• Eat, Sleep, Rave, Repeat
    Dit is een RP van McCrory en GriffeI. Geïnspireerd en gekopieerd door de cruise festival HolyShip!
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.

    Holy Ship!
    Holy ship is een rave cruise. Jaarlijks komen er veel mensen op af om 24/7 te feesten met de beste DJ's van de wereld. Dit jaar is het dan ook hetzelfde als anders. De cruise zal weer vertrekken met de vetste DJ's. De zeven daagse reis zou gaan van Miami naar de Bahama's, met maar een regel verplicht. Party at the boat and live like you've never ben alive before.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Reserveringen:
    Er kunnen verschillende kamers geboekt worden:
    - Inside
    - Oceanvieuw
    - Balcony
    - Penthouse w/ balcony

    Deze kamers kunnen met twee tot maximaal vier gedeeld worden. Iedere kamer ziet er zo uit. Als je met zijn vieren reserveert kun je echter alleen maar vier aparte bedden in een kamer hebben. De tweepersoonsbed is dan ook alleen voor mensen die met zijn tweeën hebben gereserveerd en betaalt. Je moet dan ook 21 jaar of ouder zijn als je de cruise betreed. Jonger is niet toegestaan. Dit komt omdat je vrijuit je drank kunt pakken van tafels. De reis is dan ook all-inclusive met onbeperkt eten en drank. Je kunt dan ook bij iedere kamer roomservice krijgen. Je kunt je rit wel zo luxe maken als je wilt. Zoals iedere dag champagne op de kamer, noem maar op. Sterke dranken zitten dan ook niet in het all-inclusive bedrag begrepen. Deze kun je wel kopen op de cruise. Drugs is dan ook niet toegestaan op de cruise. Hier word streng op gecontroleerd. Wel zullen er, vanuit het bedrijf zelf, drugsdealers aanwezig zijn die 'legaal' handelen.
    Zowel de eerste als de laatste dag verblijf je de hele dag en nacht op de cruise. De dagen ertussen mag je de bahama's op, zolang je maar voor het avonduur terug bent. Feesten gebeurt ook alleen maar op de cruise. Als je na zes uur ook niet op de boot ben, zal je er de hele avond niet op kunnen.



    Trust me.
    You can dance..
    Vodka

    Guestlist:
    [Naam • User • Faceclaim • Pagina]

    Meisjes:

    • Esmé Candice O'Donnel • GriffeI • 1.2
    • Niamh Alexei O'Donnel • McCrory • 1.2
    • Tessa mae Sandler • Nerha • 1.1
    • Zafira Shanti Sloan • GreenIight • 1.2
    • Victoria 'Tori' Braga • Sempre • 1.3
    • Gabriella Sachu Braun • Soco • 1.4
    • Celestia Mikeala Green • Granian 1.3
    • Eleonora Larsson • Judithsuzann • 1.4



    Jongens:

    • Connor Ezra Quill • GriffeI • 1.2
    • Fabian Kemren Cordova • McCrory • 1.1
    • Samuel Lucas Drake • Druckley • 1.4
    • Isaac Moore • Obeah • 1.2
    • Noël Jonathan Ackermann • Ziegler • 1.2
    • KilianCharlie Morrisson • Necessity • 1.3
    • Cayson Howell • Granian • 1.3
    • Alfie Godfrey Banks • ZeIda • 1.2
    • Seong - Hyeon Moon • Jinyoung • 1.4
    Guswaters • 1.4
    • Tyler Cristiano Rodriguez • Habiba • 1.4


    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (21+)
    • Nationaliteit:
    • Voorkeur kamer (Dames, Heren of gemengd vriendengroep / er zouden groepjes van 4 gemaakt worden voor kamer reserveringen. Deze komen online te staan vóór de praattopic open gaat, zodat je nog ruim van te voren dingen kunt bespreken.)
    • Uiterlijk: (Met een duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk: (geen steekwoorden. Hoeft geen lap tekst te zijn, maar gelieve uit te schrijven, wat is recessief, wat is dominant?)
    • Geschiedenis:
    • Relaties: (Onthou, niet iedereen kent elkaar! naast het vriendengroepje waar je in zit)
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage likes/dislikes)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal twee personages per persoon van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen McCrory, en GriffeI maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, McCrory (a.k.a Naomi) of GriffeI (a.k.a. Saar)


    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    VICTORIA "TORI" BRAGA
    ««« 21 | AUSTRALIAN ROOTS | OUTFIT | DANCING | FAB & ELEONORA»»»


