• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Square schreef:
    (...)

    Dat valt tegen, haha. Ik was in mijn eentje aan het afwassen en luisterde naar de dodenherdenking op de radio en moest bij iedere persoon die ze interviewden wel ergens om huilen. (nerd)


    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik keek op tv en huilde bij iedere veteraan, allemaal. Feel ya Inge.


    awh bless your souls

    //

    ik zou de vriendschap tussen mij en mijn beste vriendin willen omschrijven als een moeder-dochter relatie, waarbij ik de dochter ben want ik durf echt nergens heen zonder haar l o l god i suck. maar nu zij over een maand voor een jaar naar de vs gaat, en mijn zo ongeveer enige andere meisjesvriendin daar sinds dinsdag al is voor god knows how long, moet ik misschien leren dingen zelf doen????? like, nieuwe vrienden maken?(ew)??
    to haarlem we go


    i put the fun in funeral

    These pics make me feel proud and pretty.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je gaat hier niet om huilen hahaha. Niet niet niet


    She's imperfect but she tries

    Ik ben zo verschrikkelijk brak en its my birthday. Mijn god hoe ga ik zo de dag volhouden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet dat mijn ruimtelijk inzicht niet heel fantastisch is, om niet te zeggen absoluut beroerd, maar vertrouw me alsjeblieft als ik zeg dat dit niet gaat werken.


    She's imperfect but she tries

    Opstaaaaaan.


    Tijd voor koffie.

    OOOOH i wanna dance with somebody, i want to feel the beat with somedy, YEAAAH i wanna feal the heat with somebodyyy

    deze 80's playlist is life


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    holy shit deze aflevering van riverdale he


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    En dan mag je gelijk volgende week vrijdag beginnen met werken. Aaaaaah.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    kUT PostNL


    — Inner peace, it's hard to find. —

    rrrrrrreadyyyy2paaaartyyyyyy2night


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elke keer dat ik nog maar denk dat statistiek leuk begint te worden, komt er weer zo een kutoefening. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nederland: Bevrijdigsdag
    Matty's uterus: YAAAAAAAAASS FREEDOM BE FREEEEE LET'S WRECK THIS SHIT MUAHAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik even blèten omdat Amelie niet eens een volle twee maand op Broadway gespeeld zal hebben? I feel so so so so so sorry for the actors.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    hahah wanneer je op één dag 10 posts voor RPG's hier op Q schrijft


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.