik verplaatste mijn aandacht naar Vince en mijn glimlach verdween als sneeuw voor de zon. ‘En ik zou als ik jou was maar van Micah afblijven–’ ik klopte wat tegen zijn wang ‘–anders sla ik jouw tanden uit je bek.’ Naast Vince ging Jamie nogal te keer en ik probeerde de driftkikker te negeren. Dat lukte me behoorlijk goed, totdat hij mij een hoer ging noemen. Vince' hoer nog wel. ‘Pardon?’ siste ik hem toe. ‘Waar bemoei jij je nu weer mee, kutjoch.’ Ik balde mijn handen tot vuisten. Als iemand me nu niet tegenhield, zou ik eerst Jamie's tanden uit zijn bek slaan voordat ik aan Vince zou beginnen.



    17 • Senior • Punker • Goalgetter @ Soccer team • Hallway
    Micah, Vince, Kamryn & Jamie

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 9:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aliz Nicola Harrington
    GIRLS LOCKERROOM || WITH CALEB || SENIOR

    i thank god everyday for the existence of french fries

    ze bestudeerde Caleb’s gezicht. Er lijkt emotie op te zien te zijn, maar het is voor zo kort dat het er niet eens geweest lijkt te zijn. Misschien had ze het wel verbeeld. Ze wist niet of het beter was of het er wel of niet echt geweest was, gezien het geen uitdrukking van blijdschap is, in tegendeel zelfs. Echter, nu staat er helemaal geen op, waardoor er een bezorgde frons op haar gezicht verschijnt. Ze haatte het om hem zo te zien, en ze snapte nog steeds niet helemaal hoe het zo gekomen was. De blik die hij haar schenkt zorgt er voor dat ze het liefst wegkijkt van hem.
          ‘Ik haal niemand op ’s morgens, behalve Vince. En dan kan jij heerlijk met je lieve vriendje mee rijden, niet waar?’ Waarom deed hij zo? Ja, ze had een “vriendje”, tussen aanhalingstekens omdat het niet echt was, maar dat wist hij niet. Maar goed, hij deed zelf van alles met Roxy, dus echt recht om zo te doen had hij niet. Haar relatie met Owen was niet echt, maar again: dat wist hij niet. Hij leek in elk geval ook niet erg fan te zijn van Owen, wat ze niet snapte want hij kende hem niet eens?
          ‘Alsnog bedankt voor die SAT’s inschrijving. Daar zullen mijn ouders tevreden om zijn. Moet je nu trouwens ook niet naar je vriendje? Hij zal je vast missen.’
          ’Je hoeft er niet zo lullig om te doen,’ siste ze. ‘Ik heb je er voor opgegeven omdat ik om je geef, en omdat je het zelf nooit zou doen, en veel universiteiten willen wel een SAT-score zien. En je kan lastig drugs dealen tot je er bij neer valt. En als je een beetje je best doet, dan kan je zo een scholarship krijgen, en niet, dan kan je vast een groot deel al betalen met je drugsgeld.’ Gefrustreerd haalt ze een hand door een lange lokken, waarna ze een diepe zucht slaakt. ‘Ik wil gewoon niet dat je je hele leven vergooit,’ vervolgende ze op een zachte toon. ‘En over-‘ Ze had een stap zijn kant opgezet, waardoor ze de alcoholwalm rook die van hem afkwam, en abrupt stopte ze met praten. Haar blik gleed naar zijn ogen, waar nog lichte sporen van roodheid te zien was. ‘Meen je dit nu, Caleb? Dronken én stoned op school?’ Goede vriend ben je Vince, dat je daar niks aan deed. ‘Meekomen.’ Meer dan zat zei ze niet. Aliz pakte zijn hand vast, hardhandig voor zijn doen, en sleurde hem mee. Eerst naar haar kluis, daarna de meisjeskleedkamer in sleurde, die op het uur van de pauze leeg was. Ze gooide hem de handdoek toe die ze uit haar kluis had gehaald, samen de douchegel. Hierna sloeg ze haar armen over elkaar en leunde ze tegen de kluisjes in de kleedkamer, terwijl ze hem afwachtend aan keek. ‘Tijd voor een douche om jezelf op te soberen.’

    To Vince
    Wie laat zijn beste vriend nou dronken en stoned naar school gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KAMRYN FLORÈNCE FALLON MONTGOMERY
    Junior ★ 16 ★New girl ★ Jamie & Vince ★ Classroom & Lockers



    Het deed Kamryn goed dat de jongen in eerste instantie niks terug zei tegen haar, dat gaf haar het gevoel van overwinning. Toch liet hij het daar niet bij. Hij blokkeerde haar weg toen ze weg wilde lopen en hij leek niet bepaald blij te zijn. Kamryn liet niets van angst zien en hield een verwaande uitdrukking op haar gezicht hangen, om een soort signaal af te geven dat er met haar niet zomaar gesold werd - ook al was ze slechts een schaap in wolfskleding.
          'Wie denk je wel niet dat je bent?' vroeg de jongen boos. Kamryn deed haar mond open om te reageren, maar hij sprak sneller dan zij kon waardoor ze overstemd werd door zijn zware mannenstem. ‘Luister meissie, ik heb veel dingen naar mijn hoofd gekregen maar van jou ga ik het echt niet pikken. Weet je wel met wie je praat?’
          Opnieuw wilde Kamryn reageerde, maar ze kreeg de kans weer niet. Hij begon over een mogelijk vriendje voor haar en acuut keek ze over haar schouder de jongen beledigd aan. 'Nee, ik heb geen vrie-' Haar woorden stierven af toen ze een luide stem iets hoorde roepen dat bepaald niet goed viel bij haar. Iets over een rossige hoer en Kamryn wist maar al te goed op wie de stem doelde, want zoveel roodharigen liepen er niet rond op school. Ook de getatoeëerde jongen leek er enkele seconden stil van te zijn. Kamryn draaide zich om en zag een tweetal aankomen. Zowel het meisje als de jongen zag er niet bepaald vriendelijk of toegankelijk uit.
          'Ik heb geen rosse hoer, eikel,' siste de jongen terug. Kamryn was uiterst geschrokken dat ze op die manier over haar spraken terwijl ze er gewoon bij stond. Ze was zelfs zo verbijsterd dat ze niet eens iets wist om te zeggen. Na wat gekibbel boog de jongen zich naar Kamryn toe. 'Hoe heet je eigenlijk?' Verbaasd keek ze naar hem omhoog. Eerder kon hij haar nog niet zien of hij flipte al en nu wilde hij haar naam weten.
          'Kamry-' Voor de zoveelste keer kon Kamryn haar woorden niet afmaken. Dit keer door de stem van Jamie die er plots tussen kwam. Hij begon een hele tirade tegen de jongen voor haar neus en ook het blonde meisje wilde plots weten wat haar naam was. Uiteindelijk liep het uit tot een gevecht van woorden en beledigen naar elkaar toe. Kamryn sloot kort haar ogen en liet toen eindelijk van zich horen.
          'OH MY GOD, hou allemaal je bek dicht,' zei ze hard en duidelijk. Ze keek streng van Jamie, naar de getatoeëerde jongen, naar het meisje en uiteindelijk naar de jongen die haar zo beledigend had aangesproken. 'Ik weet niet wat jullie probleem is, maar als jullie unsolved business hebben, houd mij daar alsjeblieft buiten. Voor de mensen die het willen weten: mijn naam is Kamryn. En laat me vanaf nu maar met rust, want voor dit gedoe ben ik niet hier naar toe gekomen. Dan was ik wel in New York gebleven, daar waren de bitchfights tenminste echt spannend,' Ze pakte haar tas op van de grond en duwde zich tussen het meisje en haar vriend door om weg te lopen. 'Losers,'


    Big girls cry when their hearts are breaking



    MICHAEL 'MICAH' GABRIEL SHERMAN

    Bully/punker/jock , With Charlie, Vince & Kamryn & Jamie, In the hallway

    🐭




    Vince keek even beledigt op waardoor ik al wist dat ik geslaagd was in mijn opzet. ‘ik heb geen rosse hoer eikel,’ siste hij me toe waardoor ik even gemeen naar hem grijnsde terwijl ik voor mezelf een streepje trok. One point for me. Ik zag zijn handen opballen tot vuisten waardoor ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. ‘Rot nou maar op voordat ik al die tanden uit je bek sla. . .’ siste hij waardoor ik kort even proestte, wat bedreigend zeg. Ik rolde even lachend met mijn ogen. Vince negeerde ons door zich naar de redhead toe te buigen. ‘Heb je dan ook helemaal geen manieren bij gebracht gekregen? Het is onbeleefd om in gezelschap te fluisteren.’ zei Charlie waarna ze naar hem en het meisje toeliep waardoor ik nu ook mijn kluisje dicht deed en hier wat tegen leunde, wachtend tot Charlie klaar was en we naar buiten konden om te lunchen. ‘Volgens mij heb ik je nog nooit eerder gezien op Melrose, ik ben Charlie, leuk je te ontmoeten.’ stelde Charlie zich voor aan het meisje wat ik eerlijk gezegd maar tijdverspilling vond, ze was een junior dus automatisch ook niet interessant voor mij. ‘En ik zou als ik jou was maar van Micah afblijven–’ richtte ze zich nu tot Vince, het andere meisje geen tijd gunnend om wat te zeggen. Ze haf Vince een tik tegen zijn wang waardoor ik Vince nu ook een uitdagende blik zond. ‘–anders sla ik jouw tanden uit je bek.’ Ik wilde er net nog een opmerking bij opgooien al kwam een andere redhead mijn amusement verstoren waardoor ik alweer met mijn ogen rolde. Jamie, de rok dragende freak.
    "Fuck off, Vince. Ze zei nee, een woord wat je duidelijk niet snapt, en waardoor je binnekort voor verkrachting in de cel zal zitten. Daarbij is ze een minderjarige, en jij niet, dus alles waar je ook maar aan denkt om te proberen met haar, is nog illigaler dan verkrachting. Ze is je niets verschuldigd, en niet ieder meisje is zoals die hoer daar achter je die met iedere random jongen het bed in duikt. Sommige mensen hebben moralen, maar blijkbaar is dat een vreemd concept voor je." zijn hele woorden tirade deed me hem even met opgetrokken wenkbrauwen aankijken, maar eens ik besefte dat hij Charlie net een hoer had genoemd deed me even rood worden van woede, ‘Pardon?’ siste Charlie hem toe en ook ik was uit mijn chille houding gehaald en trok Charlie wat dichter naar me toe, voordat ze de jongen ging aanvallen.. ‘Waar bemoei jij je nu weer mee, kutjoch.’ siste ze al werd iedereen de mond gesnoerd door de rosse tut.
      'OH MY GOD, hou allemaal je bek dicht,' riep ze voor de hele hal waardoor ik haar even verrast aankeek, ah ze had dus wel een tong.   'Ik weet niet wat jullie probleem is, maar als jullie unsolved business hebben, houd mij daar alsjeblieft buiten. Voor de mensen die het willen weten: mijn naam is Kamryn. En laat me vanaf nu maar met rust, want voor dit gedoe ben ik niet hier naar toe gekomen. Dan was ik wel in New York gebleven, daar waren de bitchfights tenminste echt spannend,' zei ze giftig waarna ze haar spullen nam en zich tussen mij en Charlie heen wurmde waarna ik haar nog 'losers,' hoorde zeggen waardoor ik even snoof.
    "Had je maar niet naar Dramarose high moeten komen, trut!" riep ik haar nog na. "Aan één redhead had ik al meer dan genoeg." zei ik tegen Charlie waarna ik mijn blik giftig op Jamie gericht hield, mijn vingers krakend. " En als ik jou was Scottie Mc,Der, zou ik me maar uit de voeten maken, want ik pik niet dat je Charlie een hoer zit te noemen." gromde ik dreigend.