    Sind mijn avontuurtje eerder die dag had ik een permanente glimlach op mijn lippen gehad. Nadat we afscheid hadden genomen — waarbij ik Esmé bijna weer terug de kamer in had geduwd — had ik mijn weg gezocht naar het feest. In de tussentijd had ik nog ergens een shotje achterover gegooid en nu stond ik heerlijk te genieten van de muziek. Wat mij betreft was het nu al een geslaagde vakantie.
          Toen een jongen voor mij halt hield keek ik dan ook geïnteresseerd op, maar die blik veranderde naar bezorgdheid toen Fab mij aankeek en zei dat we moesten praten. UH-oh.
          Een korte woordenstroom verliet zijn lippen en ik moest mij aardig concentreren om te begrijpen wat hij zei.
          "O mijn god.. Je hebt met Sam geneukt?!" Het kwam wat hard over mijn lippen en sloeg een hand voor mijn mond terwijl ik de jongen aankeek. "O dear, ik neem aan dat dat niet goed is geëindigd sinds je.. hier bent."
          Ik moest me inhouden om hem niet te vertellen over mijn geweldige middag, maar ik besefte me nog net dat dit niet het moment is.
          "Oké, kom, we gaan roken." Met die woorden greep ik zijn hand vast en sleurde ik hem mee naar de plek waar ik Esmé had ontmoet. Op het dek haalde ik nog een joint te voorschijn. Helaas kon ik mijn aansteker niet meer vinden en dus greep ik de eerste beste persoon vast die langs kwam lopen. Het was een blondine en ik glimlachte verontschuldigend.
          "Sorry, maar heb je misschien een aansteker? Of wodka? Maakt niet uit welke van de twee — allebei is zelfs beter — we hebben het nodig."
          Ik hoopte maar dat Fab geen seks had gehad met Sam. Ik was helemaal voor spreading the love, alleen was het in vriendengroepen niet zo'n geweldig iets als er dingen onderling gebeurden.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 21:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Zaf •
    Waar ik normaal gesproken om haar opmerking over het toilet gelachen had, had me nu enkel een kleine grijns bezorgd. Het leek wel Zafira haar vloek. Telkens als ze naar het toilet geweest was- was ze wel iemand kwijt. Of het kwam gewoon door het feit dat onze vrienden groep nergens op wacht. Even was ik bang dat ze in slaap zou vallen eenmaal ze op bed was komen liggen, maar eenmaal ik serieuzer begon te praten kwam zij ook overeind en keek me aan. Shit. Nu kon ik niet meer terug.
    Het was geruststellend toen ze mijn hand vastpakte, en mij ervan verzekerde dat ik haar alles kon vertellen. Ik had stiekem toch wel geluk met zo'n vriendengroep. Ook al was het nu even moeilijk tussen Fab en ik. Hopelijk zouden we daar snel weer overheen komen, want ik was zeker niet van plan onze vakantie te laten verpesten door eigenlijk zoiets stom en onbenulligs.
    Een kleine glimlach was door haar lieve reactie op mijn gezicht te bekennen. 'Weet ik wel Zaf, maar dit gaat er niet over dat ik een simpel blauwtje heb gelopen.' lachte ik enigszins zenuwachtig. Of was het dat misschien in zekere zin wel? Ik had geen idee wat ik nou precies had gewild. En misschien was dat maar beter ook.
    Door de geruststelling van Zafira, kon ik nu toch wel een beetje lachen om haar grap. 'Ik weet allang dat ik bij jou moet zijn voor al mijn duistere zaken.' lachte ik.
    Ik merkte aan mezelf dat ik het onderwerp eigenlijk een beetje aan het mijden was. Ik schoof dichter naar Zaf toe, en rustte mijn hoofd op haar schouder zodat ik comfortabel mijn verhaal zou kunnen doen. 'Ik heb een vriendschapsregel verbroken. En niet zo'n kleintje ook.' zei ik zacht terwijl ik voor me uit sprak.
    'Je mag me slaan.' zei ik even tussendoor terwijl ik de moed verzamelde het daadwerkelijke probleem aan haar te vertellen.
    'Ik en Fab zijn nogal close and touchy geweest- en nee, we hebben niet geneukt - maar het heeft dingen wel een beetje akward gemaakt, als je begrijpt wat ik bedoel.' zei ik tegen mijn steunpaal naast me. 'Het is gewoon zo fucking dom. Ik wilde sowieso vanavond met iemand eindigen, maar niet met Fab. Of nou ja, eigenlijk was ik volgens mij degeen die dat juist wel wilde, wat waarschijnlijk door de alcohol kwam. En man ik kan mezelf wel voor me kop slaan.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik haalde mijn hoofd van mijn vriendin haar schouder, en haalde even een hand over mijn gezicht.
    'Maar goed. Hoe was jouw avond verder?' vroeg ik vol interesse. 'Iemand aan de haak geslagen?' knipoogde ik wat plagerig naar haar, terwijl ik nog wel een beetje tegen haar aan leunde. Tuurlijk, deze cruise was voornamelijk bedoeld voor muziek, feesten en drank. Maar ik moet bekennen dat het ook wel fijn was gewoon even rustig met Zafira te zijn.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 12:27 ]


    How far is far

    Isaac Moore
    28 ~ talking to Niamh

    Als antwoord op mijn vraag krijg een duwtje, amper genoeg om me ook daadwerkelijk van mijn stuk te brengen.
    "Ik was helemaal alleen," bekent de blondine met een aandoenlijk gezicht. Ik rol een keer lachend met mijn ogen, niet je reinste beetje in het ootje genomen door haar onschuldige blik, en stop mijn handen in mijn broekzakken. "Maar nu ben jij er, dus kan het feest eindelijk beginnen, nu ik een danspartner heb." Voor ik daar ook maar enige vorm van protest kan tegen in brengen voegt Niamh de daad bij het woord en word ik een eindje achter haar aan getrokken. Als we opnieuw tot stilstand komen en de dame gevaarlijk dicht tegen me aan begint te dansen weet ik eerlijk gezegd niet meteen wat gedaan. Ten eerste is dit al helemaal geen muziek waar ik wil op dansen, ten tweede ben ik hier niet gekomen voor mijn plezier maar om te werken en ten derde welk excuus moet ik nu nog gaan verzinnen om haar niet even een pleziertje te gunnen? Dit is Niamh. Ik mag die meid wel en Tessa Mae en ik hebben duidelijk afspraken gemaakt, daarbij heeft ze haar armband en is ze verstandig genoeg om die te gebruiken wanneer dat nodig is. Met nog steeds een beetje tegen zin begin ik wat mee te bewegen op de muziek waar ik eerlijk gezegd kop noch staart aan kan rijgen. Plots wordt er een rietje bijna mijn neus in gedouwd.
    "Jij ook een slokje, of we kunnen shots doen." Zonder er echt bij na te denken besluit ik dat een proefje geen kwaad kan, al krijg ik daar zowat onmiddellijk spijt van.
    "Oh lieve God, wat is dat? Wat goor," breng ik met een zuur gezicht uit terwijl ik mijn mond voel uitdrogen alsof ik net een mijl door de Sahara gelopen heb. Met één hand duw ik het glas met het kleverige goedje weer in Niamh's richting terwijl ik met de andere mijn lippen af veeg om het laatste beetje van de mierzoete smaak er vanaf te krijgen.
    "... Hier of op de kamer. Wat jij liever wilt," gaat het blondje inmiddels ongestoord verder. Ondertussen word ik me er uiterst van bewust hoe haar vingertoppen op en neer over mijn bovenarm glijden en een hoog lachje ontsnapt me. ik pers mijn lippen op elkaar om nog meer van die vreemde geluiden te voorkomen.
    "Meid," waarschuw ik Niamh. "Je kietelt me en ik ben niet verantwoordelijk voor je verwondingen als je dat blijft doen," ga ik half-serieus verder. "Eerst en vooral wil ik Tessa Mae vinden om er zeker van te zijn dat ze oké is, en daarna lijkt het me heerlijk om naar de kamer te gaan." Ik kan niet wachten om weg te raken van dit lawaai, Gewoon even ontspannen en van deze rotherrie weg raken. Ik haal haar hand van mijn arm af, en houd deze stevig vast terwijl ik me een weg door de menigte begin te banen.
    "Hebben jullie meiden geen soort van regenboog-voodoo-radar om elkaar te vinden? Dat zou nog eens handig zijn," grinnik ik naar het blondje achter me.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zafira Shanti Sloan

