• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Is het handig om hiervoor nog wat te schrijven?


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    Is het handig om hiervoor nog wat te schrijven?


    Jaaaaaa


    Aan niets denken is ook denken.

    Moet ik hier trouwens nog een keer reageren of moet ik even wachten op de anderen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik hoop dat jullie wat aan de post hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij is er niemand bij mijn personage of wel?? Ik had in mn hoofd dat de groepje ergens anders staat, gezien mn personage roept en niemand reageert


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik begrijp het niet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehe. Nou ik snap even niet waar iedereen precies is. Klopt het dat mijn personage alleen is?


    Aan niets denken is ook denken.

    De meeste zijn volgens mij bij Shay door dat giftige pijltje.


    16 - 09 - '17

    Ik dacht wel dat er meerderen het bos in waren gegaan? Maar ik heb het eerlijk gezegd niet bijgehouden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay ik ben een tijdje niet meer op Q geweest, ik ga alvast lezen wat er geschreven is en ik schrijf waarschijnlijk vanavond of morgen weer


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Reigns > FinnBalor


    16 - 09 - '17

    Hop hop leef??


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wacht op een post!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tja ik weet even niet meer hoe ik hier in kom.


    Aan niets denken is ook denken.

    Okay, ik moest deze week vliegen en had nog wat last-minute dingen te doen, dus mijn post komt zometeen!
    Zoals

    EDIT: Okay ik heb Durga nu een beetje op neutraal gebied gehouden, maar meer richting de clan omdat ze interractie had met Nikhil. Zoals gemerkt heb ik nog weinig met Rudra gepost omdat hij eigenlijk niet pastte in het stukje waar de Grounders richting The 100 ging, dus maybe kan ik hem wat meer naar The 100 sturen voor iemand die daar niet zo goed weet hoe die verder moet? Is dat misschien een idee?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 10:04 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.