• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.
    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Denk je dat je een SOA hebt opgelopen of is er iets misgegaan met de anticonceptie? Wil je de mening van anderen over een seksspeeltje dat je gezien hebt en graag wil uitproberen? Stel hier je vragen of deel je ervaringen en blunders, onze Quizlet-sexperts zullen zeker reageren!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 18:56 ]

    Ik weet niet hoe luid ik ben, maar één keer moesten we stil zijn en dat was echt kut. Je wilt gewoon zo luid kunnen zijn als je op dat moment wilt zijn.


    Tijd voor koffie.

    ga ik vandaag 1 aprillen dat ik zwanger ben hmmm


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    ga ik vandaag 1 aprillen dat ik zwanger ben hmmm

    Dat had ik iets van 3 maanden geleden ook bedacht. Maar ga het toch niet doen.

    Geralt schreef:
    (...)
    Dat had ik iets van 3 maanden geleden ook bedacht. Maar ga het toch niet doen.


    hahaha ik weet ook niet hoeveel jongens zo'n grap zullen waarderen maar yolo right


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    hahaha ik weet ook niet hoeveel jongens zo'n grap zullen waarderen maar yolo right

    Ik denk dat geen enkele dat gaat waarderen. Ik zou me als jongen de tyfus schrikken als iemand me dat zou vertellen xD
    Mijn oma is er helaas niet en het is niet leuk om het aan iemand anders thuis te vertellen.

    Worden jullie ook als kneedbal gebruikt? Mijn vriend vind mijn E-cup nogal prettig om als kneedbal te gebruiken :')
    Niet dat ik het erg vind, want geloof me, ik ontspan er van hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb niks om in te knijpen gelukkig.

    same lol
    al had ik een vriendje die mijn borsten soms zo hard vastgreep dat ik een keer zijn vingers als blauwe plekken terug vond > niet geil


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    same lol
    al had ik een vriendje die mijn borsten soms zo hard vastgreep dat ik een keer zijn vingers als blauwe plekken terug vond > niet geil


    Auw, deed dat niet ook gewoon echt zeer?


    Tijd voor koffie.

    Ik moet eerst geil zijn voor ik het kneden (of andere dingen bij m'n borsten) geil vind.

    Maar daar stoort hij zich niet aan, #alwaysietsomteknijpen


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kan er sowieso niet tegen als iemand of ik zelf mijn borsten aanraakt sinds ik vorig jaar een prikpil gehad heb. Het is 5 maanden later en ik heb er nog steeds mega last van. Zelfs kleding dat er tegenaan komt doet me pijn.

    Wat ik niet zo goed kon waardeerden, was dat hij, terwijl ik sliep, bezig was met mijn tepels. Ik werd wakker en draaide me abrupt om :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer schreef:
    (...)

    Auw, deed dat niet ook gewoon echt zeer?


    ha ja
    al is mijn pijngrens vrij hoog tijdens seks
    heb ook een keer een vriendje gehad dat tering hard in mijn tepel beet, die was toen ook blauw. kon ik ook niet echt waarderen


    i put the fun in funeral

    Ik heb een hekel aan mannen die er alleen in kunnen knijpen. Like, het is geen stressbal, doe er iets leuks mee.


    Kepler schreef:
    Wat ik niet zo goed kon waardeerden, was dat hij, terwijl ik sliep, bezig was met mijn tepels. Ik werd wakker en draaide me abrupt om :')


    muh ik kan me voorstellen dat sommige meiden het best geil vinden om wakker te worden van je vriend die seksuele handelingen bij je verricht, maar ik vind dat echt absoluut niet fijn. Werd een keer wakker van mijn vriend die bij me naar binnen kwam terwijl ik nog sliep en ik heb me nog nooit zo gebruikt gevoeld.


    i put the fun in funeral