• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Overkill schreef:
    (...)

    muh ik kan me voorstellen dat sommige meiden het best geil vinden om wakker te worden van je vriend die seksuele handelingen bij je verricht, maar ik vind dat echt absoluut niet fijn. Werd een keer wakker van mijn vriend die bij me naar binnen kwam terwijl ik nog sliep en ik heb me nog nooit zo gebruikt gevoeld.


    Als hij dat ooit doet bij mij, kijk ik hem de rest van de dag niet meer aan en krijgt hij geen seks meer tot ik wil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    muh ik kan me voorstellen dat sommige meiden het best geil vinden om wakker te worden van je vriend die seksuele handelingen bij je verricht, maar ik vind dat echt absoluut niet fijn. Werd een keer wakker van mijn vriend die bij me naar binnen kwam terwijl ik nog sliep en ik heb me nog nooit zo gebruikt gevoeld.

    Zo iets zou ik ook alleen willen als het van tevoren besproken is. Niet dat iemand het uit het niets doet terwijl we er nooit over gepraat hebben. Dat valt ook nog steeds onder verkrachting btw.

    Ik zou het wel heel leuk vinden als iemand het bij mij zou doen. Maar dan wel wanneer ik toestemming gegeven heb. Dit hoeft niet perse de dag er voor te zijn, maar gewoon dat ik het ooit gezegd heb.

    Overkill schreef:
    (...)

    muh ik kan me voorstellen dat sommige meiden het best geil vinden om wakker te worden van je vriend die seksuele handelingen bij je verricht, maar ik vind dat echt absoluut niet fijn. Werd een keer wakker van mijn vriend die bij me naar binnen kwam terwijl ik nog sliep en ik heb me nog nooit zo gebruikt gevoeld.


    Wat de fuck? Als ik dat niet met hem zo had afgesproken zou ik heel boos worden, misschien het zelfs uitmaken.


    Tijd voor koffie.

    Hue, m'n vriend heeft me daar wel eens voor wakker gemaakt en ik heb er verder geen problemen mee. ^^
    Story time though:
    Meneer had altijd de fantasie wakker gemaakt te willen worden met een blowjob. Als de lieve vriendin die ik ben, besloot ik die wens in vervulling te laten gaan de eerste keer dat ik bij hem sliep.
    Raad eens wie nog geen seconde bezig was en een enorme klap tegen d'r kop kreeg? Juist. Kennelijk vond hij het idee wel leuk als die wakker was, maar in z'n slaap is ie nogal agressief.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ^omg hahaha.

    Ik vind het zolang het mijn vriend is niet zo'n probleem. Stel nou dat gewoon iemand blijft slapen en random aan je gaat zitten... dat gaat een beetje ver.

    Ik was half wakker en was hij me een beetje aan het droogneuken en daar werd ik harstikke half-slaap-geil van en daarna was het niet meer droog haha

    (omg kijk even naar de beginpost, het laatste rechtse plaatje: lijkt nu net alsof de vrouw de man neemt)

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 14:06 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ciri schreef:
    Hue, m'n vriend heeft me daar wel eens voor wakker gemaakt en ik heb er verder geen problemen mee. ^^
    Story time though:
    Meneer had altijd de fantasie wakker gemaakt te willen worden met een blowjob. Als de lieve vriendin die ik ben, besloot ik die wens in vervulling te laten gaan de eerste keer dat ik bij hem sliep.
    Raad eens wie nog geen seconde bezig was en een enorme klap tegen d'r kop kreeg? Juist. Kennelijk vond hij het idee wel leuk als die wakker was, maar in z'n slaap is ie nogal agressief.


    Ja, maar ervoor wakker maken en gewoon beginnen terwijl ik nog slaap vind ik twee hele verschillende dingen.

    En hahaha, oeps. Dat is wel een beetje jammer. :')


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Wat de fuck? Als ik dat niet met hem zo had afgesproken zou ik heel boos worden, misschien het zelfs uitmaken.


    ja t was best fucked op vooral omdat ik huilde en hij gewoon doorging (fish)


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    ja t was best fucked op vooral omdat ik huilde en hij gewoon doorging (fish)



    Huh wow, wat de fuck? Ik wil echt niet ongewenste kritiek leveren of iets, maar wat the fuck?!


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)



    Huh wow, wat de fuck? Ik wil echt niet ongewenste kritiek leveren of iets, maar wat the fuck?!


    Dat is inderdaad best wel extreem...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben in voor ochtendseks, maar ik moet wel nat zijn. Dus voorspel is bij mij echt een must.

    De eerste keer was echt een hel trouwens, al was ik heel nat, ik heb bijna liggen janken. De laatste keer dat ik bij hem was, zat er een maand tussen of zo en toen hij binnendrong deed het ook weer pijn. We konden wel lachen, want hij zei zo; "You're special. You lose your virginity two times." Toen gingen we helemaal stuk.

    Bij de eerste keer probeerde hij ook eerst met zijn vingers de meeste pijn te verdoen bij mij, omdat hij niet wilde dat ik heel erg veel pijn zou krijgen, maar toch hielp het niet heel goed. En die bloedzee toen ik naar het toilet ging. Ik dacht even dat ik ongesteld was geworden, mijn god.
    Hoe is dat bij jullie gegaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, het zijn redenering ben ik al 100 keer ontmaagd. (A) elke keer doet pijn bij mij, zelfs na voorspel en met glijmiddel. Ik kan niet zeggen dat ik dat altijd fijn vind.

    Ik heb nooit echt gebloed, behalve een keer na de seks toen ik zwanger was en het er vrij ruig aan toe ging. Maar dat was binnen een paar uur ook klaar.

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 15:09 ]

    Geralt schreef:
    Haha, het zijn redenering ben ik al 100 keer ontmaagd. (A) elke keer doet pijn bij mij, zelfs na voorspel en met glijmiddel. Ik kan niet zeggen dat ik dat altijd fijn vind.

    Ik heb nooit echt gebloed, behalve een keer na de seks toen ik zwanger was en het er vrij ruig aan toe ging. Maar dat was binnen een paar uur ook klaar.


    Ik heb geloof ik anderhalve dag gebloed.

    Ik heb nu mezelf aangeleerd dat ik mijn onderlijf moet ontspannen en alleen maar moet denken 'het doet geen pijn', dan gaat het wel goed bij mij. Mijn vriend doet sowieso wel rustig, tenzij hij weet dat ik geen pijn heb, dan gaat hij wat sneller naar binnen en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nooit gebloed en eigenlijk met de eerste keren ook geen pijn gehad....
    Nu in sommige standjes wel, dan stoot hij gewoon veel te diep en piep ik of we een ander standje kunnen doen.

    Ik ben eigenlijk wel blij dat het zo is... Als ik jullie verhalen zo, hoor. Jeetje. Wel moeilijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik bloede in het begin veel... daarna niet meer.
    Maar sinds mijn vriend heeft besloten om het voorspel voor mij te schrappen (ik ga hem de volgende keer meppen) heb ik na de seks wel weer wat bloed.

    Waarom hij de laatste tijd geen voorspel meer doet is mij een raadsel, lijkt alsof hij geen geduld heeft haha


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ^ ow wat stomm! Ik zou voorspel eisen hehe.

    Een question over anale dingetjes...

    Want ik vind het idee heel geil, maar als hij eenmaal qeen vinger erin stopt, voelt het helemaal niet prettig en heel ongemakkelijk. Heeft iemand dat ook of ben ik raar... :$

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 19:30 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.