• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Y am I so fat. Body stop doing whatever the heck you're doing. Just like... stop. Be skinny. C'mon.


    kindness is never a burden.

    You're not even on my side.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Yaay, Whatsapp ligt eruit...


    Stenenlikker

    Waarom heb ik Moana niet eerder gekeken want het is echt heel leuk


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bijna de hele dag geen last gehad van m'n period, maar nu... I wanna die.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ludeon schreef:
    Yaay, Whatsapp ligt eruit...

    Echt vervelend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zondag kan niet snel genoeg komen, dit beheerst mijn gedachten te veel, ik wil het gewoon nú weten


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Honestly, dit is een vreselijk lullig moment voor whatsapp om opeens niet meer te werken. :ccccc


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, Leah, ga vooral verder, heb je jaren geleden niet geleerd dat scherpe voorwerpen en jouw armen niet goed tezamen gaan? ffs. Achterlijk kutkind.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil je zien.


    Tijd voor koffie.

    En daarom ben ik genaaid.

    ;-;


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me in de steek gelaten. :s Ik was er zo van overtuigd. Terug opnieuw beginnen zoals enkele maanden terug. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    het leukste aan whatsapp storingen zijn de eeuwige "kan je eindelijk weer eens een praatje met de buurman maken" grappen
    tnx ellie very grappig

    Ik hoop dat mijn professor de humor in mijn project gaat waarderen. Ik ben te moe om serieus te schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil m'n bed niet uit ):


    26 - 02 - '16