    21 Years | Afro-American | With Sam | In da room


    You were born an original
    don't die being a copy

    Toen Sam haar vertelde dat hij niet gewoon een blauwtje had gelopen kneep Zafira haar ogen even samen, waarom kon de jongen niet gewoon in één keer vertellen wat er aan de hand was. Het moest wel iets moeilijks zijn, want hij draaide er nu zo omheen, iets wat Zafira alleen maar nieuwsgieriger maakte naar zijn belevingen van, waarschijnlijk, deze middag. Hoe schandelijk zou het nou echt kunnen zijn?
    'Ik weet allang dat ik bij jou moet zijn voor al mijn duistere zaken.' zei Sam nog lachend, nadat Zafira de jongeman had verteld dat ze hem zelf zou helpen met het verbergen van één of andere moordzaak. Nu rolde er ook een korte lach over Zafira haar lippen, ergens was het waarschijnlijk wel waar. Natuurlijk zou ze er niet trots op zijn, maar Zafira had erg veel over voor haar vrienden als dat betekende ze uit de shit halen, grote kans dat ze het zou doen. Hoe slecht het ook zou zijn.
    Sam kwam dichter bij Zafira zitten en legde zijn hoofd op Zafira haar schouder, Zafira zelf liet haar hoofd half tegen de muur aan vallen en staarde naar het plafond terwijl ze met haar hand door Sam zijn haar ging. Ze speelde met zijn blonde lokken, Zafira had altijd al een ding voor haar gehad. 'Ik heb een vriendschapsregel verbroken. En niet zo'n kleintje ook.' sprak Sam toen, op dat moment stopte Zafira haar beweging even en keek naar Sam. Hij had nog niet eens gezegd wat hij had gedaan, maar met deze woorden werd ze er wel wat nerveus voor. Zafira hechtte erg veel waarde aan haar vriendschappen en verwachtte dat de rest er net zoveel waarde aan hechte. Als Sam iets heel ergs had gedaan...
    Veel langer de tijd om haar gedachten zelf aan de gang te laten had Zafira niet meer, want toen opende Sam zijn mond alweer, hoewel hij nog altijd niet zei wat hij nou echt bedoelde. Als of hij in een film zat en hij dacht dat het leuk was om te eindigen met een cliffhanger. 'Je mag me slaan.' zei Sam, ondanks dat Zafira nu toch wel een beetje nerveus was voor Sam zijn woorden rolde er nu een korte lach over haar lippen. 'We weten allebei wel dat als ik je sla je het toch niet voelt, het zou niet echt het gewilde effect hebben.' zei Zafira waarna ze haar hand weer door Sam zijn blonden lokken begon te bewegen.
    Uiteindelijk besloot Sam dat hij genoeg had van het dramaserie gedoe, waar hij het gewoon niet vertelde en begon de jongeman toch te vertellen wat er was gebeurd waarvoor hij zich duidelijk zo schaamde. Sam vertelde dat hij en Fab, in zijn woorden, nogal close and touchy waren geweest en dat hij zich daar nu blijkbaar niet goed meer bij voelde. Kort beet Zafira op haar onderlip, nadenkend over het beste advies wat ze Sam zou kunnen geven. Als het elke andere jongen was geweest had ze gewoon gezegd dat ze hem moest vergeten en voor de rest van zijn leven moest negeren, maar het was Fab waar ze het over hadden dus dat was niet het beste idee. Dat zou niet alleen slecht zijn voor Sam, maar ook voor Zafira en de hele sfeer in hun groep. 'Ik denk dat het het beste is als je het er gewoon nog even met hem over hebt, maar wel als jullie beide nuchter zijn zodat je even normaal na kan denken.' zei Zafira uiteindelijk, hoewel ze wist dat ze zelf wel vaak de neiging had de problemen te negeren totdat ze op een geven moment vanzelf weg gingen wist ook zij wel dat dit niet de beste oplossing was. Soms was praten gewoon het beste idee.
    'Maar goed. Hoe was jouw avond verder? Iemand aan de haak geslagen?' Bij het horen van deze vragen van Sam verscheen er weer een glimlach op Zafira haar lippen. 'Nou..' begon ze terwijl ze weer wat rechter op ging zitten. 'Er was wel deze jongen, hij was echt heel aardig en knap, maar er is niet echt veel gebeurd.' zei Zafira terwijl ze uiteindelijk weer van het bed afklom. 'Hij is meer husband material en ik den niet dat ik op het moment opzoek ben naar husband material.' Hierna haalde de jongedame kort haar schouders op, waarna ze naar haar nog onuitgepakte koffer liep en deze open gooide. 'Maar oké ik trek even wat anders aan en doe mijn make-up, Sam je gaat niet hier nog langer zitten jezelf zielig te vinden.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Eleonora Larsson
    Swedish – 22 years old – OUTFIT – Tori & Fab


    Gelukkig voor mij had Kilian me inderdaad de weg naar het deck laten zien. Onderweg had ik de route goed in mijn hoofd geprint zodat het me niet nog een keer zou overkomen, één keer vond ik namelijk wel genoeg en ik had het vermoeden dat steeds minder mensen de weg naar hun hut nog zouden weten gezien al behoorlijk wat mensen ladderzat leken te zijn. Zelf had ik nog niet zo heel veel alcohol op, puur omdat ik nog niet echt de behoefte had gevoeld om dronken te worden. Op dit moment stond ik aan de zijkant van het deck te kijken naar alle hossende mensen met een tequila in mijn hand - het was gratis, dus waarom niet? Af en toe nam ik een slokje terwijl ik alle mensen zorgvuldig bestudeerde in de hoop een van mijn vrienden ergens te zien. Ik had ze misschien een paar keer voorbij zien komen maar had nooit de tijd gehad om ze aan te spreken, ik liet ze dan ook maar gewoon hun gang gaan in plaats van de overbezorgde vriendin te spelen. Ik haalde een keer diep adem en gooide het lege bekertje in de prullenbak waar ik in de buurt stond. Al snel ging mijn blik weer naar alle aanwezige mensen, opeens dacht ik Celestia in de menigte te zien, tenminste iemand met dezelfde bos krullen. Ik liep wat in de richting van de persoon maar zag al snel dat het niet de juiste persoon was waarna ik me weer naar de kant begaf, zin in dansen had ik nog niet, daarvoor zat er nog niet genoeg alcohol in me. Nog even bleef ik staan waarna ik besloot maar de weg richting mijn hut te gaan wandelen.
    Opeens werd ik vastgepakt door een voor mij nog onbekende, ietwat verward keek ik het meisje aan, moest ik haar herkennen? ”Sorry, maar heb je misschien een aansteker? Of wodka? Maakt niet uit welke van de twee – allebei is zelfs beter – we hebben het nodig,” ik keek haar even glimlachend aan en richtte mijn blik toen ook even op de jongen terwijl ik rustig het kleine tasje opende dat ik bij me had. Zelf rookte ik niet, maar een aansteker had ik wel altijd bij me, dat omdat merendeel van de mensen in mijn vriendengroep wel rookten en altijd vergaten hun aansteker mee te nemen. En als ze er dan een keer eentje meehadden werkte die meestal niet. “Alsjeblieft,” glimlachte ik vrolijk terwijl ik de aansteker aan haar overhandigde. “Helaas moet ik jullie wel teleurstellen, ik heb geen wodka, maar er zijn genoeg tafels in de buurt waar je het ongetwijfeld kan krijgen” ik glimlachte weer even waarna ik mijn blik even over beide personen liet gaan. Het meisje had mooie blauwe ogen en zeer vrolijk haar, zo’n beetje alle kleuren van de regenboog kon je er terug in vinden, iets wat ik nooit van mijn leven zou doen, ik zou er uitzien als een clown. En het zou ongetwijfeld totaal niet bij me passen qua persoonlijkheid. De jongen had een prachtige getinte huid, en ook een leuk hoofd om naar te kijken. Ik haalde een hand door mijn haren waarna ik maar rustig bleef wachten tot ik de aansteker terug zou krijgen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    'Niamh'
    22 y/o • The Local from Miami • With my chocolate brown bear, Isaac.



    I know what I want &
    I know what I like.
    You.

    Dat de man voor me de beat niet bepaald wist te vinden, was niet verwonderlijk. Hij was niet mijn eerste date geweest, die op zulke muziek niet wist te bewegen. Kreeg je ervan als je voor oudere mannen viel. Tja. Niet dat Isaac echt oud was. Hij was echt veruit de jongste van al mijn dates geweest. Of de dates die ik telde tenminste. De dates waar ik me voor opofferde voor Esmé en voor gratis drank en eten – telde ik natuurlijk niet mee.
    Lichtelijk geamuseerd keek ik naar de man, waar ik nog even speels aan mijn rietje zoog – voor ik besloot dat het op was. Dat Isaac dat ongetwijfeld niet erg zou vinden – doordat hij het zojuist weggeduwd had – had ik niet echt helemaal meegekregen.
    ‘Meid.’ Begon Isaac opeens, terwijl mijn vingers nog steeds niet zijn huid loslieten. ‘Je kietelt me en ik ben niet verantwoordelijk voor je verwondingen als je dat blijft doen.’ waarschuwde hij me, wat me even liet grijnzen. ‘Ik ben er niet bang voor.’ Fluisterde ik zachtjes – maar hard genoeg zodat hij het kon horen.
    ‘Eerst en vooral wil ik Tessa Mae vinden om er zeker van te zijn dat ze oké is, en daarna lijkt het me heerlijk om naar de kamer te gaan.’ ging de man verder, wat me behoorlijk off-turnde. Voor ik dan er dan ook wat tegenin kon brengen, greep hij al naar mijn hand, om me mee te sleuren door de menigte. Ik snapte niet waarom hij altijd Tessa zo tussen ons liet komen. Het was dan ook een van de voornaamste redenen waarom ik niks probeerde wanneer Tessa in de buurt was – en vooral Esmé. Esmé dacht dat hij gay was – maar af en toe vermoedde ik dat hij gewoon voor Tessa viel. Waarom zou hij anders háár de hele tijd tussen ons proppen? Ik wilde niet jaloers zijn op mijn beste vriendin, maar toch was ik het. Ik beet even pijnlijk in mijn lip, terwijl ik meegesleurd werd door de man. Misschien had ik net zoals Esmé gewoon siliconen moeten nemen. Ik wist haast zeker dat hij daar geen néé tegen zou zeggen. Ik was van onze trio de minst gevulde en het was duidelijk waar hij op viel. Dat ik ook gewoon siliconen voor hem kon nemen – leek niet in de man op te komen.
    ‘Hebben jullie meiden geen soort van regenboog-voodoo-radar om elkaar te vinden? Dat zou nog eens handig zijn.’ grinnikte de man. In plaats van de man dan ook te geven wat hij wilde, vond ik – tot mijn opluchting – een bankje. We waren dan ook aan de rand van de cruise aangekomen, waarschijnlijk was het zijn idee om daar Tessa te spotten. Mijn idee was echter anders. Ik drukte hem op de stoel, waar ik op zijn schoot kwam zitten. ‘Je komt zo gestrest over. Can I?’ vroeg ik Isa. Voor hij echter kon antwoorden, drukte ik mijn ‘borsten’ iets voorruit, terwijl ik zijn knoopjes wat los frunnikte – tot ik net genoeg ruimte had om bij zijn schouders te komen en daaronder te masseren. Misschien werkte het beter als ik achter hem ging staan – in plaats van op zijn schoot – maar ik kon eenmaal niet in de lucht staan. ‘You know… Tessa weet nog lang niet wat voor geluk ze met je heeft.’ Verklapte ik hem.
    ‘Je bent zo zorgzaam en denkt alleen maar aan andere... niet veel mensen doen dat. Vooral niet mensen waar ik mee om ga.’ Kort slikte ik even, hoewel ik niet stopte met Isaac te ‘masseren.’ Je mocht het geloven of niet – maar ik was al behoorlijk aangeschoten. Ik kon dan ook behoorlijk depressief raken als ik eenzaam was. Of misschien waren het gewoon mijn werkelijke emoties die zich dan pas tot uiting poogde te komen. Het maakte ook allemaal niet uit. Nobody would care, right.
    ‘Behalve jij. Je bent de enige.. met jou voel ik me niet alleen.’ Beëindigde ik, waar ik mijn armen rond zijn nek legde en mijn hoofd zijn warme borst bezocht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    "S A M"      D R A K E

    21 • With Zaf •
    Voor even was ik alle shit vergeten. Puur omdat ik tegen iemand aan kon praten, en “uit kon janken” tegen Zaf terwijl ze haar handen door mijn blonde haar bewoog, en ik haar als steunpilaar gebruikte.
    Haar handen stopten direct met wat ze deden toen ik har vertelde dat ik een belangrijke regel binnen onze vrienden groep gebroken had.
    Ik wist dat Zaf ook veel waarde aan onze vriendschap hechtte, en was natuurlijk bang dat er wat tussen ons in zou komen. Ze vroeg zich nu vast af wat voor iets stoms ik nou weer gedaan had. Ik nam het haar niet kwalijk aangezien ik wel wat vaker iets stoms deed.
    Toch moest ik even lachen om haar reactie. Ze had waarschijnlijk gelijk. De klap zou misschien dan wel niet zo hard aan komen, maar ik kon me wel inbeelden dat ze nadat ik mijn verhaal zou hebben gedaan ze ineens erg veel zin zou hebben me een goeie mep te verkopen.
    Ze begon weer met het kammen door mijn haar, en luisterde naar mijn verhaal. Blijkbaar was het niet zo erg als ze had gedacht, want ik voelde geen klap.
    Ik wist dat ze gelijk had over het feit dat we met elkaar moesten gaan praten. Nuchter. En ik wist ook dat ik Fab niet voor altijd zou kunnen en willen ontwijken. Ik had ook geen idee hoe Fab zich erbij voelde. Hij was wel weggeglipt tijdens het eten. Maar ik kon het me ook makkelijk voorstellen dat hij al met een tequila in zijn hand zijn volgende slachtoffer aan het zoeken was.
    Ik zuchtte. ‘Ik weet dat je gelijk hebt,’ zei ik. ‘Maar niet vandaag.’ Zei ik met een kleine grijns en rekte me uitgebreid uit. Ik had er nog even geen zin in om er uitgebreid over te gaan praten. En niet omdat ik me er voor schaamde ofzo, maar eigenlijk omdat ik het wel erg naar mijn zin had. Fab is mijn beste vriend, en de laatste keer dat ik checkte hoorde je dat soort dingen niet met je beste vriend te doen.
    Ik had geen zin meer er mijn hoofd over te breken. Het had geen zin hem moedwillig te gaan ontwijken, maar hem opzoeken om het er over te hebben ging ik ook niet.
    Als hij erover wilt praten zal hij vast wel naar me toe komen.
    Ik volgde Zaf aandachtig na mijn vraag of ze al iemand ontmoet had. ‘Dat is dan weer jammer.’ Zei ik. ‘Niet? Ik dacht dat je juist mee ging om een echtgenoot te vinden.’ Plaagde ik haar. ‘Nee, even serieus. Er lopen hier nog tig anderen rond, je vind heus wel een net zo leuk, al niet leuker iemand. Genoeg vis in de zee, het enige wat jij hoeft te doen is je hengel uitgooien.’ Lachte ik alvorens ik naar haar knipgoode.
    Ik volgde haar hoe ze naar haar koffer toe liep, en rolde met mijn ogen bij haar volgende opmerking. Ze leek opeens wel verdacht veel op een moeder. Hadden Fab en zij samen afgesproken mijn babysitter te spelen ofzo. Al moet ik wel zeggen dat ik me negen van de tien keer wel als een groot kind gedraag, dus zo’n gek idee was het niet. ‘Pff. Ik vind mezelf helemaal niet zielig.’ Zei ik gespeeld op mijn tenen getrapt waarna ik zuchtte. ‘Maar oké, mama Zaf, ik zal u volgen.’ Zei ik terwijl ik wachtte tot Zaf een nieuwe outfit had opgedoken uit haar met kleding gevulde koffer. Het zou me niks verbazen als we hier morgen nog zouden zitten.


    How far is far


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Twinsies, the slutty one, Talking to Tori

    🍸




        “Esmé!” kirde een bekende stem vrolijk waardoor ik even opkeek en vrolijk opsprong toen ik Tessa zag. "Tessss! " in knuffelde har blij terug “Wat zit jij hier in je eentje?” vroeg ze me vervolgens waardoor ik even mijn schouders optrok. "You know, even uitblazen van een stomend momentje." grijnsde ik en wiebelde even met mijn wenkbrauwen naar Tessa. " En jij? waar is je brok Chocola? Normaal is hij niet verder weg van je dan een meter of vijf? " ik had mijn hand boven mijn hoofden geplaats als een soort van 'ik zoek land' soort van kerel but nope nergens vond ik mr brownie.
    "Gurl does this mean you are a free bird?" mijn mond zakte even open waarna ik Tessa haar hand vast nam en haar tussen de dansende menigte sleurde. "Kom op! Wees vrij nu het nog kan! Zoek een leuke jongen voor eens, ik kijk op een afstandje wel toe." knipoogde ik haar toe waarna ik haar hand los liet en op zoek ging naar een leuke kerel voor haar



    CONNOR EZRA QUILL

    Partyganger/ hothead, .

    👊



    "Cel, aangenaam," zei ze zwoel waardoor ik even grijnsde. "En shotjes zijn gratis, dus je mag ook gewoon shotjes met me gaan doen, maar een long island beach klinkt ook zeker niet verkeerd." vervolgde ze waardoor ik haar even grijnzen aankeek. Echter voor ik kon antwoorden hoorde ik een bekende stem. “Conn!” ik draaide me even om al wist een glimlach zich om mijn lippen te vormen toen ik Kilian zag. “Stoor ik?” vroeg hij lichtelijk plagend waardoor ik even grinnikte. "Natuurlijk niet, Cel dit is Kilian, mijn beste vriend, Kili dit is dus Cel een prachtmeid die ik net ontmoet heb." grinnikte ik Ik zag wel hoe Kilian keek naar Cel en ik wilde niemand cockbloken, dus besloot ik maar een beste vriendendaad uit te halen door de twee te laten dansen. "Ik moet even weg, but have fun toghetter. Cel zorg goed voor hel okay? " ik haf Kilian een schouderklopje waarna ik de twee alleen liet en mezelf naar de bar begaf


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isaac Moore
    28 ~ Looking for Tessa Mae, with Niamh

    Wanneer we bij de boeg aangekomen zijn, een strategisch gekozen hoger punt lijkt de situatie opeens in een stroomversnelling te raken. Voor ik ook daadwerkelijk de kans krijg om rond me heen te kijken word ik een beetje hardhandig op het bankje achter me geduwd door Niamh. Mijn verbazing wordt enkel groter als het blondje zich dan ook nog een vlotjes op mijn schoot nestelt. Compleet verrast en verstomd blijf ik zitten.
    "Je komt zo gestrest over. Can I?" vraagt de vrijpostige dame terwijl ze zonder pardon de knoopjes van mijn shirt begint los te maken.
    "Niamh, ik denk niet dat dat - oh, God." Voor ik mijn zin af kan maken word ik onderbroken door mijn eigen zucht van opluchting. De masserende, fluwelen vingertjes van Niamh doen mijn gespannen schouders een groot plezier. Ik had me niet eens gerealiseerd hoe gestresseerd ik was, tot de blondine op mijn schoot besloot mijn spieren uit de knoop te werken.
    "You know… Tessa weet nog lang niet wat voor geluk ze met je heeft. Je bent zo zorgzaam en denkt alleen maar aan andere... niet veel mensen doen dat. Vooral niet mensen waar ik mee om ga." Met moeite open ik mijn ogen, die ergens halverwege de massage dicht gevallen moeten zij, en frons mijn wenkbrauwen terwijl ik Niamh aan kijk. Als ik daarnet al verward was, dan is die ontzetting nu enkel groter geworden.
    "Behalve jij. Je bent de enige.. met jou voel ik me niet alleen." Waar gaat dit over? En sterker nog, waar komt dit opeens vandaan? Het is niets voor Niamh om zich zo kwetsbaar op te stellen, toch niet op deze manier. Ik weet niet goed, nog minder dan net, wat ik moet als ik de blonde haren van Tessa Mae's "bestie"- zoals ze het zo mooi zeggen- tegen mijn borstkas voel kietelen. Uiteindelijk laat ik me leiden door mijn medeleven en sluit mijn armen om haar ranke lichaam heen.
    "Oh, Niamh," zucht ik, een beetje aangedaan door haar woorden. "Wat scheelt er met je? Je zelf ook heus wel dat je niet alleen bent. Luister, ik voel me vereerd dat je het zo hoog met me op hebt maar je beseft toch wel dat ik betaald wordt om me op die manier over Tessa Mae op te stellen? En jij - wel, laten we zeggen dat jij soms meer een oppas nodig hebt dan je vriendin." Ik grinnik even bij die laatste zin, maar herpak me dan. Ik zou Niamh niet op het hart willen trappen. "Maar ja, ik geef om haar. En ondertussen ben ik ook om jou gaan geven. Hoe zou ik dat niet kunnen?" Ik haal een keer diep adem en neem het gezicht van de jongedame in mijn handen, waardoor ze quasi gedwongen wordt me aan te kijken.
    "Je weet toch dat je me altijd alles kunt vertellen, niet?" Ik ben namelijk niet in een positie om zelf een oordeel over iemand te mogen vellen, niet met de last die ik op mijn eigen schouders moet dragen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    Alfie Godfrey Banks

    at the party • Tessa



    Voor dit feest had ik erg mijn best gedaan want vanavond zou ik scoren, daar was ik honderd procent zeker van. Ik had mijn beste overhemd uit mijn koffer gepakt en een felrode blazer met dan ook een felrode broek, als we dan toch ‘all-mexican’ gingen dan ging ik ook goed.
          Noël daarentegen was ik kwijt geraakt na ongeveer het zesde shotje en dat nog wel na het feit dat ik hem dacht echt niet kwijt te raken met de outfit die hij had gekozen. Hij had ongeveer elke neon kleur die hij in huis had aangedaan.
    Nu ik zo nietsvermoedend door de groepering liep had voelde ik de alcohol aardig gieren en danste ik rond. Ik had mijn kamergenoten nog niet eens ontmoet en had geen idee wat deze reis nog voor mij in verschiet had.
          Na een dik halfuur was ik het dansen zat en verlangde ik naar frisse lucht, ook snakte ik naar een sigaret waar nu de perfecte mogelijkheid voor was. Ik drong me naar de voorkant van het schip en liet me daar neer zakken op een van de stoelen terwijl ik een sigaret aanstak.
    Ondertussen keek ik om me heen om te zien of ik een goed slachtoffer had maar ik besloot me er niet al te druk om te maken, ik was namelijk ook gekomen om een leuke tijd te hebben en mijn seksuele frustratie moest daar niet in de weg van gaan staan.
          Ik nam een diepe hijs van de sigaret tot het laatste beetje ook afbrokkelde en ik hem asociaal neergooide. Zuchtend kwam ik tot zinnen en liet een hand door mijn haar gaan voor ik mijn blazer rechttrok.
    Het drankje wat ik al zeker een kwartier met me mee sleurde pakte ik op en nam er een slok van; al snel schudde ik afkeurend mijn hoofd. Dat smaakte echt goor– zo bewees ik maar weer dat je beter iets kon kiezen waar je vertrouwd mee was.
          Terwijl ik mijn weg weer naar het podium zocht besloot ik dat het slimmer was als ik via de zijkant ging– in plaats van mijn plan door te voeren botste ik tegen iemand op en hoopte ik eigenlijk dat het Noël was maar toen ik op keek was het iets veel beters.
    Het drankje in mijn handen was voor de helft overgoten op mijn overhemd en ik stootte een paar moeizame kreuntjes uit voor ik naar haar glimlachte en mijn hoofd schudde. ‘Mijn excuses,’ sprak ik vervolgens en lachte zachtjes om mijn nette woordenkeuze.
          ‘Dat was zeker niet de bedoeling,’ doelde ik op onze botsing, ‘of je moet het een leuke openingszin hebben gevonden.’ Ik snoof even en had een speelse grijns op mijn gezicht, de muziek was echter oorverdovend en ik kon niet geloven dat mensen hier een normaal gesprek konden voeren.
    Langzaam kwam ik weer een beetje in beweging op de muziek en trok het meisje zonder afwachting met mij mee; ‘ben je hier alleen?’ Vroeg ik toen en keek even om haar heen– ze leek me het type wat met een grote groep vriendinnen zou komen die elke jongen tot het bot zouden ondervragen maar tot nu toe had nog niemand mijn naam gevraagd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zafira Shanti Sloan

    21 Years | Afro-American | With Sam | In da room


    You were born an original
    don't die being a copy

    Met Zafira haar verhaal over de ontmoeting die ze had gehad met Matthew was het vorige onderwerp waar zij en Sam over hadden gesproken ook weer afgesloten. Zafira wou er natuurlijk voor Sam zijn, maar dan moest hij wel echt naar haar toe komen, dit onderwerp was niet iets waar ze uren over kon praten omdat ze niet wist wat ze er van moest denken. Het moeilijk om een concrete mening neer te zeggen dus ze wou er eigenlijk alleen over spreken wanneer ook Sam dit wou en die leek nu al te geïntegreerd te zijn door Zafira haar verhaal over haar nieuwe vlam die nooit haar nieuwe vlam zou worden.
    Een lach rolde over Zafira haar lippen toen Sam beaamde dat ze mee was gegaan om hier haar nieuwe echtgenoot te vinden. 'Nee Sam daar heb je het helemaal verkeerd begrepen, ik kwam om mijn nieuwe soulmate te vinden. Een jongen die net zoveel van Disney films houd als van mij, if not dan zijn we blijkbaar geen soulmates.' zei Zafira waarna ze naar Sam knipoogde, Disney films waren trouwens wel een big deal voor Zafira. Als het kon keek Zafira elke dag wel een Disney film, maar helaas leek dit om een of andere reden meestal geen mogelijkheid te zijn. ‘Nee, even serieus. Er lopen hier nog tig anderen rond, je vind heus wel een net zo leuk, al niet leuker iemand. Genoeg vis in de zee, het enige wat jij hoeft te doen is je hengel uitgooien.’ Opnieuw moest Zafira lachen om Sam zijn. 'Sam.' begon Zafira, waarna ze haar hoofd een klein beetje scheef hield. 'Ik heb geen jongens nodig om plezier te hebben, daarvoor heb ik mijn vrienden wel.' De jongedame draaide zich al om om naar haar koffer te lopen, maar halverwege draaide ze zich weer terug om en keek naar Sam. 'Hoewel ik natuurlijk wel een ander soort plezier met mijn vrienden heb, ik spring niet bijna met ze in bed.' plaagde Zafira Sam nog, maar hierna dook ze inderdaad haar koffer in.
    Terwijl Zafira ongeveer de halve inhoud van haar koffer over de grond heen gooide merkte Sam op dat hij zich zelf helemaal niet zielig voelde. Zafira schudde kort haar hoofd. 'Nee, je zat echt niet zielig alleen op de kamer naar het plafond te staren net?' vroeg Zafira plagend, waarna ze eindelijk een paar kleding stukken in plaats van op de grond op het bed gooide. De rest van de kledij gooide ze weer in haar koffer zonder de moeite te nemen het op te vouwen, daar zorgde ze later nog wel eens voor of terwijl aan het einde van de vakantie deed ze dat nog wel eens.
    Snel ontdeed Zafira zich van haar kleding, waarna ze de nieuwe set aantrok, hierna draaide ze een rondje om Sam haar kledij te laten zien. 'En hoe zie ik er uit?' vroeg ze waarna ze een overdreven modelepose maakte. 'Kan ik al bijna op de cover van vogue.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Naam: Celestia Mikeala Green.


    "I don't believe in saints
    They never make mistakes"

    | Flirts with anyone whose slightly her type|

    Ik schud de hand van de jonge man die net is komen aan lopen en gooi mijn haar over mijn schouder.
    "Mannen zoals jij storen nooit," glimlach ik.
    "Natuurlijk niet, Cel dit is Kilian, mijn beste vriend, Kili dit is dus Cel een prachtmeid die ik net ontmoet heb. Ik moet even weg, but have fun toghetter. Cel zorg goed voor hel okay? " En weg was Connor. Ik keek de jongen even fronsend en teleurgesteld na, voordat ik me naar Killian draaide.De jongen was absoluut niet mijn type, maar toch kon ik hem niet lelijk noemen. Hij had iets... Iets aantrekkelijks. Ik haalde mijn schouders op.
    "Wel, ik weet zeker dat we ons ook wel zonder hem vermaken, toch?" lachte ik en ik liep richting de shotjes bar. Ik kon me zelfs in mijn eentje nog wel vermaken, dat was het probleem niet, maar ik wist niet of Killian nou ook zo een zin had om shotjes te doen met een wild vreemd meisje, terwijl hij verwacht had om met zijn beste vriend te gaan feesten.
    "Vreemde jongen die Connor," zei ik met een scheve glimlach. "Jij laat me hopelijk toch niet in de steek hea?" Ik vroeg om een shotje, genaamd een blowjob. Voor Baileys kon je me eigenlijk altijd wel wakker maken, dus dat was dan ook waar ik de avond mee zou beginnen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    'Fabian'
    22 y/o • Mexican with proud Italian blood • @Alone seeking Peepz not the candy



    I'm the definition of
    FAT

    Abrupt rolde ik met mijn ogen toen ze zei dat ik Sam had geneukt. ‘Ja met een grote dikke komkommer, nou goed.’ Wierp ik dan ook sarcastisch, gezien de dame niet de ernst van de zaak in hield. Trouwens; sinds wanneer was ik de bad guy in dit verhaal? Ik plaagde mijn vrienden eenmaal vaker met een kus. Had ik kunnen weten dat Sam deze te serieus op zou pakken en vervolgens een trio met me zou willen. Tja. Ik wist dat ik sexy was; maar zelfs zo sexy dat ik per direct uit de friendzone kon komen, wie had dat kunnen weten?
    ‘O dear, ik neem aan dat dat niet goed is geëindigd sinds je.. hier bent.’ Constateerde captain obvious. Voor ik nog een sarcastische opmerking kon werpen – gezien ze mijn bae was en twin telepathy met mij hoort te hebben en ze deze blijkbaar vergeten was mee te nemen in haar koffer naar de boot, besloot ze al dat we gaan roken. Of eigenlijk blowen. Ik kende de gekleurde dame wel langer dan vandaag. Ze trok me aan de hand mee, waar ze een joint tevoorschijn haalde. Echter was de dame een lichter vergeten en randen de eerste – en de beste persoon langs ons. ‘Sorry, maar heb je misschien een aansteker? Of wodka? Maakt niet uit welke van de twee – allebei is zelfs beter – we hebben het nodig.’ Oh goodness gracious; een ding was zeker. Tori was niet echt een goed persoon geweest om mijn dramatische emoties te sussen. Ze maakte het enkel alleen maar erger met deze roekeloze woorden. Ik en Sam konden hierna toch gewoon om lachen – toch?
    ‘Alsjeblieft.’ Glimlachte de witharige blondine vrolijk naar ons, waar ze de aansteker aan Tori overhandigde. Tori was blijkbaar op spoedcursus gegaan om dames te versieren, gezien ik al wat seksuele spanning tussen de twee leek te voelen. Goddammit. Misschien was ik toch wel een eenzame hen geworden, die desperate wilde settelen en uit wanhoop maar zijn beste vriend pakt. We konden altijd kindjes adopteren, nietwaar? Sam mocht ze wel de borst geven. Ik had niet zo zin in uitgezakte borsten.
    ‘Helaas moet ik jullie wel teleurstellen, ik heb geen wodka, maar er zijn genoeg tafels in de buurt waar je het ongetwijfeld kan krijgen.’ Verklaarde ze, waar ik een pruillipje trok toen ze me aankeek. Ik stal de joint en de aansteker van Tori – ik had het toch meer nodig dan zij; the miss love machine. Ik stak hem aan tussen mijn lippen, waar ik algauw wat inhaleerde.
    ‘Ik ben trouwens Fab – en deze tuttebel naast me is Tori – of knuffelbeertje hoe ik haar graag noem.’ Knipoogde ik naar de nieuwkomer, voor ik even langs Tori’s wang likte. Tja ik was eenmaal vreemd. Get used to it. Je kon jezelf nog altijd van de boot gooien als het je niet bevalt.
    ‘Dus ben je single – of een swinger. Beide mag ook natuurlijk.’ Vervolgde ik onverschillig, mijn beste vriendin helpend naar een date – of misschien mezelf wel. Ik was eenmaal behoorlijk zichtbaar als het aankwam op flirten. Ik had eenmaal moeite om rond dingen heen te dansen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    'Niamh'
    22 y/o • The Local from Miami • With my chocolate brown bear, Isaac. licht 16+



    I know what I want &
    I know what I like.
    You.

