• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Serieus, waarom reageer ik hier zo heftig op?
    Het zou me niets moeten doen..


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Morgen nationale slotzitting Kras in Brussel! Exciteeeeeeeeed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *flirt met jongen aan de andere kant van de tafel*
    *blaast een kauwgombel*
    PAFEOGEIWGHOWGWG
    *oké genoeg geflirt*


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    Dit klinkt als iets met een goed achtergrondverhaal.


    Dat valt tegen, haha. Ik was in mijn eentje aan het afwassen en luisterde naar de dodenherdenking op de radio en moest bij iedere persoon die ze interviewden wel ergens om huilen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een kutwijf is die docente zeg. Je wilt gewoon niet dat wij je vak halen...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NOG FUCKING VIER MAANDEN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deze angst is zo irrationeel en ik probeer het weg te lachen maar in feite is heel mijn fun weg en aknsfnkwkdnfnwnwkkc.


    She's imperfect but she tries

    Voldymort schreef:
    (...)

    Heihei survived the toughest storms tho. Be like Heihei.


    Daar heb je eigenlijk gelijk in :')

    / Hello sims 3 verslaving, welcome back


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    "Als je iemand wilt daten neem je toch Tinder?"
    Ja dag, ten eerste trek ik de gemiddelde Tinder leeftijd naar beneden en ten tweede ben jij degene die ik leuk vind. Please stop being so cruel.


    This ain't no place for no better man.

    Om 2 uur 's nachts meezingen met Clean Bandit, want ik ben zo happy!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zo opgelucht dat ik eindelijk dat fucking profiel af heb...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    de hele nacht niet geslapen en vandaag lkkr bevrijdingsfestival
    help

    Square schreef:
    (...)

    Dat valt tegen, haha. Ik was in mijn eentje aan het afwassen en luisterde naar de dodenherdenking op de radio en moest bij iedere persoon die ze interviewden wel ergens om huilen. (nerd)

    Ik keek op tv en huilde bij iedere veteraan, allemaal. Feel ya Inge.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nurse schreef:
    (...)

    Daar heb je eigenlijk gelijk in :')

    / Hello sims 3 verslaving, welcome back


    Positive thinking


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gun mij mijn Harry Styles tickets straks (kitty)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer