• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat de hel heb ik nu weer gemist


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Delphini schreef:
    (...)

    Anna die enkel en alleen gewoon wilde schrijven, covers maken en lezen zonder shitzooi, omdat ze nog steeds messed up is door hele nare situaties thuis en zo.


    HUH FF NEE IK BEN AL HEEL DE TIJD GEWOON WAT


    Heaven is a place that we all have

    Standal schreef:
    (...)

    Lijkt het net wiskunde voor je


    ik ben daar sowieso geen kei in rip me


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    ik ben daar sowieso geen kei in rip me


    Ik begrijp er ook heel weinig meer van. ;-;


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    (...)

    IK MOEST DAAR OOK AAN DENKEN. Ik ben blij dat ik niet de enige ben. (krul)

    Ik dacht eerst eigenlijk aan "I WILL NOT BE SILENCED" maar ik zag dat niet op een bord/gif staan dus dit komt er ook dichtbij.

    Anyways, ik wil even zeggen dat het dan heel anders is van wat ik bedoel in mijn eerdere posts. Ik begrijp hoe Ailise zich nu voelt (verraden lijkt me het goede woord), omdat ik daar wel in kan komen. Niet in de situatie, maar de gevoelens. Net zoals dat ik niet over de anderen (waarover het gaat) kan praten, ik weet niet het hele verhaal.
    Maar als het echt zo groot is dat er zelfs zo'n topic is aangemaakt, dan zou ik het met elkaar uitpraten. Tenzij Ailise vindt dat het geen zin heeft, maar dan zou ik het niet zo aanpakken. . .
    Ugh, mijn woorden voor vandaag zijn klaar.

    Oh, dit is perfect omschreven door Standal.

    Ik weet niet hoe dit verhaal is van andere invalshoeken (die ik graag wil horen, maar het lijkt 1 groot dagboek), maar ik wil wel graag opheldering hierover. Als het binnen de crew hier echt namelijk aan toe gaat, weet ik niet of ik vrolijk word van de manier waarop de mensen waarop ik zou moeten kunnen vertrouwen met elkaar omgaan en of ik daar wil blijven.


    Damn... so much drama. Ik snap er geen bal meer van en ik doe er ook geen moeite voor. Ik hoop wel dat iedereen betrokken dit kan laten liggen uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ads schreef:
    (...)

    ik ben daar sowieso geen kei in rip me


    #confused


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Edgy schreef:
    (...)

    Ik begrijp er ook heel weinig meer van. ;-;


    oh well ik word tomatenplukker


    Heaven is a place that we all have

    Standal schreef:
    (...)

    #confused


    #desufnoc


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    oh well ik word tomatenplukker


    kun je please een goed woordje bij je baas doen voor me?


    Tijd voor koffie.

    Eh joehoe? Kan iemand een korte samenvatting geven van waar dit nu eigenlijk over ging?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    lmaoo schreef:
    (...)
    Hoe meot ik de berichten achter elkaar plaatsen als ik niet eens op het forum kan? Dit is alle info die ik heb en deze reactie laat duidelijk zien hoe de instelling van de crew is. Dat was het dan, ik ben weg. Au revoir.

    En de mensen die nu sceptisch zijn over mijn kant van het verhaal: dit zou naar een bemiddelaar gaan. Natuurlijk spreek ik dan niets dan de waarheid. Waarom zou ik liegen?


    Lol, je wilde geen bemiddeling tot oh wacht, twee uur geleden opeens weer wel?

    Wat je nu doet laat gewoon zien hoe onprofessioneel en onvolwassen je omgaat met dingen en dat zegt duizend keer met over over jou in je eigenste persoon dan over 'heel de crew'.

    Oh, en natuurlijk spreek je de waarheid, want in een discussie heeft één iemand volkomen gelijk en de ander volkomen ongelijk. Jij verwacht excuses van mij, nadat jij me op de meest onrespectvolle, onbeschofte manier behandelt en me uitscheldt (wacht dat lazen we niet terug in je topic?).

    Hopelijk word je er enorm gelukkig van dat je dit hebt gedaan, dag Melissa.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welp, alright then.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Also, even over de situatie hierboven, Airise - niemand ontkent dat er dingen raar zijn gegaan. Niemand weet immers wat er écht gebeurd is (aka, alle kanten van het verhaal). Mensen vinden alleen dat je de situatie verkeerd aanpakt. Dat zijn twee verschillende dingen, en daarom wordt er ook gezegd dat je een slachtofferrol aanneemt.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:05 ]


    Tijd voor koffie.

    Maar even in alle serieusheid en hoofdletters, nu ik zo het topic gelezen heb, wil ik wel even de andere desbetreffende crewmembers hun mening en standpunt hierover weten. Want als het achter de schermen zo gaat (puur uitgaand van Ailise's verhaal) dan weet ik niet of het zo soepel zal verlopen.


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    (...)

    kun je please een goed woordje bij je baas doen voor me?


    oke ja stuur een korte samenvatting van +/- 50 woorden


    Heaven is a place that we all have