    De man onder me was iets ontspannen geraakt, door mijn handen op zijn lichaam. Ik had het kleine ‘oh god’ wel over zijn lippen horen rollen. Evenals zijn opluchten zuchten van mijn aanrakingen op zijn blote huid. Het liet me extra door gaan en ik had dan ook door gegaan, als mijn dronken emoties niet de kop gespeelt hadden. Ik verstopte me dan ook diep in zijn nek, waar ik zijn armen algauw rond mijn lichaam voelde sluiten. Het was beschermend en aangenaam.
    ‘Oh, Niamh.’ Begon de man. ‘wat scheelt er met je? Je weet zelf ook heus wel dat je niet alleen bent. Luister, ik voel me vereerd dat je het zo hoog met me op hebt maar je beseft toch wel dat ik betaald wordt om me op die manier over Tessa Mae op te stellen? En jij – wel, laten we zeggen dat jij soms meer een oppas nodig hebt dan je vriendin.’ Verklaarde de man. Duidelijk doelend dat er duidelijk een verschil tussen mij en Tessa was. Voor Tessa werd hij betaalt en bij míj wilde hij vrijwillig zijn. Het smolt toch wel ergens mijn hart.
    ‘Maar ja, ik geef om haar. En ondertussen ben ik ook om jou gaan geven. Hoe zou ik dat niet kunnen?’ bij die woorden, nam Isaac mijn gezicht weer tussen zijn handen, waar mijn kijkers algauw zijn bruine vonden. ‘Je weet toch dat je me altijd alles kunt vertellen, niet?’ vervolgde Isaac, wat mijn adem even liet stokken. Ik had wel door wat hij wilde dat ik deed – hoe hij met me speelde. Mijn kijkers gleden dan ook af naar zijn donkere lippen, voor ik mijn lippen tegen die van hem aandrukte. Het was een korte kus – sowieso van mijn kant, hoewel mijn armen iets steviger om hem heen spande, puur door de ontlading die ik even voelde, door even onze lippen tegen elkaar aangevoeld te hebben. ‘I love you too.’ Fluisterde ik zachtjes, waarbij ik zijn handen toch even pakte, om op mijn voorgevel te leggen. Ze paste makkelijk zijn handen, hoewel ik het niet kon laten om expres iets naar voren te buigen, zodat ze iets dieper in zijn handen kwamen, terwijl mijn lippen de lijnen in zijn nek volgde. ‘We kunnen nu wel de kamer bezoeken. Wat tequila meenemen… wat plezier hebben.’ Eindigde ik, waar ik mijn lippen weer op die van hem drukte en met mijn hand langs zijn kruis ging, die nu nog bedekt was met zijn broek. Niet voor lang natuurlijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isaac Moore
    28 ~ With Niamh

    Zonder enige waarschuwing voel ik plots de lippen van Niamh op die van mij en vanaf dat moment lijkt alles in een waas voorbij te gaan. Voor ik het weet hoor ik Niamh me de liefde verklaren en liggen mijn handen in een zone waar ik ze liever niet wil hebben. Versteven blijf ik zitten. Ik hoor het blondje nog iets zeggen maar de woorden gaan geheel aan me voorbij. Als ik echter ook nog een hand tussen mijn benen voel lijk ik uit mijn verdoving te schieten. Als een raket die gelanceerd werd kom ik overeind, en daarmee ook Niamh.
    "Wow- ho- " breng ik uit met mijn handen defensief voor me uit. Vragend laat ik mijn ogen over de dame voor me glijden. Tegelijk besef ik echter ook dat haar woorden van net niet uit het niets kwamen en dat een beetje voorzichtigheid wel aan te raden is. Ik meende wat ik zei en het laatste dat ik dan ook zou willen is Niamh kwetsen. "Niamh - ik -" Gedurende enkele seconden moet ik naar de juiste woorden zoeken, al blijkt dat nog niet zo makkelijk te zijn. Liever had ik deze situatie voor gehad met een wildvreemde in plaats van een persoon die ik ook daadwerkelijk mag. Ik laat een hand over mijn haren glijden terwijl ik een keer diep adem haal in de hoop dat de woorden wel zullen komen, maar dat gebeurt niet. Uiteindelijk besef ik wel dat ik het niet nog langer kan rekken en gewoon door de zure appel heen moet bijten.
    "Niamh, luister alsjeblieft," zeg ik zachtjes terwijl ik de knoopjes van mijn hemd begin dicht te knopen. "Het spijt me als ik je het verkeerde idee gegeven heb. Ik - ik denk dat ik gewoon er vanuit ging dat Tessa Mae je wel verteld had dat - Esmé wist het dus ik dacht dat jij ook zou weten... Niamh, ik val op mannen." Het is zo moeilijk om het luidop toe te geven, simpelweg omdat ik er geen wrede mee kan en wil nemen. Mijn hele leven heb ik te horen gekregen dat dit een zonde is in de ogen van God, dat het tegen de natuur van de mens is, dat het niet hoort. En toch heb ik die bepaalde gevoelens die me besluipen als ik met een aantrekkelijke man praat. Dit is mijn last die ik moet dragen, mijn beproeving.
    Ik haal diep adem en laat me op het bankje van net zakken, mijn hoofd in mijn handen verborgen. Wat is er mis met mij, dat ik nu praktisch gedwongen wordt om zo'n leuke dame als Niamh te moeten afwijzen.
    "Ik wil het niet," ga ik stilletjes verder terwijl ik mezelf ervan overtuig het blondje toch terug aan te kijken. Zij nam de moeite om zich open te stellen, dan doe ik dat ook. Het is alleen maar fair. "Ik zou willen dat ik ervoor kon zorgen dat dit niet in zo'n domper moest eindigen, dat ik je blij kon maken zoals je verdient te zijn. Want Niamh je bent zo goed als perfect. Je bent leuk, en grappig en medelevend en zo verdomd mooi... maar het doet me niets, op sexueel vlak. Ik - het spijt me." Pas als ik iets nats voel op mijn wangen merk ik dat er een paar tranen gevallen zijn. Ik wenste dat ik niet zo'n teleurstelling was.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.