• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ajajaj


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Blijkbaar heeft mijn beste vriend mijn ex verteld dat hij in het vervolg meisjes moet daten die wat minder makkelijk te krijgen zijn, meer zelfvertrouwen hebben en weten wat ze willen. Blijkbaar moet hij meiden daten die "volwassener" zijn en niet falen in omgang met jongens. Thanks. I guess.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw. Dat moment dat iemand je lelijk noemt zonder make-up maar vervolgens wel keihard judged over dat ik nooit zonder make-up de deur uit ga. Double standards much. Bedankt voor het lelijk noemen echt thanks.


    The truth is out there.

    Soms doe ik dingen waarvan ik denk: 'je bent te goed voor deze wereld'. Dan denk ik aan alle slechte dingen die ik doe en besef ik dat het allemaal wel meevalt. Oeps.


    She's imperfect but she tries

    Ik word gek van het feit dat mijn praktijkbegeleider niet weet hoe hij feedback moet geven en waarschijnlijk ook geen zin heeft om er moeite in te steken.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Haven't been able to do anything to day, other than feeling miserable. Fuck.


    This ain't no place for no better man.

    Godverdomme kut PostNL.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, precies zoals ik verwacht had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer je een opdracht maakt. En je doodleuk 'woordt' schrijft in plaats van 'woord'. Ja. Ik studeer Nederlands.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Wanneer je een opdracht maakt. En je doodleuk 'woordt' schrijft in plaats van 'woord'. Ja. Ik studeer Nederlands.


    Ik heb gister een Star Trek grapje in mijn project gemaakt, in de hoop dat mijn professor, die daar fan van is, het waardeert :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voldymort schreef:
    Wanneer je een opdracht maakt. En je doodleuk 'woordt' schrijft in plaats van 'woord'. Ja. Ik studeer Nederlands.


    #paart
    en dan niet in de vervoeging van het werkwoord, maar echt het dier
    i feel you


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo vreselijk duizelig...


    — Inner peace, it's hard to find. —



    Nice try, Sims 4, nice try 😂😂😂


    26 - 02 - '16

    Fantastisch dit. Je doet hele dagen niet anders dan (misschien als grap but you know, 't is echt niet grappig meer) me aanraken op plekken waarvan je zou moeten weten dat je dat gewoon níét doet en opmerkingen maken over mijn gewicht, maar als ik je pen achter de chauffage smijt omdat ik het gehad heb, dan is dat natuurlijk genoeg reden om super kwaad te worden.

    Wat voor vrienden heb ik eigenlijk?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waaaaaaarom vergeet ik steevast te onthouden wanneer ik een pijnstiller in heb genomen?


    Caution first, always.