    OWEN CAMERON GREEN

    The Nerd / Geek, At the lockers with Jem aka his Crush

    👓




    Jem had me nog bedankt voor het complimentje waarna hij simpel zijn schouders ophaalde, hij was het vast al gewoon om zulke complimentjes te krijgen. 'Hoewel ik denk dat we het beter hadden kunnen doen, maar blijkbaar is het niet eerlijk als ik mijn best doe.' vertelde hij me lachend, iets wat ik wel begreep. Zelf was ik geen sporter en blonk ik ook nergens echt in uit, maar het was soms wel fijner als iedereen wat hetzelfde niveau had in een sport, was ook iets eerlijker. Bij mijn vraag of Jam misschien een haardroger had zag ik aan zijn blik al dat hij me helaas niet daarmee kon helpen. . 'Helaas niet, maar we kunnen in de meisjes kleedkamer kijken ik heb gehoord dat ze ze die daar wel hebben, maar ik kan fout zitten.' stelde de jongen voor en ik knikte dankbaar.
    'Anders heb ik denk ik ook nog wel een vest in mijn kluisje die je kan lenen.' vervolgde hij en ik beet even op mijn lip terwijl ik naar de jongen keek, ik zou niet weten wat ik zou doen mocht ik echt het vestje van hem lenen. Zou ik dan ook zo goed als hem gaan ruiken? Ik voelde Jems blik even op me branden en ik betrapte me weer op dagdromen over de jongen. 'Alhoewel, je bent wel wat breder.' slap een mentale klap in mijn gezicht, Mijn blik gleed weer naar de jongen die zijn shirt had uitgetrokken en deze inwisselde voor zijn gewone shirt, damn. Ik hield even mijn adem in en scheurde mijn blik van hem af terwijl ik me weer bezig hield met mijn natte kleuren terug in de zak op te bergen. 'Op de goede manier, de gespierde breed weet je wel.' zei Jem eens hij zijn kleren weer aanhad waardoor ik hem weer durfde aan te kijken en glimlachte zwakjes. "Oh ja, we hebben inderdaad verschillende maten eh.. Ja. "zei ik ietsje ratelend. Good job Owen.... Ik had enkel mijn schoenen kunnen inruilen voor mijn normale sneakers en wachtte rustig af tot Jem klaar was. " Mogen we überhaupt wel in de meisjes kleedkamers? Ik heb niet echt zin om halfnaakte meisjes te zien." floepte er over mijn lippen. Shit, Owen vlug verzin wat. "Want eh, ja ik heb Aliz daarvoor weetje,.." zonder het goed en wel te beseffen sloeg ik mezelf kort tegen mijn voorhoofd aan, al liet ik deze soepel door mijn haren gaan. smooth... Wauw Owen, geen idee of dit mijn kansen met Jem nogmeer verpeste of dat mijn slechte leugen gewoon nog meer aanduidde dat ik into hem of jongens in het algemeen was. Vluchtig om zijn blik te vermijden haalde ik mijn mobiel dan ook boven en maakte aanstalten om de jongenskleedkamer te verlaten, met mijn natte tas in mijn andere hand.Ik had antwoord van Ayden.

    From: Ayden aka mah pillow: Sure en anders leen je mijn shirt maar. Chris maat, moet je passen (; zie je zo xoxo


    To Ayden aka mah pillow: Thanks bae, Jem en ik gaan ze eerst proberen te drogen, dus als dit niet lukt kom ik asap naar je toe xxx Lova ya xxx Owen.




    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 10:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH