• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vrienden van school zijn echt stil
    Ik verveel me
    Wie wil kletsen kan me een pb sturen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Twee vakken gedaan, nog twee te gaan. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had toch naar mijn ex moeten luisteren toen hij zei dat ik een tv scherm moest kopen in plaats van pc scherm. Want nu heb ik alsnog geen geluid.

    Lol, liar liar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "hoe voel je je, leah?"
    "oh, springlevend! ik heb echt weer geweldig veel zin in het leven en alles wat op me afkomt, een positieve kijk is noodzakelijk in het leven!"

    maar niet heus
    en zelfs al mocht het heus zijn zou er toch niemand zijn die me dat vraagt HAHA


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik raak extreem salty op LoL, en m'n vriend geeft me een stuk of 8 skins cadeau om me op te vrolijken <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Can't you f off? Seriously.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Misschien moet ik maar iets eten..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    A++ voor deze kloten vriendschap


    This ain't no place for no better man.

    Eindelijk weer zombies die mensen in stukken scheuren en spuitend bloed. Heerlijk gewoon.


    Q op de PS4 is echt lastig (baby)

    Tragisch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is er überhaupt iemand die even op een sympathieke toon tegen mij kan praten of moet iedereen mij afkatten (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben best wel een beetje, een klein beetje trots op mezelf.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2017 - 16:02 ]


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Het ergste is nog wanneer iemand gewoon fucking kut tegen mij doet maar vervolgens wel mega aardig tegen anderen gaat doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt